eilen piti olla minun vapaa iltani.. toisin kävi
ensi alkuun kaikki meni niinkuin pitikin, eli suunnitelmani mukaan menin leffaan ja leffan jälkeen oli meinki ajaa kotio, asettua tietsikan ääreen mukavasti, natustaa kylmiä lihapullia suoraan paketista ja hörsiä mehua purkista.. ja ehkempä katsoa vielä joku leffa ennen nukkumaan menoa ja mitenkäkös sitten kävikään.. -.-;
kun leffasta oli mennyt ensimmäinen tunti, niin kännykkäni, jonka olin onneksi vaientanut aikaisemmin, alkoi häiriköimään taskussani.. alkuun tarkistin takin suojissa, että kuka soittaa.. soittajan tunnistettuani, laitoin viestin, että olen elokuvissa, soitan kun loppuu.. siitäkös kännykkä villiintyi.. vähän väliä tuli samalta henkilöltä saman sisältöinen viesti ja kun en vastannut, niin tottahan hän sitten alkaa soittelemaan, että vastaisin.. joka kerta minun piti tarkistaa kuka soitta, koska odotin puhelua autoni kierrätetystä öljypohjasta ja samalla tietoa siitä, että onko emolehmät aloittaneet vasikka sarjatulen, vai saanko olla illan rauhassa omilla teilläni.. lopulta jätin reakoimatta koko vempeleeseen ja annoin se olla taskussa..
kun elokuva viimein loppui, viestejä oli kertynyt 7kpl. puheluita *joiden joukossa myös odottamani puhelu plus yksi yllättävä puhelu* 10kpl. siinä meni tovi, kun purin puhelut pois ja jotta sain häiriköinnin loppumaan, minun piti lähteä kuskiksi

ja minulta kysymättä autoon tuotiin myös kohtalaisen kokoinen koira ja jouduin ikäväkseni todistamaan railakasta perheriitaa, jonka kyytiläiset suoritti tietenkin silloin, kun ajoin autoa.. -.-;
koska suunnittelemani rauhallinen leppoisa ilta kotona oli jo pilalla muutenkin, niin menin sitten kyläilemään vanhan opiskelu kaverin luo.. ja jouduin taas kuskiksi

ei siinä baariloissa käynnissä muuten mitään, mutta jos musiikkina ei suomi humppaa ja tangoa, niin sitten kidutetaan epävireisellä karaokella..
aamulla, klo 5:30 auton matka mittari näytti ajetuksi matkaksi 300km ja kerkesin nukkua rapiat 2h ennekuin minun piti sitten lähteä ajamaan taas, että sain sen kierrätetyn öljypohjan autoni alle.. eikä tässä vielä kaikki.. tulin työ paikalleni ja emolehmät on tähän mennessä jo tekaisseet kaksi vasikkaa ja mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, niin saattaapi jäädä ensi yönäkin unet vähiin.. x.x
mutta onse vaan kumma.. se kun jokin kerran lähtee menemään v***ralleen, niin sitä laatua tulee sitten tuutin täydeltä.. oikein vanhat kunnon kyykytys karnevaalit toisinaan..