Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
palaste
QUOTE(Psychotron @ 13 Maalis 2007,19:17)
"Vihailtavaa" kirjoitetaan V:llä.  :)

Äh, olette vain kateellisia kun pääsin käymään siellä ilmaiseksi ja minulle vielä maksettiin siellä olostani. smile.gif
Inkku
QUOTE(Osku @ 13 Maalis 2007,19:41)
Oletko jo tehnyt testamentin TF-figujesi kohdalta, kirjoituksistasi päätellen ennemmin tai myöhemmin tapahtuvan onnettomuuden varalta? Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi edunsaajaksi. ;)

laugh.gif   nooh.. minun tuurilla tässä jää kuitenkin vielä kitumaan..  tongue.gif

mutta jos totta puhutaan, niin tämä työ.. voidaan vaarallisuutensa perusteella nostaa tasolle 10+

se samainen emolehmä aiheutti melkoisen hässäkän, kun yritettiin saada se pakko pilttuuseen hoitamisen ajaksi.. sain hetken aikaa ihastella lehmän sorkan pohjaa ihan lähi etäisyydeltä, ilmavirta tuntui, mutta muuten oli etäisyyttä liikaa.. nyt on kolme emolehmää poikinut ja jäljellä on enää ~69  crazy2.gif  

QUOTE(Inkku @ 13 Maalis 2007,19:28)
Edit: polvi on parempi, kun muistaa kattoa ettei vääntele..

Tukiside auttaa ihan oikeasti, jos sinun pitää pystyä liikkumaan jalkasi kanssa. Nopeuttaa parantumistakin. Kuvauksestasi päätellen  hyödyllisin olisi semmoinen side, joka hieman estää laajimpia liikeratoja. Ei liian tiukalle (ns. tönköksi), niin että joutuisit klenkkaamaan! Idioottiside (ideaaliside ns. normaalilla suomenkielellä) on helppo kääriä itsekin. smile.gif

pitää huomenna kattoa kotoa jotain, jos tuohon vielä juilii.. tilanne ei ole niin paha kuin alkuun pelkäsin, sattu vaan niin.. p********ti pelkästään noiden rappusten nousu eilen.. mutta kun koko viime yön sitten ravasin noita rappuja ylös ja alas hissuksiin, niin kai se siihen turtui sitten.. ja muutenkin olen koko päivän varonut koipeani.. mitä nyt äsken pöydän jalkaan potkaisin.. >.<*
Inkku
onko olemassa erikseen myynnissä pienois malleille kromi maalia..?? o.0

en nyt itse voi asiata mistään tarkistaa, ja minulla olisi tuolla jemma merkkisessä paikassa pari punaista autoa ja rekka odottamassa paria maali lisäystä.. *samoin kuin yksi lohikäärme -.-;  * harkitsin hopea maalia, mutta.. ajattelin vielä varmistaa asian.. smile.gif
Midnight Express
QUOTE(Inkku @ 15 Maalis 2007,14:33)
*samoin kuin yksi lohikäärme -.-;

Ai miniatuurilohikäärme vai? ...Kokeile mustaa. Mustat lohikäärmeet ovat aika ilkeää sakkia Dragonlancessa (hallitsemattomia, itsenäisiä, pitävät pimeydestä ja yksinäisyydestä, asuvat soilla, käyttävät aseena happoa ja osaavat hengittää veden alla).
Inkku
QUOTE(Midnight Express @ 15 Maalis 2007,17:39)

Ai miniatuurilohikäärme vai? ...Kokeile mustaa. Mustat lohikäärmeet ovat aika ilkeää sakkia Dragonlancessa (hallitsemattomia, itsenäisiä, pitävät pimeydestä ja yksinäisyydestä, asuvat soilla, käyttävät aseena happoa ja osaavat hengittää veden alla).

se on.. kohtalaisen kokoinen.. wink2.gif   laitan siitä kuvan sitten, kun se on valmis.. nyt se on.. kuin raaka lihapalanen.. eli osa maalattu ja osa alkuperäistä väriä.. alkuperäinen väri ei ollut minusta niin kovin hieno.. joten ajattelin kokeilla vaihteeksi jotain muuta.. wink2.gif  nyt on väreinä.. musta, punainen ja hopea.. pitää vielä miettiä pari kohtaa uusiksi, kun tämä on joku KO lohikäärme ja muovin materiaali on joissain kohden liian liukas pitääkseen maalia hyvin.. sad.gif  lisäksi siinä on joitain sellaisia kohti, mistä puuttuu yksityiskohta tai pari..

siipien väriä en ole edes miettinyt.. ne on sen verran isot, että niihin sitä väriä saattaa upota..

Edit: katsoin tossa juts Savon kinojen esitys aikatauluja.. ja Ghost Rider tulee esitykseen vasta 23.3 eli tohtiipa epäillä, että TF elokuva tulisi ainakaan tällä alueella esitykseen samaan aikaan kuin muualla.. sad.gif  *juu.. suunnnittelen sittenkin tuon elokuvan kattomista.. eri asia tosin on.. onko minulla sitten lopulta aikaa mennä sitä kattomaan..*
palaste

Eikös se ollut juuri musta naaraslohikäärme, joka tykkäsi naamioitua ihmiseksi? En nyt muista sen nimeä. Jäi vain hyvin mieleen yksi kirja, jossa kaksi keijukaista sai jostain päähänsä palvella tätä lohharia ja täyttää sen kaikki toiveet. Se hotkaisi kokonaisen hirven, ja sen jälkeen pyysi saman tien lisää.
Inkku
QUOTE(palaste @ 15 Maalis 2007,19:59)

Eikös se ollut juuri musta naaraslohikäärme, joka tykkäsi naamioitua ihmiseksi? En nyt muista sen nimeä. Jäi vain hyvin mieleen yksi kirja, jossa kaksi keijukaista sai jostain päähänsä palvella tätä lohharia ja täyttää sen kaikki toiveet. Se hotkaisi kokonaisen hirven, ja sen jälkeen pyysi saman tien lisää.

O.O

öhöm.. pitänee harkita uusiksi nuo värit.. -.-;
Midnight Express
Kyllähän se lohhari musta oli. Khisanth, eli Onyx. En ole itse lukenut samaa kirjaa, mutta Dragonlance Nexuksen tietokanta on huikea. Ja ne kaksi keijukaista olivat Kadagan ja Joad. Otushan tapettiin sitten Xak Tsarothissa "Syyshämärän lohikäärmeet" -kirjan aikana. Mistäköhän ihmeestä sain päähäni, että se hullu vanha velho Fizban hautautui samassa kaupungissa romahtavan rakennuksen alle? cc_confused.gif

Itse pidin aina enemmän sinisistä lohhareista. (Hyvistä lohikäärmeistä hopeiset ja kupariset ovat aina kiinnostaneet eniten.)
Inkku
QUOTE(Midnight Express @ 15 Maalis 2007,20:19)
Kyllähän se lohhari musta oli. Khisanth, eli Onyx. En ole itse lukenut samaa kirjaa, mutta Dragonlance Nexuksen tietokanta on huikea. Ja ne kaksi keijukaista olivat Kadagan ja Joad. Otushan tapettiin sitten Xak Tsarothissa "Syyshämärän lohikäärmeet" -kirjan aikana. Mistäköhän ihmeestä sain päähäni, että se hullu vanha velho Fizban hautautui samassa kaupungissa romahtavan rakennuksen alle?  cc_confused.gif

Itse pidin aina enemmän sinisistä lohhareista. (Hyvistä lohikäärmeistä hopeiset ja kupariset ovat aina kiinnostaneet eniten.)

ei ole pahemmin tullut lueskeltua lohikäärmeistä.. *vaikka se yksi kirja sarja oli kyllä kiintoisa.. wink2.gif harmi kun en muista nyt sen sarjan nimeä ja sitä oli käänettynä ja saatavilla muistaakseni vain kolme kirjaa..*

onko punaisista lohikäärmeistä mainitaa..?? wink2.gif
palaste
Kyllähän se lohhari musta oli. Khisanth, eli Onyx. En ole itse lukenut samaa kirjaa, mutta Dragonlance Nexuksen tietokanta on huikea. Ja ne kaksi keijukaista olivat Kadagan ja Joad. Otushan tapettiin sitten Xak Tsarothissa "Syyshämärän lohikäärmeet" -kirjan aikana. Mistäköhän ihmeestä sain päähäni, että se hullu vanha velho Fizban hautautui samassa kaupungissa romahtavan rakennuksen alle?  ???

Niin, Khisanthan se oli. (Käytän lohikäärmeistä mieluiten niiden omaa nimeä, en ihmisten.) Ei Fizban minusta mikään hullu ollut, vain höperö.
Olen aina pitänyt pahoja lohikäärmeitä paljon kiinnostavampina kuin hyviä. Niillä on ollut paljon monipuolisemmat personaallisuudet.
Lukioiässä ahmin Dragonlance-kirjoja jatkuvalla syötöllä. Tosin en koskaan omistanut yhtään, kaikki olivat lainassa koulukaveriltani. Nykyisin en ole lukenut yhtään ko. kirjaa vuosikausiin, sen sijaan olen ahminut Star Trek -kirjoja. Niitä onkin tuossa kirjahyllyssä yli 300. Mites on, Blackarachnia, kiinnostaako ostaa osa niistä? wave3.gif
Inkku
hiihaa biggrin.gif  nyt löytyi niiden kirjojen nimet ja tekijä

McCaffrey, Anne
-Lohikäärmeen lento
-Vaarallinen tähti  
-Tuliliskojen laulu  

harmi kun tuota sarjaa ei ole suomennettuna sen enempää.. nuo kirjat sitä lukaisi jo melkein samana päivänä kun nne kirjastosta haki.. biggrin.gif

yleensäkkin olen ahminut kaikki hyvät kirjat suhteellisen nopeasti.. smile.gif  nyt vain ei ole tullut luettua suomekielistä kirjallisuutta varmaan parii kolmeen vuoteen.. joitakin sarjiksia kyllä menee, mutta muutoin haalin netistä lueksittavaa tongue.gif
mikoel
Tänään oli lyhyin koulupäivä viimeiseen kuuteen päivään. Peräti vai 8 tuntia. Eilen vedin viikon ennätyksen: 14 tuntia. Ennätys taitaa edelleen olla siinä 16 tunnin paikkeilla.

Ei, tämä ei ole ploggini, missä kerron elämästäni...
...Ja Inkku on samaa mieltä omasta tilanteestaan täällä.
palaste
QUOTE(Inkku @ 15 Maalis 2007,20:25)
onko punaisista lohikäärmeistä mainitaa..??  :;):

Kyllähän niitäkin on. Ne ovat pahoista lohikäärmeistä kaikkein energisimpiä. Ne myös syöksevät tulta.
Muita pahoja lohikäärmeitä ovat vielä vihreät, ja valkoiset. Valkoiset lohikäärmeet ovat hyvin harvinaisia, melko pieniä, ja elävät lähinnä jäätiköillä.
Pahojen lohikäärmeiden johtaja on itse Takhisis, monivärinen lohikäärme, Hän joka on kaikkia värejä eikä mitään.
Midnight Express osaa varmaan kertoa lisää.
Inkku
QUOTE(palaste @ 15 Maalis 2007,20:46)
QUOTE(Inkku @ 15 Maalis 2007,20:25)
onko punaisista lohikäärmeistä mainitaa..??  wink2.gif

Kyllähän niitäkin on. Ne ovat pahoista lohikäärmeistä kaikkein energisimpiä. Ne myös syöksevät tulta.

muahahahaa..!!  evillaugh.gif

QUOTE(mikoel @ 15 Maalis 2007,20:45)
Ei, tämä ei ole ploggini, missä kerron elämästäni...
...Ja Inkku on samaa mieltä omasta tilanteestaan täällä.

minulla on jo oma ploggi.. jossakin iiiihan muualla.. biggrin.gif *poistuu vihellellen paikalta..*
Midnight Express
Juu, ne punaniskat. tongue.gif

Kromaattiset, eli värilohikäärmeet, olivat ennen kaikki hyvän jumalan Paladinen luomia. Takhisis kuitenkin varasti lohikäärmeiden munat ja vei ne mukanaan. Häntä kutsutaan Lohikäärmeiden äidiksi, vaikka hän ei ole luonut niistä yhtäkään.

Punaiset elävät vuoristoalueilla ja keräävät kromaattisista lohikäärmeistä eniten aarteita. Ne hyökkäävät ensin taikuuden avulla ja säästävät tulenpurkauksen viimeiseksi vaihtoehdoksi. Punaisilla on, kuten hyvien kultaisilla ja hopeisilla, taito muuttua eri hahmoihin, kuten ihmiseksi. Ne ovat myös kromalohhareista suurimpia, ja Pyros, lordi Verminaardin ratsu, on punaisista lohikäärmeistä tärkein.
---------------------------------------------------
Kuitenkin kaikkein vaikutusvaltaisin oli Malystryx, punaisten johtajalohhari (naaras, muuten). Sitä kutsuttiin nimellä Malys, ja se oli 400 jalkaa pitkä. Siipiväli oli yli 500 jalkaa.

Malys myös hankki itselleen kumppanin, mutta tappoi tämän jälkeenpäin. Otus kuitenkin kuoli, kun Mina-niminen ihmisnainen kuolonlohikäärmeellä ratsastaen surmasi tämän Sanctionin kaupungin yläpuolella.

Eräs Malysin nimistä oli "The Red Marauder".
---------------------------------------------------
Punaiset saattavat olla kromaattisista suurimpia, mutta myös kuumaverisimpiä. Sinisillä oli sentään älyä toimia ryhmässä ja olla hyökkäämättä pienimmästäkin ärsytyksestä. Mustat ja siniset ovat minusta parhaimpia.

Inkku
heh.. nuo punaiset lohikäärmeet on sitten niin minua niin minua.. laugh.gif

tosiaan.. minä jos suutun, niin viimeisenä tulee kyllä tulta ja tulikiveä jos niikseen on.. siihen asti on vain pienoista kyräilyä evillaugh.gif

The Red Marauder

pitäisiköhän vaihtaa foorumi nimi.. wink2.gif

nooh.. taidan kuitenkin pysyä vain Inkkuna ihan niinkuin ennenkin.. menee muuten vain niin hankalaksi crazy2.gif
Psychotron
QUOTE(palaste @ 15 Maalis 2007,19:25)
hullu vanha velho Fizban hautautui samassa kaupungissa romahtavan rakennuksen alle?

Ei Fizban minusta mikään hullu ollut, vain höperö.

Star Trek -kirjoja. Niitä onkin tuossa kirjahyllyssä yli 300. Mites on, Blackarachnia, kiinnostaako ostaa osa niistä?

Wanha ei ole lukenut Dragonlancea vuosikausiin, mutta omistaa kaikki kirjat väliltä Syyshämärän Lohikäärmeet - Kadonneen Kuun Lohikäärmeet (pitkälti toistakymmentä). biggrin.gif Onko kukaan muu kuin minä täällä pelannut roolipeliä samaisesta maailmasta (btw. se roolipeli oli ensin)?

Ja siis Fizbanhan oli erään jumalan inkarnaatio, eli höperöys oli teeskenneltyä.

Palaste: Sonja (liian väsynyt tulemaan itse koneelle, ja minäkään en kauaa tässä kuku) lähettää terveisiä ja pahoittelee, ettei voi kirjoja ostaa, samasta syystä kuin emme tule Knivstaan, eli arvaapa missä on rahat kiinni tältä keväältä... sad.gif

Midnight Express: Huomasitko meillä käydessäsi Sonjan lohikäärmekokoelman? Teillä on yhteinen rakkaus. smile.gif
Midnight Express
QUOTE(Psychotron @ 15 Maalis 2007,22:57)
1:

Ja siis Fizbanhan oli erään jumalan inkarnaatio, eli höperöys oli teeskenneltyä.

2: Midnight Express: Huomasitko meillä käydessäsi Sonjan lohikäärmekokoelman? Teillä on yhteinen rakkaus.  :)

1. Tiesinkin tuon jo. Sama tyyppihän esiintyi Fiznabina Kuolemanportti-sarjassa. Ainakin luulen, että kaveri oli sama.
Neil Ross on muuten päätynyt Fizbanin ääneksi siihen Dragonlance-animaatioon. Ja David Sobolov on Verminaard. biggrin.gif

2. En oikein muista, mutta taisin huomata. Näin luultavasti siellä jossain mustan lohikäärmeen. cc_confused.gif

Ja, kukaan lukenut David Eddingsiä? Pahus soikoon, mutta tyyppi on lempikirjailijani. tongue.gif  Martelia parempaa pahista ei olekaan.

Inkku, voisit vaihtaa tekstin nimesi alla "The Red Marauderiksi". Sitten olisit

Inkku
The Red Marauder

wink2.gif
Inkku
QUOTE(Midnight Express @ 16 Maalis 2007,02:22)
Inkku, voisit vaihtaa tekstin nimesi alla "The Red Marauderiksi". Sitten olisit

Inkku
The Red Marauder

wink2.gif

evillaugh.gif  khyllä.. kiitoksia vain ideasta.. evillaugh.gif  laitankin sen sinne samantien.. evillaugh.gif
Midnight Express
...The Red Marauder=Punainen rosvo/ryöstäjä. biggrin.gif
Inkku
QUOTE(Midnight Express @ 16 Maalis 2007,14:30)
...The Red Marauder=Punainen rosvo/ryöstäjä.  biggrin.gif

muahahaa.. evillaugh.gif
Midnight Express
QUOTE(Inkku @ 16 Maalis 2007,14:32)
...The Red Marauder=Punainen rosvo/ryöstäjä.  :D

muahahaa.. evillaugh.gif

Niin, ja oli Malysilla toinenkin nimi. "The Red Overlord". (Tarkoittaa punaisten lohhareiden overlordia)

...The Red Marauder Overlord? 0_o
Inkku
QUOTE(Midnight Express @ 16 Maalis 2007,14:34)
QUOTE(Inkku @ 16 Maalis 2007,14:32)
...The Red Marauder=Punainen rosvo/ryöstäjä.  biggrin.gif

muahahaa.. evillaugh.gif

Niin, ja oli Malysilla toinenkin nimi. "The Red Overlord". (Tarkoittaa punaisten lohhareiden overlordia)

...The Red Marauder Overlord? 0_o

nooh.. jos se tuo Marauder riittäisi ensi alkuun.. ^^  katsotaan sitä Overlordia sitten kun ilkeys taso nousee.. evillaugh.gif

Edit: tänään on tullut jo yksi uusi sonnivasikka navettaan ja toinen näkyy olevan tuloillaan.. bounce1.gif

edit edit: voi juku.. niitä tulikin kaksi pikkuista vasikkaa samalle emolle tongue.gif  tyttö ja poika.. tai siis.. Lehmä ja Sonni vasikat..
palaste
Tampereella käydessäni huomasin mainoksesta, että yökerho Mixeissä on keskiviikkona 28.3. nakudisco.

Eiku se onkin NaKuDisco. Siellä on silloin naiskulttuurin päivä.
Inkku
QUOTE(palaste @ 17 Maalis 2007,15:06)
Tampereella käydessäni huomasin mainoksesta, että yökerho Mixeissä on keskiviikkona 28.3. nakudisco.

Eiku se onkin NaKuDisco. Siellä on silloin naiskulttuurin päivä.

hehe.. tuosta voisi vetää kaksi eri päätelmää A) joku ei ole loppuun asti ajatellut tuota lyhennettä.. biggrin.gif  tai B) haluavat katsoa.. kuinka moni haksahtaa ajattelemaan joootaaakin iiiiihan muuuuuta.. wink2.gif     laugh.gif
mikoel
Pelit -lehden sivuilla on päivittäinen kysely:

Totaalinen annihilaatio! Mikä robotti voittaa?
T-800.

ED-209.

Krogoth.

RoboCop.

Megatron.

Rautajätti.

Metal Gear.

Komentaja.

Master Chief.

Optimus Prime
Inkku
hehee.. vasikoita tulee jo kuin köyttä ikään biggrin.gif  nyt on tälle päivää jo tullut kolme vasikkaa ja neljäs näkyy olevan jo sillä ja hollilla etteikö tuo kohta jo happea haukkoisi.. toivottavasti eivät nyt sentään yötä myöten ryllää noitten pikkuisten kanssa.. mutta toisaalta.. jos nuo kaikki emot äityisi poikimaan nyt vähälle aikaa, niin pääsisi reissaamaan aikaisemmin tongue.gif ehkäpä kenties...  nooh.. ainahan saa toivoa.. wink2.gif
Inkku
minun pitää kyllä hommata joku peili tänne navetalle.. ei sinänsä, että olisin mitenkään hirveästi ihteeään peilaavaa tyyppiä..  wink2.gif  huomasin vain tässä, että oli sitten vaihteeksi tullut suoritettua tuo kauppa reissu kirjaimellisesti verissä päin  laugh.gif

ei mitään vakavaa.. ehei.. poisseminusta, oli vain poikiessa lehmältä ilmeisesti roiskahtanut jotakin.. öhöm.. tuotetta hivenen minuakin päin tongue.gif

onneksi se oli vain kylä kauppa maaseudulla.. siellä ne ymmärtää, että aina toisinaan roiskuu.. ja niin edelleen  laugh.gif
Midnight Express
Maalla sitä sattuu ja tapahtuu, kuten sanotaan. tongue.gif

...Kohtasin taas kerran yllättävän asian. Noin vuosi sitten kuulin ensimmäistä kertaa Within Temptationin "Jillianin". Ja vasta tänään sain tietää, että laulu perustuu juuri nyt minulla luettavana olevan kirjan päähenkilöihin, Deverryn tarun Jilliin ja Nevyniin. wow2.gif  Hyvä, ettei päänsärkyni alkanut uudestaan...

Jos joku muuten haluaa lukea David Eddingsin Belgarionin/Mallorean/Eleniumin/Tamulin tarut englanniksi, tästä löytyy torrentti: http://www.torrentvalley.com/download_torr...ent_361100.html

...Jestas, että Mandorallen on hidasjärkinen kaveri. laugh.gif  Ritari, jolla on yhtä paljon älyä kuin vanhalla saappaalla. tongue.gif
Inkku
kevät vaikuttaisi olevan jo suht pitkällä täälläkin, mutta ainoa keväinen lintu, jonka olen nähnyt tähän mennessä, on joutsen.. O.o tuosta se päivällä lentää lekutteli, avo vettä vissiin etsi. oikeastaan.. tunnustaa, että se kevät alkaa vasta sinä päivänä, kun töyhtöhyypät tulevat.. tai pitäisikö sanoa tuttavallisemmin.. naukujalinnut wink2.gif
mikoel
Heh heh... Pelit.fi -äänestys on vaihtunut ja tuo edellisen lopulliset tulokset... Katsokaas kuka voitti:

Totaalinen annihilaatio! Mikä robotti voittaa? 17.03.2007

T-800.  13.2 %
ED-209.  2.6 %
Krogoth.  3.8 %
RoboCop.  8.5 %
Megatron.  3.5 %
Rautajätti.  5.7 %
Metal Gear.  14.4 %
Komentaja.  8.2 %
Master Chief.  19.6 %
Optimus Prime.  20.6 %

Vastauksia 1783 kpl
Inkku
QUOTE(mikoel @ 18 Maalis 2007,21:00)
Heh heh... Pelit.fi -äänestys on vaihtunut ja tuo edellisen lopulliset tulokset... Katsokaas kuka voitti:

Totaalinen annihilaatio! Mikä robotti voittaa? 17.03.2007

T-800.  13.2 %
ED-209.  2.6 %
Krogoth.  3.8 %
RoboCop.  8.5 %
Megatron.  3.5 %
Rautajätti.  5.7 %
Metal Gear.  14.4 %
Komentaja.  8.2 %
Master Chief.  19.6 %
Optimus Prime.  20.6 %

Vastauksia 1783 kpl

prosentti voitto..!! biggrin.gif
mikoel
Hyvää syntymäpäivää, Midnight Express!!! bounce1.gif party2.gif
Midnight Express
Kiitos. smile.gif

...Toivottavasti minulla ei enää koskaan ole koetta syntymäpäivänä. crazy2.gif
Inkku
niin.. hyvää syntymä päivää..!!  tongue.gif  kiintoisa sattuma muuten.. minun sisarellani on myös tänään syntymä päivä.. ja onneksi muistin sen tällä kertaa..  laugh.gif

Edit
sain äsken otsa tuntuman traktoriin laugh.gif  kävelin suoraan sitä pahki, kun ei sattunut olemaan taskulamppua ja en huomannut koko vempelettä pimeässä..

ja nukkuvaa sonnia ei kannata mennä tökkimään ohuella kepillä.. se ei ole siitä milläsäkään.. mutta kyllä tuli pieni ja mitätön olo sitten, kun sain sen viimein nousemaan ylös O.O

Edit 20.3
paha tuurini on taas valloillaan, autosta oli puhjennut viime yönä rengas ja nyt kun vaihdoin sitten vararenkaan sen tilalle, niin kappas vain, tietysti alkaa satamaan vettä räntää ja ties mitä töhnää taivaan täydeltä unohtamatta tietenkään kylmää tuulta.. angry.gif
palaste
QUOTE(Midnight Express @ 19 Maalis 2007,20:01)
Kiitos.  :)

...Toivottavasti minulla ei enää koskaan ole koetta syntymäpäivänä.  :crazy:

Minulla ei ole ollut koulun koetta synttärinä, mutta yliopiston tentti on. LISP-kielestä vielä. (Ihan kuin muistaisin siitä mitään, tai tulisin sitä koskaan tarvitsemaan.)
Olen vielä ollut kahdesti flunssassa synttärinä. Kerran lapsena ja kerran aikuisena.
Yhdellä pikkusiskoni kaverilla on tarkalleen sama syntymäpäivä kuin minulla, eli hän on päivälleen yhtä vanha. Tarkoitus oli tavata toisiamme kun täytimme 30, mutta hän ilmoittikin ettei halua kuullakaan mistään syntymäpäivistä.
Inkku
QUOTE(palaste @ 20 Maalis 2007,21:26)
Kiitos.  smile.gif

...Toivottavasti minulla ei enää koskaan ole koetta syntymäpäivänä.  crazy2.gif

Minulla ei ole ollut koulun koetta synttärinä, mutta yliopiston tentti on. LISP-kielestä vielä. (Ihan kuin muistaisin siitä mitään, tai tulisin sitä koskaan tarvitsemaan.)
Olen vielä ollut kahdesti flunssassa synttärinä. Kerran lapsena ja kerran aikuisena.
Yhdellä pikkusiskoni kaverilla on tarkalleen sama syntymäpäivä kuin minulla, eli hän on päivälleen yhtä vanha. Tarkoitus oli tavata toisiamme kun täytimme 30, mutta hän ilmoittikin ettei halua kuullakaan mistään syntymäpäivistä.

minun syntymä päivä on kesällä, joten ei ole kokeita silloin, mutta eipä ollut sitten pahemmin myös niitäkään, joita kutsua syntymäpäiville, kun melkein kaikki oli lomilla jossain..

kakruna se oli kova paikka, mutta kyllä siihen sitten vanhemmiten tottui.. taisikin olla viime vuonna ensimmäisen kerran moneen vuoteen, kun oli kaakku pöydässä ja kävi vieläpä vieraitakin  smile.gif

tänä vuonna sattuukin vielä niin mielenkiintoisesti, että on vuosi 2007 ja täytän 27vuotta 27 heinäkuuta  laugh.gif  taitaa ollakkin ihan juhlan paikka, kun harvemmin meitsin kohdalle ees sattuu mitään tuommoista

edit: 21.3
se, että totesivat liikkeellä, ettei autoni renkaassa ollut mitään näkyvää vikaa.. maksoi 15€  >.<*  hittolainen.. koko tämä päivä on ollut yhtä kulujen karnevaalia  angry.gif  ennätin maksaa jonkun verran laskuja pois, niin JIIHAA..!! postilaatikkoon kannetaan tuplasti niin iso lasku odottamaan äkkirikastumisen hetkeäni..  >.<*
Inkku
olipa nätti ilta.. näin jopa tähdenlennon.. *ja tietty toivoin biggrin.gif * sen verran pitää pientä pikku pakkasta, että kuulin 100m päässä olevan järven jäitten napsavan ja paukkavan.. kuulin myös läheisellä pellolla olevan sulamis vesi lammikon jäiden napsavan kun oli niin hiljaista ja lehmien huutelevan jälkikasvulleen 200m päässä olevassa navetassa.. ja reilun kilometrin päästä kuulin lopulta tasoristeys puomien kilkattavan lähestyvästä junasta.. smile.gif

mutta.. aamulla, kun olin nukkumassa, minä En kuullut sitä, kun maatilan traktori pörräsi valvonta kopin ulkopuolella tai sitä, että sen renkaitten ympäriltä pudodettiin raskaat riimut pois..  laugh.gif

tämän voi melkein laittaa samaan sarjaan sen kanssa, että minulle puhuva ihminen, voi toisinaan haastaa ummet ja lammet ja sitten kysyä jotain, niin minä jatkan edelleen sitä onnellista hymyilyä ja tuijottamista tyhjyyteen säpsähtäen lopulta ikään kuin transsista hereille kysymään että, mitäh..?? sanoitko jotain 0.o? voisitko toistaa..??

tai sitä, että silloin kun minä luen, voi ympärilläni käydä keskustelua vaikka valtion salaisuuksista tai mistä arka luontoisesta asiasta hyvänsä.. kaikki se menee minulta ohi korvien, kun keskityn lukemiseen tai johonkin muuhun mielenkiintoiseen.. tongue.gif

ei ihmekkään, jos toisinaan tuntuu, että jotkin asiat menevät vain ohi korvien.. tai siis.. toisesta sisään ja toisesta vielä luihakammin ulos pysähtymättä siinä välillä  crazy2.gif
Inkku
melkein pääsitte meitsin perinnön jaolle tänä aamuna viiden jälkeen.. wink2.gif

emolehmä missasi hiuksen hienosti, kun sillä ei ollut sarvia päässä.. mutta ei huolta.. vielä se meikäläisenkin moukantuuri joku päivä loppuu tongue.gif

edit: uusi yritys toisen, vielä vihaisemman Aberdeen Angus emon kanssa.. biggrin.gif

ei huolta, oli vain pahuksenmoinen sattuma, että on kaksi yhtä häijyluontoista peräjälkeen.. laugh.gif
palaste
Miksi Espoo tuntuu olevan kauempana kuin Tampere?
Tampereelle pääsee vain InterCity- tai Pendolino-junalla. Ne kulkevat 200 km/h omaa rataansa, eikä siinä pääse pahemmin tutustumaan reittiin mitä sinne oikeasti mennään.
Espooseen taas pääsee jalan, polkupyörällä, bussilla tai lähijunalla. Tällöin oikeasti havainnoi koko matkan, ja tulee sisäistäneeksi kuinka suuri välimatka 12 km oikeasti on.
Tampereella 200 km on vain jokin luku, joka menee ohi siinä kun istutaan junassa.
Inkku
eilen piti olla minun vapaa iltani.. toisin kävi  angry.gif

ensi alkuun kaikki meni niinkuin pitikin, eli suunnitelmani mukaan menin leffaan ja leffan jälkeen oli meinki ajaa kotio, asettua tietsikan ääreen mukavasti, natustaa kylmiä lihapullia suoraan paketista ja hörsiä mehua purkista.. ja ehkempä katsoa vielä joku leffa ennen nukkumaan menoa ja mitenkäkös sitten kävikään.. -.-;

kun leffasta oli mennyt ensimmäinen tunti, niin kännykkäni, jonka olin onneksi vaientanut aikaisemmin, alkoi häiriköimään taskussani.. alkuun tarkistin takin suojissa, että kuka soittaa.. soittajan tunnistettuani, laitoin viestin, että olen elokuvissa, soitan kun loppuu.. siitäkös kännykkä villiintyi.. vähän väliä tuli samalta henkilöltä saman sisältöinen viesti ja kun en vastannut, niin tottahan hän sitten alkaa soittelemaan, että vastaisin.. joka kerta minun piti tarkistaa kuka soitta, koska odotin puhelua autoni kierrätetystä öljypohjasta ja samalla tietoa siitä, että onko emolehmät aloittaneet vasikka sarjatulen, vai saanko olla illan rauhassa omilla teilläni.. lopulta jätin reakoimatta koko vempeleeseen ja annoin se olla taskussa..

kun elokuva viimein loppui, viestejä oli kertynyt 7kpl. puheluita *joiden joukossa myös odottamani puhelu plus yksi yllättävä puhelu* 10kpl. siinä meni tovi, kun purin puhelut pois ja jotta sain häiriköinnin loppumaan, minun piti lähteä kuskiksi  angry.gif  ja minulta kysymättä autoon tuotiin myös kohtalaisen kokoinen koira ja jouduin ikäväkseni todistamaan railakasta perheriitaa, jonka kyytiläiset suoritti tietenkin silloin, kun ajoin autoa.. -.-;

koska suunnittelemani rauhallinen leppoisa ilta kotona oli jo pilalla muutenkin, niin menin sitten kyläilemään vanhan opiskelu kaverin luo.. ja jouduin taas kuskiksi  cry3.gif  ei siinä baariloissa käynnissä muuten mitään, mutta jos musiikkina ei suomi humppaa ja tangoa, niin sitten kidutetaan epävireisellä karaokella.. cry3.gif

aamulla, klo 5:30 auton matka mittari näytti ajetuksi matkaksi 300km ja kerkesin nukkua rapiat 2h ennekuin minun piti sitten lähteä ajamaan taas, että sain sen kierrätetyn öljypohjan autoni alle.. eikä tässä vielä kaikki.. tulin työ paikalleni ja emolehmät on tähän mennessä jo tekaisseet kaksi vasikkaa ja mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, niin saattaapi jäädä ensi yönäkin unet vähiin.. x.x

mutta onse vaan kumma.. se kun jokin kerran lähtee menemään v***ralleen, niin sitä laatua tulee sitten tuutin täydeltä.. oikein vanhat kunnon kyykytys karnevaalit toisinaan.. angry.gif
Inkku
Tuosta Ghost Rider elokuvasta.. en voinnut sille mitään, mutta minua vain alkoi niin pahuksenmoisesti hihityttämään joka kerta, kun näin sen liekehtivän pääkallon  biggrin.gif

yritin tosin kovasti olla nauramatta ääneen joka kerta kun näin sen.. mutta se oli jo kovan työn takana.. mikä lie laukaissut moisen reaktion..  laugh.gif

jopa se Pirates of Caribbean pääkallo on niin symppiksen näköinen tongue.gif

ehkä silloin, jos siinä olisi ollut jotain lihan rieppeitä tai muljahteleva silmämuna, olisin nähnyt siinä jotain kulmia kohottavaakin, mutta muutoin..  biggrin.gif *hihittää onnessaan*
Midnight Express
Jehaa! biggrin.gif  Sain äskettäin uuden tietokonetuolin, koska pankissa (äitini työpaikka) oli remontti ja tuolit vaihdettiin. Mahtava tuoli onkin... smile.gif
---------------------------------------------------------
Sain myös tietää, että Brenton, joka johtaa Transformers Masterforcen fanidubbia, piti kolmosjakson käsikirjoitustani hienona.
bounce1.gif
Ja se on vasta toinen koskaan tekemäni! wow2.gif
Muuten, mistä eri maista teillä muilla on tuttuja? o_0 Minä nimittäin tunnen ihmisiä USAsta, Kanadasta, Meksikosta, Argentiinasta, Isosta-Britanniasta, Pohjoismaista, Japanista ja Serbiasta. 0_o

Itse asiassa tuo Argentiinassa asuva tuttuni on ranskalais-italialainen geofyysikko, jonka mies on espanjalais-italialainen. xD Fer ja minä tulemme todella hyvin toimeen, vaikka meillä onkin 21 vuotta ikäeroa.

Vähän aikaa sitten latasin hänelle sähköisiä kirjoja torrenttien kautta... ihme juttu. o_0 Hän pitää sähköpostiliitteenä lähettämästäni Belgarionin tarusta luettuaan vasta ensimmäiset pari kappaletta. 0_o (...Pahus. xD Olen lähettänyt hänelle kaikki löytämäni David Eddingsin ebookit ja nyt ovat lähtemässä "The Death Gate Cycle", "The Dark Is Rising Sequence" ja "Chronicles of Prydain". xD).
Olin muuten suurimman osan päivästä ulkona. Taisi ulkoilmalla olla vaikutusta, koska olen ollut tänään todella hyvällä tuulella. biggrin.gif
Osku
"Tuttuja" TF-harrastuksen kautta; Englanti, Wales, Ruotsi, Tanska, Saksa, Unkari, USA, Kanada, Puola. Olikohan tuossa kaikki. Ihan satunnaisia kontakteja en laskenut mukaan.
palaste
Kauhean vähän on tuttuja Suomen ulkopuolelta, ellei NTFA:laisia lasketa. smile.gif
Muuten olen kyllä tutustunut ihmisiin Isosta-Britanniasta, Saksasta, Ranskasta, Espanjasta, Unkarista ja Yhdysvalloista. Mutta lähinnä vain työn puolesta tai matkustellessani.
Inkku
taitaa minun kontaktit olla lähinnä NTFA:laisia.. joskus tulee jossain päin nettiä juoruttua jonkun kanssa, mutta nyt, kun olen lähinnä työpaikan koneella, niin sekin on jäänyt vähemmälle.. ei ole linkkejä kaikille niille sivustoille, missä olen käynyt joskus hiimailemassa..
vmv-81
Hyvää Joonanpäivää muuten Palasteelle! wave3.gif
Inkku
veljeni meinasi tehdä jotain todella typerää ja ajattelematonta.. dry.gif hän kertoi minulle tässä, kun tapasin hänet, että hän harkitsi vakavissaan takaavansa 2000€ lainan minulle auton ostoa varten shocked.gif

no ei siinä muuten mitään, mutta A) en ole aikeissa vaihtaa autoa, B) en halua enää lisä rasitteeksi lainaa C) olen ajanut kyseisellä autolla ja se ei todellakaan ole auto minun makuuni D) kaikki sen auton kyydissä olleet ihmiset, on olleet jonkun sortin tupakoitsijoita ja he ovat myös tupakoineet autossa sisällä angry.gif E) en voi sietää wunderbaum kuusien hajua ja se haju on iskostunut sen auton sisuksiin pysyvästi.. AARGH..!! ravingmad.gif

milloinkahan koittaa se aika, jolloin minunkin toiveeni otetaan huomioon näissä asioissa.. ravingmad.gif
Protek
QUOTE(Inkku @ 29 March 2007, 14:59) *
veljeni meinasi tehdä jotain todella typerää ja ajattelematonta.. dry.gif hän kertoi minulle tässä, kun tapasin hänet, että hän harkitsi vakavissaan takaavansa 2000€ lainan minulle auton ostoa varten shocked.gif

no ei siinä muuten mitään, mutta A) en ole aikeissa vaihtaa autoa, B) en halua enää lisä rasitteeksi lainaa C) olen ajanut kyseisellä autolla ja se ei todellakaan ole auto minun makuuni D) kaikki sen auton kyydissä olleet ihmiset, on olleet jonkun sortin tupakoitsijoita ja he ovat myös tupakoineet autossa sisällä angry.gif E) en voi sietää wunderbaum kuusien hajua ja se haju on iskostunut sen auton sisuksiin pysyvästi.. AARGH..!! ravingmad.gif

milloinkahan koittaa se aika, jolloin minunkin toiveeni otetaan huomioon näissä asioissa.. ravingmad.gif

Eikä se varmaankaan taida olla punainen? tongue.gif

QUOTE(palaste @ 20 March 2007, 20:26) *
Kiitos. smile.gif

...Toivottavasti minulla ei enää koskaan ole koetta syntymäpäivänä. crazy2.gif

Minulla oli viimeiset kirjoitukset (c-saksa) syntymäpäivänä. Jostain kumman syystä lähdin 5 yli 12 niistä kirjoituksista ja yllätyin positiivisesti, kun sain saksasta L:n. biggrin.gif
Inkku
QUOTE(Protek @ 29 March 2007, 18:38) *
QUOTE(Inkku @ 29 March 2007, 14:59) *

Eikä se varmaankaan taida olla punainen? tongue.gif

valkea kolari mersu.. dry.gif pah.. kumma kun ei yksintein myrkyn vihreä ruosteinen lada crazy3.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.