Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
palaste
Inkku
kas.. blink.gif ^ tuohan on mielenkiintoista..

että piskuinen mölyapina.. biggrin.gif
Inkku
no olipahan viikonloppu.. eilinen päivä meni lähinnä nukkuessa, kun jossain välissä onnistuin saamaan itteni niin kipeäksi, ettei enää pysynyt ruoka kunnolla sisällä.. .. ..ei siis johtunut siitä, että käverin kanssa käytiin iltaa istumassa baarissa.. blush2.gif

jeps.. tänään pitää mennä syynäilemään ensiapu juttuja, huomenna piipahtaa juonimassa.. jossain jotain.. ja sitten onkin vuorossa jo normaalit hyllytys keikat torstaina.. Iisalmessa ja Kuopiossa. ja perjantaina Joensuussa.. saa taas ajaa halki puolen suomen, ennekuin kaikki viikon virkineet on tulleet puuhailtua.. crazy2.gif
palaste
Eilen kävin sitten viimeinkin Helsingin keskustan Rymy-Eetussa. Aika yllättävän hieno baijerilainen sisustus. Tällaiselta siellä näytti:

Ilmiselvästi esikuvana näyttää toimineen Münchenin Hofbräuhaus. Sielläkin olen käynyt:

Paikkojen kokojen puolesta niitähän ei voi edes verrata, mutta sisustus ja tunnelma oli ihan kiitettävää.
Inkku
ja sitten suunnitelma 4B: kesä työ paikan hommaaminen jostain ja muuta pientä juonittelua siinä sivussa.. evillaugh.gif myös laitettu syvään harkintaann mukavan näppeän patjan hommaaminen ja Seatin takakontin muuttaminen yhden hengen luksus majoitus tilaksi kesän ajaksi.. tongue.gif

mitähän muuta mukavaa sitä vielä keksisi.. w00t.gif
Psychotron

Se on nyt sitten tässä. En enää yksinkertaisesti kykene käymään täällä, elämässäni tapahtuu aivan liikaa ja internet syö vähäistä vapaa-aikaani enemmän kuin voin hyväksyä. Koitan lähettää sen murrekäännöksen Feikille lähiaikoina vielä.
Mutta tähän loppuu taipaleeni NTFA:lla.
Kiitokset kaikille teille jotka teitte olostani täällä hienoa. Tiedätte varmasti keitä olette ja keistä puhun. Hyvää jatkoa ja pitäkää lippu korkealla. Moi!

-Turo
palaste
QUOTE(Psychotron @ 17 February 2009, 00:04) *
Se on nyt sitten tässä. En enää yksinkertaisesti kykene käymään täällä, elämässäni tapahtuu aivan liikaa ja internet syö vähäistä vapaa-aikaani enemmän kuin voin hyväksyä. Koitan lähettää sen murrekäännöksen Feikille lähiaikoina vielä.
Kiitokset kaikille teille jotka teitte olostani täällä hienoa. Tiedätte varmasti keitä olette ja keistä puhun. Hyvää jatkoa ja pitäkää lippu korkealla. Moi!

-Turo

Ikävää että näin kävi, mutta ei kai voi mitään. Hyvää jatkoa sinullekin, Turo.
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 17 February 2009, 00:04) *

-Turo

no voi harmi.. mutta ymmärrän kyllä, ei kaikkeen voi aina revetä, jostain on luovuttava.. sad.gif

mutta toivottavasti aika antaa myöten vielä jokukerta päästä jutustelemaan kahvi kupposen äärellä, ittellä on nyt omat hommat suunnitelmat sen verran levällään, että nyt ei osaa sanoa, että mistä sitä ittesä löytää parin kuukauden päästä.. blink.gif

..viikon kevennys..

pieni punainen Seattini yritti mennä omin luvin tekemään tuttavuutta ison tumman Mersun kanssa.. blink.gif

jätin Seatin käyntiin ja menin putsaamaan ajovaloja, jäin sitten juttelemaan enoni kanssa siihen auton eteen, kun sitten äkkiä tunsinkin jonkun/jonkin tuuppaavaan minua jalkaan.. huh.gif no Seattihan se oli siihen hipsinyt 20cm matkan hissuksiin ja suunta oli sitä Mersua päin.. blink.gif

juolahti vaan sitten mieleen eräs leikkimielinen keskustelun pätkä lapsuuden ystävän kanssa siitä, että mistä sitä erottaa tyttö ja poika auton.. tongue.gif

hmm.. uskaltaakohan sitä tässä nyt enää jättää Seattia ilman valvontaa yleiselle parkki paikalle.. blink.gif

biggrin.gif
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 16 February 2009, 23:04) *

-Turo

Kieltämättä vähän huonon uutisen makua tässä. Mutta eihän sille mitään voi. Internet on aikalainen aikavampyyri. Mutta älä luule että minusta silti eroon pääset. wave3.gif

Hmmm... Mahtaakohan se enää edes näitä käydä lukemassa vai kirjoitetaanko me näitä vain itsellemme.
Inkku
tuo tatuoitu kohta käsivarressa kutajaa siihen malliin, että tekee mieli repiä koko käsivarsi irti, paiskata se seinään, vedellä pariin otteeseen raastin raudalla luuta myöten ja viskata jämät ulos hankeen jäähylle.. evillaugh.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 18 February 2009, 22:03) *
tuo tatuoitu kohta käsivarressa kutajaa siihen malliin, että tekee mieli repiä koko käsivarsi irti, paiskata se seinään, vedellä pariin otteeseen raastin raudalla luuta myöten ja viskata jämät ulos hankeen jäähylle.. evillaugh.gif

Mitäs menit ottamaan tatuoinnin... tongue.gif Mutta kyllä kai se parin viikon sisällä lakkaa kutiamasta. Kuten aikaisemmin kerroin, minulta on yksi hammas jouduttu juurihoitamaan. Itse hoito ei sattunut lainkaan, kiitos puudutuksen, mutta sen jälkeen jouduin kahden viikon ajan syömään särkylääkkeen kuuden tunnin välein, muuten leukaluuta särki niin maan pirusti. Mutta sitten se särky hävisi sen sileän tien.
Knottetron
Inqqu hei. Jos kertoo että on ottanut tatuoinnin niin siitä pitää postata uteliaille kuvakin.
Ai että olen kade. Itsellänikin tuo tatuointihammas kolottaa niin hirveästi, mutta lompakko ei anna periksi. *rupeaa katselemaan nuppineuloja ja mustekyniä*
palaste
QUOTE(Knottetron @ 18 February 2009, 22:29) *
Inqqu hei. Jos kertoo että on ottanut tatuoinnin niin siitä pitää postata uteliaille kuvakin.
Ai että olen kade. Itsellänikin tuo tatuointihammas kolottaa niin hirveästi, mutta lompakko ei anna periksi. *rupeaa katselemaan nuppineuloja ja mustekyniä*

Hänhän teki sen jo:
Inkku
kiitos Joona wave3.gif
minulla on nykyisin niin hidas tämä netti yhteys, että kestää hetken että sivusto lautautuu ja vielä kun samaan aikaan roppailen muillakin sivuistoilla lueskelemassa ja tekemässä pahuuksia, niin en kerkeä sitten heti takaisin viestiin vastaamaan blush2.gif
Protek
Oujee! Prodigyltä tulee uusi levy!!! cheerleader.gif yahoo.gif bounce1.gif
Knottetron
QUOTE(Inkku @ 18 February 2009, 21:40) *
kiitos Joona wave3.gif

Kuinkas ihmeessä minä en tuota kuvaa ollut huomannut. Selitys lienee puusilmäisyydessä. Anyway. Ihan sikamagea tuo tatska.
Inkku
QUOTE(Knottetron @ 19 February 2009, 15:03) *
kiitos Joona wave3.gif

Kuinkas ihmeessä minä en tuota kuvaa ollut huomannut. Selitys lienee puusilmäisyydessä. Anyway. Ihan sikamagea tuo tatska.

kiitos laugh.gif

ja enkku puolella laitoin sen kuvan ja tietenkin vieläpä näin jälkikäteen katsoen väärään topikkiin.. blush2.gif ja unohdin ainot paksummat toppa hanskat näemmä Teboilin kahvilaan.. pinch.gif
palaste
Minua on taas kuvattu. Käykääpä 2.3. katsomassa MTV3-kanavaa!
Inkku
QUOTE(palaste @ 19 February 2009, 20:06) *

blink.gif mihin asiaan liittyen..?? huh.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 19 February 2009, 20:55) *

Näette sitten... happy.gif
Inkku
QUOTE(palaste @ 19 February 2009, 21:35) *
QUOTE(Inkku @ 19 February 2009, 20:55) *

Näette sitten... happy.gif

aivan.. muistutappa sitten uudemman kerran, niin koitan netin kautta sen sitten löytää.. wink2.gif
Inkku
kelan virkailijaa huolestutti eniten se, että miten minulla riittä rahat leipään ja huveihin, kun tilillä on rapiat 80€ tukipäätöksiä ei ole tullut ja seuraava palkka tulee vasta 15.3 biggrin.gif (jolloin saan sen viimeisen puuttuvan paperin liitettäväksi tukihakemus papereihini, jolloin jään odottamaan päätöstä, jonka tarvitsevat asumistuen myöntämistä varten.. hmmm.gif )

..kevättä odotellessa, jäitä poltellessa..

EDIT: 22.2

tulin sitten ryminällä kolme viimestä rappusta alas, kun koipi lipesi, tuloksena kohtuullisen nahaton kyynärpää ja kämmenen kokoinen mustelma. onneksi oli talvitakki päällä, olisi saattanut ilman sitä takkia tulla isompikin kipeä, kuin mitä nyt on black_eye.gif
palaste
Kävin Hesburgerissa syömässä niiden mainostetun Habanero-hampurilaisen. Mainoksessa luki vielä kaiken lisäksi "K15". Lopullinen arvio: ei käytännössä kovinkaan tulinen. Olivathan siihen laitetut jalapenoviipaleet ja habaneromajoneesi mukavan tulisia, mutta niitä oli niin vähän, että kokonaisuudessaan hampurilainen maistuu vain vähän tuliselta. Minulta se tuli syötyä ihan kevyesti. Täytynee tyytyä laittamaan omia chilikastikkeita hampurilaisiin.
Inkku
QUOTE(palaste @ 24 February 2009, 23:47) *
Kävin Hesburgerissa syömässä niiden mainostetun Habanero-hampurilaisen. Mainoksessa luki vielä kaiken lisäksi "K15". Lopullinen arvio: ei käytännössä kovinkaan tulinen. Olivathan siihen laitetut jalapenoviipaleet ja habaneromajoneesi mukavan tulisia, mutta niitä oli niin vähän, että kokonaisuudessaan hampurilainen maistuu vain vähän tuliselta. Minulta se tuli syötyä ihan kevyesti. Täytynee tyytyä laittamaan omia chilikastikkeita hampurilaisiin.

hmm.. ei ole tullutkaan käytyä sitä testaamassa vielä..

tuliset mausteet ja kastikkeet toimii kyllä ihan parhaiten silloin, jos on pitkä kotimatka ja safka kerkeää epämiellyttävästi jäähtyä matkalla.. ei muuta, kuin pyytää vaan ihan tulisimmat soossit mitä grilliltä löytyy siihen annokseen, niin silloin tuntuu sapuska vielä kotonakin kivan tuliselle tongue.gif

t. 20km lähimmälle grillille wave3.gif
Knottetron
QUOTE(Inkku @ 25 February 2009, 17:05) *

tuliset mausteet ja kastikkeet toimii kyllä ihan parhaiten silloin, jos on pitkä kotimatka ja safka kerkeää epämiellyttävästi jäähtyä matkalla.. ei muuta, kuin pyytää vaan ihan tulisimmat soossit mitä grilliltä löytyy siihen annokseen, niin silloin tuntuu sapuska vielä kotonakin kivan tuliselle tongue.gif

Harvassa mestassa vaan oikeasti tulinen on tulista. Jotkut kebab mestat on tosin poikkeus. Yleensä silti jää vain pettynyt olo jos odottaa oikeasti tulista.
palaste
QUOTE(Knottetron @ 27 February 2009, 18:44) *

Harvassa mestassa vaan oikeasti tulinen on tulista. Jotkut kebab mestat on tosin poikkeus. Yleensä silti jää vain pettynyt olo jos odottaa oikeasti tulista.

Tuo on totta. Ainakin Helsingissä en ole yhdessäkään kebabmestassa päässyt maistamaan oikeasti tulista ruokaa. Mutta muistikuvieni mukaan voin mainita Helsingissä kolme poikkeusta:
1) Everest-ravintoloiden (Kamppi, Rautatientori, Katajanokka) tulisin ruoka, gurkha-lammas, on aikamoisen tulista.
2) Annankadun New Bamboo Centeristä saa malesialaista curry-kanaa kolmella eri tulisuusasteella. Miedoinkin on aloittelijalle melkein ylivoimainen. Tulisinta en ole uskaltanut edes yrittää.
3) Etu-Töölössä lähellä kuuluisaa Storyvilleä on nakkikioski, josta saa pyytämällä tulista chilikastiketta. Toisin kuin useimmat nakkikioskien kastikkeet, se on oikeasti tulista.
Inkku
QUOTE(palaste @ 27 February 2009, 21:29) *
QUOTE(Knottetron @ 27 February 2009, 18:44) *

Tuo on totta. Ainakin Helsingissä en ole yhdessäkään kebabmestassa päässyt maistamaan oikeasti tulista ruokaa. Mutta muistikuvieni mukaan voin mainita Helsingissä kolme poikkeusta:
1) Everest-ravintoloiden (Kamppi, Rautatientori, Katajanokka) tulisin ruoka, gurkha-lammas, on aikamoisen tulista.
2) Annankadun New Bamboo Centeristä saa malesialaista curry-kanaa kolmella eri tulisuusasteella. Miedoinkin on aloittelijalle melkein ylivoimainen. Tulisinta en ole uskaltanut edes yrittää.
3) Etu-Töölössä lähellä kuuluisaa Storyvilleä on nakkikioski, josta saa pyytämällä tulista chilikastiketta. Toisin kuin useimmat nakkikioskien kastikkeet, se on oikeasti tulista.

no just tuossa sain hotkaistua grillin kebab annoksen, pyysin tuliset mausteet, mutta eipä nuo pahemmin poltelleet, kun hotkaisin sapuskan poes.. dry.gif on vissiin ottaneet laimeammat soossit sitten sinnekkin.. mutta kerrankin oli valkokaali salaattia w00t.gif tavallaan on ollut semmosta vetelää kiinankaali sörsseliä, mutta nyt oli ihan hyvät salaatit thumbs.gif
Knottetron
QUOTE(palaste @ 27 February 2009, 20:29) *

Joo. Unohdin tosiaan Everestin ja muut sen kaltaiset. Niistä saa yleensä mukavan tulisia ruokakokemuksia. Gurkha-lammas on jo nimeltään sellaista että uskoo sen olevan melkoisen rätväkkä kokems. Mutta tulista Texmexiä on melkein mahdoton löytää. Pidän kyllä itämaisen tulisesta yms. Mutta texmex on se mikä kuitenkin parhaiten minulle maistuisi tulisena.
Turussa saa joskus lähi pitseriassa tulista kastiketta kebsuun. Mutta se on ihan arvontaa. Saattavat laittaa mietoa vaikka nimenomaan sanoo että tulista. dry.gif Yhtä tulisimmista kastikkeista koskaan olen saanut Tukholman vanhassa kaupungissa pienessä sivukujalla olevasta kebabputkasta. Mutta tähänkin kokemukseen saattoi vaikuttaa 24K krapula. Pitänee tuota Storyvillen läheistä snägäriä kokeilla jos on joskus lähistöllä.
Chilin ystäville voin muuten suositella savustettua chilijauhetta. En tiedä miten se tehdään. Mutta se on taivaallisen makuista ja sillä saisi varmaan kermavaahdostakin parempaa. biggrin.gif
satusein
QUOTE(Inkku @ 19 February 2009, 19:51) *
QUOTE(Knottetron @ 19 February 2009, 15:03) *
kiitos Joona wave3.gif

kiitos laugh.gif

ja enkku puolella laitoin sen kuvan ja tietenkin vieläpä näin jälkikäteen katsoen väärään topikkiin.. blush2.gif ja unohdin ainot paksummat toppa hanskat näemmä Teboilin kahvilaan.. pinch.gif

smile.gif Hieno tatuointi!

palaste
Tuli sitten eilen käytyä elokuvissa keskellä yötä. Tennispalatsi vietti 10-vuotisjuhliaan näyttämällä elokuvia kellon ympäri. Aamuyöllä tai aamulla en jaksanut vaivautua, täytyyhän minunkin joskus nukkua. Puolenpäivän aikaan sovin pikkuveljeni kanssa, että mennään katsomaan joko Operaatio Valkyrie tai Vaaleanpunainen Pantteri 2. No, kävi ilmi että kumpaankaan elokuvaan ei ollut enää lippuja ennen yötä. Ostin siis kaksi lippua Operaatio Valkyrieen kello 23:15. Olihan se ihan hyvä elokuva. Esitys päättyi kello 01:10, minkä jälkeen pikkuveljeni palasi suoraan kotiin Katajanokalle ja minä omaan kotiini Hietalahteen.
satusein
Itse omistan kaksi tatskaa, jostain syystä en saanut laitettua kuvia tähän, joten täältä voi käydä katsomassa
-----> http://dragomont.deviantart.com/art/my-firts-tattoo-54610090 ensimmäinen tatuointi, kuvastaa miun horoskooppia (eli olen kalat)
http://dragomont.deviantart.com/art/2nd-tattoo-54610143 toinen tatska
Inkku
torstaina lähdin kotoa liikkeelle klo 13 aikoihin ja ajoin kutakuinkin 400km. kotona olin klo 00:30 ja nukkumaan selvisin joskus klo 1:30 aikoihin.
perjantaina piti nousta jo klo 7:00 koska lääkärin vastaanotto oli 8:30 jonka jälkeen piti väijyä verikokeeseen pääsyä klo10:00 asti ja sitten vielä juosta röntkeniin vain kuullakseni, että seuraava vapaa aika on vasta 19.3 hmmm.gif
pääsin lähtemään hyllytys keikalle vasta 10:30
ajo kilometrejä kertyi 530 ja koska en sitten viittiny enää ajaa kotio, niin menin sitten väijymään yöksi niitä emolehmiä.. uni sitten karkasi taas vaihteeksi jonnekkin ja nukahdin ensimmäisen kerran vasta klo 3:00 enismmäinen herätys oli jo klo 5:00 ja seuraava klo 6:50 ja silloin piti jo nousta korvamerkitsemään vasikka ja sitten kiireellä ajamaan kotiin, suihkuun ja keräilemään omat ja Ravagen tavarat, koska kyttäilen emoja nyt hiihtoloma viikon ajan eli minun on nyt noustava joka 2h välein katsomaan, että mitä siellä emolehmien karsinoissa oikein tapahtuu.. hmmm.gif

saattaapi olla, että en tunne tätä vuorokausi rytmi käsitettä enää kovin hyvin ensi viikon sunnuntaina crazy2.gif
Knottetron
Olipas Zatu aika komiat tatskat. Mikäs lafka ne on tehnyt?
*rupeaa pohtimaan miten pystyisi itse ottamaan digikameralla kuvat omista tatskoistaan*
palaste

Tätini soitti juuri ja kertoi nähneensä tuon - mutta kun minä itse en vieläkään ole!
Inkku
QUOTE(satusein @ 1 March 2009, 20:45) *
Itse omistan kaksi tatskaa, jostain syystä en saanut laitettua kuvia tähän, joten täältä voi käydä katsomassa
-----> http://dragomont.deviantart.com/art/my-firts-tattoo-54610090 ensimmäinen tatuointi, kuvastaa miun horoskooppia (eli olen kalat)
http://dragomont.deviantart.com/art/2nd-tattoo-54610143 toinen tatska

hyvän näköiset tatuoinnit thumbs.gif

QUOTE(palaste @ 2 March 2009, 22:14) *

Tätini soitti juuri ja kertoi nähneensä tuon - mutta kun minä itse en vieläkään ole!

no mihinkä sjuttuun liittyvä kuva se sitten oli..?? pystyykö sen jäljittämään mtv3:n nettisivun kautta..?? huh.gif
Inkku
QUOTE(Inkku @ 2 March 2009, 23:34) *

no mihinkäs juttuun liittyvä kuva se sitten oli..?? pystyykö sen jäljittämään mtv3:n nettisivun kautta..?? huh.gif

nyt taisin ittekkin nähdä sen pätkän.. biggrin.gif
sivu silmällä tosin satuin telkkaria syynämään, kun muutoin oli mielenkiinto kahvissa, kahvipannussa ja mukissa..
palaste
QUOTE(Inkku @ 3 March 2009, 22:49) *
QUOTE(Inkku @ 2 March 2009, 23:34) *

no mihinkäs juttuun liittyvä kuva se sitten oli..?? pystyykö sen jäljittämään mtv3:n nettisivun kautta..?? huh.gif

nyt taisin ittekkin nähdä sen pätkän.. biggrin.gif
sivu silmällä tosin satuin telkkaria syynämään, kun muutoin oli mielenkiinto kahvissa, kahvipannussa ja mukissa..

Hyvä! Vielä kun joskus pääsisin itsekin näkemään sen... blush2.gif
palaste
Saakeli, nyt sen on nähnyt tätini, työkaverini, Inkku, siskoni työkaveri, serkkuni ja hänen poikaystävänsä ja isäni, mutta en minä itse! Mitä tässä pitää tehdä, nauliintua TV:n ääreen koko illaksi tai jotain?
palaste
QUOTE(Knottetron @ 28 February 2009, 00:50) *
QUOTE(palaste @ 27 February 2009, 20:29) *

Joo. Unohdin tosiaan Everestin ja muut sen kaltaiset. Niistä saa yleensä mukavan tulisia ruokakokemuksia. Gurkha-lammas on jo nimeltään sellaista että uskoo sen olevan melkoisen rätväkkä kokems. Mutta tulista Texmexiä on melkein mahdoton löytää. Pidän kyllä itämaisen tulisesta yms. Mutta texmex on se mikä kuitenkin parhaiten minulle maistuisi tulisena.
Turussa saa joskus lähi pitseriassa tulista kastiketta kebsuun. Mutta se on ihan arvontaa. Saattavat laittaa mietoa vaikka nimenomaan sanoo että tulista. dry.gif Yhtä tulisimmista kastikkeista koskaan olen saanut Tukholman vanhassa kaupungissa pienessä sivukujalla olevasta kebabputkasta. Mutta tähänkin kokemukseen saattoi vaikuttaa 24K krapula. Pitänee tuota Storyvillen läheistä snägäriä kokeilla jos on joskus lähistöllä.
Chilin ystäville voin muuten suositella savustettua chilijauhetta. En tiedä miten se tehdään. Mutta se on taivaallisen makuista ja sillä saisi varmaan kermavaahdostakin parempaa. biggrin.gif

Blair's Sudden Death Sauce, jonka sain juuri tänään postista, on ihan oikeasti aika pirun tulista. Laitoin sitä tänä iltana yhden ainoan tipan Pringles-perunalastulle ja annoin sen levitä pitkin lastua. Syödessäni lastun erehdyin antamaan kastikkeen koskettaa kitalakeani. Seuraus oli varsin kivulias, mutta onneksi meni ohi parissa kymmenessä minuutissa. Vastedes täytyy yrittää kokeilla laittaa sama määrä kastiketta isompaan määrään ruokaa.
Tämän lisäksi olisi vielä Mega Death (noin 5 kertaa tulisempaa) ja Ultra Death (noin 10 kertaa tulisempaa), mutta niistä pysyn vielä tähän mennessä kaukana...
Knottetron
QUOTE(palaste @ 4 March 2009, 23:48) *
Blair's Sudden Death Sauce, jonka sain juuri tänään postista, on ihan oikeasti aika pirun tulista. Laitoin sitä tänä iltana yhden ainoan tipan Pringles-perunalastulle ja annoin sen levitä pitkin lastua. Syödessäni lastun erehdyin antamaan kastikkeen koskettaa kitalakeani. Seuraus oli varsin kivulias, mutta onneksi meni ohi parissa kymmenessä minuutissa. Vastedes täytyy yrittää kokeilla laittaa sama määrä kastiketta isompaan määrään ruokaa.
Tämän lisäksi olisi vielä Mega Death (noin 5 kertaa tulisempaa) ja Ultra Death (noin 10 kertaa tulisempaa), mutta niistä pysyn vielä tähän mennessä kaukana...

Oih! Nuo ovat varmasti tosi herkkuja. En tosin aina ymmärrä miksi ihmeessä ruokaansa pitää tunkea kaikkea tavaraa mikä tekee siitä polttavaa ja lähes kiduttavaa. Mutta hyvää se on. Go figure.
Kaverilla oli kerran tupareissa chilidippiä jossa oli jotain kapsaiinitiivistettä mausteena. Se oli tulisempaa kuin mikään edellämainituista. Siinä oli varoituskyltti mikä varoitti että se on tulista. Mutta... Muutamakin ihminen, mukaanlukien minä, eivät uskoneet sitä ja viettivät kauan nikotellen koska söivät sitä kuten normaali chilidipiä.
Inkku
QUOTE(Knottetron @ 5 March 2009, 01:07) *

Oih! Nuo ovat varmasti tosi herkkuja. En tosin aina ymmärrä miksi ihmeessä ruokaansa pitää tunkea kaikkea tavaraa mikä tekee siitä polttavaa ja lähes kiduttavaa. Mutta hyvää se on. Go figure.
Kaverilla oli kerran tupareissa chilidippiä jossa oli jotain kapsaiinitiivistettä mausteena. Se oli tulisempaa kuin mikään edellämainituista. Siinä oli varoituskyltti mikä varoitti että se on tulista. Mutta... Muutamakin ihminen, mukaanlukien minä, eivät uskoneet sitä ja viettivät kauan nikotellen koska söivät sitä kuten normaali chilidipiä.

mmm.. nami chili soossi, jota ei tartte kuin pisaran verran ja joka ei lopu kesken.. drool2.gif
kunhan tässä nyt pääsen rikastumaan, niin pitääpä sitten tilata sieltä joku mukavan ärhäkkä chili soossi iltaa piristämään evillaugh.gif
palaste
QUOTE(palaste @ 5 March 2009, 00:26) *
Saakeli, nyt sen on nähnyt tätini, työkaverini, Inkku, siskoni työkaveri, serkkuni ja hänen poikaystävänsä ja isäni, mutta en minä itse! Mitä tässä pitää tehdä, nauliintua TV:n ääreen koko illaksi tai jotain?

Eilen illalla isän kanssa Katajanokan Poseidonissa satuin sitten viimeinkin näkemään sen TV:stä. Ihan kivan näköinenhän se oli.
palaste
QUOTE(Inkku @ 5 March 2009, 17:43) *

mmm.. nami chili soossi, jota ei tartte kuin pisaran verran ja joka ei lopu kesken.. drool2.gif
kunhan tässä nyt pääsen rikastumaan, niin pitääpä sitten tilata sieltä joku mukavan ärhäkkä chili soossi iltaa piristämään evillaugh.gif

Tällaisen kävin juuri tunti sitten syömässä Ruoholahden McDonald'sissa: Big Bacon Meal valkosipulidipin kanssa, mukaan laitettu Blair's Sudden Death Saucea hampurilaiseen kolme tippaa ja dippikastikkeeseen yksi tippa (sekoitettu hyvin). Kyllä oli yksi tulisimmista hampurilaisaterioista mitä olen syönyt. Loppua kohti aloin jo hikoilla. Huulia pisteli vielä puoli tuntia syönnin jälkeen.
Inkku
QUOTE(palaste @ 7 March 2009, 18:33) *

Tällaisen kävin juuri tunti sitten syömässä Ruoholahden McDonald'sissa: Big Bacon Meal valkosipulidipin kanssa, mukaan laitettu Blair's Sudden Death Saucea hampurilaiseen kolme tippaa ja dippikastikkeeseen yksi tippa (sekoitettu hyvin). Kyllä oli yksi tulisimmista hampurilaisaterioista mitä olen syönyt. Loppua kohti aloin jo hikoilla. Huulia pisteli vielä puoli tuntia syönnin jälkeen.

oijoijoi.. w00t.gif tuo kyllä näyttää niin pahuksen hyvälle kokoonpanolle.. drool2.gif
helkkari soikoon, kun ei ole ittellä näköpiirissä mitään hyvää (ja tulista) hampurilais ateriaa (tai muutakaan hmmm.gif ) nyt tänä viikonloppuna.. keljuttaa.. ravingmad.gif
Knottetron
Terveisiä 900-luvun lopulta. Tapahtuipa viikonlopun viikinkitapahtumassa asia mikä sai aikaiseksi niin paljon huonoa huumoria että pitää jakaa.
Harjoittelimme ns. re-enactment taistelua ja taistelin itse keihäällä. Lopetettuani vastustajan tein hölmön bostailuliikkeen(yleinen ongelma vanhojen videopelaajien kesken) ja otin keihään pystyyn viereeni. Keihään pysähtyessä tajuan että jotain tummaa ja painavaa(lue:kärki) on irronnut liikkeen keskellä ja on ilmassa. Kaikki hakevat käsiä päittensä päälle mutta onneksi kärki laskeutuu lumeen vähän matkan päässä. Totean "hitsi, se muuttui kesken liikkeen pitkän etäisyyden aseeksi". Missä vaiheessa kaksi muuta taisteliaa rupeavat suoraan hyräilemään transformerssin tunnusmelodiaa. Kaikkien harrastukseni tuntevien alettua naureskelemaan toteaa vielä yksi ystävälliseen sävyyn "ei minulla mitään yhtäkään harrastustasi vastaan, mutta älä viitsi yhdistellä niitä tällä tavalla".

Oliko tässä pointtia? Ei vissiin liikaa. Mutta meillä oli kivaa.
Inkku
QUOTE(Knottetron @ 8 March 2009, 23:02) *
Terveisiä 900-luvun lopulta. Tapahtuipa viikonlopun viikinkitapahtumassa asia mikä sai aikaiseksi niin paljon huonoa huumoria että pitää jakaa.
Harjoittelimme ns. re-enactment taistelua ja taistelin itse keihäällä. Lopetettuani vastustajan tein hölmön bostailuliikkeen(yleinen ongelma vanhojen videopelaajien kesken) ja otin keihään pystyyn viereeni. Keihään pysähtyessä tajuan että jotain tummaa ja painavaa(lue:kärki) on irronnut liikkeen keskellä ja on ilmassa. Kaikki hakevat käsiä päittensä päälle mutta onneksi kärki laskeutuu lumeen vähän matkan päässä. Totean "hitsi, se muuttui kesken liikkeen pitkän etäisyyden aseeksi". Missä vaiheessa kaksi muuta taisteliaa rupeavat suoraan hyräilemään transformerssin tunnusmelodiaa. Kaikkien harrastukseni tuntevien alettua naureskelemaan toteaa vielä yksi ystävälliseen sävyyn "ei minulla mitään yhtäkään harrastustasi vastaan, mutta älä viitsi yhdistellä niitä tällä tavalla".

Oliko tässä pointtia? Ei vissiin liikaa. Mutta meillä oli kivaa.

biggrin.gif sillä lailla..

minulla taas vaihteeksi Seatti järjesti oman mielenkiintoisen performanssin..

kaikkihan lähti siitä, että viime yönä totesin, että repsikan puoleinen ajovalo on palanut.. noh.. päivän puuhastelun ja kolmen uuden polttimon jälkeen lopputulos oli se, että palanut lamppu löytyi vänkärin puolelta.. samoin kuin pieni sulanut muovinen osa ja todennäköisin paikka, mistä kannattaa vikaa etsiä ensimmäisenä, jos valot häviää jossain vaiheessa jonnekkin.. hmmm.gif

nyt väijyn parasta aikaa tässä sitä, että eräs vastasyntynyt pieni vasikka suvaitsisi nousta omille pikku töppösilleen ja ottamaan pienet maitohuikat emostaan, että meikäläinenkin pääsisi tässä pikkuhiljaa jo muutamaksi tunniksi kylkiasentoon nyyhkyttämään.. hmmm.gif
palaste
Sunnuntaina isäni pyysi minua mukaan hiihtämään meren jäälle Espoon Haukilahteen, samoille seuduille missä asuimme käytännössä koko 1980- ja 1990-luvut, ja minähän lähdin. Otin kameran mukaan koska aavistelin että sieltä saisi hyviä kuvia. Mutta valitettavasti koko hiihtolenkin ensimmäisen puoliskon (lähdöstä kääntöpisteeseen) taivas pysyi pilvessä, jolloin kuvista tuli aika surkeita. Vasta tullessamme takaisin rantaan alkoi olla aurinkoista, ja näkymät olivat kerrassaan upeat. Mutta juuri silloin loppui kamerastani virta. Yritin epätoivoisesti saada sitä henkiin, muttei auttanut. Tulimme sitten takaisin rantaan ja otimme sukset ja sauvat pois.
Kyllä siinä piti todeta, etten minä tällaisia maisemia hukkaan heitä. Kun palasimme takaisin Helsinkiin, heti ensi töikseni kävin ostamassa uusia paristoja ja menin takaisin Haukilahteen, tällä kertaa jalan. Kiertelin siinä meren jäällä vajaat puolitoista tuntia ja otin 36 kuvaa rantamaisemista, niin mantereesta kuin saaristakin. Ihan hyvän näköisiähän niistä tuli. Sääli vain, että YTV karhusi minulta tästä 8 €, siis 22 senttiä per kuva. On ihan hölmöä, että matka Hietalahdesta Haukilahteen maksaa enemmän kuin Mellunmäkeen, vaikka Mellunmäki on yli puolitoista kertaa niin kaukana. Ja sama juttu se olisi vaikka asuisin Koivusaaressa ja haluaisin käydä Keilaniemessä (matkaa alle kaksi kilometriä per suunta). Miksei pääkaupunkiseudulle oteta käyttöön samanlaista vyöhykejakoa joka on ollut keski-Euroopan suurkaupungeissa käytössä jo vuosikymmeniä?
palaste

Tilaa ihmeessä. Ainakin nämä Blair's chilikastikkeet maksavat 8 € per pullo. Postikulut ovat 7,90 €. Jos oikeasti haluat kokeilla tulista kastiketta, suosittelen tätä Sudden Deathia. Laita sitä pari-kolme pisaraa koko ruoka-annokseen niin pitäisi tulla aika tulista.
Knottetron
Itselläni on juuri testissä Amazon chipotle kastike. Minulla ainakin toimii. Vaikka ei järin tulista olekkaan. Mutta chipo on aina chipoa.
Inkku
noniin.. Chilikauppa tilaus tuli just noudettua postista ja paketissa majaili..

Sudden Death sauce ja kiva pikku pää kallokin roikkui sen pullon mukana biggrin.gif
lisäksi paketissa oli myös Chili suklaata mallia medium ja chili toffeeta w00t.gif
ihan eniten hymyilyttää kyllä tämä toinen chili kastike pullo biggrin.gif Ultimate Insanity hot sauce evillaugh.gif

jää kyllä testaus toiseen päivään, on sen verran jo uni silmäkulmassa painassa.. yawn.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.