yesh.. tänään tuntui.. että kaikki menee "putkeen"
toinen työn antajani soitteli päivällä ja kyseli, olenko muistanut ottaa eräästä hyllynpäädystä kuvan.. no.. olin autuaasti unohtanut sen ja samaan hengenvetoon muistin, että en muistanut ottaa edes sitä riivatun kameraa mukaani >.<
no.. onneksi on siten kännykässä tämä kamero toiminto.. *luuli hän.. ja otti kuvan* ikävä kyllä.. kännykkäni ei sitten osaakkaan lähettää multimedia viestejä eteenpäin.. >.<*
eikun vaan lainaamaan kännykkää siskolta, että saa pari surkeaa kuvaa maailmalle..
huomasin sitten jossain vaiheessa kaupungilla, että auton toinen etuvalo on sammunut.. konepelti auki ja kokeilemaan, onko kenties johto löysällä vai lamppu palanut.. siinä sitten johtoja käännellessä tunsin, että jotain on pielessä, johdot ovat tulikuumia ja lamppu vilkkaa kuin viimeistä päivää, samassa nyppäsin sitten johdon irti ja totesin palaneen käryä.. kirjaimellisesti.. siellä oli oikein kunnolla johdot ja eräs muovi osa sulaneet ja jos en olisi ottanut sitä osaa irti.. niin kohta olisi koko komeus todennäköisesti liekehtinyt jossain tien poskessa..
että näin..
yksi asia on kyllä varma.. minä en paa tikkua ristiin sitten, kun on perjantain ja 13pv.. en ota minkään valtakunnan riskiä saada kynsilleni enempää.. lukitsen ovet ja piiloudun sängyn alle pimeimpää nurkkaukseen ja kuurotan sitten siellä paossa julmaa maailmaa..

korkeintaan käyn netissä tarkistamassa viestit.. mutta muutoin en kyllä tee mitään vaativaa
Edit: ja lisää löylyä kehiin

huomasin just.. että tuo ainokainen kännykän handsfree jutska.. josta olen koskaan pitänyt on rikki.. tiedän tosin syyllisen, ja olosuhteet missä se meni rikki, joten periaatteessa..

*vaatii julmaa verikostoa*