Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
palaste
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 21:13) *
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 21:05) *
juu, pitääkin olla sitten huomenna varuillaan navetassa, kun siirretään seitsemän pikkuhiehoa ja kaksi isoa hiehoa navetasta toiseen ja sitten vielä vekslataan joitakin hiehoja sonnien karsinaan..

Heidi se jaksaa puhua rumia... tongue.gif

Nyt huomasin, missä JP on viettänyt aikaansa... Älä nyt Jone ole niin negatiivinen! Kuka kahjo nyt Vistaa haluaisikaan, ja uudet johdot eivät paljoa maksa... biggrin.gif

Kylläpäs täällä nyt höpistään. biggrin.gif Kuka Vistaa haluaa? Pikkuveljeni. Itse en koskisi Vistaan, tai Windowsiin ylipäätänsä, pitkällä tikullakaan jos se olisi minusta kiinni. Mutta kuten sanoit, uuden johdon saa halvalla.
Inkku
QUOTE(palaste @ 27 January 2008, 22:09) *
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 21:13) *
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 21:05) *
juu, pitääkin olla sitten huomenna varuillaan navetassa, kun siirretään seitsemän pikkuhiehoa ja kaksi isoa hiehoa navetasta toiseen ja sitten vielä vekslataan joitakin hiehoja sonnien karsinaan..

Heidi se jaksaa puhua rumia... tongue.gif

Nyt huomasin, missä JP on viettänyt aikaansa... Älä nyt Jone ole niin negatiivinen! Kuka kahjo nyt Vistaa haluaisikaan, ja uudet johdot eivät paljoa maksa... biggrin.gif

Kylläpäs täällä nyt höpistään. biggrin.gif Kuka Vistaa haluaa? Pikkuveljeni. Itse en koskisi Vistaan, tai Windowsiin ylipäätänsä, pitkällä tikullakaan jos se olisi minusta kiinni. Mutta kuten sanoit, uuden johdon saa halvalla.

minulla olisi täällä vähän pureksittu kännykän laturi johto.. wink2.gif öhöm.. minulla on puolet siitä johdosta ja Ravage vei juuri toisen puolen piiloon sohvan alle.. hmmm.gif
Blackarachnia
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 21:15) *
minulla olisi täällä vähän pureksittu kännykän laturi johto.. wink2.gif öhöm.. minulla on puolet siitä johdosta ja Ravage vei juuri toisen puolen piiloon sohvan alle.. hmmm.gif

...Kissanpennut... crazy3.gif
palaste
QUOTE(Blackarachnia @ 27 January 2008, 22:01) *
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 20:51) *
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 21:40) *
Ai niin, Heidi.................................................. Tykkäisin saada sen B'Boomin ohjuksen joskus... wink2.gif

niin se.. en vieläkään tiedä mihin se alkuperäinen on oikein joutunut.. cc_confused.gif olin niin varma, että sain kaiken pysymään siististi omassa nipussaan, mutta ilmeisesti sitten jokin ajatus katko on tullut jossakin vaiheessa.. toivon kyllä, että olisin löytänyt sen, kun keräsin kaikki figut ja osat muuttolaatikoihin sieltä huoneesta syksyllä.. sillä se oli ainoa paikka talossa, missä ne sinulle tulevat Transformerit olivat sen jälkeen säilössä jokusen päivän, kun Oskulta ne sinulle toimitettavaksi sain.. blink.gif pahus vie kun harmittaa vieläkin..

Hehhee, saat takkisi sitä ohjusta vastaan! laugh.gif

Minä jo onnistuin lukemaan tuon sanan pitkällä iillä... biggrin.gif
Inkku
QUOTE(Blackarachnia @ 27 January 2008, 23:34) *
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 21:15) *

...Kissanpennut... crazy3.gif

Ravage ilmoitti äsken omistavansa nojatuolin ja puolet sanomehdestä.. ja että puree kaikilta pään irti jotka yrittää anastaa jomman kumman.. o.O

QUOTE(palaste @ 28 January 2008, 11:27) *
QUOTE(Blackarachnia @ 27 January 2008, 22:01) *
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 20:51) *
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 21:40) *
Ai niin, Heidi.................................................. Tykkäisin saada sen B'Boomin ohjuksen joskus... wink2.gif

niin se.. en vieläkään tiedä mihin se alkuperäinen on oikein joutunut.. cc_confused.gif olin niin varma, että sain kaiken pysymään siististi omassa nipussaan, mutta ilmeisesti sitten jokin ajatus katko on tullut jossakin vaiheessa.. toivon kyllä, että olisin löytänyt sen, kun keräsin kaikki figut ja osat muuttolaatikoihin sieltä huoneesta syksyllä.. sillä se oli ainoa paikka talossa, missä ne sinulle tulevat Transformerit olivat sen jälkeen säilössä jokusen päivän, kun Oskulta ne sinulle toimitettavaksi sain..O.o pahus vie kun harmittaa vieläkin..

Hehhee, saat takkisi sitä ohjusta vastaan! laugh.gif

Minä jo onnistuin lukemaan tuon sanan pitkällä iillä... biggrin.gif

shocked.gif auts..!!

juolahti tuossa taasen vain mieleen, että näistä keskusteluista saattaisi hyvin äkkiä saada väärän käsityksen.. XD

niin.. ja koska kirjoita tätä nyt tässä, niin sen täytyy merkitä sitä, että hiehot ei murhanneet minua lantakäytävälle.. w00t.gif vai.. entä jos sittenkin niin kävi, enkä ole vielä itse huomannut koko asiaa.. unsure.gif
Knottetron
QUOTE(Inkku @ 28 January 2008, 12:49) *
niin.. ja koska kirjoita tätä nyt tässä, niin sen täytyy merkitä sitä, että hiehot ei murhanneet minua lantakäytävälle.. w00t.gif vai.. entä jos sittenkin niin kävi, enkä ole vielä itse huomannut koko asiaa.. unsure.gif

Sen voi testata vastaamalla seuraavaan kysymykseen. Tahdotko kahvisi aivoilla vai ilman? Kunnon epäkuollut zombie tahtoo sen aivoilla.
Inkku
QUOTE(Knottetron @ 28 January 2008, 14:03) *

Sen voi testata vastaamalla seuraavaan kysymykseen. Tahdotko kahvisi aivoilla vai ilman? Kunnon epäkuollut zombie tahtoo sen aivoilla.

aivot..aivot.. kuulosta hämärästi tutulle.. huh.gif onko ne aivot semmoinen pesusienen näköinen mytty..?? jos niin on, niin Ravage raahasi just yhen semmoisen sohvan alle ja kuuluu nuttuuttavan sitä siellä onnessaan.. mutta, nyt alkoi tehdä mieli kahvia.. evillaugh.gif
vmv-81
QUOTE(Knottetron @ 28 January 2008, 13:03) *

Paitsi jos ei ole zombie vaan aave. Aavet ei tahdo ruokaa eikä juomaa vaan ainoastaan rauhan sielulleen.
Knottetron
QUOTE(vmv-81 @ 28 January 2008, 13:15) *
Paitsi jos ei ole zombie vaan aave. Aavet ei tahdo ruokaa eikä juomaa vaan ainoastaan rauhan sielulleen.

Hmmm... Entä jos kahvi on se mikä antaa rauhan sielulle?
Inkku
QUOTE(Knottetron @ 28 January 2008, 15:26) *
QUOTE(vmv-81 @ 28 January 2008, 13:15) *

no sitten minä aion kummitella aina ja ikuisesti kahvipannun äärellä.. aina, kun joku yittää ottaa vihon viimeisen kuposen kahvetta, minä tulen ja hörppään sen just nenän edestä.. evillaugh.gif tai mikäs olisikaan sen herttaisempi näky yöllä, kuin pieni aave imeksimässä käytettyä kahvin suodatin pussia biggrin.gif ja sitten kuuluisi nurkissa hypnoottinen ääni, joka huokailisi.. kaaaahhhhviiiiaaaaaaaa....!!! drool2.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 28 January 2008, 20:21) *

no sitten minä aion kummitella aina ja ikuisesti kahvipannun äärellä.. aina, kun joku yittää ottaa vihon viimeisen kuposen kahvetta, minä tulen ja hörppään sen just nenän edestä.. evillaugh.gif tai mikäs olisikaan sen herttaisempi näky yöllä, kuin pieni aave imeksimässä käytettyä kahvin suodatin pussia biggrin.gif ja sitten kuuluisi nurkissa hypnoottinen ääni, joka huokailisi.. kaaaahhhhviiiiaaaaaaaa....!!! drool2.gif

...eli jos Heidi kupsahtaa ennen meikäläistä, aion ostaa pienen rikkaimurin kahvikupin viereen, ihan noin niinkuin varmuuden vuoksi. Saanpahan juoda kahvini rauhassa, tai vaihtoehtoisesti seurata huvittuneena kahvittelun lomassa kun pieni herttainen kahvikummitus slurpsahtaa iloisesti rikkaimuriin... tongue.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 28 January 2008, 22:58) *
QUOTE(Inkku @ 28 January 2008, 20:21) *

...eli jos Heidi kupsahtaa ennen meikäläistä, aion ostaa pienen rikkaimurin kahvikupin viereen, ihan noin niinkuin varmuuden vuoksi. Saanpahan juoda kahvini rauhassa, tai vaihtoehtoisesti seurata huvittuneena kahvittelun lomassa kun pieni herttainen kahvikummitus slurpsahtaa iloisesti rikkaimuriin... tongue.gif

siinä kävisi kuitenkin niin, että rikkaimuriin tulisi oikosulku ja sitten olisi kahvit pitkin pöytiä tongue.gif

opiskelu aikana sanoivat että minun tarjottimen tunnisti aina siitä, että se lainehti kahvista.. jotenkin vain onnistuin aina höpläyttämään kahvia vähän joka puolelle.. blush2.gif *niin kauheessa kahvin tuskassa, että kädet vapissu ja kahvi roiskunu ympäriinsä..* biggrin.gif
Knottetron
QUOTE(Inkku @ 29 January 2008, 10:38) *
opiskelu aikana sanoivat että minun tarjottimen tunnisti aina siitä, että se lainehti kahvista.. jotenkin vain onnistuin aina höpläyttämään kahvia vähän joka puolelle.. blush2.gif *niin kauheessa kahvin tuskassa, että kädet vapissu ja kahvi roiskunu ympäriinsä..* biggrin.gif

Heh. Jollakin toisella kuin vain minullakin on siis tämä kahvikataklysmi kyky. Aina jos juo kahvia jossain muualla kuin kaverilla tai kotonaan, on puolet kaikkialla muualla kuin mukissa.
Inkku
tuossa päivän tihulais työtä sunnitellessa juolahti mieleen kysäistä.. ei kukaan sattuis tarvitsemaan kahden istuttavan vuodesohvan sisus runkoa, eli sitä vuode osaa..??

hävitän tuon vuodesohvan tuosta kokonaan pois, kun sen patjoihin tuntuu tarttuneen homeen hajua, mutta tuo metallinen sisä osa olisi aivan ehyt ja liikkuu mukavan juohevasti.. joskus olen törmännyt sellaisiin vuodesohviin, joissa sisus osa ei toimi, eli aukea nätisti ja niistä puuttuu niitä alus lautoja, mutta tässä olis vielä ne laudatkin ehyet ja tallessa.. smile.gif

sinänsä harmillinen tuo homeen haju, kun se sohva on kuitekin ollut niin mukava istuskella.. sad.gif

noh.. voinpahan mennä muutaman päivän päästä ostattelemaan yhtä juttua, minkä haluaisin saada ittelleni..
Sini
QUOTE(Inkku @ 29 January 2008, 11:28) *
tuossa päivän tihulais työtä sunnitellessa juolahti mieleen kysäistä.. ei kukaan sattuis tarvitsemaan kahden istuttavan vuodesohvan sisus runkoa, eli sitä vuode osaa..??

hävitän tuon vuodesohvan tuosta kokonaan pois, kun sen patjoihin tuntuu tarttuneen homeen hajua, mutta tuo metallinen sisä osa olisi aivan ehyt ja liikkuu mukavan juohevasti.. joskus olen törmännyt sellaisiin vuodesohviin, joissa sisus osa ei toimi, eli aukea nätisti ja niistä puuttuu niitä alus lautoja, mutta tässä olis vielä ne laudatkin ehyet ja tallessa.. smile.gif

sinänsä harmillinen tuo homeen haju, kun se sohva on kuitekin ollut niin mukava istuskella.. sad.gif

noh.. voinpahan mennä muutaman päivän päästä ostattelemaan yhtä juttua, minkä haluaisin saada ittelleni..

Palataan asiaan jahka olen oppinut verhoilemaan noin puolen vuoden päästä. Ei nyssentään, äiti pisti jo meidän sohvakaluston jonottamaan...

Kissa kerpele pisti ruukusta kukkamullat sängylle ja lattialle, ja tuhosi pikku kasvin jonka olin ihan itse juurettanut ja kasvattanut äidin poisheittämästä roskaversosta. Toivottavasti rehu toipuu, minussa kun ei liiemmin ole viherpekalon vikaa.
Inkku
QUOTE(Sini @ 29 January 2008, 19:07) *
QUOTE(Inkku @ 29 January 2008, 11:28) *

Palataan asiaan jahka olen oppinut verhoilemaan noin puolen vuoden päästä. Ei nyssentään, äiti pisti jo meidän sohvakaluston jonottamaan...

ennätin pilkkoa sohvan jo osasiksi ja nyt se on odottamassa tuhkausta maatilan ladossa.. rovion hetki koittaa huomenna muitten töitten jälkeen.. tosin se metalli osa päätyy sitten kierrätykseen, jos sitä ei kukaan halua.. sad.gif

Kissa kerpele pisti ruukusta kukkamullat sängylle ja lattialle, ja tuhosi pikku kasvin jonka olin ihan itse juurettanut ja kasvattanut äidin poisheittämästä roskaversosta. Toivottavasti rehu toipuu, minussa kun ei liiemmin ole viherpekalon vikaa.

täällä taas oli muovipussien vapautus rintama vauhdissaan, kun tulin töistä kotiin.. biggrin.gif yllättäin sitten meni sähköt koko kylältä ja yön julma saalistaja Ravage ilmoitti pelkäävänsä pimeää.. tongue.gif *koitappa kävellä kynttilä kädessä, kun pieni kissa on kietoutunut jalan ympärille..*
Sini
QUOTE(Inkku @ 29 January 2008, 18:54) *
täällä taas oli muovipussien vapautus rintama vauhdissaan, kun tulin töistä kotiin.. biggrin.gif yllättäin sitten meni sähköt koko kylältä ja yön julma saalistaja Ravage ilmoitti pelkäävänsä pimeää.. tongue.gif *koitappa kävellä kynttilä kädessä, kun pieni kissa on kietoutunut jalan ympärille..*

biggrin.gif

Minäkin olen ihan satavarma siitä, että tuo pikku kullannuppu hautoo salamurhaa. Se ampaisee portaissa jalkojen eteen AINA silloin, kun olen menossa alakertaan. Ja minua se pitää vielä luottohenkilönään. Tai hetkonen, ehkä se hankkiutui lähistölleni nimenomaan hankkiutuakseen minusta eroon.

Nytkin se könysi päiväpeiton alle ja ritinästä päätellen taiteilee uusmuodikkaita repalelakanoita. hmmm.gif
Inkku
QUOTE(Sini @ 29 January 2008, 20:07) *
QUOTE(Inkku @ 29 January 2008, 18:54) *

biggrin.gif

Minäkin olen ihan satavarma siitä, että tuo pikku kullannuppu hautoo salamurhaa. Se ampaisee portaissa jalkojen eteen AINA silloin, kun olen menossa alakertaan. Ja minua se pitää vielä luottohenkilönään. Tai hetkonen, ehkä se hankkiutui lähistölleni nimenomaan hankkiutuakseen minusta eroon.

Nytkin se könysi päiväpeiton alle ja ritinästä päätellen taiteilee uusmuodikkaita repalelakanoita. hmmm.gif

se on.. se on.. SALALIITTO..!! wow2.gif ensin ne soluttautuvat koteihin naamioitunena pieniksi sieviksi pennuiksi. ottavat selville, mikä taloudessa kaikkein arvokkainta järsimällä koe luontoisesti vähän kaikkea. ja sitten, kun huomio herpaantuu, ne hankkiutuvat "omistajasta" ja todistus aineistosta eroon.. blink.gif

biggrin.gif
Inkku
QUOTE(Sini @ 29 January 2008, 21:31) *
Nyt pitäisi kasvaa muutama henkinen ikävuosi lisää.

nääh.. ei kannata, se on ihan yli mainostettua puuhaa.. tongue.gif

löysin jääkaapilla käydessäni irtonaisen osan.. tai oikeamminkin, se irtonainen osa löysi melkein minut.. wink2.gif siis hei, miä pikku käytännön pila oikein on on, että jääkaapin yläpuolella on irtonainen lauta, joka putoaa alas, kun ovea heilauttaa.. ravingmad.gif siis hei.. tässähän voi ihminen satuttaa ittensä.. hmmm.gif pikku hiukopala ja KLONK..!! se siitä.. crazy2.gif
heeetkinen.. onkos tämäkin nyt joku ovela juoni pääni menoksi..?? huh.gif
Sini
QUOTE(Inkku @ 29 January 2008, 20:45) *

Voi mikä helpotus! Omasta mielestäni olen vieläkin kuin yläasteikäinen kesälaitumilla. No, henkisestä iästä onkin testien mukaan tippunut pari vuotta. (Jos oikein muistan, se oli 33. Edellisen tarkistuksen jälkeen kone totesi minun olevan 31-vee.)

löysin jääkaapilla käydessäni irtonaisen osan.. tai oikeamminkin, se irtonainen osa löysi melkein minut.. wink2.gif siis hei, miä pikku käytännön pila oikein on on, että jääkaapin yläpuolella on irtonainen lauta, joka putoaa alas, kun ovea heilauttaa.. ravingmad.gif siis hei.. tässähän voi ihminen satuttaa ittensä.. hmmm.gif pikku hiukopala ja KLONK..!! se siitä.. crazy2.gif

Hm. Kissa teki sen taas?

Tuo mölliäinen ainakin kurottelee jääkaapille ja pystyisi ilman muuta jo avaamaan ovia ja sytyttämään valoja. Kohta se varmaan tuo hiustenkuivaajan kylppäriin minun ottaessani suihkua.
Inkku
QUOTE(Sini @ 29 January 2008, 21:54) *

Voi mikä helpotus! Omasta mielestäni olen vieläkin kuin yläasteikäinen kesälaitumilla. No, henkisestä iästä onkin testien mukaan tippunut pari vuotta. (Jos oikein muistan, se oli 33. Edellisen tarkistuksen jälkeen kone totesi minun olevan 31-vee.)

hehe.. samainen testi on tainnut väittää henkisen ikäni olevan 15 v. biggrin.gif ja sitten hieman myöhemmin se pompsahti 21v. jasen jälkeen tulikin pari pientä takaumaa.. tongue.gif

Hm. Kissa teki sen taas?

Tuo mölliäinen ainakin kurottelee jääkaapille ja pystyisi ilman muuta jo avaamaan ovia ja sytyttämään valoja. Kohta se varmaan tuo hiustenkuivaajan kylppäriin minun ottaessani suihkua.

Ravage vielä pelkää sentään suihkun ääntä, mutta juoksee sitten suihkun äänen loputtua tarkistamaan, vieläkö olen hengissä, vai yritinkö paeta viemärin kautta.. biggrin.gif
Inkku
kiintoisaa.. blink.gif Ravage alkoi kehräämään, kun se katsoi minun polvellani istuen Youtuben kautta erästä Armadan jaksoa, jossa Megatron höykytti Starscreamia.. ja kahta kovempi kehräys alkoi, kun se näki Hasbron sivulla olevan TFTM elokuvan pätkän, jossa Optimus ja Megatron taistelevat..

edes videon pätkä linnuista ei saanut yhtä innostunutta vastaan ottoa.. unsure.gif

Sini
QUOTE(Inkku @ 30 January 2008, 20:30) *
kiintoisaa.. blink.gif Ravage alkoi kehräämään, kun se katsoi minun polvellani istuen Youtuben kautta erästä Armadan jaksoa, jossa Megatron höykytti Starscreamia.. ja kahta kovempi kehräys alkoi, kun se näki Hasbron sivulla olevan TFTM elokuvan pätkän, jossa Optimus ja Megatron taistelevat..

edes videon pätkä linnuista ei saanut yhtä innostunutta vastaan ottoa.. unsure.gif

Höh, ja meidän kissa vaan yrittää saada kiinni MTV3:n uutisten alalaidassa pyörivää otsikkolätkää kiinni... ja telkussa näkyviä helikoptereita... ja katossa roikkuvia ampelikukkia ja ulkona näkyviä ihmisiä tai lintuja... On ohikulkijoilla varmaan hauskaa kun ikkunassa näkyy kaikkein kauneinta hymyään tarjoileva mustavalkoinen kissa.

(Kyllähän minäkin aikanaan kehräsin kun nuo mainitsemasi jaksot tulivat töllöttimestä. *köhköh*)

mlkkkkkkfsdddassssbnnnnnnnnnnnnnhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhassssssssssssssIUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUSDDASDDDDDDDDD JGBBBBBB

Kissalla oli jotain asiaa, käveli just näppiksen päältä, kuten ehkä näkyy.
palaste
QUOTE(Sini @ 31 January 2008, 15:33) *

Höh, ja meidän kissa vaan yrittää saada kiinni MTV3:n uutisten alalaidassa pyörivää otsikkolätkää kiinni... ja telkussa näkyviä helikoptereita... ja katossa roikkuvia ampelikukkia ja ulkona näkyviä ihmisiä tai lintuja... On ohikulkijoilla varmaan hauskaa kun ikkunassa näkyy kaikkein kauneinta hymyään tarjoileva mustavalkoinen kissa.

(Kyllähän minäkin aikanaan kehräsin kun nuo mainitsemasi jaksot tulivat töllöttimestä. *köhköh*)

mlkkkkkkfsdddassssbnnnnnnnnnnnnnhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhassssssssssssssIUUUUUUUU

Hö. Pitäisikö minunkin hankkia kissa? No ei kai nyt sentään. Voiko niitä vuokrata? biggrin.gif
Sini
QUOTE(palaste @ 31 January 2008, 16:58) *
QUOTE(Sini @ 31 January 2008, 15:33) *

Hö. Pitäisikö minunkin hankkia kissa? No ei kai nyt sentään. Voiko niitä vuokrata? biggrin.gif

Voe tokkiisa. Onhan tämä meidänkin tavallaan vuokralla, kun se ei ole oma, vain hoidossa. Käypä kysymässä paikallisesta eläinsuojeluyhdistyksestä tai lainaa kaverilta. tongue.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 24 January 2008, 14:37) *
Snögee? Voi teitä parkoja. Kuulostaa aika ällöltä. Minkä väristä se on? Onko se limaista? Turussa on onneksi vaan lunta. wink2.gif

No nyt sitä on taas täälläkin. Ihan valkoista se kyllä on.
Sini
LUNTA! w00t.gif ...halvatun vetistä räntää dry.gif

Aamun biedermeier-esitelmä meni penkin alle.
Jesh, tänään ei ole tapahtunut oikein mitään kivaa. Tai no, kävin ostamassa kirppikseltä Atelier Iriksen -hah, kerrankin ehdin ennen muita pelitryffelipossuja- ja se toimii moitteettomasti. Toistaiseksi.

Kissa hyppäsi huuleen kiinni. Tottakai leipäläven reunaan tuli haava. Suussa maistuu vieläkin vereltä. Ei, en huutanut (kissalle). Nyt katson tubista Transformers Animatedin jaksoa. Ei niin huono sarja kuin oletin, mitä nyt on amerikkalaissarjojen tapaan hiukan tahditon.

...

Ei minulla tylsää ole. Kaikki iltani ovat tällaista kanavasurffailua Elämän Suurella Kaukosäätimellä.
Psychotron
Jaahazz... tapaaminen oli oikein onnistunut. Täytynee pistää raportintynkää kun riittää aikaa ja voimia. Tuli mieleen, että olisiko aika virittää tänne finskipuolelle ihan oma Minarinurkkaus, kun näyttää siltä, että me olemme paljon noita muita aktiivisempia toistemme tapaajia? Sitten voisi semmoiset raportitkin tehdä suomeksi suomalaisille. smile.gif

Lisäksi juteltiin Inkun kanssa hiukan siitä että olisi mahtavaa pitää oikeasti vähän isompi Suomi-miitinki, mutta vaihtoehtona sen sijoitukselle taitaa olla tasan Inkun kämppä, koskapa hän on ainoa, joka asuu suht tasaisen matkan päässä kaikista... Jos vaikka saatais erinäiset nimeltämainitsemattomat Pohjoisen Pojatkin viimein aktivoitumaan... wink2.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 3 February 2008, 22:21) *
Jaahazz... tapaaminen oli oikein onnistunut. Täytynee pistää raportintynkää kun riittää aikaa ja voimia. Tuli mieleen, että olisiko aika virittää tänne finskipuolelle ihan oma Minarinurkkaus, kun näyttää siltä, että me olemme paljon noita muita aktiivisempia toistemme tapaajia? Sitten voisi semmoiset raportitkin tehdä suomeksi suomalaisille. smile.gif

Katsotaan. Saattaa olla hyvinkin mahdollista, kun sekä meikäläisellä että Oskulla on valta luoda uusia foorumeita minne lystäämme.

Edit: Tästä olisi hyvä kuulla lisää mielipiteitä. Jos enemmistö on sitä mieltä että tällainen foorumi tarvitaan, niin voinhan minä käväistä jossain välissä semmoisen sinne luomassa.
palaste
Täältä löytyy ihan loistavaa luettavaa. tongue.gif
Feikki
Menit sitten koneistaa käännös! crazy2.gif

Mitä tarkoittaa:
WinGuggle Vapauttaa Download jotta Panna Näköala Hedelmä Avain eli Heilahdus OEM Liikemerkki ja Esitys Indeksoida Alleviivata

"Taannoinen huomautuskin" oli aika hauska! biggrin.gif
Inkku
QUOTE(palaste @ 3 February 2008, 22:59) *
QUOTE(Psychotron @ 3 February 2008, 22:21) *

Katsotaan. Saattaa olla hyvinkin mahdollista, kun sekä meikäläisellä että Oskulla on valta luoda uusia foorumeita minne lystäämme.

Edit: Tästä olisi hyvä kuulla lisää mielipiteitä. Jos enemmistö on sitä mieltä että tällainen foorumi tarvitaan, niin voinhan minä käväistä jossain välissä semmoisen sinne luomassa.

tuohan olisikin ihan hyvä idea bounce1.gif

jep, olen kotona viimein.. wave3.gif
tälläkertaa ei tullut ajettua kuin 1500km ja annoin yhdelle rekkakuskille kyydin, kun siltä oli rekka levinnyt tien poskeen.. olipa muuten yllättävää nähdä ojan pojalla ainakin kaksi henkilö autoa ja sitten oli vielä yksi rekka, jonka nuppi osa oli luiskahtanut risteyksessä ojan pohjalle.. laskeskelin siinä, että jos en olis jäänyt vetkuttelemaan, niin olisin ollut samassa risteyksessä yhtä-aikaa sen samaisin rekan kanssa, ja todennäköisesti nähnyt se ojaan ajon.. blink.gif
palaste

Kyllä tällaiselle törkeälle rikollisuudelle on tehtävä jotain. Koskaan ei tiedä milloin joku pahaa-aavistamaton nainen menee lenkkeilemään ja näkee siellä miehen, joka aivan räikeästi ja häikäilemättömästi on ensin paikalla ja sitten lähtee pois.
Sini
QUOTE(palaste @ 5 February 2008, 16:06) *

Kyllä tällaiselle törkeälle rikollisuudelle on tehtävä jotain. Koskaan ei tiedä milloin joku pahaa-aavistamaton nainen menee lenkkeilemään ja näkee siellä miehen, joka aivan räikeästi ja häikäilemättömästi on ensin paikalla ja sitten lähtee pois.

O-okei, tunnustan. Olen itsekin melkoinen paranoidi, enkä oikeasti pidä siitä, että yksinäisiä, salamyhkäisiä ihmisiä hiippailee selkäni takia. sleep.gif (Vaikka itse olen todennäköisesti vähintäänkin yhtä kummallisen oloinen. Ilmankos kukaan ei ole vielä hyökännyt kimppuuni.)

Mutta, mutta. Tuo juttu sai minut taas kuvittelemaan, että olen täysin mieleltäni terve. Millekäs sitä nauraisi ellei omille olkapiruilleen. biggrin.gif
Inkku
QUOTE(Sini @ 5 February 2008, 17:36) *
QUOTE(palaste @ 5 February 2008, 16:06) *

O-okei, tunnustan. Olen itsekin melkoinen paranoidi, enkä oikeasti pidä siitä, että yksinäisiä, salamyhkäisiä ihmisiä hiippailee selkäni takia. sleep.gif (Vaikka itse olen todennäköisesti vähintäänkin yhtä kummallisen oloinen. Ilmankos kukaan ei ole vielä hyökännyt kimppuuni.)

Mutta, mutta. Tuo juttu sai minut taas kuvittelemaan, että olen täysin mieleltäni terve. Millekäs sitä nauraisi ellei omille olkapiruilleen. biggrin.gif

*kysyy asiasta omilta, olkapäillä hengailevilta punapukuisilta kaiffareilta asiasta.. käskevät jatkamaan entiseen malliin ja sytyttävät halo-renkaan uudestaan liekkeihin..* biggrin.gif

mjoo.. kerran penskana minun olisi pitänyt kävellä 2,9km matka kotoa koululle.. olin yhdeksän vuotias ja oli aikainen aamu ja pimeää. ei ollut vielä silloin, eikä ole vielä tänäkään päivänä sen tien varressa katuvaloja.. silloin oli vielä tien molemmin puolin synkeä kuusi metsä.. se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun lykkäsi niin hirveän paniikin päälle, että minun piti käydä pyytämässä naapurin isännältä kyyti koululle.. omille vanhemmille ei tietenkään voinut mennä kertomaan, että pelottaa.. blush2.gif

se oli se yksi ainoa aamu.. seuraavana aamuna tiesin, ettei siellä ole mitään pelottavaa. se jokin, mikä siellä oli ehkä kenties ollut, ei enää ollut siellä.. blush2.gif

Edit:
niin, ja kävinhän minä vilkaisemassa sitä veljeni autoakin samalla.. oli sen verran pahasti rutussa, että ihme ettei tullut murtunutta solisluuta pahempaa vahinkoa.. pelkääjän penkki on enää 15cm leveä.. ja koko auton runko kierossa.. ei siitä enää kunnollista ajokkia taida tulla.. koko oikea puoli oli painunut sisälle.. tuuri matkassa tosiaan.. unsure.gif
Psychotron
Joona, eläydypä tuon yksinäisen, pelokkaan naisen rooliin ja kuvittele tilanne uudestaan niin katsotaan naurattaako vielä... angry.gif
Pakko sanoa että sarkasmisi on tässä asiatonta.
palaste
No tietysti sitä naista pelotti jos hän oli siellä aivan yksin sen miehen kanssa. Olen hänen kanssaan samaa mieltä että lenkkipoluille kannattaisi saada lisää valvontaa ettei mitään rikoksia pääsisi tapahtumaan. Mutta ei se tarkoita että mies olisi saman tien heti rikollinen.

Edit: Vai tarkoittiko nainen alunperinkään juuri sitä miestä vai pelkästään tällaisia tilanteita yleensä? Jos kyse on jälkimmäisestä olen ymmärtänyt asian väärin. Siinä tapauksessa pyydän tätä anteeksi mutta en mene poistamaan sitä.
Psychotron
Tilanteita yleensä nähdäkseni. Itse kun joutuu työkseen paiskomaan sovituskoppitirkistelijöitä ja kähmijöitä pihalle ei oikein huumori jaksa riittää tällaisiin juttuihin, kun muutenkin asenne on niin totaalinen tuollaisten asioiden suhteen, ts. minusta henkilöt, jotka eivät kunnioita toisen yksityisyyttä ja "personal bubblea" pitäisi *paha sana*... sleep.gif
Huhuu
Enpäs ole täälläkään käynyt aikoihin, päivää vaan ihmisille.
palaste
QUOTE(Huhuu @ 6 February 2008, 12:47) *
Enpäs ole täälläkään käynyt aikoihin, päivää vaan ihmisille.

Tervetuloa takaisin, Huhuu!
palaste
Psychotron
laugh.gif

Ja hauska nähdä sinuakin liikenteessä, Huhuu. Aiotko peräti aktivoitua täälläkin useammin käymään? smile.gif
Sini
No siinähän tulikin ihan kunnon selitys koiranilmalle. Sankarikoiran penteleet syypäitä loskasäähän. biggrin.gif

Huoneessani ollut vanha telkkarinrotisko lempattiin pikkuveljelle, ja itse sain tilalle 32-tuumaisen Hitachin (omilla rahoilla tietenkin). Se... on... liian iso... valtaa puoli huonetta eikä ole edes yhtä sympaattinen kuin entinen. Vanhaan töllötimeen oli jostain syystä liimattu tarra "Shake well before each use", ja tässä vain lukee joka nurkkauksessa "Please remove." H.I.R.V.I.Ö. Toivottavasti toimiva sellainen.
palaste
QUOTE(Sini @ 6 February 2008, 16:28) *
Huoneessani ollut vanha telkkarinrotisko lempattiin pikkuveljelle, ja itse sain tilalle 32-tuumaisen Hitachin (omilla rahoilla tietenkin). Se... on... liian iso... valtaa puoli huonetta eikä ole edes yhtä sympaattinen kuin entinen. Vanhaan töllötimeen oli jostain syystä liimattu tarra "Shake well before each use", ja tässä vain lukee joka nurkkauksessa "Please remove." H.I.R.V.I.Ö. Toivottavasti toimiva sellainen.

No anna/myy se uusi televisio minulle sitten. Omani on vanha pieni rotisko jolla voi vajaan kuukauden päästä muutenkin heittää vesilintua kun meidänkin taloyhtiön pitää vihdoinkin siirtyä digitelevisiokauteen.
Sini
QUOTE(palaste @ 6 February 2008, 15:33) *
No anna/myy se uusi televisio minulle sitten. Omani on vanha pieni rotisko jolla voi vajaan kuukauden päästä muutenkin heittää vesilintua kun meidänkin taloyhtiön pitää vihdoinkin siirtyä digitelevisiokauteen.

Just. Älä kuitenkaan heitä sillä vesilintua. Heitä vaikka lintukoiraa. Vitsi vitsi.

blink.gif Ai niin, digiboksi...
Inkku
hiihaa.. TV-lupa hallinto lähetti vaihteeksi vahvistuksen sille, että minulla ei lupaa ole, eikä tule.. biggrin.gif

vietin vaihteeksi päivän kylmä-pihatossa.. hmmm.gif

siirtelin emolehmien niskapuomeja, otin ylös korvanumeroita ja rakensin neljä poikima karsinata.. siellä muuten olisi työpaika avoimena.. wink2.gif olisi loistava tilaisuus vaikkapa.. uranvaihdolle..!! w00t.gif
Huhuu
QUOTE(Psychotron @ 6 February 2008, 14:22) *
Ja hauska nähdä sinuakin liikenteessä, Huhuu. Aiotko peräti aktivoitua täälläkin useammin käymään? smile.gif

Enpäs mene lupaamaan mitään. En taida oikein olla niitä maailman aktiivisimpia keskusteluihin osallistujia, mutta voisihan sitä yrittää muistaa käydä täälläkin useammin kuin kerran puolessa vuodessa. tongue.gif

En vaan osaa osallistua keskusteluihin laugh.gif
Inkku
QUOTE(Huhuu @ 6 February 2008, 20:19) *
QUOTE(Psychotron @ 6 February 2008, 14:22) *

Enpäs mene lupaamaan mitään. En taida oikein olla niitä maailman aktiivisimpia keskusteluihin osallistujia, mutta voisihan sitä yrittää muistaa käydä täälläkin useammin kuin kerran puolessa vuodessa. tongue.gif

laitat vaan foorumin suosikki listan yläpäähän, niin eiköhän se hiiri siihen osa aina silloin tällöin.. tongue.gif
Huhuu
Vai että tällaista blink.gif

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802077214792_ul.shtml

niin että muistakaakin pitää radionne ja TVnne kiinni etteivät avaruusoliot suutu tongue.gif
Inkku
noniin.. kävin tänään kymmenennen kerran onnistuneesti luovuttamassa verta.. cool.gif tekee mieli verilettuja..mustaa verimakkaraa ja etenkin *njam* Mykyrokkaa..!! drool2.gif

ja miksi hiivatissa Ravage asettelee paperi nökköstään minun lasivitriinin sisälle.. crazy3.gif

viikonloppu menee taasen lomituksissa, ei ollut kunnalta tilalle liiennyt lomittajaa, niin teen sitten kaikki maatilan työt issekksein parin päivän ajan.. hmmm.gif

kappas vain.. Ravage istuu nyt itse vitriinin alimmalla hyllyllä ja kehrää.. blink.gif pitänee hommata jonkinlainen oven korvike noihin kaappeihin.. hmmm.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.