Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
Inkku
heh.. käytin tunnin "hyödyllisesti" tongue.gif  keräsin kaikki.. siis aivan jokaikisen punaisen auton huoneestani.. myös punaiset Transformers autot ja muut robotit.. nyt.. on suuri missioni.. saada ne kaikki sopimaan yhteen *1* kuvaan.. crazy2.gif

taidankin jättää Transformerit ja muut botit robotti muotoonsa tuomaan mukavaa kontrastia punaisena vellovaan automereen biggrin.gif hi hii..
Inkku
sain vaihteeksi sovittua määräaikaisen työsopimuksen ittelleni biggrin.gif

ja samalla näin yli 1300kg painoisen charolais sonnin wow2.gif

jep jep.. toimenkuvaani kuuluu 75 charolais emolehmän silmällä pitäminen ja avustaminen kevään poikimakauden ajan.. crazy2.gif

pitänee mennä tässä jokupäivä hiimailemaan sinne emolehmien sekaan, niin tottuvat ajoissa sitten meitsiin ja eivät sitten runno niin kovin pahasti jos joutuu menemään karsinaan avustamaan vasikoinnissa.. tähän asti minua likistelleet lehmät ovat olleet vain nippa nappa 550kg lypsylehmiä.. nuo emolehmät ovat hivenen verran arvaamattomampia ja tarkkoja vasikoittensa kanssa..
Midnight Express
*Miksei täällä ole huokaisevaa hymiötä?*

Ensimmäinen ylioppilaskokeeni oli tänä aamuna. Äidinkielen tekstitaidon koe. Itse asiassa aika helppo, vaikka pelkäsinkin pahinta.

Kokeessa oli itse asiassa hauskaa, sillä yhtenä tehtävänä ollut romaaninkappale oli hulvaton. 94-vuotias pappa aikoo paeta vanhainkodista, joten niinpä hän pukeutuu vanhaan lentäjänasuun (lakkia ja kaulaliinaa myöten), nappaa käteensä airon ja menee televisiohuoneeseen. Sitten hän karjahtaa "Kosketukseen!" ja airoa peitsenä käyttäen survaisee telkkarin rikki, pyyhkäisee kahvipöydän puhtaaksi (ja lennättää samalla täytekakun naapurinsa syliin) ja juoksee sieltä takaovelle... jonka takana kertoja, ukon oma tyttärenpoika, odottaa pakoautossa. laugh.gif  Kaikkea sitä kirjailijat keksivätkin... tongue.gif
Inkku
QUOTE(Midnight Express @ 09 Helmi 2007,23:28)
Kokeessa oli itse asiassa hauskaa, sillä yhtenä tehtävänä ollut romaaninkappale oli hulvaton. 94-vuotias pappa aikoo paeta vanhainkodista, joten niinpä hän pukeutuu vanhaan lentäjänasuun (lakkia ja kaulaliinaa myöten), nappaa käteensä airon ja menee televisiohuoneeseen. Sitten hän karjahtaa "Kosketukseen!" ja airoa peitsenä käyttäen survaisee telkkarin rikki, pyyhkäisee kahvipöydän puhtaaksi (ja lennättää samalla täytekakun naapurinsa syliin) ja juoksee sieltä takaovelle... jonka takana kertoja, ukon oma tyttärenpoika, odottaa pakoautossa.  laugh.gif  Kaikkea sitä kirjailijat keksivätkin...  tongue.gif

hee.. tuohan oli hauska tongue.gif

pitääpä muistaakkin tuo, jos jokus itte joutuu johonkin vanhain kotiin laugh.gif

ja jos sattuu istumaan pyörtuolissa.. niin voi hihkaista ROLL OUT..!! ja kiitää vapauteen laugh.gif
mikoel
Taitaa Spiken, Danielin ja Kickerin ihmepuvut jäädä kakkosiksi tulevaisuudessa: USA rakentaa supersotilaita
palaste
QUOTE(Midnight Express @ 09 Helmi 2007,23:28)
*Miksei täällä ole huokaisevaa hymiötä?*

Ensimmäinen ylioppilaskokeeni oli tänä aamuna. Äidinkielen tekstitaidon koe. Itse asiassa aika helppo, vaikka pelkäsinkin pahinta.

Kokeessa oli itse asiassa hauskaa, sillä yhtenä tehtävänä ollut romaaninkappale oli hulvaton. 94-vuotias pappa aikoo paeta vanhainkodista, joten niinpä hän pukeutuu vanhaan lentäjänasuun (lakkia ja kaulaliinaa myöten), nappaa käteensä airon ja menee televisiohuoneeseen. Sitten hän karjahtaa "Kosketukseen!" ja airoa peitsenä käyttäen survaisee telkkarin rikki, pyyhkäisee kahvipöydän puhtaaksi (ja lennättää samalla täytekakun naapurinsa syliin) ja juoksee sieltä takaovelle... jonka takana kertoja, ukon oma tyttärenpoika, odottaa pakoautossa.  :LOL:  Kaikkea sitä kirjailijat keksivätkin...  :p

Hesarissa oli tänään artikkeli siitä, että äidinkielen ylioppilaskokeessa oli slangisana, joka oli böndel budjaaville liian vaikee bonjaa. Kyseinen sana oli kuulema "stidit". Miten on, tuliko se vastaan, ja jos tuli, niin missä yhteydessä?
Midnight Express
QUOTE(palaste @ 10 Helmi 2007,14:56)
Kyseinen sana oli kuulema "stidit". Miten on, tuliko se vastaan, ja jos tuli, niin missä yhteydessä?

...Tuli. Se oli kuvassa, jonka oli kuulemma tarkoitus ottaa kantaa makasiinien rähinöintiin. cc_confused.gif  En kyllä ymmärtänyt sanan merkitystä, enkä sitäkään miten koko kuva niihin makasiineihin liittyi.

EDIT: Ai niin, maanantaina on ruotsin kuuntelu (><!><!><!) ja tiistaina englannin (YAY! ^^).
Osku
QUOTE(Midnight Express @ 10 Helmi 2007,15:07)
Kyseinen sana oli kuulema "stidit". Miten on, tuliko se vastaan, ja jos tuli, niin missä yhteydessä?

...Tuli. Se oli kuvassa, jonka oli kuulemma tarkoitus ottaa kantaa makasiinien rähinöintiin. cc_confused.gif  En kyllä ymmärtänyt sanan merkitystä, enkä sitäkään miten koko kuva niihin makasiineihin liittyi.

EDIT: Ai niin, maanantaina on ruotsin kuuntelu (><!><!><!) ja tiistaina englannin (YAY! ^^).

En yhtään ihmettele ettei ole kaikille tuttu, itsekään en ole varma. Tulitikkujahan tuolla kai tarkoitetaan?

ps. Kuunteluissa kannattaa olla tarkkana, vähän saavutettaa mutta paljon menetettävää.
palaste
QUOTE(Osku @ 10 Helmi 2007,15:24)

En yhtään ihmettele ettei ole kaikille tuttu, itsekään en ole varma. Tulitikkujahan tuolla kai tarkoitetaan?

Tulitikkujahan ne ovat. Tuttuja mm. Sami Garamin slangisadusta "Snadi stidigiltsi".
Inkku
QUOTE(palaste @ 10 Helmi 2007,17:24)
QUOTE(Osku @ 10 Helmi 2007,15:24)

...Tuli. Se oli kuvassa, jonka oli kuulemma tarkoitus ottaa kantaa makasiinien rähinöintiin.  cc_confused.gif  En kyllä ymmärtänyt sanan merkitystä, enkä sitäkään miten koko kuva niihin makasiineihin liittyi.

Tulitikkujahan ne ovat. Tuttuja mm. Sami Garamin slangisadusta "Snadi stidigiltsi".

no tuosta viimeisestä olisin sen jotenkin esille kaivanut tongue.gif

Giltsin muistaa Vesa-Matti Loirin Nasse setäilystä ja Snadi.. heh.. jääköön se opiskelu aikaisen hämärän peittoon tongue.gif

mutta äkkiseltään Stidi ei kyllä auennut..
mikoel
QUOTE(mikoel @ 05 Feb. 2007,18:59)
Tänään selvisi täysin ohimennen, todella outo ja mielenkiintoinen seikka. Yksi koulumme opiskelijoista on tehnyt töitä PVP-voicelle ja on dupannut mm Pokemonia ja Tomi Traktoria.

Kuka muistaa vielä tämän?
Tänään koulussa (kyllä, kyllä, tänään on sunnuntai, mutta olin siellä silti) selvisi lisää. Kyseinen henkilömme on myös dupannut Cybertronia.
Eikä siinä vielä kaikki. Hän on mm Overriden ääni. bounce1.gif

PS: Olkaa kilttejä ja älkää puhuko henkilöstä nimellä. Kiitos.
Midnight Express
QUOTE(mikoel @ 11 Helmi 2007,21:52)
Hän on mm Overriden ääni. bounce1.gif

Aha. Nyt muistan sen äänen... muistaakseni kuulosti jotenkin liian robottimaiselta puhuessaan (eipä tullut tunnetta paljon mukaan). Äänestä itsestään pidin, mutta se puhetapa... o0

Ja nyt asiaan. Jeah. Minulla oli tänään ruotsin kuuntelu. ONNEKSI se on nyt hoidettu!!! *sigh* Ruotsi on niin pahuksen vaikeaa... crazy2.gif
Inkku
olipahan tänään oikein kunnon riipivä päänsärky taas vaihteeksi piti käydä yhdeltä tutulta pyytämässä päänsärky tapletteja kaupungissa ollessa, kun ei autolla ajaessa enää kärsinyt pitää silmiä auki jatkuvan vihlomisen takia cry3.gif

samalla piipahdin sitten ilmatteeks kahveella siinä firmassa josta erehtyivät meitsille ajokortin myöntämään jokunen vuosi sitten..  evillaugh.gif *hih hih hii..*  jep jep.. se oli hauskaa aikaa.. biggrin.gif

meinasin, että olisin käynyt elokuvissa keskiviikkona, koska siellä olisi ollut tuo Night at the Museum elokuva, mutta enpä taidakkaan mennä, kun sinne pääsee ystävänpäivänä kaksi henkilöä yhden lipun hinnalla, niin siellä on sitten sitä porukkaa kuitenkin joka paikka täynnä.. ja enkä nyt äkkiseltään keksi kenet minä sinne mukanani edes raahaisin.. sillä tulisihan se kaverin kanssa paljon halvemmaksi kuin issekseen.. joten taidan jättää elokuvissa käynnin sittenkin ensiviikon maanataille.. silloin ei tarvitse sentään itseään kiepäksi maksaa yhden elokuvan takia angry.gif

autokin meinasi vaihteeksi ottaa kylkituntumaa koivuun.. miten lie sillai tykästynytkin luontoon noin yllättäin.. mutta sain sitten kuitenkin autoni ylipuhuttua pysymään tiellä keula menosuuntaan päin tongue.gif
mikoel
QUOTE(Midnight Express @ 12 Feb. 2007,14:17)

Aha. Nyt muistan sen äänen... muistaakseni kuulosti jotenkin liian robottimaiselta puhuessaan (eipä tullut tunnetta paljon mukaan). Äänestä itsestään pidin, mutta se puhetapa... o0

Jep. Kysäisen häneltä jotain, kun saan tilaisuuden. Tänään olisi ollut mahdollista, mutta päätin jättää käyttämättä. En halua näyttää koulumme tyttöjen silmissä sekopäiseltä nörtiltä...
Inkku
QUOTE(mikoel @ 12 Helmi 2007,19:26)
QUOTE(Midnight Express @ 12 Feb. 2007,14:17)

Jep. Kysäisen häneltä jotain, kun saan tilaisuuden. Tänään olisi ollut mahdollista, mutta päätin jättää käyttämättä. En halua näyttää koulumme tyttöjen silmissä sekopäiseltä nörtiltä...

en voi mitään.. mutta nyt naurattaa laugh.gif
mikoel
QUOTE(Inkku @ 12 Feb. 2007,19:22)

En varmasti aloita keskustelua tyyliin: "Mooooihhh.. Mä oon sun suuri fani! Saaks mä nimmarin! Pliis! Sano jotain Overriden äänellä, jooko?!"

Joo-oh... Ei kiitos.
Inkku, naurattaako?
Inkku
QUOTE(mikoel @ 12 Helmi 2007,20:25)

En varmasti aloita keskustelua tyyliin: "Mooooihhh.. Mä oon sun suuri fani! Saaks mä nimmarin! Pliis! Sano jotain Overriden äänellä, jooko?!"

just tuo tuli mieleen.. melko koomisena ajatuksena vieläpä, sillähän se nauratti jonkun aikaa..

Joo-oh... Ei kiitos.
Inkku, naurattaako?

juu.. eiku ei.. siis onhan sitä yritettävä kasvonsa säilyttää koulumaailmassa.. sehän on selvä.. ei sitä pidä narria ittestään tehä, johan sen nyt sanoo järkikin wink2.gif

että ei millään pahalla.. ihan ihmisiksi..
mikoel
Raportoin, kun jotain tapahtuu.
Inkku
mutta.. täytyy myöntää.. sen verran tuo ääni näyttelijä homma uteloituttaa, että sitä ihan uteliaisuuttani haluisin tietää, että minkä verran aikaisemmin ääni näyttelijät saavat repliikkinsä ja saavatko he katsoa nauhalta ennakkoon millainen heidän hahmonsa on, vai pitääkö hahmoa vain yrittää kehittää sitä mukaa kuin sarja etenee..

pahus, kun uteliaisuus heräsi.. tongue.gif
palaste
QUOTE(mikoel @ 12 Helmi 2007,20:25)

Muistuu mieleeni kun brittiläinen Transfan-tuttavani kertoi käyneensä Botconissa jenkeissä, ja pyytäneensä Scott McNeiliä sanomaan Dinobotin äänellä:
(Hungry) Talk for you!
McNeil sanoi suostuvansa vain jos saisi tietää mitä se tarkoittaa.
Inkku
kävin äsken kaivautumassa ulkona olevaan kellariin ja otin sieltä pari pulloa mehua.. ja tässä tapauksessa voidaan puhua ihan vuosikerta mehusta.. vanhimmat pullot ovat valehtelematta pullotettu syksyllä 2002 ja tuoreimmatkin ovat syksyltä 2004 wow2.gif

ihan han nuo mehulta maistuu.. tongue.gif  pulssikin tuntuu..ei tunnu.. tuntuu.. ei tunnu..  joten ei kai nuo ole menneet vielä miksikään wink2.gif

luulen, että toinen näistä on mustaherukkaa ja toinen tavallista herukkaa.. ovat vielä pahasti makustelu vaiheessa..

jos se toinen on puhdasta mustaherukkaa, niin silloin se on vuodelta 2002 kun äiti vielä mehusti itse kaikki mustatherukat, sen jälkeen minun tätini on mehustanut kyseiset marjat, mutta hän laittaa aina sekaan muitakin marjoja, joten.. no.. se nyt vain ei ole sama asia kuin puhdas ja paksu mustaherukka mehu.. *syvä huokaus*

harmi kun itte ei jaksanut syksyllä enää marjoja poimia, olis voinu kerätä herukat itte ja mehustaa mieleisekseen..  cry3.gif

edit
iihhihihiii.. mehu on täysin kunnossa olevaa biggrin.gif  ei niin mithään vikaa..
Protek
Voihan wyrzen stöffeln! Ei todellakaan ole mitään herkkua tämä töissä olo, kun on kurkku karhea, yskittää, olo on kuin märällä rätillä ja lämpötila hyvin todennäköisesti alta 36 eli on alilämpöä. En käsitä, mikä itselläni nykyään on, kun aina romuskan saadessani lämmöt kolahtaa pari pykälää 36:n alle. Olo on kylläkin ihan samanlainen kuin kuumeessa.
Osku
Asiantuntevia neuvoja täältä ei välttämättä löydy. Lääkäriltä kysymään tuommoisissa tapauksissa hyvä mies.

Vai myötätuntoako kaipailit? wink2.gif
Protek
QUOTE(Osku @ 13 Feb. 2007,14:46)
Asiantuntevia neuvoja täältä ei välttämättä löydy. Lääkäriltä kysymään tuommoisissa tapauksissa hyvä mies.

Lääkäriltä ei tipu muuta kuin keppiä ja buranaa. wink2.gif
Inkku
QUOTE(Protek @ 13 Helmi 2007,16:03)

hih.. no siinä tapauksessa pussillinen myötätuntoa ja pikaista paranemista tongue.gif
Osku
QUOTE(Protek @ 13 Helmi 2007,16:03)

Myötätuntoa siinä tapauksessa Koita pyytää ensi kerralla porkkanoita. tongue.gif
Huhuu
QUOTE(Protek @ 13 Helmi 2007,14:40)
wyrzen stöffeln!

itse asiaan en (tietenkään) osaa mitään sanoa, mutta MITÄ KUMMAA tuo tarkoittaa ja millä kielellä!? cc_confused.gif
palaste
QUOTE(Huhuu @ 13 Helmi 2007,16:09)
wyrzen stöffeln!

itse asiaan en (tietenkään) osaa mitään sanoa, mutta MITÄ KUMMAA tuo tarkoittaa ja millä kielellä!? cc_confused.gif

Ei se mitään oikeaa kieltä ole, mutta käsittääkseni Protek yritti jäljitellä saksaa. Käsittääkseni sillä on jotain tekemistä makkaroiden tökkimisen kanssa.
palaste
QUOTE(Protek @ 13 Helmi 2007,15:40)
Voihan wyrzen stöffeln! Ei todellakaan ole mitään herkkua tämä töissä olo, kun on kurkku karhea, yskittää, olo on kuin märällä rätillä ja lämpötila hyvin todennäköisesti alta 36 eli on alilämpöä. En käsitä, mikä itselläni nykyään on, kun aina romuskan saadessani lämmöt kolahtaa pari pykälää 36:n alle. Olo on kylläkin ihan samanlainen kuin kuumeessa.

No arvaa onko kivaa kun tuntuu siltä että flunssa on alkamassa ja heti huomenna aikaisin aamulla pitää lähteä Tampereelle. Moi! Eiku... asiakasfirma pyysi ryhmäpalaveriin omalle toimistolleen sinne ja ehdin paitsi ilmoittautumaan, myös jo ostamaan junalipun. Työpaikkahan sen loppujen lopuksi kuitenkin maksaa mutten halua jättää sitä käyttämättä. Täytyy vain pysytellä koko ilta sisällä ja juoda mahdollisimman paljon lämmintä ja C-vitamiinia...
Inkku
tuossa kun iltasanomilla on se uusi lukijoiden kuvat osio.. niin en malttanut olla laittamatta kolmea omaa kuvaani sinne.. tongue.gif  hihii..

tosiaan.. siellä on hienoja kuvia eri paikoista.. suosittelen smile.gif
Protek
QUOTE(palaste @ 13 Feb. 2007,16:51)
QUOTE(Huhuu @ 13 Helmi 2007,16:09)
wyrzen stöffeln!

Ei se mitään oikeaa kieltä ole, mutta käsittääkseni Protek yritti jäljitellä saksaa. Käsittääkseni sillä on jotain tekemistä makkaroiden tökkimisen kanssa.

Lainasin vain kaikkien rakastamaa Ihmenelosten Möykkyä. Eräässä lehdessä Johnny teki vaihteeksi Benille jonkin kepposen, johon Ben melko kovaäänisesti totesi: "Voihan wyrzen stöffeln!" tai jotain sinnepäin. En muista enää niin tarkkaan.
Rikke
QUOTE(Protek Lähetetty 14 Helmi 2007 @ 07:34 )
wyrzen stöffeln

Siansaksaa..?

Tuntuu kuin puoli Suomea olisi kipeänä... Itse olen onnistunut pysymään terveenä, ainakin toistaiseksi. Hyvällä tuurilla sairastun hiihtolomaksi, kun meiänkin luokalta on melkein puolet kipeenä...

Hyvää ystävänpäivää kaikille!   smile.gif
Midnight Express
QUOTE(Rikke @ 14 Helmi 2007,17:42)

Täältä samat kaikille! biggrin.gif
Inkku
autosta meni starttimoottori.. kehtuuttaa..
mikoel
QUOTE(Midnight Express @ 14 Feb. 2007,18:26)

Täältä samat kaikille!  biggrin.gif

Jatkan toivottamalla samaa!

Tänään oli luokkalaiseni syntymäpäivä ja hän toi kaikille donitseja, isoissa laatikoissa. Voitte arvata, miten aamu lähti käyntiin... tongue.gif
Inkku
QUOTE(mikoel @ 14 Helmi 2007,22:13)
QUOTE(Midnight Express @ 14 Feb. 2007,18:26)

Täältä samat kaikille!  biggrin.gif

Jatkan toivottamalla samaa!

jatkan myös tätä ketjua wink2.gif
Huhuu
QUOTE(mikoel @ 14 Helmi 2007,21:13)
Tänään oli luokkalaiseni syntymäpäivä ja hän toi kaikille donitseja, isoissa laatikoissa. Voitte arvata, miten aamu lähti käyntiin... tongue.gif

tietysti niin, että te tunnollisina opiskelijoina kieltäydyitte häiritsemästä opiskeluanne mokomilla konditoriatuotteilla.

... tongue.gif

niin, ja hyvää pahvisydänten muistopäivää vaan kaikille biggrin.gif
palaste
Työpalaverissa joku kertoi saaneensa tekstiviestin:
"Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät eivät halaa muuten kuin kännissä tai jääkiekkomatsissa. Hyvää keskiviikkoa."
Inkku
pirhana kun ei ymmärrä ruotsia.. -.-;  minä, AMK Agrologi kröhöm.. blush2.gif
mikoel
QUOTE(mikoel @ 11 Feb. 2007,20:52)
QUOTE(mikoel @ 05 Feb. 2007,18:59)
Tänään selvisi täysin ohimennen, todella outo ja mielenkiintoinen seikka. Yksi koulumme opiskelijoista on tehnyt töitä PVP-voicelle ja on dupannut mm Pokemonia ja Tomi Traktoria.

Kuka muistaa vielä tämän?
Tänään koulussa (kyllä, kyllä, tänään on sunnuntai, mutta olin siellä silti) selvisi lisää. Kyseinen henkilömme on myös dupannut Cybertronia.
Eikä siinä vielä kaikki. Hän on mm Overriden ääni. bounce1.gif

PS: Olkaa kilttejä ja älkää puhuko henkilöstä nimellä. Kiitos.

Kuka muistaa vielä nämä viestini? Minä ainakin.

Mutta niin, asiaan. Olen tässä muutaman päivän ajan vakavasti pohdiskellut ja jakaantuneelle personallisuudellenikin jo jutellut ja olen tullut siihen tulokseen, että aion (ainakin) hakea PVP-voicelle, heidän ohjeidensa mukaan. wave3.gif
Mutta nyt tarvitsen kokemattomien ja asiaan erikoistumattomien neuvoja, joten kysyn... TEILTÄ:
Minkälaisia ääninäytteitä lähettäisin? Matalalla, korkealla ja hassuilla äänillä varustettu näyte voisi olla kohdallaan. Mitä tulee teille mieleen?
Inkku
joku sanoi minulle joskus, että pitää aina olla omana ittenään.. kohta sitten kielsi minua tekemästä niin.. tongue.gif

mutta jos jotain.. niin pitää olla varma äänen sävy.. teennäiset ja kesken kaiken murtuvat äänet ei ole kivoja..

uups.. en siis tarkoittanut loukata ketään murros-ikäistä..

..miksiköhän halosta sormeen tarttuva tikku on aina lähestulkoon yhtä pitkä kuin itse halko mistä se on tarttunut.. ja miksi sen pitää olla niin pahuksen syvällä, ettei siitä saa otetta.. ja vielä hankalassa kohtaa.. >.<*
Inkku
en lämmittänyt uunia kolmeen päivään.. ja vein juuri äsken tuhkatkin pesästä.. ja onnistuin sutten jotenkin heivaamaan tuhkat käsilleni siten, että sain polttavan kekäleen peukalossa entuudestaan olevan haavan päälle.. >.<  minä hyvä.. kröhöm..

enpä olisi uskonut, että ne pRkLeen kekäleet pysyvät noin pitkään kuumina.. >.<* kerkele..!!
palaste

Tällaista oli tänään Hietalahden satamassa. Samaan aikaan kun nuo tyypit olivat tuolla kuvaamassa toisiaan, Iso-Pukki Turusta rantautui laituriin. Onnistuin saamaan kuvan molemmista yhtäaikaa.
Inkku
viime yönä rytkäytti maahan lunta 20-25cm

oli suhteellisen haastavaa ajaa silloin iltasella jo kotiin päin ja piti vielä ajaa erityisen varovaisesti, kun oli veljen tytär vastuullani..

satuin sitten aamulla vilkaisemaan ikkunasta pihalle ja huomasin sitten ikkunan edustalla olleesta puskasta romahtaneen suhteellisen paksun oksan lumen voimasta alas wow2.gif

tuon oksan halkaisija siinä murtuma kohdalla on rapiat 18cm joten kyseessä ei ollut mikään pikkuinen oksa vaikka se kuvassa sellaiselta saattaa vaikuttaakkin.. wink2.gif

se, että tuuppaa epähuomiossa rystyset kuuman uunin kylkeen aiheuttaa suhteellisen pirteästi kihelmöivän poltteen tunteen käteen.. >.<*

vissiin huomenna pitäisi mennä niitä emolehmiä tutkailemaan ja ottamaan niiltä korvanumeroita ylös, että osaa sitten merkkailla millekkä emolle uusi vasikka oikein kuuluu sitten kunhan ne alkavat poikia..

tuleekin kiireinen viikko taas ensiviikosta.. ei paljoa kerkeä pakoillaan hiimailla.. ja se sopii minulle.. johan tuota yhdessä kohden oloa on tullut ihan riittämiin crazy2.gif
mikoel
Viimeyönä oli Turussa hieman plus asteita. Kävin ottamassa aamulla kuvan kauniista, talvisesta Aurajoesta:

PS: Kyllä minulta löytyy huumorintajuakin. wink2.gif
Inkku
jos etsitten sanakirjasta kohdan, jossa mainitaan jäinen russakka.. niin minun kuvani on todennäköisesti siinä kohden..

ja jos taas etsitten sanakirjasta merkitystä liikkuvalle öljyvahingolle, niin siellä taasen on minun autoni kuva wink2.gif

hitsiläinen.. jalat ei lämpene kyllä enää ikinä.. sormista tai huumorin tajusta nyt puhumattakaan.. -.-

Edit

muistui tuossa eräs juttu mieleen takavuosilta tongue.gif

tälläkin kylällä oli vielä jokunen vuosi sitten iki oma kaatopaikka.. kuitenkin, tämä kyseinen.. "hyödyllisten tavaroiden löytöpaikka" sitten lopetettiin ja koska kaatopaikalla nyt vain sattuu elelemään rotta jos toinenkin, niin nämä eläväiset sitten joutuivat etsimään uudet majapaikat..

noh.. olin tuohon maaiman aikaan vielä opiskelija ja syksy oli jo kääntynyt talveksi ja maassa oli jo kohtalaisesti lunta ja pien eläimille vähän ruokaa tarjolla..

eräänä yönä, äitini joka aika ajoin kärsi unettomuudestsa oli huomannut isohkon varjon heijastuvan keittiön seinään.. *silloin meillä yövalon virkaa hoiti liesituuletin keittiössä* äitini kuiskasi isälleni että, Keittiössä on ISO rotta.. 0.0
isäni oli tuumannut vain siihen että, se on vain Inkivääri yöpalaa hakemassa.. -.-z
äitini oli tuumannut sitten siihen.. se kyseinen rontti kuorsaa tuossa meidän keskessämme, joten se ei voi olla tuo mikä heijastuu keittiön seinään nyt o.-*
isäni oli viimein epä uskoisena noussut ylös, mutta oli kuitenkin aseistanut itsensä rikka harjalla..  tongue.gif

ja kohtahan sieltä oli keittiöstä kuulunut epämääräistä älämölöä ja rotan vinkumista joka oli päättynyt lopulta mäjähtävään ääneen..

isäni.. suuri metsästäjä oli sitten käynyt nakkaamassa kuolleen rotan ulos ja takaisi tultuaan todennut Inkiväärin käpertyneen hänen pussilakanansa poimuihin ja kuorsaavan siellä selällään hyvin onnellisen näköisenä.. >.<*

laugh.gif

ja tämän.. minulle kertoi äitini seuraavana päivänä, kun palasin opiskelu paikastani ja kysyin että, miksi tuolla pihalla on tönköksi jäätynyt rotta o.o?
palaste
Tänään tuli postissa Heikki Siltalalta työtodistus sivariajastani Stakesilla. Pelkkää minun ylistämistä alusta loppuun. Onneksi se ei ole minun kirjoittamani, niin ei yhtään hävetä. Kyllä sillä kestikin tulla vuoden verran.
Oikeastaan nyt kun olen Solitalla vuokratyöntekijänä niin olo on vähän kuin olisin taas sivarissa. Paitsi että tästä saa palkkaa!
Inkku
olipa jänskä päivä bounce1.gif

ensin tavaroita hyllyttäessä meinasin luiskauttaa äkillisessä masennus kohtauksessa 24 lastenruokaa sisältävää tetra purkkia maahan.. sitten kun sain pumpun tasaantumaan, niin meinasin vetää kohtaushalvauksen varastossa, kun joku laittoi pahvin puristimen päälle ja armoton rutina alkoi kuulua äkkiä pimeästä nurkkauksesta wow2.gif

sitten parin rauhoittavan kahvikupillisen jälkeen menin hiimailemaan niiden 500-800kg emolehmien + 3x1300kg sonnin karsinoihin  evillaugh.gif

ja sitten kun viimein olin öljyä maahan valuttavalla autollani matkalla kohti kotia, oli viimeisessä pahassa notkelmassa täysperävaunu rekka jumissa.. wow2.gif  sinänsä ei mikään ylläri.. siihen notkelmaan on moni saanut toivonsa heittää tongue.gif

pääsin sitten testaamaan toimiiko autoni nelivilkut eli hätävilkut vielä siten, kuin asiaan kuuluu..

hyvin pelaa.. ^^
Psychotron
Olen palannut. wave3.gif

Edit: Ja katoan varmaan yllättävänkin pian taas. Tämä talvi menee näin, kuten varoitin. Mutta olettepas te saaneet aikaiseksi juttua täällä...
Inkku
kerroin tämän jo päivällä Oskulle Kuopiossa, mutta on se vaan niin hauska juttu, että kerron sen vielä täälläkin tongue.gif   siinä unessa olin baarissa ja se oli ilmeisesti joku "artisti maksaa" juttu, kun aina sai uuden juoman hyppysiinsä.. noh.. lopulta siinä kävi niin, että en enää pystynyt puhumaan selkeästi.. minulle ei enää tarjoiltu ja minut heitettiin baarista pihalle.. siihen minä sitten havahduin ja totesin kärsiväni päänsärystä..  tongue.gif  tehokasta..

sain tänään Oskulta muutamia kivoja TF Figuja ja nipun sarjiksia.. *kyllä vain Osku.. minun on ja pysyy evillaugh.gif * en nyt jaksa näistä uusista hankinnoistani enää tälle päivää sen enempää turinoida.. oli pitkä päivä ja huominen on vielä pitempi.. -.-
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.