jos etsitten sanakirjasta kohdan, jossa mainitaan jäinen russakka.. niin minun kuvani on todennäköisesti siinä kohden..
ja jos taas etsitten sanakirjasta merkitystä liikkuvalle öljyvahingolle, niin siellä taasen on minun autoni kuva
hitsiläinen.. jalat ei lämpene kyllä enää ikinä.. sormista tai huumorin tajusta nyt puhumattakaan.. -.-
Editmuistui tuossa eräs juttu mieleen takavuosilta
tälläkin kylällä oli vielä jokunen vuosi sitten iki oma kaatopaikka.. kuitenkin, tämä kyseinen.. "hyödyllisten tavaroiden löytöpaikka" sitten lopetettiin ja koska kaatopaikalla nyt vain sattuu elelemään rotta jos toinenkin, niin nämä eläväiset sitten joutuivat etsimään uudet majapaikat..
noh.. olin tuohon maaiman aikaan vielä opiskelija ja syksy oli jo kääntynyt talveksi ja maassa oli jo kohtalaisesti lunta ja pien eläimille vähän ruokaa tarjolla..
eräänä yönä, äitini joka aika ajoin kärsi unettomuudestsa oli huomannut isohkon varjon heijastuvan keittiön seinään.. *silloin meillä yövalon virkaa hoiti liesituuletin keittiössä* äitini kuiskasi isälleni että, Keittiössä on ISO rotta.. 0.0
isäni oli tuumannut vain siihen että, se on vain Inkivääri yöpalaa hakemassa.. -.-z
äitini oli tuumannut sitten siihen.. se kyseinen rontti kuorsaa tuossa meidän keskessämme, joten se ei voi olla tuo mikä heijastuu keittiön seinään nyt o.-*
isäni oli viimein epä uskoisena noussut ylös, mutta oli kuitenkin aseistanut itsensä rikka harjalla..
ja kohtahan sieltä oli keittiöstä kuulunut epämääräistä älämölöä ja rotan vinkumista joka oli päättynyt lopulta mäjähtävään ääneen..
isäni.. suuri metsästäjä oli sitten käynyt nakkaamassa kuolleen rotan ulos ja takaisi tultuaan todennut Inkiväärin käpertyneen hänen pussilakanansa poimuihin ja kuorsaavan siellä selällään hyvin onnellisen näköisenä.. >.<*
ja tämän.. minulle kertoi äitini seuraavana päivänä, kun palasin opiskelu paikastani ja kysyin että, miksi tuolla pihalla on tönköksi jäätynyt rotta o.o?