QUOTE(palaste @ 28 Helmi 2007,21:52)
QUOTE(Psychotron @ 28 Helmi 2007,21:31)
Miksi hitossa lainasit alunperinkään? Minä en varmasti lainaisi senttiäkään hyypiölle jota en tunne.
No kun siitä tyypistä ei näyttänyt millään muuten pääsevän eroon. Yritin kyllä sanoa etten halua lainata mutta se vaan roikkui perässä ja ruinasi rahaa. Mitä olisi pitänyt tehdä, soittaa poliisit vai?
Koska tienaan sen lainaamani summan tuplasti joka päivä (vielä verojen jälkeen) olisin melkein valmis antamaan asian olla, sillä ehdolla että tyyppi häipyy elämästäni lopullisesti.
taisitpa saada ittellesi ikuisen "ystävän" tästä kaiffarista.. eipä käy kateeksi ei..
Editkopeloin tuossa iltamassa noita valokuva kansioita läpitte ja tulin siihen tulokseen että, 5% kuvista esittää sellaisia ihmisiä tai eläimiä joita en tunne, tai olen unohtanut heidät.. 10% kuvista esittää joitakin sukulaisiani joita en tunne kunnolla.. 5% kuvista esittää koulu tai opiskelu kavereita.. 5% esittää perheen jäseniä.. 15% kuvista esittää jotain maisemaa.. loput 70% onkin sitten otettu kotitilalla olleista lehmistä, koirista, gerbiileistä, akvaariokaloista sekä minun kissoistani..
siskoni valitti kerran että, aina noita elukan kuvia kansiot täynnä.. tein sitten asioikseni hänelle erityisen valokuva kansion, jossa ei ollut yhtä ainoata eläimen kuvaa.. hieman hämillään hän sitten kysyi, että missä ne eläinten kuvat on

sanoin sitten hänelle, että kun aina valitit niistä kuvista, niin minä viskasin ne pois.. sisareni oli sitten kysynyt äidiltämme, olenko tosiaan heittänyt kuvat pois vai pilailinko vain..

mutta moneen vuoteen en näyttänyt sisarelleni yhtä ainutta sellaista kuvaa, jossa oli joku eläin.. sai katsoa mielin määrin kuvia armaista sukulaisistamme ja niistä ihmisistä, joiden kanssa kävin samaa koulua..
onhan se sikäli, että minulla on enää jäljellä kaksi kissaa kaikista niistä kissoista, koirista, jyrsijöistä, kaloista ja lehmistä joita olen menneiden vuosien aikana hoitanut.. ja sitten kun noista kahdesta viimeisestä aika jättää.. niin minulla ei ole tosiaankaan jäljellä enää mitään muuta, kuin valokuva kansiollinen muistoja.. on se vaan niin pahuksen julmaa..