Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
mikoel
Jos joku on teistä vielä elossa, niin TÄSSÄ.
Molly Grows Upin musiikkivideo, mitä olin tekemässä. Nimeni löytyy myös lopputeksteistä.
Psychotron
"Mikko Lintunen. Kevyt avustaja." bounce1.gif
mikoel
QUOTE(Psychotron @ 22 Feb. 2007,22:17)
"Mikko Lintunen. Kevyt avustaja."  bounce1.gif

Se on kyllä "Valo Assistentti". Köh köh. Täsmällisyyttä. party2.gif
Psychotron
Hm. Villen vasuri? Oikealla se polttaa tupakkaa. crazy2.gif

Kunhan kiusaan. Väsyttää enkä ole ollut täällä aikoihin. Ja turkulaisia on kiva kiusata.
Huhuu
mmrrrhhh.... angry.gif jostain käsittämättömästä syystä Windows Live Messenger ei suostu toimimaan minun koneellani, mokomakin kirottu ohjelmisto halvaantuu viimeistään puolen tunnin kuluessa... angry.gif  ja kuten arvata saattaa, MSNn oma "help" osio on tietty täysin hyödytön crazy3.gif  näköjään tämä paljon haukuttu 7.5 versio toimii sittenkin paremmin kuin nuo hirvitykset... crazy3.gif

(sarjassamme "yleisiä valituksia mitä sattumanvaraisimmista asioista"...)
mikoel
Huh. Pitäisi tehdä ennakkotehtäviä kouluunhakuja varten, mutta olen pomppinut wikipediassa. Transformers-sivu on nyt hyvällä mallilla.(hyvä minä) party2.gif

Voisiko joku Wikipediaa osaava ja Beast Warsseista kaiken tietävä käydä täyttämässä Wikipedian suomen puolen Beast Wars-kohdan, Transformers sivulta. Kiitos. Itse kun en ole niiden ammattilainen. Kiitos.
Siis, sekä tv-sarja, että sarjakuva on samassa topicissa.
Osku
Jos meikäläisestä ei ole havaintoja tämän viikonlopun jälkeen, niin se tarkoittanee että olen kuollut Lahdessa Finlandia-hiihdon aikana. Surkean vähän hiihtokilometrejä alla tältä talvelta ja huomenna pitäisi 50 kilometriä pystyä puristamaan. Hieman hirvittää vaikka viimeisen viikon viimeistely onkin sujunut OK.

Jos läpi pääsen kunnialla, niin taputtelen itseäni ainakin pari päivää selkään. Jos jää kesken, niin saatatte joutua kärsimään kärttyisestä moderaattorista seuraavat pari viikkoa. tongue.gif
Inkku
hih.. näytän pääsevän lehtikauppiaista eroon helposti, kun kerron totuuden mukaisesti miten menee tongue.gif

edellinen lehtikauppias kun soitti ja kysyi, että mitäs Kurenpolveen päin kuuluu.. vastasin sitten siihen lyhyesti ja ytimekkäästi että, Työttömyyttä..
puhelu päättyi suhteellisen nopeasti..  wink2.gif

äsken soitti toinen kauppias ja kysyi, onko minulla aikaa lukea lehtiä.. sanoin että, seuravaan kolmeen kuukauteen ei ole aikaa.. erehtyi kysymään sitten, että miksi ei ole..?? kerroin totuuden mukaisesti työtehtävästäni ja sen tavoitteista.. ja kappas vain smile.gif  jälleen puhelu puhelu pättyi nopsaan..

siitä vain lehtikauppiaat.. evillaugh.gif  make my day evillaugh.gif
Psychotron
QUOTE(Osku @ 23 Helmi 2007,13:09)
Jos meikäläisestä ei ole havaintoja tämän viikonlopun jälkeen, niin se tarkoittanee että olen kuollut Lahdessa Finlandia-hiihdon aikana. Surkean vähän hiihtokilometrejä alla tältä talvelta ja huomenna pitäisi 50 kilometriä pystyä puristamaan.

Wou, onnea kisaan, Osku! Tee meistä ylpeitä! biggrin.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 23 Helmi 2007,19:18)
Jos meikäläisestä ei ole havaintoja tämän viikonlopun jälkeen, niin se tarkoittanee että olen kuollut Lahdessa Finlandia-hiihdon aikana. Surkean vähän hiihtokilometrejä alla tältä talvelta ja huomenna pitäisi 50 kilometriä pystyä puristamaan.

Wou, onnea kisaan, Osku! Tee meistä ylpeitä!  biggrin.gif

jep jep.. onnea matkaan.. tongue.gif
Midnight Express
QUOTE(Inkku @ 23 Helmi 2007,19:45)
QUOTE(Psychotron @ 23 Helmi 2007,19:18)

Wou, onnea kisaan, Osku! Tee meistä ylpeitä! biggrin.gif

jep jep.. onnea matkaan.. tongue.gif

Samat täältä päin.
Huhuu
QUOTE(Inkku @ 23 Helmi 2007,13:36)
hih.. näytän pääsevän lehtikauppiaista eroon helposti, kun kerron totuuden mukaisesti miten menee tongue.gif

edellinen lehtikauppias kun soitti ja kysyi, että mitäs Kurenpolveen päin kuuluu.. vastasin sitten siihen lyhyesti ja ytimekkäästi että, Työttömyyttä..
puhelu päättyi suhteellisen nopeasti..  :;):

äsken soitti toinen kauppias ja kysyi, onko minulla aikaa lukea lehtiä.. sanoin että, seuravaan kolmeen kuukauteen ei ole aikaa.. erehtyi kysymään sitten, että miksi ei ole..?? kerroin totuuden mukaisesti työtehtävästäni ja sen tavoitteista.. ja kappas vain smile.gif  jälleen puhelu puhelu pättyi nopsaan..

siitä vain lehtikauppiaat.. evillaugh.gif  make my day evillaugh.gif

minä joskus karkotin lehtikauppiaan sanomalla lyhyesti ja ytimekkäästi:

"mitään ei tilata, ei kannata yrittää" se lopetti! EIKÄ soittanut uudestaan! biggrin.gif
Inkku
olen pakotettu katsomaan Bratz elokuvaa >.<
tietäisin koko joukon parempia tapoja kuluttaa tämänkin illan.. *vilkaisee sarjis nippua* mutta eiiiii.. nyt tulee kyllä paha yli annostus pinkkiä ja pastelli sävyjä.. wow2.gif  sekä tuota riipivää pimpeli pompeli tilulilu musiikkia ja teko teinix ääniä  crazy2.gif   ARGH..!! ARGH..!! ARGH..!! >.<
mikoel
Aijaijai, Psychotron. Et peitellyt jälkiäsi kunnolla. Pakoautosi löydettiin parin kilometrin päästä ryöstöpaikasta. Toivottavasti pyyhit sormenjäljet autosta, että edes jotain toivoa olisi...
Psychotron
Sorry, en tee töitä Securitakselle... wink2.gif
Midnight Express
No kyllä sitä teillä turkulaisilla juttua riittää. crazy2.gif  En lainkaan ymmärrä joitain viestejä... kuten kaksi postausta ylläolevaa.

tongue.gif

Autsh... minulle muuten sattui perjantaina aika yllättävä asia. Katsokaa tänne: http://bwint.net/forum/viewtopic.php?t=855

wow2.gif
Inkku
taitaa olla kevättä ilmassa, kun henkinen kantti ryömii onnellisena maanrajassa.. -.-

kävin tuossa iltamassa heittämässä jonkun kyytiä tarvitsevan tyypin kaupunkiin ja jossain vaiheessa kävi sitten ilmi, että olen ollut samalla luokalla joskus tämän tyypin kanssa.. empä tuota enää ulkonäöltä tuntenut.. -.-

samalla sitten pistäydyin tuossa jonkun matkan päässä olevien tuttavien luona, ja täytyy myöntää.. kulmat koholla sain välillä kuunella heidän juttujaan ja samalla.. samalla aloin toivomaan, että pääsisimpä pois tältä kylältä.. -.-

umm.. joo.. päivän ainut naurun aihe olikin sitten se, kun autoni kidnappasi erään ihmisen.. ensin ei turvavyön lukki auennut ja sitten taka-ovi meni jotenkin takalukkoon.. joten kyydissä ollut ihminen joutui kömpimään ulos toisen oven kautta.. näppärää..
mikoel
QUOTE(Psychotron @ 24 Feb. 2007,22:37)
Sorry, en tee töitä Securitakselle...  wink2.gif

Haa! tajusin juuri! Laskin yhteen yksi + kaksi!
Pakoauto oli punainen. Se johtaa vain yhteen päätökseen: Inkku, perhana! Olit pakoauton kuljettaja.
Salaisuudet alkavat lopultakin paljastua... Mikäköhän Palasten osuus tässä on...
palaste
QUOTE(mikoel @ 25 Helmi 2007,10:29)
Sorry, en tee töitä Securitakselle...  :;):

Pakoauto oli punainen. Se johtaa vain yhteen päätökseen: Inkku, perhana! Olit pakoauton kuljettaja.
Salaisuudet alkavat lopultakin paljastua... Mikäköhän Palasten osuus tässä on...

Koska olen helsinkiläinen ja tällä hetkellä töissä tamperelaisen firman hommissa, niin tietysti teen kaikkeni häiritäkseni turkulaisia. smile.gif
Inkku
QUOTE(mikoel @ 25 Helmi 2007,10:29)
Sorry, en tee töitä Securitakselle...  wink2.gif

Salaisuudet alkavat lopultakin paljastua...

kuka.. minäkö..?? *viaton ilme ja viheltelyä..*  biggrin.gif

Edit:

oops.. kuskin keikka kutsuu.. pitää taas mennä.. evillaugh.gif
Osku
Kiitoksia onnentoivotuksista, niitä tarvittiin vaikka jälkeenpäin vasta näinkin. tongue.gif

Pääsin tosiaan maaliin asti. Keli oli aivan loistava n. 15 asteen pakkanen (ei tunnu kovin kylmältä), kun vielä aamulla varauduttiin yli 20 asteen pakkaseen.

Viime vuonna isä ja kaksi veljeänsä tekivät yhteisprojektina Finlandia-hiitoon lähtemisen. Tykkäsivät ja houkuttelivat veljen ja minutkin tänä vuonna mukaan. Ei oltu perinteistä hiihdetty sitten pentuvuosien ja kun talvi on ollut vähäluminen, niin ei ole oikein päässyt tekniikkaakaan harjoittelemaan. Noin 70 kilometriä hiihtoa alla tältä talvelta, mikä ei olisi riittänyt mihinkään, ellei kuntoa olisi pitänyt muuten yllä. Pyöräily on kivaa, mutta sauvakävelyä parikin tuntia putkeen matalalla sykkeellä meinaa hajottaa meikäläisen pään.

Sedät lähtivät nopeasti omaa tahtiaan, isä ei kerennyt toipua taudista ja joutui valitettavasti lopettamaan kesken. Veljen kanssa sovittiin, että mennään hitaasti jotta päästään varmasti perille. Harmi vain että meidän lähtöryhmä oli poimittu ryhmän kokeneempien hiihtäjien mukaan (porukkaa lähtee ryhmissä kymmenen minuutin välein aikatavoitteen perusteella) ja meidät ohitti n. 1500-2000 hiihtäjää matkan aikana.

Polveen koski niin maan peijakkaasti viimeiset 40 kilometriä, mutta veljen kanssa kun heitti huonoa juttua tasaiseen tahtiin, niin ei joutunut koko ajan sitä miettimään. Osa kiitosta meikäläisen maaliinpääsystä kuuluu veljelle, joka olisi parempikuntoisena varmasti voinut jättää minut jälkeensä, jos olisi halunnut. Tänä vuonna tuo matkakin oli hieman lyhyempi (normaalisti 62 km), kun järjestäjät eivät olisi saaneet aukeille alueille tarpeeksi lunta.

Yllättävän hieno kokemus, suosittelen, jopa perinteistä hiihtoa vierastaville. Tosin helpompaa tuohon on porukalla valmistautua ja hiihtää, yksin olisi voinut olla aika ikävää. smile.gif
Inkku
ja vielä kerran.. onneksi olkoon hyvästä suorituksesta Osku tongue.gif
Midnight Express
QUOTE(Inkku @ 25 Helmi 2007,19:57)
ja vielä kerran.. onneksi olkoon hyvästä suorituksesta Osku  :p

Ja samat täältäkin päin. biggrin.gif
mikoel
QUOTE(Midnight Express @ 25 Feb. 2007,20:48)
ja vielä kerran.. onneksi olkoon hyvästä suorituksesta Osku  tongue.gif

Ja samat täältäkin päin.  biggrin.gif

Yhdyn molempiin mielipiteeseen. tongue.gif
Psychotron
Mahtavaa Osku! Asiajätkä. smile.gif
Inkku
muokkailin tuossa vanhoista opinnäytetyö kuvista semmoisen "lyhyen" elokuva pätkän.. crazy2.gif  meinasi mennä hermo movie makerin kanssa, kun se riivatun ohjelma tilttaili koko ajan.. angry.gif  nyt sitten odotan mielen kiinnolla, miten se homma sitten lopulta onnistui..  o.0 vielä se tuossa latailee sitä pahusta koneelle.. mutta saas nähdä onnistuiko se sitten..

sikäli ihan kiintoisaa, kun tein niitä kuvia siihen työhöni varmaan parin vuoden ajan.. crazy2.gif  nyt ne tosin ovat sekaisin siinä aikajanalla, mutta säilypähän mielenkiinto.. laugh.gif  pahus.. harmi kun ei tullut tutustuttua silloin opiskelu aikana tuohon movie makeriin.. olisi tullut ehkä lievästi sanoen erilainen siitäkin kyhhäelmästä.. tongue.gif
Inkku
hih.. nyt helpottui hiustenkin pesu huomattavasti biggrin.gif   onhan nämä himpun verran hassun tuntuiset, kun on niin lyhyet.. mutta kylläpä ne taas kasvaa ajan kuluessa takaisin.. pitkän.. ajan.. kuluessa.. tongue.gif
Protek
QUOTE(mikoel @ 25 Feb. 2007,21:17)
QUOTE(Midnight Express @ 25 Feb. 2007,20:48)
ja vielä kerran.. onneksi olkoon hyvästä suorituksesta Osku  :p

Ja samat täältäkin päin. biggrin.gif

Yhdyn molempiin mielipiteeseen. tongue.gif

Kertakaikkisen hieno suoritus! smile.gif
palaste
Tänään koin elämäni ensimmäisen TV-lupatarkastuksen. Ihme juttu, olen asunut omassa asunnossa kuusi vuotta, tässä asunnossa kohta kaksi ja puoli vuotta, ja nyt vasta tultiin kyselemään TV:n perään. Harmittaa vain joutua maksamaan TV-lupa kun katson sitä tunnin viikossa. Ihan totta!
Inkku
QUOTE(palaste @ 27 Helmi 2007,18:09)
Tänään koin elämäni ensimmäisen TV-lupatarkastuksen. Ihme juttu, olen asunut omassa asunnossa kuusi vuotta, tässä asunnossa kohta kaksi ja puoli vuotta, ja nyt vasta tultiin kyselemään TV:n perään. Harmittaa vain joutua maksamaan TV-lupa kun katson sitä tunnin viikossa. Ihan totta!

hih.. minulle soitti kerran TV lupa tarkastaja ja kysyi, asuinko siinä osoitteessa mikä heillä oli tiedostoissa.. ja puhelimen kautta kuuluvista äänistä päättelin, että soittaja seisoi kyseisen rakennuksen rappusilla tongue.gif  *opiskelu aikana asuin semmoisessa rakennuksessa, että sen rappurauta kolahti suhteellisen kovaa jos ei muistanut harpata sen yli..*

kirkkain silmin sitten kerroin sitten totuuden mukaisesti olevani kesätöissä toisella paikkakunnalla 500km päässä ja just sillä hetkellä minulla ei ollut omaa telkkaria lähimmän 20km säteellä..

en tuota suotta ruvennut sitten sanomaan, että olin just muuttamassa 25km päähän likemmäksi silloista kesä työ paikkaani, ja että olin jo vienyt telkkarin aikaisemmassa kuormassa sille toiselle asunnolle tongue.gif

mutta juu.. kyllä se tuntuu hivenen hupsulle maksaa maltaita siitä, että katsoo telkkarista päivän uutis otsikot.. yleensä maikkariltakin tulee vain uusintoja.. lähinnä tule katsottua DVD:ltä ohelmia jos siltä tuntuu..

Edit:
tämmöisen tai tämmöisen kissan haluaisin joskus saada omakseni.. en jalostuksen ja vielä vähemmän näyttely toiminnan takia.. ihan vain seuraksi..  smile.gif  nykyisin on niin pahuksen hiljaista kotona.. sad.gif
palaste
QUOTE(palaste @ 23 Tammi 2007,23:28)
Tänään jouduin antamaan 36 € jollekin tyypille, jonka tapasin sattumalta poistuessani ravintolasta illalla.
Hän kyllä lupasi maksaa kaiken takaisin ja vielä 10 € korkoa, mutta en kyllä luota siihen että saan senttiäkään. Sain sentään hänen nimensä, osoitteensa ja puhelinnumeronsa, joista ainakin puhelinnumero on todistetusti oikein. Ja hänellä on minun nimeni, puhelinnumeroni, ja tilinumeroni.
Jos kyse olisi kertaluokkaa pienemmästä summasta, 3,60 €, antaisin asian olla, mutta 36 € on hirmu iso raha minun budjetilleni. Hyvin epämiellyttävä tilanne.

Tänään tuo sama tyyppi soitti minulle ja pyysi lisää rahaa lainaksi. Sanoin tietysti ettei tipu senttiäkään ennen kuin edellinen laina on maksettu takaisin. Joku roti se pitää olla.
Että jotkut sitten osaavat olla röyhkeitä.
Psychotron
Miksi hitossa lainasit alunperinkään? Minä en varmasti lainaisi senttiäkään hyypiölle jota en tunne.
palaste
QUOTE(Psychotron @ 28 Helmi 2007,21:31)
Miksi hitossa lainasit alunperinkään? Minä en varmasti lainaisi senttiäkään hyypiölle jota en tunne.

No kun siitä tyypistä ei näyttänyt millään muuten pääsevän eroon. Yritin kyllä sanoa etten halua lainata mutta se vaan roikkui perässä ja ruinasi rahaa. Mitä olisi pitänyt tehdä, soittaa poliisit vai?
Koska tienaan sen lainaamani summan tuplasti joka päivä (vielä verojen jälkeen) olisin melkein valmis antamaan asian olla, sillä ehdolla että tyyppi häipyy elämästäni lopullisesti.
Inkku
QUOTE(palaste @ 28 Helmi 2007,21:52)
QUOTE(Psychotron @ 28 Helmi 2007,21:31)

No kun siitä tyypistä ei näyttänyt millään muuten pääsevän eroon. Yritin kyllä sanoa etten halua lainata mutta se vaan roikkui perässä ja ruinasi rahaa. Mitä olisi pitänyt tehdä, soittaa poliisit vai?
Koska tienaan sen lainaamani summan tuplasti joka päivä (vielä verojen jälkeen) olisin melkein valmis antamaan asian olla, sillä ehdolla että tyyppi häipyy elämästäni lopullisesti.

taisitpa saada ittellesi ikuisen "ystävän" tästä kaiffarista.. eipä käy kateeksi ei.. sad.gif

Edit
kopeloin tuossa iltamassa noita valokuva kansioita läpitte ja tulin siihen tulokseen että, 5% kuvista esittää sellaisia ihmisiä tai eläimiä joita en tunne, tai olen unohtanut heidät.. 10% kuvista esittää joitakin sukulaisiani joita en tunne kunnolla.. 5% kuvista esittää koulu tai opiskelu kavereita.. 5% esittää perheen jäseniä.. 15% kuvista esittää jotain maisemaa.. loput 70% onkin sitten otettu kotitilalla olleista lehmistä, koirista, gerbiileistä, akvaariokaloista sekä minun kissoistani..

siskoni valitti kerran että, aina noita elukan kuvia kansiot täynnä.. tein sitten asioikseni hänelle erityisen valokuva kansion, jossa ei ollut yhtä ainoata eläimen kuvaa.. hieman hämillään hän sitten kysyi, että missä ne eläinten kuvat on laugh.gif  sanoin sitten hänelle, että kun aina valitit niistä kuvista, niin minä viskasin ne pois.. sisareni oli sitten kysynyt äidiltämme, olenko tosiaan heittänyt kuvat pois vai pilailinko vain.. tongue.gif  mutta moneen vuoteen en näyttänyt sisarelleni yhtä ainutta sellaista kuvaa, jossa oli joku eläin.. sai katsoa mielin määrin kuvia armaista sukulaisistamme ja niistä ihmisistä, joiden kanssa kävin samaa koulua.. evillaugh.gif

onhan se sikäli, että minulla on enää jäljellä kaksi kissaa kaikista niistä kissoista, koirista, jyrsijöistä, kaloista ja lehmistä joita olen menneiden vuosien aikana hoitanut.. ja sitten kun noista kahdesta viimeisestä aika jättää.. niin minulla ei ole tosiaankaan jäljellä enää mitään muuta, kuin valokuva kansiollinen muistoja.. on se vaan niin pahuksen julmaa.. sad.gif

mikoel
Huoh. 14 tuntia koulussa tänään, eikä opettaja ollut koko päivänä paikalla. Kolme leffaa ja kaksi tv-sarjan jaksoa tuli koulussa katsottua. Ei hullumpi zaldo yhdelle päivälle.

Kotiin tullessa oli uusi PELIT-lehti tullut ja sisältä löysin TF-elokuvasta hauskan maininnan: "Decepticon-roboteilla on pahat aikeet ja Baylla 150 miljoonan dollarin budjetti niiden toteuttamiseen." tongue.gif
palaste
QUOTE(mikoel @ 28 Helmi 2007,23:31)
Huoh. 14 tuntia koulussa tänään, eikä opettaja ollut koko päivänä paikalla. Kolme leffaa ja kaksi tv-sarjan jaksoa tuli koulussa katsottua. Ei hullumpi zaldo yhdelle päivälle.

Kotiin tullessa oli uusi PELIT-lehti tullut ja sisältä löysin TF-elokuvasta hauskan maininnan: "Decepticon-roboteilla on pahat aikeet ja Baylla 150 miljoonan dollarin budjetti niiden toteuttamiseen." tongue.gif

Mainittiinko PELIT-lehdessä, että Transformers on jo yli kaksikymmentä vuotta vanha sarja, vai kuvittelivatko nekin sen alkaneen kun Transformers: Armada tuli Suomeen?
palaste
Kun sitä ajattelee, niin on se aika omituinen tilanne, kun ei saa kertoa omalle työnantajalleen, mitä oikein tekee töissä.
Inkku
QUOTE(palaste @ 01 Maalis 2007,18:03)
Kun sitä ajattelee, niin on se aika omituinen tilanne, kun ei saa kertoa omalle työnantajalleen, mitä oikein tekee töissä.

cc_confused.gif  no on tosissaan omituinen.. mitenkäkö nyt niin..??
palaste
QUOTE(Inkku @ 01 Maalis 2007,18:09)

No kun olen tällä hetkellä mukana asiakasfirmamme projektissa heidän asiakasfirmalleen. Työsopimus minulla on edelleen oman firmani kanssa, ja he maksavat palkkani ja huolehtivat laillisista eduistani, mutta itse työ tehdään asiakasfirmalle. Joten myös salassapitosopimukset ovat suoraan minun ja heidän välisiä, ohittaen firmani.
Inkku
QUOTE(palaste @ 01 Maalis 2007,18:21)
QUOTE(Inkku @ 01 Maalis 2007,18:09)

No kun olen tällä hetkellä mukana asiakasfirmamme projektissa heidän asiakasfirmalleen. Työsopimus minulla on edelleen oman firmani kanssa, ja he maksavat palkkani ja huolehtivat laillisista eduistani, mutta itse työ tehdään asiakasfirmalle. Joten myös salassapitosopimukset ovat suoraan minun ja heidän välisiä, ohittaen firmani.

just joo.. aiiiivan.. no sehän on somaa jos tarvitsee kysyä helppinkiä niin.. no joo.. crazy2.gif
mikoel
QUOTE(palaste @ 01 Mar. 2007,08:51)
Mainittiinko PELIT-lehdessä, että Transformers on jo yli kaksikymmentä vuotta vanha sarja, vai kuvittelivatko nekin sen alkaneen kun Transformers: Armada tuli Suomeen?

Ei.Ei.Ei. Ei mitään sellaista. Kaikki hyvin. Homma hoidettiin hyvin, vaikka kirjoittaja olikin tuo HALO-hullu Tuomas Honkala.

Lainaampa otteen samaisesta artikkelista: "Ihmiskuntaa suojelevien hyveellisten autobottien johtajan Optimus Primen äänessä kuullan 1980-luvun piirrossarjasta tuttu Peter Cullen. Vähemmästäkin alkaa vanhan Transformers-fanin sydän pamppailla!"

Tarkoitus oli koulun jälkeen, kaikkien lähdettyä katsoa videotykillä salaa TF:The Movie. Homma paljastui, kun mokailin hieman ja kolme luokkalaista jäi myös. Kaksi näistä lähti elokuvan aikana. Molemmat Optimuksen ja Megatronin taiston jälkeen. Yksi jäi jäljelle ja oli ihan innoissaan. Näytti minulle peukalomerkkiä, kun tunnuskappale lähti käyntiin alussa. Taisi olla nuorempana fani...
Inkku
hih.. harmi kun en tiennyt TFTM:s aikaisemmin.. olisi ollut kiintoisaa nähdä ylä-asteella oman luokkaisten reaktio..  *juu.. sattui olemaan semmoinen äikän tunti kerran, että joutu pitämään esitelmän kirjasta tai leffasta tai jostain ja omalla vuorollani piinasin sitten porukkaa Disneyn Leijona kuninkaalla evillaugh.gif  

mutta yllättävän hyvin tuo näkyi uppoavan jopa Myrkkyjä lukeviin luokkalaisiini.. tongue.gif
palaste
Kuinka monta kertaa tunnetumpi Ville Valo on ulkomailla kuin Mannerheim? Veikkaisin 100-200 kertaa, ainaski.
Kuinka monta kertaa tunnetumpi Nokia on ulkomailla kuin koko Suomi? Veikkaisin vajaat 10 kertaa.
mikoel
QUOTE(palaste @ 01 Mar. 2007,20:23)
Kuinka monta kertaa tunnetumpi Nokia on ulkomailla kuin koko Suomi? Veikkaisin vajaat 10 kertaa.

Miten monta prosenttia yhdistää nimen Nokia, aasialaiseen tuotokseen ja pitää sitä aasialaisena? 70 Prosenttia?
Inkku
jokin tässä minun perjantai ilta yhtälössä on nyt pahasti pielessä.. crazy2.gif

elikkäs.. eräänä perjantaina käväisen suihkussa, hiimailen jääkaapille otan pullosta huikan mehua ja linnottaudun sohvalle katsomaan leffaa dvd:ltä ja meen nukkumaan

toisena perjantaina käväisen suihkussa, hiimailen jääkaapille.. tartun sidukka pulloon.. kännykkä soi ja minulle tarjotaan tilaisuutta tienata bensa rahat.. sidukkaa palaa jääkaappiin..

taas on perjantai.. käväisen suihkussa otan jääkaapista huikan mehua ja etsin kivoja jutskia netistä.. ja meen nukkumaan

ja sitten on taas perjantai.. käiväisen suihkussa. hiippailen jääkaapille ja otan mukavan otteen viileästä sidukka pullosta ja taas soi kännykkä ja minulle tarjotaan tilaisuutta tienata bensarahat.. sidukka palaa jääkaappiin..

jokin tässä yhtälössä nyt mättää pahemman kerran.. wink2.gif  sidukat kyllä säästyy.. mutta silti tongue.gif
Inkku
pajunkissat.. ovat hienoja ja somia.. smile.gif

minulla on nyt tällä hetkellä tässä vieressäni kolme pajun oksaa..  otin ne aamulla klo 4:30 erään lumisen tien varrella olevasta pajupuskasta ja luntakin oli oikein mukavasti vielä rapiat puolisen metriä.. lämpötila on ulkona jotain +2 ja -4 välillä ja sataa jäätävää tihkua, vettä ja räntää vuoronperään..

oikein soman näköisiä ja pehmoisia ovat nämä 3.3.07 kerätyt pajunkissa.. smile.gif
mikoel
Täten julistaudun näihin, jotka ovat nähneet Transformersin teaserin in the big screen. Olin eilen katsomassa Ghost Rideria.
Kesken teaserin huomasin, että sydämmeni hakkasi aivan hulluna. Teaserin osaan ulkoa joten yritin seurata salin reagtioita niin paljon kuin vain ehdin.
Tässä lista yleisön reaktioista:
-Robottisukkula putoaa alussa maahan: Tyttö huusi "Maailmojen sota kakkonen!"
-Maailmamme TRANSFORMOITUU: Samainen tyttö lauleskeli "Transformers, tid tid tit ti tiii"(tunnumelodia)
-Michael Bayn elokuva: "Ai, onko siltä tulossa uus elokuva?"
-Scorponock hyppää hiekasta: Aikaisempi tyttö: "Iiih! Mikä hirviö-ötökkä toi oli?!"
-Tyttö kävelee nalle kädessä: "Oih, kun on söpö..."

Ja kun Ironhiden(?) noustua altaasta ilmestyi ruutuun TRANSFORMERS -teksti, tajusivat ilmeisesti kaikki loputkin salissa, mistä hitosta oikein oli kyse. Päät alkoivat tekstin ilmestyessä ruutuun heilua aivan hulluina kaikkialla saleissa. Eipä kukaan ainakaan jäänyt tietämättömäksi siitä, mistä on kyse.
Hmm...
Osku
Näköjään polvi ei sitten tykännyt Finlandia-hiihdon rasituksesta ja nyt on käveleminenkin tuskaisaa. Idioottisiteellä kun sitoo suoraksi, niin pystyy klenkkaamaan. Ilman koskee ihan liikaa.

Polvi ärtyy aina kun lisää vähänkin säännölliseen urheiluun viittaavaa elämään. Huonoin juttu tässä on, että tällä kertaa olin vahvistanut polvea tukevaa lihaksistoa ja hitaasti lisännyt rasitusta ennen varsinaisen harjoittelun aloittamista. Vaikka auttoikin tiettyyn pisteeseen, niin siitä huolimatta tulos on tämä. sad.gif

Pakko kai lääkärissä käydä näyttämässä, jos tuolla olisi kierukassa tai rustossa jotain, jonka voisi korjailla.
palaste
mikoel
QUOTE(palaste @ 03 Mar. 2007,21:01)

Minua rauhoittaa se, että en edes ajattele koko asiaa. Kyltit ovat kaduilla ja tvssä pyörii niin huonoja mainoksia, että ihan itkettää.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.