Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
palaste
QUOTE(Inkku @ 6 January 2008, 20:14) *
QUOTE(palaste @ 6 January 2008, 19:56) *
Stadis on snögee! Jesh!

ahaa.. pitääpäs vielä laittaakkin sitten hieman pakkasta ja navakkaa tuulta sinnepäin mänemään.. evillaugh.gif

Eipä se snöge kauaa näy viihtyvän täällä, on häippäsemässä veks...
Inkku
QUOTE(palaste @ 10 January 2008, 21:05) *
Stadis on snögee! Jesh!

ahaa.. pitääpäs vielä laittaakkin sitten hieman pakkasta ja navakkaa tuulta sinnepäin mänemään.. evillaugh.gif

juu, niinhän tuo näky tuulen mukana takasi tännepäin kulkeutuvan.. hmmm.gif että sitte pitäneet siitä riittävän hyvin kiinni, kun tuulen mukaan karkasi.. biggrin.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 10 January 2008, 23:25) *
QUOTE(palaste @ 10 January 2008, 21:05) *
Stadis on snögee! Jesh!

juu, niinhän tuo näky tuulen mukana takasi tännepäin kulkeutuvan.. hmmm.gif että sitte pitäneet siitä riittävän hyvin kiinni, kun tuulen mukaan karkasi.. biggrin.gif

Joo, blosis on ollu vähä turha buli viime aikoina. Sitku viel sole pysyy jemmas ja vodaa tulee niskaa koko aja nii oha tää vähä tätä. Jos kerra pitää olla nii saamari galsa nii miksei voi saada ees snögee?
crawatt
Oulusa tullee lunta nii, ettei meinaa etteesä nähä.
Inkku
taes taettua loskan puolelle tiällä päen, tiet ol uamulla sian selällä ja eekä tuo siitään somemmaks muuttunna nyt iltasellakkaa, räntee lätki lassiin ajjaessa ja millon ee tullu räntee niin jottae veen sekasta yritti tyrkyttee. aaton perälläe ol ihan ikiomat ajo urat aena välillä ja välillä tuo kuleksi koko aato tiekarhun jäläki jotosta pitkin.. mutta toellae, erräänäe päevänä haeskahti ilima jo semmoselle, miltee tuo ruukannu ylleesä kevväällä lemahtaa.. totesin näen, kun tiiseliä avantin tankkiin loeruutin lantalan kuppeelle olleesta säeliöstä.. thumbs.gif
Psychotron
Hnuah... Härmässä taas. Olipahan helkkarinmoinen reissu! En muista milloin olisi ollut yhtä hauskaa! bounce1.gif Lauantaina pyörittiin koko päivä Larsin (Groundsplitter teille keltanokille tongue.gif) kanssa, ja illalla mentiin katsomaan Patrikin (Path teille... jne) bändin keikkaa. Tämän jälkeen siirryttiin Pathrikin kämpille, ja siellä oli synttäribileet. Valtava omakotitalo ja n. 20 hevaria, PALJON kaljaa ja hevimusiikkia... mentiin nukkumaan kahdeksalta aamulla... crazy2.gif Mutta olipahan sairaan hauskaa! biggrin.gif Laitan täyden raportin valokuvien kera (mikäli ne TÄLLÄ kertaa latautuvat) englanninkieliselle puolelle sitten kun jaksan. Nyt on pakko painella ottamaan univelat pois: to/pe-yö 4h, pe/la-yö 5h, la/su-"yö" 3,5h ja su/ma-yö 5h unta... yawn.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 14 January 2008, 22:36) *
Hnuah... Härmässä taas. Olipahan helkkarinmoinen reissu! En muista milloin olisi ollut yhtä hauskaa! bounce1.gif Lauantaina pyörittiin koko päivä Larsin (Groundsplitter teille keltanokille tongue.gif) kanssa, ja illalla mentiin katsomaan Patrikin (Path teille... jne) bändin keikkaa. Tämän jälkeen siirryttiin Pathrikin kämpille, ja siellä oli synttäribileet. Valtava omakotitalo ja n. 20 hevaria, PALJON kaljaa ja hevimusiikkia... mentiin nukkumaan kahdeksalta aamulla... crazy2.gif Mutta olipahan sairaan hauskaa! biggrin.gif Laitan täyden raportin valokuvien kera (mikäli ne TÄLLÄ kertaa latautuvat) englanninkieliselle puolelle sitten kun jaksan. Nyt on pakko painella ottamaan univelat pois: to/pe-yö 4h, pe/la-yö 5h, la/su-"yö" 3,5h ja su/ma-yö 5h unta... yawn.gif

no voi.. shocked.gif ..olisimpa ollut kärpäsenä katossa.. pinch.gif on varmasti ollut mahtava reissu thumbs.gif ittellä on mennyt aika lähinnä lietekourussa k***putkea avatessa ja jalat on nyt niin mustelmilla, että ei olis yleiselle uimarannalle asiaa jos olis kesä.. hmmm.gif

mutta pahus soikoon, odotan kyllä niitä kuvia.. bounce1.gif

edit:
siis ei ole tosikaan.. olen pessyt kädet ties kuinka monta kertaa saippualla, mutta edelleen se p****nkatku istuu käsissä kuin joku paha rutto.. >.<*
juu, oli hanskat kädessä, kun leroin sitä "nestettä" siellä kourussa, mutta minkäs sille voi, jos joutuu työntämään kätensä syvemmälle.. onneksi ei sentään ollut pahempia avohaavoja hyppysissä.. -.-;
Knottetron
W00t! Uuden kämpän netti toimii VIHDOINKIN. Nyt pääsette taas lueskelemaan ah niin vinkeitä ja älykkäitä huomioitani elämästä, maailmasta ja roboteista.
Inkku
QUOTE(Knottetron @ 15 January 2008, 16:53) *
W00t! Uuden kämpän netti toimii VIHDOINKIN. Nyt pääsette taas lueskelemaan ah niin vinkeitä ja älykkäitä huomioitani elämästä, maailmasta ja roboteista.

hieno homma thumbs.gif

minä värjyytin hiukseni vaihtelun vuoksi punaiseksi.. biggrin.gif

tiedättekös miten ~800kg paikoillaan jurottavan sonnin saa oikein hypähtämällä lähtemään liikkeelle.??. wink2.gif ..evillaugh.gif..
ei, ei lyödä tiiliskiviä vastakkain, kyseessä on kuitenkin siitos-sonni.. biggrin.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 14 January 2008, 22:45) *
Laitan täyden raportin valokuvien kera (mikäli ne TÄLLÄ kertaa latautuvat) englanninkieliselle puolelle sitten kun jaksan.

pahus soikoon, odotan kyllä niitä kuvia.. bounce1.gif

Mnah... kuten sanoin, viimeksi en edes onnistunut kuvien laittamisessa, ja oikeastaan hyvin vähän tuli mitään erityisen hyviä kuvia otettua, noin niinkuin muiden kuin meidän omassa mielessä. Muuutta katsotaan.

Tervetuloa takaisin, Solmu! Mars rääkäisemään AI! wink2.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 15 January 2008, 20:11) *
QUOTE(Inkku @ 14 January 2008, 22:45) *
Laitan täyden raportin valokuvien kera (mikäli ne TÄLLÄ kertaa latautuvat) englanninkieliselle puolelle sitten kun jaksan.

pahus soikoon, odotan kyllä niitä kuvia.. bounce1.gif

Mnah... kuten sanoin, viimeksi en edes onnistunut kuvien laittamisessa, ja oikeastaan hyvin vähän tuli mitään erityisen hyviä kuvia otettua, noin niinkuin muiden kuin meidän omassa mielessä. Muuutta katsotaan.

no mutta, kohtahan minä sielä päin käyn taas piipahtamassa, niin tulee sitten viimeistään nähtyä ne kuvat jos ei lataus onnistu tongue.gif
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 15 January 2008, 19:11) *

Laitettakoon kovan flunssani tai muun hyvän tekosyyn piikkiin, mutta nyt meni ohi niin että hilse pöllysi sienipilvenä.
Ikkunasiko alla mun pitää tulla kiljumaan vai kommentoida jotain jonnekkin vai?
palaste
QUOTE(Knottetron @ 15 January 2008, 20:49) *

Laitettakoon kovan flunssani tai muun hyvän tekosyyn piikkiin, mutta nyt meni ohi niin että hilse pöllysi sienipilvenä.

Tästä on kysymys.
Inkku
QUOTE(palaste @ 15 January 2008, 21:31) *

Tästä on kysymys.

blink.gif blink.gif ja minä kun luulin, että oli kyse tästä biggrin.gif joka johti sitten tähän biggrin.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 15 January 2008, 21:36) *

Tästä on kysymys.

blink.gif blink.gif ja minä kun luulin, että oli kyse tästä biggrin.gif joka johti sitten tähän biggrin.gif

Äh pahus, tuli väärä linkki. Tuota kyllä tarkoitin alunperin mutta leikekirja meni sekaisin.
Inkku
QUOTE(palaste @ 15 January 2008, 21:41) *
QUOTE(Inkku @ 15 January 2008, 21:36) *

Tästä on kysymys.

Äh pahus, tuli väärä linkki. Tuota kyllä tarkoitin alunperin mutta leikekirja meni sekaisin.

noh.. sellaista sattuu.. biggrin.gif
Psychotron
Testaan tässä toimisiko kuvien laittaminen...

JES! Vihdoin onnistui! Ongelma oli näköjään kuvaämpärin päässä, ei robottinörttien. tongue.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 17 January 2008, 10:49) *

Mistäs tuollainen teksti löytyy?

Jos siinä ajetaan takaa sitä mitä luulen, niin olen ihan samaa mieltä, mutta teoriassa on kuitenkin joitain tapauksia jotka ovat ihan oikeasti mahdottomia. Yleensä tuo kyllä pätee.
Psychotron
Se oli yhden ison kaupan seinässä, vissiin urheilupuolella. Sillä ei valtavasti ollut tekemistä sen kaupan kanssa, mutta urheilupuolen kylläkin. Meikään se teki vaikutuksen.
Inkku
tämä minun uusi pikkuinen asukkini näkyy olevan telkkari friikki.. blink.gif hyppäsi vasten tietsikan näyttöä, kun katsoin youtuben kautta yhtä G1 jaksoa ja Megatron oli siinä shocked.gif

pitänee viedä pentu nyt nukkumaan, niin jaksaa ittekkin huomenna töihin taas ryömiä.. yawn.gif
palaste
Selvä. Tätä alaa opiskelleena vain pistää aina silmään tuo "mikään ei ole mahdotonta" -juttu. Kun kerran on käynyt läpi pitkiä todistuksia siitä, että jotkin asiat kyllä ihan oikeasti ovat mahdottomia.
Inkku
QUOTE(palaste @ 19 January 2008, 03:21) *
Selvä. Tätä alaa opiskelleena vain pistää aina silmään tuo "mikään ei ole mahdotonta" -juttu. Kun kerran on käynyt läpi pitkiä todistuksia siitä, että jotkin asiat kyllä ihan oikeasti ovat mahdottomia.

kyllähän ne kaikki asiat aina järjestyy jotenkin.. tongue.gif se on vain asenteesta kiinni.. joskus sitä tosin ei voi muuta, kuin katsoa sivusta, miten homma etenee omalla painollaan eteenpäin.. hmmm.gif

palaste
Äh. Pitääkö tässä antaa esimerkki siitä mitä tarkoitan?

Spoiler: Korkealentoista matemaattista ajattelua. Ei tarvitse lukea jos ei halua.
On mahdotonta tehdä ohjelmaa, joka sanoisi mistä tahansa ohjelmasta millä tahansa syötteellä, pysähtyykö se.
Todistus: Oletetaan, että meillä olisi tällainen ohjelma. Sen pohjalta voitaisiin silloin tehdä toinen ohjelma, joka katsoo ohjelmasta, pysähtyykö se jos sille antaa syötteeksi itsensä, ja jos pysähtyy, jää pyörimään ikuisesti paikalleen, muuten pysähtyy. Laitetaan tämä ohjelma tutkimaan itseään. Nyt meillä on ohjelma, joka pysähtyy silloin kun se ei pysähdy, ja toisin päin. Tällaista tilannetta ei voi olla olemassa, joten alkuperäinen ohjelmakin on mahdoton.

Helpompiakin esimerkkejä löytyy. Onko esimerkiksi lukua joka olisi sekä suurempi että pienempi kuin 1?

Anteeksi valitus, mutta piti saada kirjoittaa tämä.
palaste
Muistaako joku nähneensä aurinkoa viimeisten kahden kuukauden aikana joskus? Kun katsoo Ilmatieteen laitoksen verkkosivuilta Euroopan pilvitilannetta, näyttää aika lohduttomalta. Pitäisi varmaan matkustaa Espanjaan tai jotain...
Inkku
QUOTE(palaste @ 19 January 2008, 19:46) *
Muistaako joku nähneensä aurinkoa viimeisten kahden kuukauden aikana joskus? Kun katsoo Ilmatieteen laitoksen verkkosivuilta Euroopan pilvitilannetta, näyttää aika lohduttomalta. Pitäisi varmaan matkustaa Espanjaan tai jotain...

taisin nähdä moisen ilmestyksen.. unsure.gif ..olisiko ollut.. ehkä ennen joulua.. ja höpsis.. silloin kun kävin Oulussa ekalla viikolla, niin silloin se mollukka oli ainakin taivaalla.. tai sitten se oli todella hyvin naamioitunut kuu.. biggrin.gif
Psychotron

Voi herra beeltsebuub... pinch.gif JP, oletko kuullut koskaan termistä metafora? Kaikkea ei ihan välttämättä tarvitse ottaa sanan varsinaisessa merkityksessä... sly.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 19 January 2008, 22:36) *

Voi herra beeltsebuub... pinch.gif JP, oletko kuullut koskaan termistä metafora? Kaikkea ei ihan välttämättä tarvitse ottaa sanan varsinaisessa merkityksessä... sly.gif

Kai minä sitten vain olen niin pahuksen pilkuntarkka... smile.gif
Inkku
QUOTE(palaste @ 19 January 2008, 22:43) *
QUOTE(Psychotron @ 19 January 2008, 22:36) *

Kai minä sitten vain olen niin pahuksen pilkuntarkka... smile.gif

hehe.. tuli pieni lukihäiriö äsken.. josta muistuikin mieleen se, kun toisen työntekijän kanssa leikattiin vanhan narttukoiran peräpään pitkiä karvoja viimeviikolla.. biggrin.gif varoitin, että elä leikkaa sormeesi.. ja jatkoin vielä lausetta, mutta toisaalta, se olisi kiva nähdä lääkärin ilme, kun ilmoittaisi sormen katkeamisen syyksi p***karvojen leikkaamisen.. tongue.gif *juu.. ihan liikaa kahvetta taasen..*
Inkku
en olis uskonut, että tämäkin päivä joskus tulee.. blink.gif joo, näin Auringon ja kuu kurkki pivlien lomasta, kun lähdin kotiin töistä.. hmmm.gif sitä vain, että olen nyt töissä maatilalla ja minut haluttaisiin töihin myös toisellekkin maatilalle nyt keväällä.. pienellä järjestelyllä ja vapaa-ajasta tinkimällä se onnistuu blush2.gif

kiintoisaa, ja minulle kun aina lapsena tolkutettiin sitä, että työpanokseni on mitätön.. blink.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 21 January 2008, 22:37) *
en olis uskonut, että tämäkin päivä joskus tulee.. blink.gif joo, näin Auringon ja kuu kurkki pivlien lomasta, kun lähdin kotiin töistä..

Varmaan tätä samaa sanomme vielä lapsillemmekin... biggrin.gif
Inkku
QUOTE(palaste @ 21 January 2008, 22:41) *
QUOTE(Inkku @ 21 January 2008, 22:37) *
en olis uskonut, että tämäkin päivä joskus tulee.. blink.gif joo, näin Auringon ja kuu kurkki pilvien lomasta, kun lähdin kotiin töistä..

Varmaan tätä samaa sanomme vielä lapsillemmekin... biggrin.gif

ja ennekuin tajunnan virtani sammuu kokonaan.. noh.. sen suhteen on kyllä jo myöhäistä.. biggrin.gif niin näin auringon päivällä klo 10:00 ja kuun vasta illalla klo 18:15 ja tämä historiallinen tapaus sattui 21.1.2008
en siis nähnyt niitä yhtä aikaa.. vaikka näin kyllä joitain punaisia pisteytä senjälkeen, kun katsoin suoraan aurinkoon.. tongue.gif
palaste
Snöge on bäks!
Inkku
QUOTE(palaste @ 22 January 2008, 13:49) *
Snöge on bäks!

noniin.. pitäkee nyt siitä sitten kiinni, niin ei karkoo ennenkuin nuo lämpöset ilmavirtaakset jootuu sitten loppuviikosta tuas hättiin.. biggrin.gif

minule tarjottiin tänään mahdollisuutta ratsastaa hevosella, sattuu harmi vain olemaan edelleen tuo korkean paikan kammo, niin kieltäydyin kunniasta.. blush2.gif ja en kehtaa pollen selkää taittaa, kun en ole mikään höyhensarjalainen edelleenkään biggrin.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 22 January 2008, 19:37) *
QUOTE(palaste @ 22 January 2008, 13:49) *
Snöge on bäks!

noniin.. pitäkee nyt siitä sitten kiinni, niin ei karkoo ennenkuin nuo lämpöset ilmavirtaakset jootuu sitten loppuviikosta tuas hättiin.. biggrin.gif

minule tarjottiin tänään mahdollisuutta ratsastaa hevosella, sattuu harmi vain olemaan edelleen tuo korkean paikan kammo, niin kieltäydyin kunniasta.. blush2.gif ja en kehtaa pollen selkää taittaa, kun en ole mikään höyhensarjalainen edelleenkään biggrin.gif

No nyt tulee snögee ihan sikana. Mahtaa huomenna olla magee näkymä kun lähtee himast duunii...
Psychotron
Snögee? Voi teitä parkoja. Kuulostaa aika ällöltä. Minkä väristä se on? Onko se limaista? Turussa on onneksi vaan lunta. wink2.gif
Inkku
tulipahan lunta, ja oikein vaakatasossa.. shocked.gif olin kaupungista tulossa ja siinä oli sitten semmoinen pätkä, että aukean jälkeen piti ajaa 500m metsän suojassa.. sitten kun metsä loppui, niin oli kuin katkaisimestä olisi kääntänyt , kun alkoi tulla lunta ja tuulikin rupesi jo hieman henkäilemään.. blink.gif

mjaahah.. pitäisi vielä mennä "metsästys" kierrokselle jääkaapin suuntaan, kun en ole vielä kerennyt syödä kuin kylmän kinkku-ananas pitsan joskus päivällä.. tongue.gif

nyt olen katsonut kaikki kymmenen Frendien tuotanto kautta.. blink.gif pahus.. mitähän sitä nyt tekis.. ah niin juu, ne Beast Machines levyt vois vaikka olla seuraavana vuorossa.. cool.gif
Protek
Hilijasenpuoleista tännään....
palaste
QUOTE(Protek @ 25 January 2008, 12:49) *
Hilijasenpuoleista tännään....

Kyllä, minä sanon, eikö aika lailla olekin, vanha papu?
Inkku
kissanpentuni katselee piirrettyjä telkkarista ja leikkii Action Man nukella.. blink.gif
Sini
Hoitokissa pisti sänkyni sekaisin. Mikä ihmeen tarve sillä on kaivautua lakanoihin?

Hello Skalor,

We at TFArchive would like to wish you a happy birthday today!

Tämä menee pikkuisen yli hilseen. Ihan kiva lempinimi minulla nykyään... cc_confused.gif
Psychotron
Tätä Yleistä Höpinää on äkkiä pidennettävä jos kerran ollaan enää kahdeksan sivun päässä... w00t.gif

Kuinkas pitkä kakkonen oli...?

EDIT: Eikun hetkinen, oliko se niin että tuo "Yleistä Höpinää" ei olekaan ykkönen vaan kakkonen in disguise? Ykkönen oli vissiin se mikä meni vanhojen foorumeiden mukana...? blink.gif
Feikki
Tosi willii, et tää mun "aloittama" ketju roikkuu täällä listan kärjessä 100. sivulla ja mä ite en oo postannu ees tänne piiiiiiiitkiiiiin aikoihin...
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 19:00) *
Tätä Yleistä Höpinää on äkkiä pidennettävä jos kerran ollaan enää kahdeksan sivun päässä... w00t.gif

Kuinkas pitkä kakkonen oli...?

EDIT: Eikun hetkinen, oliko se niin että tuo "Yleistä Höpinää" ei olekaan ykkönen vaan kakkonen in disguise? Ykkönen oli vissiin se mikä meni vanhojen foorumeiden mukana...? blink.gif

juu.. ensimmäinen yleistä höpinää meni vanhan foorumin mukana ja kakkonen kerkesi 108 sivun pituiseksi, kunnes se sitten suljettiin ja aloitettiin tämä kolmonen, joka on nyt 100 sivun mittainen.. cool.gif

*Ravage silppusi kännykän laturin johdon, kun olin poissa kotoa.. hmmm.gif onneksi, minulla on vielä toinen johto jäljellä evillaugh.gif
palaste
Juttelen Heidin kanssa tuosta kyydin järjestämisestä viimeistään keskiviikkona tai torstaina. Kyllä tässä aina jotain keksitään.

Eilen tuli katsottua Tampereella Agatha Christien Hiirenloukku. Kuka haluaa tietää kuka on murhaaja? biggrin.gif
Psychotron
QUOTE(palaste @ 27 January 2008, 20:59) *
Juttelen Heidin kanssa tuosta kyydin järjestämisestä viimeistään keskiviikkona tai torstaina. Kyllä tässä aina jotain keksitään.

Eilen tuli katsottua Tampereella Agatha Christien Hiirenloukku. Kuka haluaa tietää kuka on murhaaja? biggrin.gif

Se loukku...? w00t.gif
Feikki
Täh? Onks joku murhattukin?
Inkku
QUOTE(palaste @ 27 January 2008, 20:59) *

hyvä.. happy.gif yritän muistaa pitää kännykkää mukana..

juu, pitääkin olla sitten huomenna varuillaan navetassa, kun siirretään seitsemän pikkuhiehoa ja kaksi isoa hiehoa navetasta toiseen ja sitten vielä vekslataan joitakin hiehoja sonnien karsinaan..
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 21:05) *
juu, pitääkin olla sitten huomenna varuillaan navetassa, kun siirretään seitsemän pikkuhiehoa ja kaksi isoa hiehoa navetasta toiseen ja sitten vielä vekslataan joitakin hiehoja sonnien karsinaan..

Heidi se jaksaa puhua rumia... tongue.gif

Nyt huomasin, missä JP on viettänyt aikaansa... Älä nyt Jone ole niin negatiivinen! Kuka kahjo nyt Vistaa haluaisikaan, ja uudet johdot eivät paljoa maksa... biggrin.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 21:13) *
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 21:05) *

Heidi se jaksaa puhua rumia...

biggrin.gif kuulostaisikos paremmalle..

ensin siirretään seitsemän teiniä isompaan asuntolaan ja otetaan sieltä pois pari siunatussa tilassa olevaa rouvaa, sen jälkeen järjestetään täysi-ikäisille nuorille sokko treffit parin kivan pojan kanssa viereiseen kimppa kämppään.. biggrin.gif
Feikki
Niin, eihän se murresarjiskaan oo vielä valmis, minkä kanssa se mun piti alunperin lähettää.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.