QUOTE(mikoel @ 11 Kesä 2006,21:49)
Ajelen ympäri etelä-suomea autoilla, jotka maksavat enemmän, kuin teidän kaikkien palkat yhteensä. Ei millään pahalla.
Pääni alkaa seota päivien vähyydestä: Michael Bay rules!
eipä mitään.. minä olen jo aika hyvin tottunut palkkaani kohdistuneeseen naureskeluun Freelancerina ollessani
mutta.. kyllä se oli kiintoisaa seurata.. kun ensimmäisen kerran menin vuosi sitten KELAan ja pääsin siihen vaiheeseen, jossa kerroin tienaavani 20€/vko -verot, niin virkailija nauroi aikas spontaanisti.. hymy hyytyi, kun se tajusi, ettei se ollutkaan vitsi
siinä vaiheessa kun tein osa-aikaisuuksia kolmelle eri firmalle ja kerroin taas "huikeista" tuloistani.. niin siinä oli jo lopulta kolme eri virkailijaa nauramassa palkkatuloilleni.. ja aina välillä tarkistivat epä uskoisina tietokoneen ruudulta, että jos minä vaikka hyvinkin vielä olisin "pimittänyt" joitain tuloja
lainaa Rikke (Lähetetty 11 Kesä 2006 @ 23:19)
Yrittäkää olla sillä välin pahemmin särkemättä itseänne (Inkku pääasiassa), pysyä dieetillä (Delta) ja muutenkin olla ihmisiksi kun minäkin kovasti yritän.
myöhäistä noillta osin..
onnistuin lyömään pääni oikein mojovasti väkirehusiilon poikkipuomiin eilen, niin että silmissä pimeni hetkeksi

, ja sain lantakoneen raapat jaloilleni, kun 70kg vasikka liukastui koneen edessä ja just kun olin helppimässä panikoivaa vasikkaa pystyyn, niin se kone lähti taas liikkeelle, oli meinaan kauhea tunne, kun se kone sopii just ja just menemään karsina aidan ali ja siinä koneen ja aidan välissä rötköttää vasikka ja itse saa vielä tällin kintuilleen.. jos se kone olisi ennättänyt liikkua yhtään enemmän, olisi ollut molemmilta jalat poikki..
mutta on ne niin kivoja elukoita nuo vasikat.. pysyisivät vain semmoisina 40kg ötököinä, kun nyt jo tuppaa nuo koivet niillä 70-80kg vasikoilla nousemaan pikkasen liian ylös , kun niillä on tuo nopean kasvun vaihe nyt alkanut..