Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
Inkku
QUOTE(palaste @ 20 Marras 2006,15:51)
QUOTE(Inkku @ 20 Marras 2006,15:34)
tänään tuli Savo-Karjalan verovirastolta kirje.. käytin maagikon kykyjäni ja ennustin että siinä lukee seuraava.. Veron palautuksenne on käytetty kokonaisuudessaan verovelkanne kuittaamiseksi.. avasin sitten kirjeen ja totesin vain olleeni oikeassa.. että hyvää joulua vaan suomenvaltio..

Voi harmi. Minulle tulee kyllä tänä vuonna veronpalautusta, mutta myötätunnosta kärsineitä kohtaan en kerro paljonko.

minulle olis tullu kaikkineen 345€ angry.gif  tuolla rahalla olisin saanut vaihdattaa kerralla kaikki neljä talvirengasta autoni alle.. ei olis tarvinnu väliä maksaa enää kuin muutaman kympin verran.. *sillä oli niin iso summa, kun olin melkein 8kk ilman mitään tuloja..*

jos ei nyt mitän uusia ylläreitä ilmaannu, niin ensikuulla voin vaihtaa kaksi rengasta ja tammikuulla toiset kaksi..

kehtuuttaa.. angry.gif  kehtuuttaa sen verran, että.. GRAAAAHH..!!
Inkku
tänään meni hermo..  alkoi hiukkasen nyppöstellä eräs roskaläjä rehuladossa.. ja sitten meni hermo.. aloin nakella siitä roskaläjästä tavaraa sivummalle talikolla ja kohta oli puhdas ladon lattia

hermo meni ihan syystäkin.. koko syksyn ajan latoon on työmiehet keränneet tyhjiä semettisäkkejä ja naulalaatikoita ynnä muuta ynnä muuta.. ja kun eläimille on ottamassa rehua, niin koko ajan saa talikon piikeistä ravistella pois milloin tyhjiä paperi säkkejä, milloin muovin suikaleita..

sekin vielä kehtuutti siinä tilanteessa, että taas on vasikka ryhmästä kuolemista tekemässä yksi vasikka.. ja kun ei tiedä mikä sillä on, niin ei voi edes auttaa sitä.. sad.gif
nyt jo ihan myötä tunnosta koskee ittellä päätä siihen malliin, ettei tee mieli tehdä yhtään äkkinäistä liikettä oikealle päin..
palaste
Kun on ollut tarpeeksi lähellä hermoromahdusta tökittyään tietokoneen sisuskaluja, tuntee itsensä kiitolliseksi ettei sentään ole tökkimässä eläinten tai ihmisten sisuskaluja.
Inkku
olisi kyllä kiintoisaa päästä seuraamaan hirven teurastamista smile.gif

olen ollut tavallisessa teurastamossa ja seurannut, miten eläimen ruhosta nykäistään nahka yms. romppehet irti ja miten se jatkaa matkaansa linjalla eteenpäin.. o.0 *itse asiassa.. sijaintini oli eräällä kohtaa kyseisen linjaston alla.. evillaugh.gif * oltiin siellä kerämäässä erinäisiä näyttehiä ja kröhöm"osia" anatomian tunneille leikeltäväksi tongue.gif

oli villi tunne, kun sitten siirsimme sen kertaisen "saaliimme" pois tapahtumien keskipisteestä mustissa jätesäkeissä.. piti nimittäin pitää tarkkaan silmällä, milloin sieltä uusi ruho tulla heilahti etiäpäin, kun poistumis reitti kulki erään linjaston kohdan läpi evillaugh.gif  olisi muuten hyvin äkkiä saanut tutustua naudan ruhoon lähi etäisyydeltä tongue.gif
palaste
"NTFA Forums. Paikka, jossa voit keskustella Transformereista ja eläinten sisäelimistä." smile.gif
Inkku
QUOTE(palaste @ 21 Marras 2006,20:28)
"NTFA Forums. Paikka, jossa voit keskustella Transformereista ja eläinten sisäelimistä." smile.gif

laugh.gif

jep jep.. AMK Agrologi valloillaan.. evillaugh.gif
Psychotron
QUOTE(palaste @ 21 Marras 2006,19:28)

Neuroottisten Teurastajien Fanaattinen Allianssi...? smile.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 21 Marras 2006,21:53)
QUOTE(palaste @ 21 Marras 2006,19:28)

Neuroottisten Teurastajien Fanaattinen Allianssi...?  smile.gif

tongue.gif  noh noh poijjaat.. eipäs nyt ihan villiinnytä siellä tongue.gif

*hihttää hervottomana päätään pidellen laugh.gif *
palaste
Olin tuossa viime tai toissa viikolla asentamassa DVD-asemani tilalle polttavaa DVD-asemaa. Irrotin ensin virta- ja datakaapelit, mutta audiokaapeli ei meinannut irrota sitten millään. Lopulta vedin sen väkisin irti, ja siinä samassa se irtosi liittimestään. No ei siinä mitään, hain töistä kaksi uutta audiokaapelia tilalle. Yrittäessäni asentaa ensimmäistä niistä, kesti aikansa ennen kuin löysin sen kohdan emolevyltä, mihin se piti laittaa. Kun käynnistin koneen uudelleen, ei se suostunut edes latamaan koko käyttöjärjestelmää. "Ei vika voi olla audiokaapelissa", ajattelin, mutta otin sen pois kuitenkin varmuuden vuoksi. Sama juttu. Otin koko DVD-aseman pois. Sama juttu. Sitten ajattelin että vika on itse kiintolevyssä, olin varmaan vahingossa vetänyt sen datakaapelin pois. Laitoin sen uudestaan paikalleen ja johan toimi. Sitten yritin laittaa DVD-asemaa takaisin paikalleen. Ihmettelin että miksei se suostu menemään paikalleen, mutta kun vähän voimaa käytti, niin johan meni. Asettaessani audiokaapelia huomasin, että jumaliste, sehän on poikki. Se mikä oli estänyt DVD-asemaa menemästä paikalleen oli itse audiokaapeli. Väkivaltainen aseman asennukseni oli leikannut sen kahtia. Korvasin kaapelin toisella ja asensin aseman uudestaan, tällä kertaa varovaisemmin. Laitoin kaikki kaapelit paikalleen ja nyt se toimi. Testilevynä käytin The Prodigyn "Music for the Jilted Generation" ja kappaleena "Voodoo People". Toistakymmentä vuotta vanhaksi biisiksi se on todella hyvän kuuloinen.
Inkku
tuosta muistuikin mieleeni.. minun kännykkäni lisävarusteena tuli joku sellainen vempele, että kännykän voi kytkeä kiinni tietokoneeseen ja sitten siirtää kuvia ja muusiikkia kännykästä koneelle ja takaisin päin.. ei siinä muuten mitään, mutta.. kännykkä vain ilmoittaa tyynen rauhallisesti, ettei se tue semmoista vempelettä.. pitää huomenna vissiin käydä pörssissä uikuttamassa ja kyselemässä miksi minulle tuommoisen sus vempeleen antoivat..  cc_confused.gif

minua on pyydetty piirtämään ~A3 kokoinen jouluinen maisema lehteen smile.gif
haastellista hommaa.. ja se pitä vielä olla pystymallinen, eli hankaluus kerroin on myös lisätty siihenkin hommaan.. tongue.gif
Midnight Express
QUOTE(Inkku @ 21 Marras 2006,23:14)
minua on pyydetty piirtämään ~A3 kokoinen jouluinen maisema lehteen smile.gif

Minä muuten luin tuon 'siirtämään'. tongue.gif
Inkku
katton just Avaruusboltseja DVD:ltä..  tongue.gif
rupesi vain hirveästi naurattamaan, kun eräässä kohdassa "Yoda" esittelee myytävää krääsää ja yhden piirustus kirjan kannessa on ilmiselvä Optimus Prime laugh.gif

Edit:

ja elokuva yhä vain paranee tongue.gif my cosh.. it's not just a space ship.. it's a transformer 0.0

biggrin.gif
Psychotron
Isäni soitti minulle tänään ja haluaa tavata. Ehkä voisi olla jo aikakin. Olemme olleet tekemisissä viimeksi 19 vuotta sitten................

Edit: Ei, en ole kunnossa.
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 22 Marras 2006,22:04)

huh cc_confused.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 22 Marras 2006,21:21)

huh cc_confused.gif

Olisiko sinulla tasapainoinen olo tuollaisen puhelun jälkeen? crazy2.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 22 Marras 2006,22:39)
QUOTE(Inkku @ 22 Marras 2006,21:21)

huh cc_confused.gif

Olisiko sinulla tasapainoinen olo tuollaisen puhelun jälkeen?  crazy2.gif

no niin joo.. ei välttämättä.. *miettii* jumatsuikka..no ei todellakaan wow2.gif

ajatus katko oli vain hetki sitten.. nyt on parempi kokonais kuva.. ei tässä nyt tiedä oikein.. mitä sanoa..
Psychotron
Eipä sitä sen enempiä tarvi. En ole itsekään oikein varma miten tilanteeseen tulisi suhtautua. Mutta on se hämärää... o_O
Inkku
jep jep.. kiireinen päivä huomenna.. pitää keretä hoitamaan viiden eri kauppaliikkeen dvd esille laitot, pudottaa vasikan raato kyydistä, käydä postissa, keräillä figuja matkan varrelta ja suoriutua vielä EA kurssille.. crazy2.gif

saas nähdä sleviytyykö huomisesta päivästä alle 350 ajo kilometrillä tongue.gif
Inkku
kävin tuossa parin viimepäivän postin lävitse ja heti löysin nipun laskuja sad.gif  ja pankin kirjeen, jolla ne ilmoittavat vetäisevänsä yli 600€ minun tililtäni tiettynä päivänä joulukuuta angry.gif  ei ole reilua.. sitä saa paiskia töitä selkävääränä ja joku muu tulee ja vie kaiken.. cry3.gif

pitää yrittää saada aikaiseksi joku sovittelu ratkaisu tuohon.. olisivat kyllä voineet ilmoittaa ehkä hieman aikaisemmin, niin olisi voinut puuttua asiaan jo aikoja sitten..  angry.gif

odotan mielenkiinnolla pankin "koottuja" selityksiä tästä asiasta maanantaina.. -.0*

oli kyllä kiintoisaa huomata, että lumet on sulaneet melkein jo kokonaan ulkoa pois.. muistan, että eräänäkin vuotena on tälle alueelle satanut pysyvät lumet 1.12 vastaisena yönä.. toisaalta taas.. eräänä toisena vuotena, näin itsenäisyys päinvänä eräänkin isännän tyynen rauhallisesti ajavan rehua pellolta lehmilleen silppurilla.. tongue.gif

tuossa kun olin torstaina heittämässä DVD keikkaa Kuopion suunnalla, niin erään liikkeen vartija oli kysynyt henkilökunnan jäseneltä, että kuka minä oikein olen ja olenko siellä ihan "oikealla" asialla, vai olenko vain "villiintynyt" asiakas joka penkoo kaikessa rauhassa milloin varastoa, milloin hyllyn alustaa.. ^.^

sillä reissulla meitsillä tuhrautuikin sitten ihan kunnolla aikaa, ja sitten kun oli vielä illalla EA koulutusta, niin ryhmän vetäjä katsoi jo aika huolestuneena nuutunutta olemustani, kun en meinannut päästä lattialta ylös, kun pikkiriikkinen väsy iski päälle kesken Anne nuken elvytyksen.. ryhmän vetäjä olikin sitten päivän kolmas henkilö, joka kehoitti olemaan nukkumatta autonrattiin..

itseasiassa.. nyt kun minulla on ollut tämä päivä vapaana puuhakkaan työ viikon jälkeen, niin on ollut aikaa nukkua ja hommailla omia juttujaan.. harmi vain, kun minulla on tosiaan kaiken kaikkiaan vain yksi päivä viikossa näillä näkymin Ihan Oikeaa vapaata, siis sellaista, ettei tarvitse tehdä töitä kellekkään.. viikon aikana on kaksi sellaista päivää, että teen molemmille firmoille samana päivänä työ suoritukset.. sitten teen toiselle firmalle pelkästään torstaina ja sille leivän tarjoavalle firmalle kaikkina muina päivinä, jos työ kaveri on sairaslomalla.. *sen siitä saa, kun tekee joulun aikaan kahta "erittäin paljon" aikaa vievää työtä..*  muistan vielä hyvin elävästi, kun iskä sanoin aikanaan lähes kaikesta mitä minä tein.. tuo on ihan turhoo työtä..

pahus.. olisipa jo kesä, niin voisi lähteä jonnekkin kauemmas kuleksimaan..alkaa pikkuhiljaa tympäistä tämä ainainen paikallaan olo

niin joo.. kävin muuten eilessä päivänä vakuutus yhtiössäni utelemassa autoni vakuutuksista.. ja sitten selvisi, ettei autossani ole ollut minkäänlaista KASKOA liki 1.5 vuoteen 0.0
siis jumatsuikka.. minä olen ajanut 1.5 vuotta ja yli 34 000km tällä autolla sinä aikana.. on siis uskomaton mäihä, ettei mitään ole sattunut tuona aikana..

mutta on se myös niin kamalan väärin.. autoni ei saa täys kaskoa, koska se on yli-ikäinen.. eri asia, jos se olisi alle 13vuotias, silloin se kuuluisi vielä täys kaskon piiriin jolloin onnettomuuden sattuessa minulle korvattaisiin myös auto.. nyt ei korvata kuin vastapuolen vahingot jos ymmärsin asian oikein.. eikä armas autoni taida enää edes kuulua lunastus turvan piiriin.. sikäli kurja homma, että tarvitsen kuitenkin jokapäivä autoa päästäkseni ajoissa töihin..
perikunnalla olevasta autosta omistan edelleen 1/3 osan, mutta en voisi kuvitellakkaan vieväni kyseistä autoa sisareltani, joka sillä nyt ajaa, hänellä on kuitenkin perhe elätettävänä.. veli ehkä löytäisi minulle jonkun korvaavaan räpsyn joksikin aikaa jos tosi tiukka paikka tulisi, mutta sekin veisi tietty oman aikansa..

tekisi mieli napata sidukka jääkaapista, mutta kun huomenna on töitä, niin ei siitäkään sitten ainakaan mitään iloa olisi..

siellä navetassa on nyt suoritettuna kaksi erillistä ammoniakki ja hiilidioksidi mittausta.. jos täytyy tuloksista jotain sanoa, niin ihme kun ne mittarit ei ole räjähtäneet.. hiilidioksi mittarin asteikko loppui viidessa tunnissa ja ammoniakki mittari vain jatkoi onnellisesti lukeman nostamista.. *ammoniakissa raja on vissiin joku 10 mutta se pompsahti jo tunnissa reiluun 20 ja parituntia siitä se oli jo 30 tai jotain..

tuosta muistuinkin mieleen, sain tädiltäni tässä jokunen vuosi sitten hopeisen kaulakorun ja se meni sitten navetassa työskennellessä poikki.. nyt sitten eilen kerkesin sen verran pysähtyä kultasepän liikkeen luona, että vein ketjun korjattavaksi, niin se kultaseppä kun otti sen korun käteensä, niin ketju meni kahdesta muusta kohden poikki saman tien.. 0.0  sitten kun tutkailtiin sitä hopea ketjua tarkemmin, niin huomattiin, että se oli ihan syöpynyt.. ammoniakki oli syönyt sen ketjun pinnan ihan rosoikeksi ja mustaksi.. nyt onneksi siihen koruun tulee kunnollinen panssariketju, jonka pitäisi "teoriassa" kestää erilaisia olosuhteita paljon paremmin.. ^.^
palaste
Tämänkertainen saksalaisdekkari taisi olla ensimmäinen näkemäni, jossa murhaaja oli lapsi.
mikoel
QUOTE(palaste @ 25 Marras 2006,20:55)
Tämänkertainen saksalaisdekkari taisi olla ensimmäinen näkemäni, jossa murhaaja oli lapsi.

Etpä taida paljoa niitä seurata. Sillä noin 35 prosenttia sarjojen murhaajista on aina lapsia.
palaste
QUOTE(mikoel @ 25 Marras 2006,22:30)

Etpä taida paljoa niitä seurata. Sillä noin 35 prosenttia sarjojen murhaajista on aina lapsia.

Vai en taida paljoa seurata? Viimeisen parin-kolmen vuoden aikana olen ainakin katsonut joka ikisenä lauantai-iltana illan saksalaisdekkarin, ellei sitten ole ollut jotain muuta menoa. Vai puhutko sarjoista, joita ei näytetä Suomessa?
mikoel
QUOTE(palaste @ 25 Marras 2006,21:32)

Vai en taida paljoa seurata? Viimeisen parin-kolmen vuoden aikana olen ainakin katsonut joka ikisenä lauantai-iltana illan saksalaisdekkarin, ellei sitten ole ollut jotain muuta menoa. Vai puhutko sarjoista, joita ei näytetä Suomessa?

Hmm... Kyllä se lapsi on useasti paha. Ei todellakaan mikään uusi juttu. Helpoin henkilö pitää tapahtumien taustalla, murhatutkimuksen aikana.
Inkku
QUOTE(mikoel @ 25 Marras 2006,22:50)
QUOTE(palaste @ 25 Marras 2006,21:32)

Hmm... Kyllä se lapsi on useasti paha. Ei todellakaan mikään uusi juttu. Helpoin henkilö pitää tapahtumien taustalla, murhatutkimuksen aikana.

elikkäs hovimestari ei ole enää pää epäilty wink2.gif
mikoel
QUOTE(Inkku @ 25 Marras 2006,22:03)

Ei, koska se on niin itsestänselvää.
Nykyään se itsestäänselvyys on perheen ihana pikkupoika, jolla on tulossa unelma-ammatti ja miljardiomaisuus isona, mutta mitenkäs kävikään.
Inkku
QUOTE(mikoel @ 25 Marras 2006,23:33)
QUOTE(Inkku @ 25 Marras 2006,22:03)

Ei, koska se on niin itsestänselvää.
Nykyään se itsestäänselvyys on perheen ihana pikkupoika, jolla on tulossa unelma-ammatti ja miljardiomaisuus isona, mutta mitenkäs kävikään.

ah.. olisin kyllä veikannut ilkeää sisarpuolta, joka kostaa lapsuuden traumat veljen kummin kaiman serkun puolitutun miehelle vahingossa pimeässä huoneessa wink2.gif
mikoel
QUOTE(Inkku @ 25 Marras 2006,22:46)
ah.. olisin kyllä veikannut ilkeää sisarpuolta, joka kostaa lapsuuden traumat veljen kummin kaiman serkun puolitutun miehelle vahingossa pimeässä huoneessa wink2.gif

Osuit tietämättä oikeaan, sillä usein se on myös lapsen sisarpuoli, joka on syystä tai toisesta kokenut jotain väärin.
Hyvää yötä.
Inkku
QUOTE(mikoel @ 26 Marras 2006,00:39)
QUOTE(Inkku @ 25 Marras 2006,22:46)

Osuit tietämättä oikeaan, sillä usein se on myös lapsen sisarpuoli, joka on syystä tai toisesta kokenut jotain väärin.
Hyvää yötä.

argh..!!   laugh.gif

Kulmakko onnistui huijaamaan minua korttipöydässä o.o jotenkin se tyyppi onnistui vaihtamaan kolme pelikorttia minun silmieni edessä ihan toisiksi kuin mitä ne alunperin oli o.o

Edit

onnistuin pudottamaan puukon terä edellä jalkapöydän päälle.. >.<*  onneksi se puukko putosi kuitenkin ensin sänkypeiton päälle ja luiskahti vasta siitä sitten jalanpäälle.. tuuria sinänsä.. minulla oli  paksummat sukat jalassa biggrin.gif ei tullut kuin pikku nirhauma..
Protek
QUOTE(palaste @ 25 Nov. 2006,21:32)

Paras "saksalaisdekkari" on Studio Julmahuvissa esitetty Die Kühe, jossa saksalaisetsivät etsivät AP Nikkolaa. tongue.gif

Itse pidän Kahden keikasta. Siihen on sentään yritetty saada vähän tilannekomiikkaakin mukaan ja Matula, on se vaan niin lutunen. tongue.gif
palaste
QUOTE(Protek @ 27 Marras 2006,09:32)
QUOTE(palaste @ 25 Nov. 2006,21:32)

Paras "saksalaisdekkari" on Studio Julmahuvissa esitetty Die Kühe, jossa saksalaisetsivät etsivät AP Nikkolaa. tongue.gif

Itse pidän Kahden keikasta. Siihen on sentään yritetty saada vähän tilannekomiikkaakin mukaan ja Matula, on se vaan niin lutunen. tongue.gif

Jep, samat sanat. Die Kühe oli tosi huvittava parodia, ja Kahden Keikka kuuluu suosikkeihini oikeista dekkareista.
Mutta sanokaapa nyt yksikin toinen jakso, jossa murhaaja oli lapsi? Vieläpä ala-asteikäinen kuten viime viikkoisessa Siskassa?
Inkku
yeshh.. sain yhden päivän sairaslomaa smile.gif

Edit
veljeni kävi äsken potkiskelemassa..*kirjaimellisesti* ..autoani.. ja sen seurauksena.. uudet etulisäpitkät on vihdoin ja viimein asennettu autooni biggrin.gif
palaste
QIpqu' tlhIngan Hol yajbe'bogh ghotpu'.
Psychotron
Qapla!
palaste
Mutta oletko samaa mieltä?
Inkku
olipas rentouttava päivä smile.gif  en tehnyt mitään muuta, kuin nukuin ja lueskelin.. juttuja.. biggrin.gif

nyt voisi jo perehtyä vaikka pariin pikkuriikkiseen projektiin.. tarvitsisin tosin yhteen niistä pienen palasen puuta, hiomalaikan, pikaliimaa, muovia, pari tietynkokoista poranterää, viilan, pätkän rautalankaa, pari pientä helmeä, hiekkapaperia ja yhden tietynlaisen mittatikun.. evillaugh.gif
Psychotron
QUOTE(palaste @ 28 Marras 2006,19:00)
Mutta oletko samaa mieltä?

Jlyajbe' klingonin kieli jlyajbe' kansa. Do'Ha'. tongue.gif
Inkku
tänään oli ihan normaali työpäivä.. smile.gif  
jos ei siis ota huomioon, että 120vasikasta 60 vasikkaa oli mellastanut navetassa valtoimenaan koko yön.. tai että ne 60 vasikkaa oli rikkoneet 10 purupaalia ja tukkineet viemärin purulla.. ja onnistuneet aukaisemaan vesihanan ja pudottamaan navetan ainoan radion lattialle.. saatikka paskoneet edellisenä päivänä vaihdetut uudet rehut ruokintapöydällä ja välivarastossa, missä muita rehuja säilytetään.. jos ei ota myöskään huomioon sitä, että navetan kaikki virtsakaivot oli menneet tukkoon tai että lantakoneesta katkesi silmieni edessä kaksi lantaraappaa kyseisen koneen pudottua ohjurista pois.. ja että itsekkin putosin kyseiseen kuiluun.. niin voisimpa vaikka väittää.. että olipahan taas ihan normaali mitään sanomaton työ päivä.. tongue.gif
Sini
Mitäs sitä pieni ihminen voi elämän oikuille...? tongue.gif Kylläpäs piristi.

Jos minulla menisivät työpäivät noin, no, mukavat valkotakkiset miehet saattaisivat käydä hakemassa jossakin vaiheessa...
Inkku
QUOTE(Sini @ 30 Marras 2006,13:10)
Mitäs sitä pieni ihminen voi elämän oikuille...?  tongue.gif Kylläpäs piristi.

Jos minulla menisivät työpäivät noin, no, mukavat valkotakkiset miehet saattaisivat käydä hakemassa jossakin vaiheessa...

jaa.. nekös ne on minua hihoista tämänkin päivää nyhtäneet *tillintallin crazy2.gif *

laugh.gif

oli taas vaihteeksi vanhakunnon muisti palailee pät..k..k..kit..täin.. päivä wink2.gif
Huhuu
legendaarinen "blue screen of death" kävi juuri vierailulla angry.gif

ja tietysti juuri silloin kun yrittää kirjoittaa muistiinpanoja...
Inkku
olen epäilyttävä ihminen smile.gif  olen niin epäilyttävä ihminen, että kun menen kaupan parkkipaikalle, niin järjestyksen valvoja tulee kysymän, että millä asialla liikun tongue.gif

kaupungissa on markkinat tänään ja huomenna, ja markkina myyjien takia järjestyksenvalvojat sitten kierteli kyselemässä, onko auton kaupan parkkiin jättävä henkilö A) töissä kaupassa B) asiakas vai C) torimyyjä.. jos olisin ollut torimyyjä, olisin joutunut viemään autoni jonnekkin kauemmas parkkiin Oikeiden Asiakkaiden Tieltä tongue.gif  mutta koska olin työkeikalla, sain jättää autoni kaupan parkkipaikalle.. biggrin.gif

mikoel
Jaahas. Kuukausi vaihtui... Eipä oikein tunnu vielä joululta. Pitäisi kai saada ensin sitä lunta...
Inkku
QUOTE(mikoel @ 01 Joulu 2006,19:34)
Jaahas. Kuukausi vaihtui... Eipä oikein tunnu vielä joululta. Pitäisi kai saada ensin sitä lunta...

taidan skipata joulun tänä vuonna ihan suosiolla.. mitä tuota suotta laittamaan paikkoja kuntoon yhden ihmisen takia..  

asiasta toiseen..

tänään tuli niin paljon imartelua yms.. muuta, että ihan hyvin olisi voinut vaikka sokeritauti puhjeta ihmisten puheiden perusteella tongue.gif

eräskin miekkonen lupasi ostaa minulle punaisen ferrarin, jos hän voittaa niin paljon raha-arvalla.. laugh.gif  *no.. hän voitti sitten loppujen lopuksi vain rapiat 30€ *
sama tyyppi olisi halunnut tarjota minulle sidukkaa, mutta koska oli aamupäivä ja minulla vielä töitä illemmalla,kieltäydyin kohteliaasti.. ja kieltäydyin myös viinipullosta.. *unohdetaan SE asia yhteys wink2.gif *

noh.. sitten torilla liikuskellessa.. kun jäin jostain syystä virnuilemaan niittivöiden kohdalle wink2.gif , tuli eräs myyjä minun puheilleni ja samalla kun tarttui tuohon olkavarren kohdalle, hän tuumasi tykkäävänsä "minun" laisistani ihmisistä.. lause jäi tosin hieman kesken, kun ahkeran työskentelyn takia, käsivarteni ei ollutkaan niin "pehmoinen" kuin hän ensinäkemältä ilmeisesti oletti biggrin.gif

kahvia minulle sitten tarjottiin joka kojun kulmalla ja laskeskelin tuossa, että klo 9-11 välillä ennätin hörsiä kuutisen mukillista kahvia..

siis hei.. mikä ollaan mukavia Tälle Tyypille päivä tänään oikein oli o.0? (en valita.. passaa kyllä mulle.. ^.^)

joo.. ja tarttuihan sieltä mukaan myös yksi punainen autokin.. jotenei mennyt toripäivä edes hukkaan niiltäkin osin ^.^

Edit 3.12
mikään ei ole niin mukavaa ja rentouttavaa.. kuin ottaa 12h rauhalliset unoset.. kääntää vähän kylkeä ja varmistella viellä puolisen tuntia ^.^
Inkku
hah tämä on hyvä tongue.gif  uutisissa on/oli just rahan pesusta ja siitä, miten se on siirtynyt sähköiseen muotoon.. eli tulee sähköpostiin viesti jossa kehoitetaan/pyydetään/vaaditaan lähtettämään tilitiedot tms. ja sitten saa siitä provikat..

no kuinkas ollakkaan.. ei montaakaan päivää sitten, tuli just yks sen tyylinen kirje roskaposti osioon tongue.gif

ihan hauskin oli kuitenkin se kirje, joka oli mukamas lähetetty Chilestä ja jossa kerrottiin kahden aseistautuneen miehen hyökänneen Chileläiseen pankkiin, rynnänneen toimistoon ja aseella uhaten vaatineet virkailijaa luovutamaan Minun tilitiedot osoitteineen päivineen.. ja niin sitten tämä "ystävällinen" virkailija päätti sitten lähettää minulle viestin varoitteekseen kyseisistä tyypeistä.. ja voidakseen suojella tietojani.. hän halusi minun lähettävän kaikki tietoni sinne, että voisivat verrata tietojani omiinsa että onko ne paikkansa pitävät.. laugh.gif

siis hei.. jos minulla olisi tosiaan pankki tili Chilessä niin tuskin minä nyt peffaani täällä pallelluttaisin tongue.gif
Midnight Express
Huu, taas on tullut hieman väliä edelliseen yleiseen viestiin. o.0 On pitänyt vähän kiirettä Ronin Warriors -aiheisella foorumilla, plus enkunkielisillä Tranformeri-foorumeilla ja Bleachiä tutkimassa.

Tuolta RW-foorumilta jäi 'perinnöksi' se, että sain selville ÄO:ni. Se on 135. wow2.gif

Muuten, latasin jokin aika sitten netin kautta Bleachin englanniksi subattuja jaksoja (94 kpl... en ole vielä katsonut kuin ykkösjakson, mutta hyvältä näyttää... kaverini oli aivan oikeassa sanoessaan sarjan olevan loistava), Gundam Wingin tupla-audiona (enkku ja japani), Monty Python and the Holy Grailin, The Breakfast Clubin (se high school -leffa), Star Wreck: In The Pirkinningin, kaksi Saint Seiya -mangaa ("The Lost Canvas" ja "Episode G"), Saint Seiya Hades: Sanctuaryn ja Infernon, 53 Saint Seiyan ensimmäistä subattua jaksoa, neljä StS-elokuvaa ja Ronin Warriorsin kaikki 39 jaksoa ja sen kolme OVAA. No hitto. Onpa siinä katsottavaa... crazy2.gif  Minulla menee varmasti elinikä kaikkien juttujen katsomiseen, kun pitää vielä kahta fanidubbiakin käsikirjoittaa ja hoitaa kouluhommat ja ylppärit läpi. >.< Tässähän tulee hulluksi... vaikka kivaa on. ^__^;;
mikoel
Jaahas. Juuri kun viikko oli lähdössä käyntiin, tulee jokin hiton pyhäpäivä keskelle viikkoa. Hmp. Mitä ne päättäjät oikein ajattelevat. Emmekö olisi voineet itsenäistyä vaikka 11 ja 12 päivä?
Inkku
niin.. siirretään itsenäisyys päivää aina sopivasti viikonlopulle, niin ei itsenäisyys päivään valmistautuvat ihmiset törppöile ja pöllöile keskellä viikkoa kaupungilla muitten ihmisten vastuksina wink2.gif

no joo.. leikki leikkinä..

Edit

eräs pikku kakru alkoi tänään käydä hermoille jo ihan tosissaan.. angry.gif  ja minulla kun on normaalisti suhteellisen pitkä pinna.. eräässä pienessä kauppaliikkeessä tämä kyseinen kakru koko ajan VINKUI ja MANKUI ja etenkin VINKUI huoltajaltaan joko euroa johonkin tavaraan, joko ostamaan kyseisen tavaran tai antamaan euron ja ostamaan kyseisen tavaran.. siis hei.. jos meitsin sietokyvyllä varusttu ihminen kysyy itseltään, pitäisikö tuollaista kakrua kurittaa ja vastaus on innokkaan myönteinen.. niin silloin on jo tosi paha tapaus kyseessä..  wink2.gif

kyseinen vinkuja oli ehkä arvolta 9-10vuotias ja ilmeisesti koko ikänsä tottunut tietyllä vinkaisulla saamaan tahtomansa.. siis hei.. se penska VINKUI ihan oikeasti.. *kuin pieni sianporsas*

Edit
tietokone häröilee.. jotenkin se onnistui muuttamaan explorerin firefoxin malliseksi.. fonttikoko on ihan outo jne jne.. huomenna pitäisi mennä eräille 60v päiville.. smile.gif hee.. taidan nähdä joitakin sukulaisia tuurillaan ensimmäisen kerran.. *miettii miettii* ainakaan viiteen vuoteen.. jos en pahasti erehdy, ja sitten on joitakin sellaisia sukuun tulleita, joita en ole koskaan nähnytkään.. wow2.gif  taidampa jäädäkin sitten sen reissun päälle loisimaan taas.. jonnekkin.. ^.^
mikoel
Vanha kamuni, Porin Prikaatin komentaja, Eversti Markku Nikkilä on ylennetty Kenraaliksi.
Olisipa saanut ylennyksen silloin, kun minä toimin hänen kuskinaan, niin olisin voinut sanoa hänelle "Onnittelut ylennyksen johdosta, herra kenraali."

Kirottua.
Inkku
kuulin eilen taas pitkästä aikaa metsästys juttuja biggrin.gif  
näin syksyinkin, kun hirven mehtuu alkaa olla loppusuoralla, niin metsästäjät intoutuvat herkistelemään jonkun tietyn kaato suorituksen muisteluun tai sitten intoutuvat kertomaan koko ajon yksityis kohdat smile.gif

samalla sitten kertoilivat siinä erilaisten koirien käyttäytymisestä kun on karhun hajulle päässeet tai miten on joku tietty sesse seisottanut metsästäjiä kaadetulta hirveltä pois ja semmoista pientä sattumusta tongue.gif
Inkku
ARUUUUUUU..!!!!   meitsi pääsee pikkujouluihin.. wow2.gif  

jumatshuikka.. en olekkaan ollut missään.. *miettii miettii miettii..* no.. en ole ollut pitkään aikaan missään tongue.gif

tunnin päästä tulee kyyti.. yesh.. harmi vain, kun aamulla on töitä.. mutta.. yesh.. pikkujoulut..

bounce1.gif

edit 9.12
no olipahana nekin kemut
ensimmäistä kertaa näin minut palkanneen henkilön.. ja täytyy sanoa.. hänen tekemänsä ensivaikutelma..  sad.gif   täytyy myöntää.. odotin hänen kyllä olevan fiksumpi ihminen..

illan musiikki valinta oli kyllä kuin olisi puukkoa haavassa väännetty..  piti jo välillä vaihtaa baariakin kun tuli yliannostus lavatanssi meininkiä crazy2.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.