Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
Feikki
Eli viime ketju kasvoi 108:ksannelle sivulle 1610 viestillä, ketjua oli vilkaistu 11274 kertaa. Höpinän sekaan eksyi ihan asiaakin joten Transformers puoli hieman kärsi. Nyt yleisestä toiveesta vanha ketju meni lukkoon ja todettiin, että katostaan miten käy. No minäpä menin ja perustin uuden YH-ketjun! tongue.gif Sillä erolla, että täällä on Transformersseista keskustelu kielletty! Tietenkään kielto ei ole täysin ehdoton, mutta miettikää hetki ennenkuin postaatte jotain TF:stä, toki ne voi mainita keskustelun yhteydessä, mutta jos varsinkin vastaatte jonkun TF mainintaan, harkitkaa syntyisikö siitä kunnon keskustelua ja siirtäkää keskustelu oma aloitteisesti TF-puolelle tarvittaessa.

Lisäys: Voisiko asiattomilla, tai siis liian TF-asiallisilla viesteillä olla vaikkapa deletointi uhka? ^^

Nyt, höpiskää! biggrin.gif Mä lähen treeneihin. bounce1.gif
Inkku
no jopas.. meitsi on vain muutaman tunnin töissä.. ja foorumiin paukkaa viestiä jos jostakin asiasta wink2.gif

karmii ihan ajatellakkin, millainen hulabaloo täällä käy sillä välin kun olen poissa..  öh siis.. lomalla poissa tongue.gif  sain järkättyä ittelleni kesäkuun viimeiselle viikolle lomaa ja luuhottelen Salon seutuvilla varmaan jonkun aikaa.. on siellä tietty tietokonekkin, mutta ei sitä nyt toisen kotona viitti majoittua koneelle tongue.gif

Salosta pääsee niin käteävästi päiväseltään käymään kiintoisissa paikoissa jos vain on bensaa riittävästi evillaugh.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 06 June 2006,20:29)
no jopas.. meitsi on vain muutaman tunnin töissä.. ja foorumiin paukkaa viestiä jos jostakin asiasta wink2.gif

karmii ihan ajatellakkin, millainen hulabaloo täällä käy sillä välin kun olen poissa..  öh siis.. lomalla poissa tongue.gif  sain järkättyä ittelleni kesäkuun viimeiselle viikolle lomaa ja luuhottelen Salon seutuvilla varmaan jonkun aikaa.. on siellä tietty tietokonekkin, mutta ei sitä nyt toisen kotona viitti majoittua koneelle tongue.gif

Salosta pääsee niin käteävästi päiväseltään käymään kiintoisissa paikoissa jos vain on bensaa riittävästi evillaugh.gif

[vinkki]Salo on ihan Turun kupeessa[/vinkki] wink2.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 06 Kesä 2006,20:32)
QUOTE(Inkku @ 06 June 2006,20:29)

[vinkki]Salo on ihan Turun kupeessa[/vinkki]  wink2.gif

*nappaa kartan hyppysiinä*  aivan biggrin.gif  hmmm.. mitähän juonen tynkää tästä oikein keksisi evillaugh.gif
Psychotron
Keksi vaan mutta varoita etukäteen ettet tee hukkareissua. Me ollaan aina niin buukattuja ja johonkin menossa, että yllätysvisiitit jäävät yleensä viiteen minuuttiin. Siis jos olemme kotona. wink2.gif
Inkku
pitääpä pistää korvan taakse muistiin..  siis kalenteriin.. *missäköhän sekin on*

tänään on ollut niin monia asia hukassa, ettei meinaa enää ymmärrys riittää crazy2.gif

autostakin on auraus kulmat hukassa ja sillä ei voi ajaa kuin alle 60km/h hiekka tiellä, juopertaa sen verta pahasti jo laidasta toiseen, että meinaa kuski tulla meri sairaaksi siinä kyydissä, ja vasta torstaille sain huolto ajan varattua cry3.gif

Edit: asiasta astialle.. onko kenelläkään muuten mitään hajua, mitä ne kaksi siipiveikkosta oli, minkä kuvan laitoin enkku puolelle.. nappasin ne vain mukaan kun ne näytti niin hienoille, mutta ei ole harmainta hajuakaan, mitä ne oikein on cc_confused.gif
Midnight Express
........Tylsääääääääääääääää! Ei huvita tehdä yhtään mitään... äiti pakottaa sulkemaan tietokoneen, kun 'valot häiritsevät' vaikka huoneeni ovi on kiinni ja heidän huoneensa ovi raollaan... ärg... ehdotuksia? Tai ehkä voisin alkaa suunnittelemaan TF-tarinoita, tai uusinta osaa "Taistelu Yrlannista" -tarinaan... tai voisihan sitä lukea tai... huoh.

Kylläpä mielialani ovat heittelehtineet parin päivän ajan... ensin olen aivan hyvällä tuulella ja sitten.... ZING!... mikään ei huvita. sad.gif  Voihan nyyssösen pöllö....
Huhuu
QUOTE(DeltaSilver88 @ 06 Kesä 2006,22:36)
........Tylsääääääääääääääää! Ei huvita tehdä yhtään mitään... äiti pakottaa sulkemaan tietokoneen, kun 'valot häiritsevät' vaikka huoneeni ovi on kiinni ja heidän huoneensa ovi raollaan... ärg... ehdotuksia? Tai ehkä voisin alkaa suunnittelemaan TF-tarinoita, tai uusinta osaa "Taistelu Yrlannista" -tarinaan... tai voisihan sitä lukea tai... huoh.

Kylläpä mielialani ovat heittelehtineet parin päivän ajan... ensin olen aivan hyvällä tuulella ja sitten.... ZING!... mikään ei huvita.  :(  Voihan nyyssösen pöllö....

se on varmasti se "loma-aivo-syndrooma", minun itse laatimani diagnoosi biggrin.gif  kyseinen oireyhtymä esiintyy usein kesälomalla, kun ei oikein ole mitään järkevää tekemistä.
Inkku
onnistuin jättämään sormet liuku-oven ja seinän väliin cry3.gif

mutta nyt on kolme vapaa päivää bounce1.gif biggrin.gif
Rikke
Ihanaa, kesäloma! Täällä taas tapahtuu juuri silloin kun meiän nettiyhteys ei toimi.. No onneksi toimii nyt.
Ja maanantaina rippileirille... Vähemmän ihanaa mutta kai siitä nyt jotenkuten selviää. Muut sinne tulevat olen tuntenut jo 9 vuotta, isosia ikinä nähnykkään... Pappi on ihan siedettävä, mitä nyt vähän omituinen/hassu. Kuvitelkaa vanha mies joka epätoivoisesti yrittää puhua jotain slangin sekotusta ja olla cooltongue.gif
Huhuu
QUOTE(Rikke @ 07 Kesä 2006,21:18)
Pappi on ihan siedettävä, mitä nyt vähän omituinen/hassu. Kuvitelkaa vanha mies joka epätoivoisesti yrittää puhua jotain slangin sekotusta ja olla cool. tongue.gif

entäs, jos hän ei "yritä" mitään, vaan tuo vain sattuu olemaan hänen normaalia käytöstään? ehkä sille on vain jäänyt jotkut tavat päälle omasta nuoruudestaan?
Psychotron
QUOTE(Rikke @ 07 June 2006,21:18)
Kuvitelkaa vanha mies joka epätoivoisesti yrittää puhua jotain slangin sekotusta ja olla cool. tongue.gif

Täällä! wave3.gif
Inkku
kerran näin kahden papin joutuvan juomaan sen tähteeksi jääneen viinin kahteen pekkaan biggrin.gif  hieman se toinen sammalsi sitten jo tilaisuuden loppu puolella tongue.gif
Psychotron
CRAWATT! Hei, Crawatt! wave3.gif  Missä sinä olet luuhannut kun olet totaalisen kadonnut? smile.gif  Oletko tulossa NTFA-tapaamiseen?
Feikki
Hiukkasen ketusta kun onnistuin reväyttämään reiteni todella pahasti just kesän alussa! cry3.gif Toipumis aika 4-6 viikkoa! cry3.gif Yritä tässä nyt sitten treenata capoo ympäri Suomee kesällä, pelata fudista kisakuumeessa ja muutenkin vaan nauttia lomasta, pomppimisesta ja menosta! sad.gif Prkl:n vanhuus, ei tämmöset pikkuviat ole ennen mua näin pysäyttäny... sad.gif
Midnight Express
QUOTE(Feikki @ 07 Kesä 2006,23:48)
sad.gif Prkl:n vanhuus, ei tämmöset pikkuviat ole ennen mua näin pysäyttäny... sad.gif

Mikä ihmeen vanhuus? Näkisitpä yhden koulukaverini... tongue.gif
Inkku
QUOTE(DeltaSilver88 @ 07 Kesä 2006,22:50)
QUOTE(Feikki @ 07 Kesä 2006,23:48)
sad.gif Prkl:n vanhuus, ei tämmöset pikkuviat ole ennen mua näin pysäyttäny... sad.gif

Mikä ihmeen vanhuus? Näkisitpä yhden koulukaverini...  tongue.gif

kun aloitin nuo vakituiset työt.. löysin kivuliaalla tavalla pari jo unohtunutta lihas ryhmää selästä cry3.gif

ei se vanhuus.. vaan.. se raihnaisuus tongue.gif
mikoel
...Ja niin koitti päivä, jolloin kalenterissa kuului *POKS!*

Kympit vaihtuivat jälleen! 29 jäljellä...
Lallallaa. Olin eilen helsingissä, pääesikunnassa koko päivän ja seikkailin myös kaupungilla. Kukunoriin en kiireen vuoksi ehtinyt, mutta sekin päivä on vielä tulossa...
crawatt
QUOTE(Psychotron @ 07 June 2006,23:36)
CRAWATT! Hei, Crawatt!  wave3.gif  Missä sinä olet luuhannut kun olet totaalisen kadonnut?  smile.gif  Oletko tulossa NTFA-tapaamiseen?

heipähei. wave3.gif

en oo viime aikoina oikein ehtiny netissä pyöriä. pääsin tässä vähän aikaa sitten töihin, ja se vapaa-aika mitä jää menee melko tiiviisti kavereiden, musiikkiharrasteiden ja muiden hommien parissa.

toisaalta tuntuu että oon vähän vieraantunut foorumista muutenkin, joka on pitkälti seurausta vanhan foorumin häviämisestä ja siitä seuranneesta foorumin uudesta alusta. ei vaan jotenkin tunnu enää samalta. lisäksi oli jo pitkään hiertänyt eräiden yksilöiden asenteet ja käytös (lähinnä ulkomaankielisellä foorumilla), että maku alkoi mennä oikeastaan jo ennen foorumien kaatumista.

NTFA-tapaaminen periaattessa kiinnostais, mutta ei nyt löydy aikaa eikä resursseja että pääsisin pääkaupunkiseudulla käymään. ehkä joku toinen kerta.

mutta yritän ehtiä silloin tällöin täällä piipahtamaan ja ehkä jotakin kirjoittamaankin välillä. smile.gif
Psychotron
QUOTE(crawatt @ 08 June 2006,12:07)
oon vähän vieraantunut foorumista muutenkin, joka on pitkälti seurausta vanhan foorumin häviämisestä ja siitä seuranneesta foorumin uudesta alusta. ei vaan jotenkin tunnu enää samalta. lisäksi oli jo pitkään hiertänyt eräiden yksilöiden asenteet ja käytös (lähinnä ulkomaankielisellä foorumilla), että maku alkoi mennä oikeastaan jo ennen foorumien kaatumista.

Itseasiassa minäkin viihdyn nykyään paremmin täällä finskipuolella. Onhan täällä sentään enimmäkseen vanha vakiojengi kasassa, paria poikkeusta lukuunottamatta. Ja muutama uusi naama smile.gif Tosin onko mikään vielä loppujen lopuksi vanhaa tai uutta alle viisivuotiaalla foorumilla ylipäätään. wink2.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 08 Kesä 2006,13:37)
QUOTE(crawatt @ 08 June 2006,12:07)
oon vähän vieraantunut foorumista muutenkin, joka on pitkälti seurausta vanhan foorumin häviämisestä ja siitä seuranneesta foorumin uudesta alusta. ei vaan jotenkin tunnu enää samalta. lisäksi oli jo pitkään hiertänyt eräiden yksilöiden asenteet ja käytös (lähinnä ulkomaankielisellä foorumilla), että maku alkoi mennä oikeastaan jo ennen foorumien kaatumista.

Itseasiassa minäkin viihdyn nykyään paremmin täällä finskipuolella. Onhan täällä sentään enimmäkseen vanha vakiojengi kasassa, paria poikkeusta lukuunottamatta. Ja muutama uusi naama smile.gif Tosin onko mikään vielä loppujen lopuksi vanhaa tai uutta alle viisivuotiaalla foorumilla ylipäätään. wink2.gif

Luulen että se, etteivät nuo ulkomaalaiset osaa kieltämme, on johtanut erillisen suomalaisyhteisön syntymiseen tänne NTFA-foorumien sisään. Muut maat jutustelevat sekaisin keskenään, ja mekin voimme käydä heidän juttujansa kommentoimassa, mutta meidän finskien omat jutut pysyvät ominamme.
Inkku
QUOTE(palaste @ 08 Kesä 2006,12:57)
ja mekin voimme käydä heidän juttujansa kommentoimassa

mutta kyllä se hankalalta tuntuu toisinaan, kun olisi jotain asiaa.. niin ei osaa kirjoitta englanniksi mitä pitäisi ja joutuu sitten kiertelemään asiaa jotta tulisi ymmärretyksi crazy2.gif
Feikki
Mä jätän sen alueen ihan suosiolla niille, en mee nenääni työntään toisten asioihin.
Inkku
laugh.gif

shelvä

muttei kauan evillaugh.gif

minä meen jyrsimään nurmikkoa lyhyeksi, niin tuleepahan tänään tehtyä edes jotain "hyödyllistä"

oh juu.. käytin muuten autoani huollettavana.. eli siitä tarkistettiin ja säädettiin aurauskulmat

eturenkaat on kuulemma vinkkelissä eri suuntaan kuin mitä  normaalisti autoissa pitäisi olla.. ja takarenkaista puhuessa huoltomies rupesi nauramaan.. hmm liekköhän tuo paha enne.. wink2.gif

ja tapasin kerran ihmisen.. joka puhui autostaan muodossa hän
oli hirveän häiritsevää kun tämä ihminen kertoi autostaan..
hän ei vie kovin paljoa bensaa sadalla kilometrillä o.0
Midnight Express
QUOTE(Inkku @ 08 Kesä 2006,19:05)

-.O*
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 08 June 2006,18:05)
minä meen jyrsimään nurmikkoa lyhyeksi

Käytä ennemmin ruohonleikkuria. Käy helpommin ja nopeammin, ei tule vatsanväänteitä eivätkä naapurit soita valkoista autoa ainakaan siitä syystä. smile.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 08 Kesä 2006,19:05)

Okei... kyllähän täällä stadissa jotkut saamarin koiriaan paapovat tantat ehdoin tahdoin sanovat koiriaan häneksi vaikka oma puoliso ja lapset ovat heille ilman muuta se... mutta että auto...
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 08 Kesä 2006,18:10)
QUOTE(Inkku @ 08 June 2006,18:05)
minä meen jyrsimään nurmikkoa lyhyeksi

Käytä ennemmin ruohonleikkuria. Käy helpommin ja nopeammin, ei tule vatsanväänteitä eivätkä naapurit soita valkoista autoa ainakaan siitä syystä.  smile.gif

nurmikko nypitty lyhyeksi.. valkotakkisista ei havaintoa, ruohon leikkurin bensa finaalissa biggrin.gif  

thats it.. seuraavalla kerralla ruiskautan roundtuppia koko keleen nurtsille niin loppuu se voikukan kasvu lyhyeen evillaugh.gif
Feikki
Siinä toivossa että saisin käännettyä keskutelun tälle puolelle:

QUOTE(crawatt @ 08 June 2006,21:16)

QUOTE(Feikki @ 08 June 2006,17:45)
Oliko crawatt siellä huutamassa?

jos Mieskuoro Huutajien taannoista huutotyöpajaa tarkoitat, josta oli oikein uutisissakin, niin juu, olinhan minä. smile.gif syksyllä alkavaa "jatkokurssia" tässä odotelen.

Sitähän me täällä Turon kaa, vai oliko Protek, ihmeteltiin. Hassua, muistan ohimenne naamasi nähneen Leluforumin puolella, mutta että tunnistin sut töllöstä! Hoplaa! En edes muista minkälainen kuva susta siellä on ollut esillä. Olisikohan ollut jotain niitä museo esittely juttuja?
Inkku
no selvisihän se.. hetken aikaa nimittäin mietin kuumeisesti.. mistä ihmeen huutamisesta oli kyse.. nyt muistankin tuon keskustelun pätkän..

niin hyvin kuin neljän sidukan jälkeen vain voi crazy2.gif mutta ei se kyllä tuo neljä sidukkaa riitä mihinkään tongue.gif

Feikki
QUOTE(Inkku @ 09 June 2006,01:49)

niin hyvin kuin neljän sidukan jälkeen vain voi crazy2.gif mutta ei se kyllä tuo neljä sidukkaa riitä mihinkään tongue.gif

Mä kävin taas treeni olusilla, oli ihan hyvää stand uppia
(K-18)

vanhassa kyrvässä

eli Old Cock baarissa. Siitä sitten uutta karaokebaaria, aivan liian selvinpäin, tsekkaamaan. tongue.gif Hauska ilta, huomenna harmittaa, kun pitäis vielä pakata ja lähtee Tanpereelle.
Inkku
hmm.. joo Oluset.. ei ole tullutkaan tarkistettua ketä siellä esiintyy tänä vuonna.. jäänyt Oluset nyt väliin parina vuotena.. harmi kun ei tiedä onko töissä Oluset viikonloppuna vaiko voiko lähteä hummailemaan kylilöille..  evillaugh.gif

Edit: tarkistin just.. ei mitään yllätyksiä näköjään
Perjantai 7.7.2006
Lipsaset , Neljä Ruusua, Apulanta

Lauantai 8.7.2006
Lipsaset, Dingo, Ismo Alanko Säätiö
Inkku
sain just puhelin soiton, jonka perusteella minusta tuli nyt sitten Karjamestari, eli olen pääasiallinen vastaava 155vasikan hyvin voinnista ja ruokinnasta o.0
palkka ei kasva, mutta vastuu kasvaa

ei jumankekka.. miten tässä näin kävi
Midnight Express
QUOTE(Inkku @ 09 Kesä 2006,13:29)
ei jumankekka.. miten tässä näin kävi

Teit ehkä liian hyvää työtä...? tongue.gif
palaste
Mutta voihan siinä niinkin käydä, että ne vasikoivat sinulle jostain todella suuresta keikasta, ja saat ylennyksen kun käytät tietoa hyväksesi.
Inkku
yritätte sitten tappaa minut nauruun vai wink2.gif

ei vaan.. minä olen tähän asti ollut lähinnä vain se työn tekijä.. ts. hevonen joka vetää vankkureita.. ihan outoa joutua itte kuskin paikalle ja vetää vielä samaan aikaan sitä kivirekeä mäen päälle.. crazy2.gif
Inkku
noniin.. nyt on kanat valtoimenaan pihanurmikolla.. pitänee käydä jossain välissä vilkaisemassa mitä ne oikein siellä touhuaa.. sain kyllä kissoilta aika murhaavia mulkaisuja äsken.. siis minä.. ei kanat tongue.gif

taitavat kissat muistaa vielä viime vuotiset siipiveikkoset liiankin hyvin tongue.gif
palaste
QUOTE(Feikki @ 09 Kesä 2006,01:55)
QUOTE(Inkku @ 09 June 2006,01:49)

Mä kävin taas treeni olusilla, oli ihan hyvää stand uppia
(K-18)

vanhassa kyrvässä

eli Old Cock baarissa. Siitä sitten uutta karaokebaaria, aivan liian selvinpäin, tsekkaamaan. tongue.gif Hauska ilta, huomenna harmittaa, kun pitäis vielä pakata ja lähtee Tanpereelle.

Minä kyllä käyn mieluummin hkini olusilla. Ja Psychotron ja Blackarachnia varmaan mieluiten tkunsa olusilla.
Inkku
hmm.. olisi kyllä kivaa päästä edes semmoiseen paikkaan jossa on oman ikäistä porukkaa.. täälläpäin tahtoo  nuo tapahtumat olla sellaisia, että lähinnä lapsiperheet, vanhemmat ihmiset ja vakionaamat viihtyy niissä täydellisesti..

en edes muista milloin olen ollut viimeksi sellaisessa paikassa, jossa olisi paljon minun ikäistä sakkia..  o.0

no.. onneksi olen juhannuksen töissä, niin ei harmita niin paljoa, kun ei osaa lähteä minnekkään sad.gif
Psychotron
QUOTE(palaste @ 10 June 2006,13:57)
Minä kyllä käyn mieluummin hkini olusilla. Ja Psychotron ja Blackarachnia varmaan mieluiten tkunsa olusilla.

laugh.gif  Palaste, tämä on jo toinen kerta kun kutsun sinua verbaaligerbiiliksi, senkin verbaaligerbiili. tongue.gif
mikoel
Kotona nopealla visiitillä, ajokeikan yhteydessä.

Uskomatonta, mutta kyllä se loppu todellakin alkaa lähestymään ja hyvää vauhtia. 26 aamua jäljellä...
Psychotron
...sittenkö sinuakin näkee foorumeilla taas vähän enemmän? smile.gif
mikoel
QUOTE(Psychotron @ 11 Kesä 2006,20:45)
...sittenkö sinuakin näkee foorumeilla taas vähän enemmän?  smile.gif

Kyllä. Juuri niin.

Hajotkaa aamuihinne! Minä en!
Hah hah haa!

Loppusota alkaa niinisalossa huomenna. Kaikki lähtevät sinne hieman sotimaan. Minä en! Hah hah haa!
Ajelen ympäri etelä-suomea autoilla, jotka maksavat enemmän, kuin teidän kaikkien palkat yhteensä. Ei millään pahalla.
Pääni alkaa seota päivien vähyydestä: Michael Bay rules!
palaste
QUOTE(mikoel @ 11 Kesä 2006,21:49)
QUOTE(Psychotron @ 11 Kesä 2006,20:45)
...sittenkö sinuakin näkee foorumeilla taas vähän enemmän?  :)

Kyllä. Juuri niin.

Hajotkaa aamuihinne! Minä en!

Mihin aamuihin? Monet meistä ovat asevelvollisuutensa onnellisesti suorittaneet.
Hmm, pisti miettimään. Minä ja Osku olemme käyneet sivarin. Creation Matrixilla se on vielä edessä. Ainakin Psychotron ja Feikki ovat käyneet armeijan. Inkun, DeltaSilver88:n, Sinin, Blackarachian, Riken ja Starscream the Mightyn ei tarvitse käydä yhtään mitään, helpolla pääsevät. Entäs muut?
Psychotron
QUOTE(palaste @ 11 June 2006,20:50)
Mihin aamuihin? Ainakin minä ja Psychotron olemme asevelvollisuutemme onnellisesti suorittaneet.

laugh.gif Jep, siitä on kauan, kauan, kauan aikaa...  *pyörittää sormella hiussuortuvaa hiukan lisää rullalle joka "kauan"-sanan kohdalla* biggrin.gif
Huhuu
QUOTE(mikoel @ 11 Kesä 2006,20:21)
Uskomatonta, mutta kyllä se loppu todellakin alkaa lähestymään ja hyvää vauhtia

tiedättehän, tuosta ON mahdollista saada hieman väärä käsitys.. tongue.gif
Midnight Express
Olin taas viikonlopun mökillä... mutta olipas inha vkl...  angry.gif  Minä, äiti ja isä alettiin kaikki sairaaladieetille. Tämä on kyllä vasta toinen päivä... ja sen saakutin dieetin mukaan minun pitää joka aamu juoda kuppi mustaa kahvia. En ole kauheampaa myrkkyä koskaan suuhuni pannut.

Sairaaladieetin aikana kiellettyjä ovat:

Alkoholipitoiset juomat, dieetin jälkeen ei saa juoda alkoholipitoisia juomia 24 tuntiin (kyllä isällä tulee olemaan vaikeaa...  biggrin.gif ).
Juomat, joissa on sokeria, makeutusaineita tai hiilihappoa.

Sitten on niin, että esim. tänä aamuna ei saanut ottaa mitään muuta kuin sen kahvikupin. Lounaaksi kinkkuviipale ja jotain muuta. Ja päivälliseksi pihvi, salaattia ja hedelmä. Ja jos jotain välipalaa tekee mieli, niin pitää ottaa vettä. Ei saa syödä kuin kaksi ateriaa päivässä. Yksikin lasillinen jotain muuta kuin vettä ja yksikin kurkunpalanen, ja kaikki menee pieleen. Ja tätä rääkkiä pitää kestää kolmetoista päivää! Vielä yksitoista jäljellä...

crazy2.gif
Rikke
Ja huomenaamulla rippileirille...
Yrittäkää olla sillä välin pahemmin särkemättä itseänne (Inkku pääasiassa), pysyä dieetillä (Delta) ja muutenkin olla ihmisiksi kun minäkin kovasti yritän.  tongue.gif

QUOTE(mikoel Lähetetty 11 Kesä 2006 @ 20:21)
Uskomatonta, mutta kyllä se loppu todellakin alkaa lähestymään ja hyvää vauhtia.

Todellakin  crazy2.gif  laugh.gif
Inkku
QUOTE(mikoel @ 11 Kesä 2006,21:49)
Ajelen ympäri etelä-suomea autoilla, jotka maksavat enemmän, kuin teidän kaikkien palkat yhteensä. Ei millään pahalla.
Pääni alkaa seota päivien vähyydestä: Michael Bay rules!

eipä mitään.. minä olen jo aika hyvin tottunut palkkaani kohdistuneeseen naureskeluun Freelancerina ollessani tongue.gif

mutta.. kyllä se oli kiintoisaa seurata.. kun ensimmäisen kerran menin vuosi sitten KELAan ja pääsin siihen vaiheeseen, jossa kerroin tienaavani 20€/vko -verot, niin virkailija nauroi aikas spontaanisti.. hymy hyytyi, kun se tajusi, ettei se ollutkaan vitsi tongue.gif

siinä vaiheessa kun tein osa-aikaisuuksia kolmelle eri firmalle ja kerroin taas "huikeista" tuloistani.. niin siinä oli jo lopulta kolme eri virkailijaa nauramassa palkkatuloilleni.. ja aina välillä tarkistivat epä uskoisina tietokoneen ruudulta, että jos minä vaikka hyvinkin vielä olisin "pimittänyt" joitain tuloja laugh.gif

lainaa Rikke (Lähetetty 11 Kesä 2006 @ 23:19)
Yrittäkää olla sillä välin pahemmin särkemättä itseänne (Inkku pääasiassa), pysyä dieetillä (Delta) ja muutenkin olla ihmisiksi kun minäkin kovasti yritän.

myöhäistä noillta osin.. tongue.gif
onnistuin lyömään pääni oikein mojovasti väkirehusiilon poikkipuomiin eilen, niin että silmissä pimeni hetkeksi crazy2.gif , ja sain lantakoneen raapat jaloilleni, kun 70kg vasikka liukastui koneen edessä ja just kun olin helppimässä panikoivaa vasikkaa pystyyn, niin se kone lähti taas liikkeelle, oli meinaan kauhea tunne, kun se kone sopii just ja just menemään karsina aidan ali ja siinä koneen ja aidan välissä rötköttää vasikka ja itse saa vielä tällin kintuilleen.. jos se kone olisi ennättänyt liikkua yhtään enemmän, olisi ollut molemmilta jalat poikki..
mutta on ne niin kivoja elukoita nuo vasikat.. pysyisivät vain semmoisina 40kg ötököinä, kun nyt jo tuppaa nuo koivet niillä 70-80kg vasikoilla nousemaan pikkasen liian ylös , kun niillä on tuo nopean kasvun vaihe nyt alkanut..
palaste
QUOTE(DeltaSilver88 @ 11 Kesä 2006,22:39)
ja sen saakutin dieetin mukaan minun pitää joka aamu juoda kuppi mustaa kahvia. En ole kauheampaa myrkkyä koskaan suuhuni pannut.

Kuten sanoin, kyllä sinä vielä tavoille opit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.