suoraan sanottuna.. kaikenlaisia törttöjä sitä sitten sopiikin liikenteeseen..

olin tänään ajelemassa kohti Kuopiota, kun totesin, että toisten autojen ohittamiseen tarkoitettu kaista ei vedä.. minun edessäni oli vaalea auto ja sen edessä musta auto.. rajoitukset oli luokkaa 100km/h mutta nämä kaksi ajoivat 80-90km/h

tarkkailin näitä kahta ja huomasin, että sen mustan auton kuljettaja hidasteli tahallaa, ei antanut tietä nopeammalle, ja jarrutteli toistuvasti.. sitten, kun minun takanani oleva autoilija sai tarpeekseen ja vaihtoi vasemmalta kaistalta oikealle, tarkoituksenaan ilmeisesti tehdä ns. laiton ohitus oikealta puolen, niin silloin alkoi taas edessä päin tapahtua.. mustan auton kuljettaja alkoi koukkimaan oikealle puolelle ja laittoi myös välillä vilkun päälle ja pariin otteeseen melkein jo onnistui sipaisemaan takanaan ajavaa keulaan siinä kahdella kaistalla koukkiessaan..
sitten, kun sen mustan auton kuljettaja sai autonsa kokonaan heilautettua toiselle kaistalle, painaisi edessäni olevan vaalean auton kuljettaja kaasun pohjaan ja pääsi viimein kiusaajasta edelle.. kiihdytin siinä jo itsekkin Seatin kulkemaan taas 100km/h kun se idiootti koukkasi takaisin vasemmalle kaistalle ja suoraan minun eteeni ja ilman vilkkua tottakai

eipä siinä.. polkaisin samantien jarrut pohjaan ja annoin riikkarin huuta maammelaulua hyvän tovin..
ei onneksi sattunut mitään.. mutta lähellä oli..
juolahti sitten myöhemmin mieleen, että olisipa ollut nyt paikallaan, jos kyydissä olisi ollut parikappaletta kansainväliset käsimerkit omaavaa henkilöä..