Help - Search - Members - Calendar
Full version: STORA problem att logga in
NTFA Forums > Miscellaneous forums > Site-related discussion
BigPete
Jag har jättemycket problem med att logga in från en annan dator än min egen. Jag är uppe i Västervik nu ju, och fick lite tid över så jag tänkte kolla läget på mitt favoritforum smile.gif När jag försöker logga in skriver jag in användarnamn och lösenord, och den vanliga rutan "du är nu inloggad" osv. dyker upp, men sen när jag tittar i menyn så står jag registrerad som gäst. När jag scrollar ner och kollar vem som är online, står mitt användarnamn med i listan på inloggade medlemmar fastän jag fortfarande bara är gäst. Jag har fösökt logga in ett flertal gånger idag, och det här var första gången det fungerade. Någon aning om vad som pågår?
predaking
Nei, men jeg har hatt det samme problemet på én annen pc.
Fighbird
Måske er det noget at gøre med en lokal blokering af cookies eller noget (uden at være ekspert).
Groundsplitter
QUOTE(Fighbird @ 10 juni 2006,21:04)
Måske er det noget at gøre med en lokal blokering af cookies eller noget (uden at være ekspert).

Det låter i alla fall möjligt. Jag kan inte gissa vad annars som skulle kunna ställa till problem.
Jag vet att det är vissa som har problem med inloggningen på datorer där det redan finns cookies från gamla forumet, eller i några fall där flera personer delar på samma dator, men det här låter som någonting annat.
predaking
På pc'en med problemet, går det stort sett bedre med internet explorer enn firefox.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.