Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 25 June 2008, 06:57) *
QUOTE(Inkku @ 24 June 2008, 18:10) *
löin vasaralla rystysen kupeeseen.. teki mieli laulaa..

Noinhan se jodlauskin syntyi, sveitsiläinen rakensi mökkiä vuorille ja löi vasaralla peukkuun. crazy2.gif

aivan aivan.. vielä ei ole mustelma noussut pintaan asti.. mutta jos olis osunut sentin verran vasemmalle, niin tuntuisi vielä mehevämmälle ja olisi ehkä koko hyppynen paketissa.. w00t.gif

mjaah.. taitaapi olla jo kolmas kerta tänään, kun naapuri rimputtelee ovikelloa.. pinch.gif vissiin taas tulossa anteeksi pyytelemään.. hmmm.gif taidan kohta antaa jotain anteeksi pyytämisen aihetta, niin loppuu se ramppaaminen.. evillaugh.gif
Inkku
mjaahah.. ja huomenna taasen töihin.. johan tuossa olikin kaksi kokonaista vapaa päivää. cool.gif mutta kyllä piti kiirettä.. ensin piti huijata yhtä naapuria keskiviikkona, että oon niin kännissä, että en voi millään lähteä käyttämään tätä 20km päässä kylällä tupakin ostolla ilmatteeks.. ja tänään kävin sitten rähisemässä verotoimistolla viimevuoden verotuksen osalta.. hmmm.gif

ja kerkesin myös järjestellä murto-osan kokoelmasta uuteen uskoon.. cool.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 26 June 2008, 21:52) *
mjaahah.. ja huomenna taasen töihin..

Juu... kello on kymmenen illalla ja arvatkaas missä minä olen?
satusein
yksi etappi takana, CE-kortin teoriakoe läpi! JES! maanataina käsittely koe, sitten kun sen joskus pääsee läpi, on varsinainen ajokoe, ja SITTEN miun pitäisi olla ihan oikea lain sallima rekkakuski, tai siis yhdistelmä ajoneuvon kuljettaja. Tuo maantainen jänskättää ihan pirusti... ja kun tuo käsittelykoe on sellainen, että täytyy tehdä kulmaperuutus, niin harjoiteltiin sitä tänään...hermot meinas mennä kun ei millään onnisstunu, ja aikasempina kertoina oli menny niin hyvin, olis tehny mieli repii ratti irti, viskata se ulos ikkunast ja lähtee käveleen pinch.gif
Inkku
en lyönytkään itseäni rautakangilla peukkuun tänään.. happy.gif enkä saanut sontaista vettä naamaalleni.. tongue.gif en tullut kroolailleeksi lietekuiluissa eikä persoonaani kohdistunut mitään vihamielistä elettä lehmien tai sonnien taholta. smile.gif joten.. millä riivatun oikeudella 3mm pituinen pikku muurahainen marssii omistajan elkein pitkin kämppäni lattiaa ja ohikulkiessaan puree minua jalkaan.. ravingmad.gif

biggrin.gif
Psychotron
QUOTE(palaste @ 26 June 2008, 22:02) *

No juuh... veikkaan että olit töissä. Ja meikä menee huomennakin... tai siis näköjään tänään... pinch.gif

Onneksi Seculla sentään pyörii lauantailisät. Nyt on aika painua tutimaan. yawn.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 28 June 2008, 00:00) *

No juuh... veikkaan että olit töissä. Ja meikä menee huomennakin... tai siis näköjään tänään... pinch.gif

Onneksi Seculla sentään pyörii lauantailisät. Nyt on aika painua tutimaan. yawn.gif

Joo, oikein arvasit. Töissähän minä olin. Saman ongelman kimpussa kahdeksatta tuntia. Ja se ratkesi vasta seuraavana aamuna. Ensi viikostakin saattaa tulla aika kiireinen...
Inkku
QUOTE(palaste @ 28 June 2008, 20:32) *
QUOTE(Psychotron @ 28 June 2008, 00:00) *

Joo, oikein arvasit. Töissähän minä olin. Saman ongelman kimpussa kahdeksatta tuntia. Ja se ratkesi vasta seuraavana aamuna. Ensi viikostakin saattaa tulla aika kiireinen...

pitäis suoriutua vielä huomisesta.. sitten on luvattuna vesi sadetta ja rehuntekoa tuskin silloin on.. yawn.gif
ei minulla siinä kaksista hommaa loppujen lopuksi ole.. normaalit elukoitten hoito askareet, rehusiilon lakaisu ja sivumuovien kiinnitys siilon reunoille sitämukaa, kun rehupatja kasvaa.. tongue.gif käy vaan niin työstä se pehmeässä rehussa tarpominen.. niin ja joo.. ei kannata mennä rehusiiloon pari sekuntia sen jälkeen, kun sinne on kipattu tuore säilörehukuorma.. on sen verran paljon happoa ilmassa sillon, että ottaa henkeen ja pahasti.. silmiä kirveltää, aivoissa tinnittää ja tulee kiirus ulos.. crazy2.gif

löysin tänään lantakäytävältä pienen ruskean vasikan.. happy.gif hankalampi homma olikin sitten löytää sen emo.. hmmm.gif ja eihän sitä sieltä edes löytynytkään.. blink.gif vasta syntynyt vasikka oli nimittäin ottanut jalat alleen ja jättänyt emon yksinään poikima karsinaan, kun oli itte mennyt jostain välistä sitten muitten lehmien sekaan.. huh.gif
palaste
Meinasi mennä hermot yhteen Suomen tunnetuimmista kaupungeista. No mihin? Espooseen!
Ajattelin kävellä rantaraittia koko matkan Haukilahdesta Suvisaaristoon. Ihan hyvinhän se meni Matinkylään asti. Mutta kun siitä piti jatkaa Kaitaaseen, niin eihän siellä näkynyt merkkejä koko rantaraitista kuin parin-kolmen kilometrin välein (no siltä se ainakin tuntui), eikä Espoo äärettömässä viisaudessaan ollut painanut rantaraitin karttaan mitään kadunnimiä. Jotkut sentään käyvät elämänsä ensimmäistä kertaa Matinkylän länsipuolella, tai silleen. Loppujen lopuksi osuin enemmän tai vähemmän arvailemalla matkanpäänäni olevalle Suinonsalmen uimarannalle. Rantaraitiksi väitetyksi reitiksi tuntui että Matinkylän jälkeen koko matka kulki sisämaassa. Pois tullessani odottelin bussipysäkillä ja ihmettelin miksei sitä dösää tule, kunnes joku alkuasukas tuli paikalle ja sanoi että ei siinä kandee venaa, siitä menee bussi vain kerran kolmessa tunnissa, mene toiselle bussipysäkille. Mistä sen olisi voinut tietää? Espoo ei, edelleenkään äärettömässä viisaudessaan, ollut laittanut mitään aikatauluja kummallekaan pysäkille.
Niin muuten, bamlaaks espoolaiset kans stadin slangii vai onks se jo iha böndee?
Inkku
QUOTE(palaste @ 29 June 2008, 19:26) *
Meinasi mennä hermot yhteen Suomen tunnetuimmista kaupungeista. No mihin? Espooseen!
Ajattelin kävellä rantaraittia koko matkan Haukilahdesta Suvisaaristoon. Ihan hyvinhän se meni Matinkylään asti. Mutta kun siitä piti jatkaa Kaitaaseen, niin eihän siellä näkynyt merkkejä koko rantaraitista kuin parin-kolmen kilometrin välein (no siltä se ainakin tuntui), eikä Espoo äärettömässä viisaudessaan ollut painanut rantaraitin karttaan mitään kadunnimiä. Jotkut sentään käyvät elämänsä ensimmäistä kertaa Matinkylän länsipuolella, tai silleen. Loppujen lopuksi osuin enemmän tai vähemmän arvailemalla matkanpäänäni olevalle Suinonsalmen uimarannalle. Rantaraitiksi väitetyksi reitiksi tuntui että Matinkylän jälkeen koko matka kulki sisämaassa. Pois tullessani odottelin bussipysäkillä ja ihmettelin miksei sitä dösää tule, kunnes joku alkuasukas tuli paikalle ja sanoi että ei siinä kandee venaa, siitä menee bussi vain kerran kolmessa tunnissa, mene toiselle bussipysäkille. Mistä sen olisi voinut tietää? Espoo ei, edelleenkään äärettömässä viisaudessaan, ollut laittanut mitään aikatauluja kummallekaan pysäkille.
Niin muuten, bamlaaks espoolaiset kans stadin slangii vai onks se jo iha böndee?

opasteita.. blink.gif bussi..?? huh.gif ja kolmen tunnin välein.. shocked.gif siis voiko bussit liikkua muulloinkin, kuin vain koulujen auki olo aikoina.. ja noin usein vieläpä.. shocked.gif vau..

biggrin.gif joo.. täällä maa seudulla saa ihan kaikessa rauhassa venttailla linjuri-autoa tien poskessa.. tongue.gif kyllä se viimestään koulujen alettua tulee, jos sattuu koulukkaita just sen tien varrella asumaan.. wink2.gif
palaste

Espoolaisille eivät varmaan kävijämäärät merkitse kovin paljon...
Inkku
tänään oli kahvitauolla keskustelua ukkosesta.. (ei onnistunut rehuteko loppuun asti, kun tuli sade ja nyt osa rehusta märkänee pellolle.. sad.gif ) ihan tuli siinä kaikkea jaariteltua, kun jotenkin pääsi luiskahtamaan vain semmoinen ilmoille, että kun rekka peruuttaa, niin siitä kuuluu se ärsyttävä piippaus, mutta kun ukkonen peruuttaa, niin kuuluu helskutin moinen jyrähtely ja sitten vielä pitää pitkiä vilautella varmuuden vuoksi.. tongue.gif ..kahvitauko päättyi sitten yleiseen hihitykseen ja kaaokseen.. biggrin.gif
Knottetron
Näin viime yönä unta että olin King Hiss. Siis mitä ihmettä?
Inkku
kädet ja käsivarret on täynnä pientä lasikuitu sälöä ja myöhemmin kroppa sai koko vartalo kuorinnan, kun pesin AIV-hapolla kyllästettyä noukin vaunua.. hmmm.gif keljuinta oli, kun kuumaa ja happoista pesuvettä roiskui naamalle ja pariin otteeseen piti käsi kopelolla lähteä etsimään toista vesiletkua, että sai hieman silmiä huudella.. nyt on taas ihan ihmismäinen olo, kun pääsi oikeaan suihkuun.. happy.gif
Psychotron
QUOTE(Knottetron @ 2 July 2008, 08:45) *

Kyllähän sinä kauempaa katsottuna ja oikeanlaisessa valossa vähän siltä näytät! Sihh! tongue.gif
Inkku

hehe.. sinun uni on ollut huomattavasti parempi kuin minun.. tongue.gif näin nimittäin unta, että makasin selälläni maassa, enkä päässyt ylös, koska kumpikaan jalka ei taipunut polven kohdalta, jopa käsien liikkuttelu oli hankalaa.. sitten se iski minuun.. olin G1 Transformer lelu.. shocked.gif AAAAARGHH..!!
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 2 July 2008, 20:57) *

Kyllähän sinä kauempaa katsottuna ja oikeanlaisessa valossa vähän siltä näytät! Sihh! tongue.gif

Ja mitä alkoholia ja millaista valoa tämä vaatii? Sekä kuinka pitkää etäisyyttä? biggrin.gif
Inkku
suoraan sanottuna.. kaikenlaisia törttöjä sitä sitten sopiikin liikenteeseen.. hmmm.gif olin tänään ajelemassa kohti Kuopiota, kun totesin, että toisten autojen ohittamiseen tarkoitettu kaista ei vedä.. minun edessäni oli vaalea auto ja sen edessä musta auto.. rajoitukset oli luokkaa 100km/h mutta nämä kaksi ajoivat 80-90km/h huh.gif tarkkailin näitä kahta ja huomasin, että sen mustan auton kuljettaja hidasteli tahallaa, ei antanut tietä nopeammalle, ja jarrutteli toistuvasti.. sitten, kun minun takanani oleva autoilija sai tarpeekseen ja vaihtoi vasemmalta kaistalta oikealle, tarkoituksenaan ilmeisesti tehdä ns. laiton ohitus oikealta puolen, niin silloin alkoi taas edessä päin tapahtua.. mustan auton kuljettaja alkoi koukkimaan oikealle puolelle ja laittoi myös välillä vilkun päälle ja pariin otteeseen melkein jo onnistui sipaisemaan takanaan ajavaa keulaan siinä kahdella kaistalla koukkiessaan.. crazy3.gif

sitten, kun sen mustan auton kuljettaja sai autonsa kokonaan heilautettua toiselle kaistalle, painaisi edessäni olevan vaalean auton kuljettaja kaasun pohjaan ja pääsi viimein kiusaajasta edelle.. kiihdytin siinä jo itsekkin Seatin kulkemaan taas 100km/h kun se idiootti koukkasi takaisin vasemmalle kaistalle ja suoraan minun eteeni ja ilman vilkkua tottakai shocked.gif eipä siinä.. polkaisin samantien jarrut pohjaan ja annoin riikkarin huuta maammelaulua hyvän tovin..

ei onneksi sattunut mitään.. mutta lähellä oli.. hmmm.gif

juolahti sitten myöhemmin mieleen, että olisipa ollut nyt paikallaan, jos kyydissä olisi ollut parikappaletta kansainväliset käsimerkit omaavaa henkilöä.. wink2.gif
palaste
Tänään oli mielenkiintoinen tilanne töissä. Suurin piirtein koko Pohjois-Suomi odotti malttamattomana milloin pääsee näkemään firman uuden tuotteen ensimmäisen version, eikä sitä meinattu saada millään toimimaan. Lopulta onnistuin saamaan omalle työkoneelleni toimivan version, ja yksi konsulttihenkilö tuli siihen sitten esittelemään tuotetta etäyhteyden yli ja selostamaan puhelimitse. Me olimme Helsingissä, asiakkaat Rovaniemellä. Loppujen lopuksi kaikki sujui kuitenkin hyvin.
Tiedä sitten, jaksatteko te kiinnostua meidän IT-nörttien työtarinoista... tongue.gif
satusein
ja inssi läpi! nyt on CE korttikin taskussa! ja puoltoista viikkoa lomaa ennen työharjottelua smile.gif
Huhuu
QUOTE(Inkku @ 3 July 2008, 20:50) *
suoraan sanottuna.. kaikenlaisia törttöjä sitä sitten sopiikin liikenteeseen.. hmmm.gif olin tänään ajelemassa kohti Kuopiota, kun totesin, että toisten autojen ohittamiseen tarkoitettu kaista ei vedä.. minun edessäni oli vaalea auto ja sen edessä musta auto.. rajoitukset oli luokkaa 100km/h mutta nämä kaksi ajoivat 80-90km/h huh.gif tarkkailin näitä kahta ja huomasin, että sen mustan auton kuljettaja hidasteli tahallaa, ei antanut tietä nopeammalle, ja jarrutteli toistuvasti.. sitten, kun minun takanani oleva autoilija sai tarpeekseen ja vaihtoi vasemmalta kaistalta oikealle, tarkoituksenaan ilmeisesti tehdä ns. laiton ohitus oikealta puolen, niin silloin alkoi taas edessä päin tapahtua.. mustan auton kuljettaja alkoi koukkimaan oikealle puolelle ja laittoi myös välillä vilkun päälle ja pariin otteeseen melkein jo onnistui sipaisemaan takanaan ajavaa keulaan siinä kahdella kaistalla koukkiessaan.. crazy3.gif

sitten, kun sen mustan auton kuljettaja sai autonsa kokonaan heilautettua toiselle kaistalle, painaisi edessäni olevan vaalean auton kuljettaja kaasun pohjaan ja pääsi viimein kiusaajasta edelle.. kiihdytin siinä jo itsekkin Seatin kulkemaan taas 100km/h kun se idiootti koukkasi takaisin vasemmalle kaistalle ja suoraan minun eteeni ja ilman vilkkua tottakai shocked.gif eipä siinä.. polkaisin samantien jarrut pohjaan ja annoin riikkarin huuta maammelaulua hyvän tovin..

ei onneksi sattunut mitään.. mutta lähellä oli.. hmmm.gif

juolahti sitten myöhemmin mieleen, että olisipa ollut nyt paikallaan, jos kyydissä olisi ollut parikappaletta kansainväliset käsimerkit omaavaa henkilöä.. wink2.gif

Tuosta tulee vähän mieleen se eräs vitsi jonka autokoulunopettaja muinoin kertoi...
Vanha täti istuu keittiössään kuuntelemassa liikenneradiota, ja kun siellä varoitetaan maantiellä väärää kaistaa ajavasta autosta, täti päättää soittaa miehelleen jonka tietää olevan matkalla juuri siellä päin. No, pappa sitten vastaa puhelimeen ja täti sanoo: "oles varovainen, siellä kuulemma joku kaheli ajaa väärällä puolella tietä", ja tähän papparaisemme sitten: "ai JOKU? kaikkihan täällä ajaa väärällä puolella..." biggrin.gif
Psychotron
Onneksi olkoon Satu! party2.gif
palaste
Onneksi olkoon minunkin puolestani! CF-korttejahan nyt on vähän kaikilla, mutta CE-kortti on hyvä saavutus! happy.gif
Inkku
QUOTE(satusein @ 4 July 2008, 08:10) *
ja inssi läpi! nyt on CE korttikin taskussa! ja puoltoista viikkoa lomaa ennen työharjottelua smile.gif

onnea..!! wave3.gif party2.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 3 July 2008, 21:50) *
että olisipa ollut nyt paikallaan, jos kyydissä olisi ollut parikappaletta kansainväliset käsimerkit omaavaa henkilöä.. wink2.gif

Öh. Heidi, nosta kumpi tahansa käsi eteesi, kämmen naamaa kohti. Sitten ota toisella kädellä sitä eteen nostettua kättä keskimmäisestä sormesta (kolmas sormi vasemmalta laskettuna) kiinni, ja pidä kiinni siitä sormesta niin, että se pysyy pystyssä samalla, kun koukistat muuten sen käden nyrkkiin, jonka keskimmäisestä sormesta pidät kiinni. Nyt helppaa siitä keskimmäisestä sormesta mutta älä päästä sitä laskeutumaan nyrkkiin. Näin. Nyt, kokeile samaa temppua ilman toisen käden apua. Jos onnistut nostamaan kätesi kämmen naamaa kohti, sitten painamaan sen nyrkkiin samalla kun jätät keskimmäisen sormen pystyyn, olet täysinoppinut käsimerkin käyttäjä.

tongue.gif
satusein
kiitos!! smile.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 4 July 2008, 23:30) *
QUOTE(Inkku @ 3 July 2008, 21:50) *
että olisipa ollut nyt paikallaan, jos kyydissä olisi ollut parikappaletta kansainväliset käsimerkit omaavaa henkilöä.. wink2.gif

Öh. Heidi, nosta kumpi tahansa käsi eteesi, kämmen naamaa kohti. Sitten ota toisella kädellä sitä eteen nostettua kättä keskimmäisestä sormesta (kolmas sormi vasemmalta laskettuna) kiinni, ja pidä kiinni siitä sormesta niin, että se pysyy pystyssä samalla, kun koukistat muuten sen käden nyrkkiin, jonka keskimmäisestä sormesta pidät kiinni. Nyt helppaa siitä keskimmäisestä sormesta mutta älä päästä sitä laskeutumaan nyrkkiin. Näin. Nyt, kokeile samaa temppua ilman toisen käden apua. Jos onnistut nostamaan kätesi kämmen naamaa kohti, sitten painamaan sen nyrkkiin samalla kun jätät keskimmäisen sormen pystyyn, olet täysinoppinut käsimerkin käyttäjä.

tongue.gif

juu juu.. mutta.. kun minä nyt satuin istumaan kuskin paikalla, enkä kerennyt juoksuttaa sitä merkkiä auton taka osastoon, josta se olisi osunut kuin nyrkkeröinen naamaan just oikealle henkilölle..

biggrin.gif
Inkku
hohhoijaa.. vihdoin ja viimein on kaikki viikon työt tehtynä.. *jep myös tämä sunnuntai oli töitä* tänään oli yhden lehmän poijittaminen ja oli kohtuullisen tiukassa se vasikka.. saatiin kuitenkin se elävänä ulos, mutta kyllä sitä ihan vetää asti siinä oli.. asiata ei auttanut yhtään se, että onnistuin aamun aikana "kynsäisemään" seinää siten, että lähti kynsi melkein irti.. kaikki ylimääräinen tavara, mitä sinne kynnen alle tuossa poijittamisessa meni, teki kyllä oikein kunnolla höpöä, kun sitä sieltä varovasti irroitteli.. pinch.gif

mutta.. koska pomo niin sanoo ja ittestänikin siltä tuntuu, niin olennyt tästä eteenpäin ensiviikon sunnuntai iltaan asti Lomalla..!! w00t.gif joten.. meitsi häippäsee tästä nyt sitten pariksi päiväksi muurinpohjalettuja mutustamaan Ravagen kanssa yahoo.gif

joskus tiistain tienoilla palajan sitten takaisin päin, mutta muutoin oon netti yhteyksien ulottumattomissa toistaiseksi.. cool.gif
Protek
Onnea vaan Satu rekkakortin johdosta! Joko on Matti Eskon Oon rekkamiestä tullut soiteltua? smile.gif

Kaverillani on muuten A BE CE D. Työkseen hän ajaa bussia ja vapaa-ajalla prätkää. Itse olen muutamaan otteeseen miettinyt sihteerikorttini täydentämistä prätkällä mutta en tiedä onko se moisen investoinnin arvoinen. Mieluummin suorittaisin PPL:n.
palaste
Espoon Keilaniemessä lähtee Bear & Water -melontakeskuksen ja Microsoftin konttorin välistä kävely- ja pyöräilyreitti joka kiertää ensin Microsoftin, sitten Fortumin, sitten Koneen ja lopulta Nokian konttorin kokonaan merenrantaa pitkin. Reitillä voi samaan aikaan ihailla kaunista Keilalahtea ja kolmen suomalaisen yhtiön pääkonttoreita vieri vieressä. Miten tämän reitin alku on merkitty? Tyypilliseen espoolaiseen tapaan ei mitenkään. Kun paikalle tulee, se näyttää päällisin puolin pelkältä autojen pysäköintialueelta. Pitää olla paikasta aikaisempaa kokemusta että tietää mistä mennä.
satusein
QUOTE(Protek @ 7 July 2008, 08:02) *
Onnea vaan Satu rekkakortin johdosta! Joko on Matti Eskon Oon rekkamiestä tullut soiteltua? smile.gif

Kaverillani on muuten A BE CE D. Työkseen hän ajaa bussia ja vapaa-ajalla prätkää. Itse olen muutamaan otteeseen miettinyt sihteerikorttini täydentämistä prätkällä mutta en tiedä onko se moisen investoinnin arvoinen. Mieluummin suorittaisin PPL:n.

kiitos! smile.gif onhan tuota Rekkamiestä jo ehditty kuuntelemaan moneen otteeseen biggrin.gif
Knottetron
QUOTE(satusein @ 8 July 2008, 08:01) *
kiitos! smile.gif onhan tuota Rekkamiestä jo ehditty kuuntelemaan moneen otteeseen biggrin.gif

Myöhästyneet onnittelut minultakin!
Inkku
äyh.. en ole koko tämän lomani aikana vielä nähnyt kertaakaan aurinkoa.. sad.gif enkä voi edes aloittaa Seatin vahaamista, kun koko ajan vihmoo jos jonkin sortin vettä tai härmää.. angry.gif

taidampa häippästä pienelle auto ajelulle rannikon suuntaan vaihteeksi.. hmmm.gif on niin perskuleen masentava kylmä ilma, että kunnon kirppis kierros on enää ainut, mikä voi piristää päivää edes pikkasen.. yawn.gif

jep jep.. pitää kattoa löytääkö sitä ittesä lopulta Raahesta, Kalajoelta vai Vaasasta.. tongue.gif ei oo tullu missään noissa käytyä sitten viimeseen 15 vuoteen varmaankaan jos koskaan..

pitääpä kysästä vielä yhtä tuttua mukaan, jos sillä sattus vaikkapa vapaata olemaan.. jos ei muuten, niin vaikka ABC:lle kahveen juontiin.. wink2.gif
vmv-81
Myöhästyneet Turonpäivän onnittelut Psychotronille! smile.gif
Psychotron
Heh, myöhästyneet kiitokset! *hmm mulla oli siis nimpparit...?* tongue.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 9 July 2008, 21:54) *

kappas.. ei olekkaan tullut kalenteria vilkuiltua.. toiset myhästyneet onnittelut.. wave3.gif
Knottetron
QUOTE(Inkku @ 9 July 2008, 22:09) *

kappas.. ei olekkaan tullut kalenteria vilkuiltua.. toiset myhästyneet onnittelut.. wave3.gif

No pentele. Kait määki sit.
Kolmannetki myöhästyneet onskut! w00t.gif
Inkku
niin joo.. kävin raahessa ja kalajoella.. ja nyt 480km myöhemmin.. sataa edelleen vettä.. hmmm.gif mutta.. löysin Ylivieskan Kärkkäiseltä Lohikäärme salvaa.. bounce1.gif ja yhdeltä kirppikseltä löytyi Poronsarvet..
Protek
QUOTE(Knottetron @ 9 July 2008, 22:27) *

Ja neljännet, tosi myöhästyneet melkein etunimikaimalle! smile.gif
palaste
QUOTE(Protek @ 10 July 2008, 08:57) *
QUOTE(Knottetron @ 9 July 2008, 22:27) *

Ja neljännet, tosi myöhästyneet melkein etunimikaimalle! smile.gif

Ja vielä viidennet myöhästyneet onnittelut!
Psychotron
Öhh. Kiitoksia. Lopettakaa jo, aikuiset ihmiset! tongue.gif
Inkku
vahasin tänään vihdoin ja viimein Seatin.. ja kädet.. ja housut.. ja taskun.. ja kännykän.. ja oven pielen.. ja vesihanan.. tongue.gif

Edit: se oli siis punaista väri vahaa.. wub.gif ja kävin just äsken maalaamassa mustalla Spray maalilla auton.. "helma" listat mustiksi jälleen.. samoin kuin sormet.. hmmm.gif
Knottetron
Huolestuttavaa. Tajusin juuri että istuin koneellani katsomassa Tori Amosin versiota Slayerin Raining bloodista(kyllä, katsomassa.) Eikä minulla ole mitään muistikuvaa kuinka päädyin sitä katsomaan. Siitä siis on että menin koneelle, mutta missä vaiheessa kompuroin joutuubiin ja miten törmäsin k.o videoon? blink.gif
Inkku
yawn.gif hohhoijakkaa.. nyt on loma ja oluset takana.. yawn.gif huomenna pitäs orjentautua heti klo 6 aamu navettaan ja sitä jatkuukin vissiin sitten seuraavat 3vko vähintään.. pinch.gif

ja Seatin sisä tilat soveltuvat vallan mainiosti pienoiseen yöpymiseen.. biggrin.gif hieman kippurassahan siellä kontin puolella joutuu olemaan, mutta kyllä sen kestää.. happy.gif
mikoel
No niin.
Netti on takkuilut pahasti viimeviikot. Nyt näyttää taas toimivan. Outoa.
Jos jollain on ollut tässä välissä synttärit, niin myöhäiset onnittelut minulta.

Viikon alkupuolella tuli vastaukset yhteishausta. Minä lähden seuraavaksi neljäksi vuodeksi Lahteen, Ammattikorkeaan opiskelmaan. Tarkemmin sanottuna muotoiluinstituuttiin. 600 haki. Kaksi valitaan. Ja toinen niistä olen minä. cool.gif
Pysyvästi en kylläkään sinne jää. Parin viikon välein viikonloppusin kotipuolelle käymään.

Syyskuun ensimmäisenä päivänä alkaa.
Inkku
korva edelleen tukossa.. keljuttaa.. hmmm.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 14 July 2008, 11:54) *

No mutta, ajattele jotain kivoja juttuja niin kyllä se olo paranee, esim. se että Mikoel muuttaa pois Turusta! w00t.gif

tongue.gif
mikoel
QUOTE(Psychotron @ 14 July 2008, 13:34) *
No mutta, ajattele jotain kivoja juttuja niin kyllä se olo paranee, esim. se että Mikoel muuttaa pois Turusta! w00t.gif

Olen täällä edelleen viikonloppuisin. No jokatoinen ainakin.
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 14 July 2008, 14:34) *
QUOTE(Inkku @ 14 July 2008, 11:54) *

hmm.. ei.. eipä tunnu oikein sekään auttavan.. hmmm.gif

pfffff.. kai se on huomenna raahauduttava kylälle ja tehtävä asialle jotain.. toisaalta, taisin nähdä pultti pistoolin navetan kaapissa.. säästyis kylällä käymisen vaivalta.. tongue.gif
Inkku
pffff.. oon ollu reilun puolipäivää vastuussa ~160 eläimen hyvin voinnista ja nyt jo alkaa epätoivo iskemään.. pinch.gif siellä on kuusi lehmää ja yksi hieho, joitten pitäisi poikia minä päivänä hyvänsä seuraavien kahdeksan päivän aikana, kaksi koiraa, joista toinen yrittää esittää paimenkoiraa ja se käy vähän väliöä härkkimässäö laitumella olevia eläimiä. kaksi kissaa, joista toisen näin nyt ensimmäisen kerran 2vko:n

ja viimeksi tänään, oli lehmien rehunjakaja tukossa mutta onneksi sain auki vajaassa parissa tunnissa ja lastattua uudet rehut yön ajaksi eläinten syötäväksi..

ja huomenna saattaa olla myös kylki kipeänä.. vetäisin oikein nätisti itteni nurin sen samaisen rehujakajan viereen ja nyt meinaa jo ruveta kyynärpäätä ja käsivartta juilostelemaan..

pitänee ryömiä joko nurkaan nyyhkyttämään tai sitten nukkumaan.. hmmm.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.