Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
Inkku
QUOTE(palaste @ 20 August 2007, 14:17) *
QUOTE(Inkku @ 20 August 2007, 08:22) *
sanoin just irti TV-lupa maksun määrättömäksi ajaksi.. blink.gif ja lupatarkastajakaan ei kostuisi tarkastus reissustaan mitään.. biggrin.gif se hyöty se tuosta harava antennista katolla nököttämässä on et.. ei oo kaapelia, ei oo signaalia, ei oo digi boxia, ei oo TV-lähetyksia, ei mee lupa maksua.. w00t.gif

mutta, sitten jos ja kun hommaan digiboxin.. se sama riisto alkaa taas uudelleen.. pinch.gif mutta eiköhän tuossa jokunen viikko nyt mene, ennekuin lotkautan korvaani asian suhteen.. hmmm.gif

Minunkin pitäisi se digiboksi varmaan joskus hankkia. Tuntuu tosin vähän hölmöltä kun viime aikoina olen katsonut televisiota korkeintaan tunnin viikossa...

tjaah.. että kokonaisen tunnin viikossa.. blink.gif ittellä taisi ennätys olla tässä joku aika sitten vajaa kymmenisen minuuttia teksti tv:n puolta.. sitten tympäisi ja suljin koko rakkineen.. hmmm.gif
palaste
Kiva sää täällä... Kello on 10:38 aamulla ja ulkona näyttää kuin olisi keskiyö. Taivas on umpipilvessä, vettä sataa ja ukkostaa. Ei oikein tee mieli lähteä täältä töistä ulos syömään. Olisi vähän kliffaa jos asuisin Kampin keskustan uusissa asuintaloissa niin en kastuisi kotimatkalla.
Midnight Express
Ihan sama sää oli täälläkin. Piti tietokoneesta ja netistä katkaista sähköt ukkosen takia. (Olin kuitenkin vielä nukkumassa, joten kone ei ollut edes auki. xD)
Inkku
ja aurinkoinen se paistaa vaan.. tongue.gif

toivoin kyllä, että olisi edes tullut pieni sateen poikanen, kun olin ulkona halkomassa lautoja kirveellä, eikä siinä kohden käynyt minkään moista tuulen virettä.. oli pikkasen ehkä kuuma.. hmmm.gif

ja meinasi tulla myös täys tyrmäys tänään.. olin maalaamassa ikkunan pokia ja sen takia minun piti sitten nousta välillä jakkaralle yltääkseni maalaamaan myös yläreunaa ja sitten laiskuuttani kurottelin sitten penkillä seisten myös alaspäin ja onnistuin jotenkin lyömään takaraivon kohtuullisella voimalla maustekaapin alakulmaan, kun piti äkkiä suoristaa selkä.. ihan silmissä pimeni hetkeksi ja piti ihan kädellä koittaa, että halkesiko kallo.. nyt sitten on valkeaa maalia myös muuallakin, kuin korvallisella kännykkään vastaamisen jälkeen.. hmmm.gif
palaste
Ohhoh. Kaikenlaista sinulle sattuukin. Olen minäkin päätäni kolautellut milloin mihinkin mutta hyvin harvoin. Tähän asti ei ole mitään vakavia murtumia sattunut.
Inkku
nääh.. ei tullu ees verta tällä kertaa.. wink2.gif mutta, voin jo tuntea kuhmun.. taidan antaa sille nimeksi Viljo..

biggrin.gif
Inkku
kiintoisaa.. niin kauan, kun kuume nousee, olo on ihan siedettävä.. mutta heti kun kuume alkaa laskemaan, niin sitten ei ole enää niin kivaa.. blink.gif ei oo vasta kuin 37,8 mutta flunssa voi äärettömän hyvin.. harjoittelin yskimistä koko viime yön.. hmmm.gif

se että kävin aamusella tekemässä normaalin hyllytys keikan, meinasi imeä mehut täysin meitsistä.. yawn.gif

saas nähä, joko sitä huomenna voi mennä töihin.. noniin.. nyt alkoi vielä päätä juilimaan.. ihan kiva.. pinch.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 23 August 2007, 15:43) *
kiintoisaa.. niin kauan, kun kuume nousee, olo on ihan siedettävä.. mutta heti kun kuume alkaa laskemaan, niin sitten ei ole enää niin kivaa.. blink.gif ei oo vasta kuin 37,8 mutta flunssa voi äärettömän hyvin.. harjoittelin yskimistä koko viime yön.. hmmm.gif

se että kävin aamusella tekemässä normaalin hyllytys keikan, meinasi imeä mehut täysin meitsistä.. yawn.gif

saas nähä, joko sitä huomenna voi mennä töihin.. noniin.. nyt alkoi vielä päätä juilimaan.. ihan kiva.. pinch.gif

Mitä sinä kuumeessa töissä teet?
palaste
QUOTE(palaste @ 9 August 2007, 10:08) *
Ja helteet sen kun jatkuvat, ainakin vielä tämän viikon ja osan ensi viikkoa. Saa nähdä, riittääkö loppukuuksi.
Ilmatieteen laitoksen "ylin lämpötila" -kartta on aika hätkähdyttävä näky kun se värjää melkein koko maan tummanoranssiksi (25-30 astetta). Punaista (yli 30 astetta) ei sentään vielä ole näkynyt missään.

Nyt sitten puolestaan taitavat tämän kesän helteet olevan ohi.
Inkku
QUOTE(palaste @ 23 August 2007, 15:49) *
QUOTE(Inkku @ 23 August 2007, 15:43) *

Mitä sinä kuumeessa töissä teet?

ansaitsen elantoni.. wink2.gif

ja usko pois, aamusella oli vielä ihan suht hyvä olo sillon kun lähin liikkeelle.. mutta hyllytyksen jälkeen alkoi jo hieman harittamaan, ja minulla kun on tapana tehdä se viikottainen piirros paikalliseen lehteen, eräässä tietyssä kahvilassa, niin en meinannu saada jalkoja pelittämään enää reilun tunnin paikallaan istumien jälkeen..

siitä, että meenkö huomenna töihin, en tiedä ennenkuin huomissa aamuna.. joskus tämmöset pikku flunssat menee ohi vuorokaudessa, kun taas toisia saa yskiä useamman viikon pois..

Edit:
kappas vain.. kuume pompsahti 38,2 blink.gif piti jo ihan ettiä pitkä hihainen paita komerosta, kun alkoi niin vietävästi paleltamaan..
palaste
Kyllä varmaan kannattaa jäädä suosiolla huomenna pois töistä...
Inkku
äsken kuume kipusi jo peräti 38,6

teen päätöksen töihin lähöstä aamulla.. jos jo pelkkä hegittäminen on sillon työn takana kuin nyt, niin en mee..

heh.. tästähän saisi oikeat "kurjuuven karnevaalit" aikaiseksi jos vähän yrittäisi.. w00t.gif ei tartteis kun ottaa pika spurtti pihan ympäri, niin johan sais henkee haukkoo taas muutaman tunnin.. w00t.gif

okei.. nyt nauraminen sattuu.. siis hihitän.. wink2.gif

Edit:
kuume käväisi peräti 39 mutta laski sitten yön kuluessa pois, muuten voisi lähteä töihin, mutta kun en saanut kunnolla nukuttua yöllä, niin nyt en jaksa lähteä töihin.. yawn.gif

edit:
epistä.. kuume lähti taas nousuun.. angry.gif ja huomenna olis kaiken lisäksi vielä kiireinen päivä tulossa.. pinch.gif ei oo reiluu.. angry.gif
Inkku
mutta on se vaan niin väärin, niin väärin.. tänään seisoksin 9:00-18:00 välisen ajan soramontun reunalla vesisateessa toivoen, että aurinko pilkahtaisi pilvien välistä ees vähän aikaa..*tai että vesi sade loppuisi* ja nyt toivon, että se pahuksen mollukka painus takasi sinne pilvien taakse, niin ei tartteis mennä nyhtämään verhoja ikkunoihin, kun heijastaa suoraan silmiin.. pinch.gif

ja täytyy myöntää.. siinä vaiheessa, kun saa pitkän *kylmän ja sateisen* päivän päätteeksi hyppysiinsä kuuman grillimakkaran, niin se tosia asia, että se lerssi on osittain kuorrutettu myös hiekalla, ei ole mitään sen asian rinnalla, että saa lämmintä ruokaa.. biggrin.gif

mutta kyllähän tuo meinasi tulla ihan kunnon holohna siinä soramontulla seisoskellessa..
mikoel
No niin. Lähden huomisaamuna klo 8.00 sekunttia en osaa sanoa, Tampereelle ja sielä Ylöjärvelle. Opiskelu alkaa huomenna. Hieman jännittää, mutta eiköhän huomenna tila ole sitten jo paljon...pahempi.
Nettiyhteydestä en vielä tiedä. Riippuu mihin asuntolaan pääsen.
Mutta heti kun Transformers maailmassa tapahtuu vääryyksiä, lupaan tulla tänne taas valittamaan omia mielipiteitäni totuuksiksi. Huoli pois. w00t.gif
Viimeistään perjantai-iltana palaan. Eli ADIOS. blush2.gif

Ääh, hitto että jännittää sinne meneminen, kun ei tiedä yhtään, minne pitäisi ekana mennä ilmoittautumaan. Plääh.

"mä tunnen sen jo kasvavan, jännityksen sisälläin ja pokemon... Ja opiskelian jokaisen mä opin tuntemaan.."
palaste
"Minä olen teidän matkaoppaanne Mikko Lintunen, ja minä en lähde matkalle maailman ympäri. Minä lähden Tampereelle! Moi!" biggrin.gif
Onnea opiskeluun Mikoel. Tampere on hieno kaupunki, yksi Suomen parhaista. Tietysti Helsingin ja Turun jälkeen. biggrin.gif

Tuli muuten eilen käytyä Kontulassa. Oli hemmetin vaikea löytää perille kun ei ole aiemmin käynyt koko kaupunginosassa. Ehdin välissä käymään jopa Vantaalla. Siis kuvitelkaa, Vantaalla, helsinkiläinen! shocked.gif
Inkku
jep jep.. onnea opiskeluun vain Mikoel wave3.gif
itte en oo pahemmin Tampereella tullut pyörineeksi.. *paitsi viime vuonna, kun en hetkeen muistanut, että minkä kauppaliikkeen ylä tasanteelle se Luupää jäi minua odottelemaan.. biggrin.gif * mutta muuten on kyllä, että ei tule pysähdeltyä Tampereen kohdalle.. paitsi siinä Yhdessä Kivassa Liikkeessä.. wink2.gif

jeps.. Turolta käski muuten laittaa terveisiä.. wave3.gif tuli tuossa viikonloppuna jutskattua jonkun verran kännykän välityksellä, ja nyt on mielessä koko joukko uusia kivoja suunnitelmia.. ja yhteen juonen poikaseen minä tarttenkin nyt videokameran asennus levykkeen.. se.. on.. tuolla.. jossain.. blink.gif

pitänee kohta ruveta nakkelemaan noita romppeita oikeille paikoilleen, niin ehkö se asennus levykkeen sisältävä pahvilaatikkokin sitten jostain esille vyöry.. innocent.gif
palaste
Hieno artikkeli tietokoneiden historiasta täällä: http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=20416
Kirjoittaja on varmaankin aluksi koennut tarpeen kirjoittaa jotain pakollista löpinää varhaisimmista tietokoneista, ainakin sen minkä hän osaa ja muistaa, koska niin vain on tapana tehdä, mutta se pitää hoitaa äkkiä alta pois että pääsee varsinaiseen aiheeseen eli PC:n grafiikkakorttiväylien välisten erojen nippelitietoihin. Sekä 1700-1800 -lukujen mekaaniset tietokoneet, 1960-luvun VAX- ja UNIX -mainframet, että koko 1980-1990 -lukujen kotimikrot (ja niiden väliset sodat) on unohdettu kokonaan, ihan niin kuin niitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Inkku
ja eikun sitten vaan hankkimaan ittelle edullista ja [naurua] hyväkuntoista[/naurua] autoa.. wink2.gif

tänään olis saanut otettua hyvän kuvan jos olisi ollut kamera matkassa.. happy.gif kuvan onnistumiseksi ei olisi tarvittu kuin, yksi tyyppi seisomaan 3m korkuisen rehuauman päälle pitkä vartisten pensas saksien tai leikkureiden kera.. auman yläpuolella kulki nimittäin puhelin kaapeli ja traktorin koppi hipoi sitä melko somasti viimeisiä rehuja aumaan polkiessa.. shocked.gif

siis kuvitelkaa nyt, tyyppi seisoisi korkealla rehukasan päällä, ylös ojennetuissa käsissä hänellä olisi leikkurit ja yläpuolella killuisi musta kaapeli ja sakset olis just niinku siinä hollilla.. evillaugh.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 28 August 2007, 21:41) *
ja eikun sitten vaan hankkimaan ittelle edullista ja [naurua] hyväkuntoista[/naurua] autoa.. wink2.gif

Odotas vähän yli kaksi viikkoa, niin minun tekemäni aineistonsiirtokoodi otetaan käyttöön. Silloin pääset Mikko.FI:stä katselemaan uusia autoja vaikka millä mitalla. (Miten niin mainos? biggrin.gif )
Inkku
QUOTE(palaste @ 28 August 2007, 22:23) *
QUOTE(Inkku @ 28 August 2007, 21:41) *

Odotas vähän yli kaksi viikkoa, niin minun tekemäni aineistonsiirtokoodi otetaan käyttöön. Silloin pääset Mikko.FI:stä katselemaan uusia autoja vaikka millä mitalla. (Miten niin mainos? biggrin.gif )

taidan kuitenkin hengailla Luupään kanssa vielä jonkun tovin.. biggrin.gif

saas nähä pitääkö huomenna pistää jo tuo yksi sormi pienoiseen pakettiin, kun meinaa tuo puhjennut rakkula hieman kiukkuilla tuossa.. ei tainnu tykätä tuo rakkula hyvää siitä kivien keruusta, tai siitä, että kalastelin avokäsin paremman puutteessa rehu tupposia AIV happoisesta vedestä.. biggrin.gif
Knottetron
Mikä helkkari siinä on että kun yrittää piirtää sarjakuvaa valmiiksi, keksii jatkuvasti lisää ja lisää ja lisää juonenkäänteitä mitkä saavat sen vain pitenemään. Tai että on aamulla unohtanut mitä seuraavaan ruutuun pitäisi tulla...
Ottaen huomioon että kahvi on käyttövoimani piirtämiseen, alan olla aika lähellä kofeiini myrkytystä. crazy2.gif
Jos alan kirjoittamaan jotain sekavia ensi yönä tänne niin ignoratkaa se kofeiinihoureina.
Inkku
näin tänään, kun eräs mies putosi puhelin pylväästä.. wow2.gif ei tullut korkealta alas, mutta pahan näköisesti iski ittensä alla oleviin rakenteisiin.. ei onneksi itteään rikkonut kovin pahasti.. naarmu käteen ja korvalliselle, sekä suhteellisen kova isku kylkeen, tsekkasin tilanteen ja annoin miekkoselle myöhemmin pari ice power pussia autosta.. pitääkin muistaa kaupungissa käydessä taas täydentää pientä EA tarvike tilannetta noitten Ice Power pussien osalta.. smile.gif ovat todella hyödyllisiä..

nyt tekee mieli kahvia.. drool2.gif mjehhehhehee..

jo parin päivän ajan, olen yrittänyt löytää erästä tietokoneen asennus levykettä, mutta vielä ei ole moista tuuria ollut, että olisin sen löytänyt angry.gif tiedän, että se on vihreä, se on saman kokoinen kuin CD/DVD levy.. talouteen se on ilmestynyt reilu vuosi sitten ja viimeisin varma havainto siitä on ajelehtimassa pöydällä jokunen aika sitten.. myöhemmin ehkä nojatuolissa toisessa huoneessa..

jos sitä kiusankappaletta ei löydy.. olen pakotettu viemään koneen pörssiin asennusta varten.. angry.gif en tiedä, onko se miten yleistä.. mutta ainakin Iisalmen Mustassa Pörssissä sitä tuntee ittensä niin alhaiseksi olennoksi, että se, että myyjä tulee paikalle, on jo suuri kunnia.. saatikka, että se kyseinen myyjä palvelee juuri sinua, eikä nyökkää tervehdystä sille sinun takana olevalle asiakkaalle.. angry.gif *grrrrrr*

mutta.. nyt sitä kahvetta.. sitten voi keskittyä.. johonkin.. asiaan.. innocent.gif *musta paita, neula, Decepticon merkki.. lankaa..?? cc_confused.gif *

Edit: niin joo.. joku häirikkö on soitellut minulle pitkin päivää.. hmmm.gif melkeinpä voisi sanoa, että turhauttavaa..

juu.. tiedän kuka on kyseessä, mutta poistin tyypin tiedot kännystäni jo joku aika sitten ja saisin ne helposti takaisin finderin kautta tms..

olisiko tullut peräti neljä puhelua samasta numerosta muutamaan tuntiin ja koskaan sieltä ei kuulunut muuta kuin epämääräistä ääntä.. viimeisellä kertaa, sieltä kuului, kun tämä tyyppi kävi ensin vessassa ja alkoi sitten syömään näkkäriä.. huh.gif jätin sitten linjan auki ja kun myöhemmin tsekkasin puhelun keston, se näytti 20min

noh.. itteppä menin antamaan numeroni tuolle tyypille talvella 2002 >.<*
Knottetron
Äh. Istun piirtämässä. Mietin mistäköhän tuollainen hassu mustetahra ilmaantui paperille. Jatkan piirtämistä. 5min. myöhemmin rupean ihmettelemään miksi ihmeessä sormeni ovat tavallista mustemmat.
5min myöhemmin tajuan että voisin vaikka tarkistaa kynän millä juuri tussaan sivua.
Olin sitten 10 min piirtänyt megavuotavalla tussilla sarjakuvaa. Oli vähästä kiinni ettei sivullinen mennyt hukkaan. Kyllä nyt jo tässä vaiheessa pitäisi tajuta tarkistaa HETI se kynä. Eikä 10 min kuluttua... Pitäisiköhän vain tyytyä kirjoittamaan...
Inkku
meinasi sitten palaa vaihteeksi auto eilen.. hmmm.gif

ajelin kaikessa rauhassa hikkatiellä, kun rengas osui monttuun, sitten kuului kajareista vain rätinää ja kohta alkoi tuulettimesta tulemaan savua.. shocked.gif ei kun vaan kosla tien sivuun ja repimään mankkaa irti piuhoista.. hmmm.gif oli ehkä lievästi sanottuna kuuma soitin.. musiikin polttaminen, meinasi saada ihan uusia ulottuvuuksia.. kehtuuttaa, kun minun Transformers CD levy, on siellä mankassa edelleen sisällä, enkä saa sitä sieltä pois.. angry.gif

uskomaton käry autossa ja vieläkin meinaa osa sähkölaitteista renkata.. kello ei pelaa kunnolla, ja varoitus valo ilmoittaa oven olevan auki, vaikka kaikki on kiinni.. en oo vielä ees kaikkia testannu toimiiko.. pinch.gif

ja tänään menikin sitten päivä moottorisahan kanssa leikkiessä..

huomenna on varmasti selkä ja hartiat ihan jumissa..

lievästi sanoen kaksi viimeisintä päivää on niin syvältä, että tarvittaisiin ensin kaivin kone ja pisto lapio, eikä sittenkään päästäisi vielä niin syvälle, kuin mistä nämä pari päivää on.. antaisin riemusta hihkuen päivän tai pari elämästäni jollekkin muulle kärsittäväksi vaihteeksi.. hmmm.gif

noh.. "kesä" työt sitten loppui myös virallisesti tänään ja vietän todennäköisesti loppu illan sidukan merkeissä.. raskaimman mukaan.. sly.gif
palaste
Ihme juttu, kun menee vasta aamukuudelta nukkumaan, niin herää kuitenkin viimeistään yhdeksältä ihan pirteänä. Vasta myöhään iltapäivällä sitten iskeekin totaalinen väsymys.
Inkku
päätä juilii, oon pölyn peitossa ja ihan liisterissä.. pinch.gif
palaste
Pikkuveljeni kertoi lukeneensa aina nämä "Kännissä olet ääliö" -mainokset silleen, että siinä on pilkku toisen sanan jälkeen.
Inkku
voisin vaikka vannoa, että muutamalla foorumilaisella on savon seudulla kaksois olennot.. huh.gif
viimeksi eilen näin yhden Knottetronin näköisen kaksois olennon kirjaimellisesti Jojoilevan yhdellä bussi pysäkillä.. blink.gif

ja näkyy Oskullakin olevan oma kaksois olentonsa täällä.. huh.gif
Knottetron
QUOTE(Inkku @ 2 September 2007, 21:01) *
voisin vaikka vannoa, että muutamalla foorumilaisella on savon seudulla kaksois olennot.. huh.gif
viimeksi eilen näin yhden Knottetronin näköisen kaksois olennon kirjaimellisesti Jojoilevan yhdellä bussi pysäkillä.. blink.gif

Herranjestas! Minulla on siis 5 kaksoisolento! Nyt ahistaa! Pitäisikö sopia joku tunnussana jolla tietää että se on minä?
palaste
QUOTE(Knottetron @ 2 September 2007, 23:03) *

Herranjestas! Minulla on siis 5 kaksoisolento! Nyt ahistaa! Pitäisikö sopia joku tunnussana jolla tietää että se on minä?

No huh huh, yhdessäkin kaksoisolennossa luulisi jo olevan tarpeeksi, mutta että viisi...
Inkku
QUOTE(palaste @ 3 September 2007, 11:14) *
QUOTE(Knottetron @ 2 September 2007, 23:03) *

No huh huh, yhdessäkin kaksoisolennossa luulisi jo olevan tarpeeksi, mutta että viisi...

biggrin.gif

onneksi minua on vain yksi.. wink2.gif luulisin.. blink.gif

Edit:
pahus.. vihaan niitä hetkiä, kun just on saanut jonkin homman tehtyä ja tulee se kalvava epätietoisuus.. vaikkapa astianpesukoneen käynnistys.. astiat on koneessa sisällä, pulveri mitattu annostelijaan, töpseli seinään ja kone käyntiin.. ei sen hankalampaa.. mutta sitten tulee se kalvava epätietoisuus.. oliko se varmasti Astian pesu ainetta, mitä sinne annostelijaan tuli kipattua.. blink.gif

Edit Edit:
noniin.. nyt löytyy varastosta muutama villisian pää, samoin kuin pari uutta lehmän kalloa.. olisi siellä ollut vielä kolme kalloa ottaa asti, mutta kun minulla oli jo jätesäkit täynnä ja niissä jäljelle jääneissä päissä ei ollut edes sarvia.. unsure.gif pienet sarven nysäthän nuo oli myös niissä mitä otin nyt, mutta eiköhän ne riitä.. nyt muistin myös kipata kesällä saamani sonnin kallon jorpakkoon siistiytymään.. blush2.gif
palaste
Niin kuin viikinkien foorumilla jo kerroin, olen vaihtamassa työpaikkaa. Eilen jätin irtisanoutumisilmoituksen vanhaan työpaikkaani ja uudessa työpaikassa aloitan viimeistään ensi viikkoa seuraavan viikon maanantaina. Sain tämän paikan oikeastaan sattumalta - törmäsin Tampereella yökerhossa entiseen työkaveriini ja hän suositteli hakemaan nykyiseen työpaikkaansa. No minä hain, ja näyn päässeen sisäänkin.
Inkku
QUOTE(palaste @ 5 September 2007, 20:20) *
Niin kuin viikinkien foorumilla jo kerroin, olen vaihtamassa työpaikkaa. Eilen jätin irtisanoutumisilmoituksen vanhaan työpaikkaani ja uudessa työpaikassa aloitan viimeistään ensi viikkoa seuraavan viikon maanantaina. Sain tämän paikan oikeastaan sattumalta - törmäsin Tampereella yökerhossa entiseen työkaveriini ja hän suositteli hakemaan nykyiseen työpaikkaansa. No minä hain, ja näyn päässeen sisäänkin.

ohoh.. no onneksi olkoon.. happy.gif

ittellä meinaa päivät tuntua kauhean lyihyille nyt, kun ei ole oikein töitä.. mutta arvostan kyllä joitakin "laiskoja" aamuja, kun saa nukkua kerrankin pitkään.. wink2.gif harmittaa vain, kun noita aurinkoisia lämpimiä päiviä ei sitten tainnut minulle riittää.. sad.gif

niin joo.. muistaissa ollessa.. suoritan sitten ensiviikolla pieni muotoisen katoamisen.. eli häippäsen omille teilleni sunnuntaina johonkin aikaan ja kutalehdin takaisin joskus perjantain kuluessa.. evillaugh.gif
Sini
Ei herran jestas kun nää sivut on muuttunu. Mie luulin että olin eksyny väärälle saitille kun tutun ultramariinisinimyrskyn sijasta näytölle läjähtikin aimo annos punaista plasmamarmoria. huh.gif Onneks vanha käyttäjänimi toimi vielä. Eikös ne poistakaan käyttäjiä jotka on ollu "deaktivoituina" yli puoli vuotta?
palaste
Tervetuloa takaisin Sini! Lars muutti nämä sivut erinäköisiksi jo keväällä. Kyllä ne saa itselleen takaisin sinisiksi jos haluaa. Larsin kanssa kävin keskustelun tuosta käyttäjien poistosta, ja Larsin mielipide on ehdoton ei, ketään ei poisteta.
Sini
Kyllä tämä punainenkin toimii, vaatii vaan vähän totuttelua. Mitäs muuta täällä on uutta kuin väri? Tai älä kerrokaan, saan kyllä luvan ottaa sen itse selville.

Jos sivut muutettiin jo keväällä, olen ollut tosi kauan poissa. Kävin päivittämässä profiiliin synttärini joskus alkuvuodesta ja kävin myöhemmin tsekkaamassa, onko kukaan onnitellut. laugh.gif Ettäs jaksoittekin.
Inkku
huomaamattani.. *mikä sinänsä ei ole ihme* huoneitten lämpötila oli laskenut +13,5 asteeseen.. ihmekkään jos aamusella meinasi hieman paleltaa.. laugh.gif
aattelin, että kyllähän tässä nyt pari päivää vielä tarkenee, kun sitten meen loisimaan toisten nurkkiin joksikin aikaa.. mutta ei, piti mennä hakemaan poltto puita, kun meinaa nuo hampaat kilikattaa vähän turhankin paljon.. en ole vielä raaskinut laittaa sähkölämmitystä päälle, kun menee niin turkasen paljon sähköä tämänkin mökin lämmitykseen.. unsure.gif

eilen eräs pieni kissanpentu teki aika hyvän imitaation korppikotkasta.. se istui väijyssä minun olkapäälläni, kun olin kyläpaikassa käymässä, ja joka kerta kun yritin haukata pitsasta palasen, sen pikku riiviö ennätti tunkea aina tassunsa eteen.. hmmm.gif siitä onkin aikaa, kun olen niin pienen kissanpennun kiusattavana ollut.. huh.gif
palaste
Isäni osti uuden tietokoneen ja siirtyi Windows 2000:sta Windows Vistaan. Samalla hän osti 19" TFT-näyttönsä tilalle 22" TFT-näytön ja antoi vanhan näytön minulle, 17" TFT-näytön tilalle. Minä taas siirryin Fedora Core 5:stä Fedora 7:ään. Käyttöjärjestelmän lataus netistä vei 15 tuntia ja asennus puoli tuntia. Helpommalla olisin päässyt ostamalla valmiin asennusmedian mutta sittenhän minä olisin joutunut maksamaan siitä.
Inkku
noniin.. olen siis reissussa myt tämän viikkoa täällä jossain etelä suomessa ja harrastan tällähetkellä suhteellisen tarkasti ennakoivaa ajua, kun autosta meni nyt ilmeisesti jarrupalat.. pinch.gif

mutta sellaista sattuu.. ja nyt pitää mennä mutustamaan pitsaa.. w00t.gif
Sini
Me saatiin hoitokissa, toinen meidän hoitokissahistoriassa. Pieni, arka, mustan ja valkoisen kirjava kolli (väittivät sitä villikissaksi). Äiti jokeltelee sen kantohäkin edessä niin, että pentuparka ei koskaan varmaan uskalla tulla ulos. Lässyttäisin pennulle itsekin, mutta hei, jonkunhan se tässäkin talossa on oltava järkevä aikuinen. tongue.gif

palaste
QUOTE(Sini @ 11 September 2007, 17:54) *
Me saatiin hoitokissa, toinen meidän hoitokissahistoriassa. Pieni, arka, mustan ja valkoisen kirjava kolli (väittivät sitä villikissaksi). Äiti jokeltelee sen kantohäkin edessä niin, että pentuparka ei koskaan varmaan uskalla tulla ulos. Lässyttäisin pennulle itsekin, mutta hei, jonkunhan se tässäkin talossa on oltava järkevä aikuinen. tongue.gif

Minua ainakin ärsyttää ihmiset jotka lässyttävät eläimille. Annas kun kaksi koiranomistajaa tapaavat toisensa koiriaan ulkoiluttamassa niin sitä leperrellään toistensa koirille niin että oikein pahaa tekee. Mutta kaikkein kamalinta ovat ne koiranomistajat jotka kuvittelevat synnyttäneensä tai siittäneensä koiransa.
Sini
QUOTE(palaste @ 12 September 2007, 10:32) *
Mutta kaikkein kamalinta ovat ne koiranomistajat jotka kuvittelevat synnyttäneensä tai siittäneensä koiransa.

shocked.gif Mitäs ne sellaiset ihmiset ovat?

Uusi modeemi + langaton yhteys : (kolme tietokonetta + emotietokone) = ultrahidas yhteys.
palaste
QUOTE(Sini @ 12 September 2007, 12:34) *
Mutta kaikkein kamalinta ovat ne koiranomistajat jotka kuvittelevat synnyttäneensä tai siittäneensä koiransa.

No niitä jotka puhuvat koirilleen tyyliin "Mennään kotiin kun äiti on jo väsynyt" tms.
Tetsuro

Minua ainakin ärsyttää ihmiset jotka lässyttävät eläimille. Annas kun kaksi koiranomistajaa tapaavat toisensa koiriaan ulkoiluttamassa niin sitä leperrellään toistensa koirille niin että oikein pahaa tekee. Mutta kaikkein kamalinta ovat ne koiranomistajat jotka kuvittelevat synnyttäneensä tai siittäneensä koiransa.

No mihinkäs väliin sopivat sellaiset koiranomistajat jotka lellivät lemmikkinsä pilalle joka sitten johtaa siihen että se koira saa tehdä mitä lystää kanssakulkijoille (eli purra) ja heti kun sille koiralle alkaa raivota niin sen koiranomistaja alkaa raivota takaisin?
palaste
QUOTE(Tetsuro @ 12 September 2007, 15:06) *

No mihinkäs väliin sopivat sellaiset koiranomistajat jotka lellivät lemmikkinsä pilalle joka sitten johtaa siihen että se koira saa tehdä mitä lystää kanssakulkijoille (eli purra) ja heti kun sille koiralle alkaa raivota niin sen koiranomistaja alkaa raivota takaisin?

Sellaisia ei onneksi ole tullut vielä vastaan.
palaste

Tällainen löytyi Kameraseuran edustalta.
Tetsuro
Obi-1? Obi-Wan? Jaa miten niin Star Wars-fani? tongue.gif

QUOTE(palaste @ 12 September 2007, 15:33) *

Tuollaisia ilmeisesti piisaa Jenkeissä ja Briteissä...onnexi emme afu fiellä!
Inkku
QUOTE(Tetsuro @ 12 September 2007, 17:00) *
QUOTE(palaste @ 12 September 2007, 15:33) *

Tuollaisia ilmeisesti piisaa Jenkeissä ja Briteissä...onnexi emme afu fiellä!

no sillä lailla..

itte en pahemmin lepertelyjä harrasta.. yleensäkkään.. rupeaa lähinnä naurattamaan moinen, mutta onneksi nykyään saan hillyä silmien muljauttelua, kun kuulen jonkun lepertelevän.. hmmm.gif tietyn määrän ymmärtää, mutta jossain menee se pieni sievä raja kulkee siellä jossain..

niin.. mikä olisikaan kivempaa, kuin litran verran vettä autossa..?? wink2.gif no tietenkin litra vettä, joka on autossa, mutta pullon sisäpuolella hmmm.gif mutta ainakin sain nyt liotettua sen appelsiini mehun siitä penkistä ja olut roiskeet matosta pois.. hmmm.gif

EdIt:

niin joo.. katoilen nyt sitten taasen hetkiseksi.. ellei ihmeempiä tapahdu, niin palailen takaisin joko perjantaina tai lauantaina.. adios amigos.. wave3.gif
Inkku
nyt on kqaikkiaan viisi ihmistä sanonut minulle, että olen aivan liian kiltti.. blink.gif olen aina pitänyt itseäni itsekkäänä ja julmana liikkiönä, joka ajattelee vain omaa parastaan ja ajaa vain omia etujaan muista piittaamatta.. huh.gif

Turussa käydessä sattui muuten eräs hauska juttu.. olin just lähteny Turon ja Sonjan asunnolta pois, kun rappusissa postin jakaja kysyi, että mikä asunto.. ilmeisesti postin jakaja oletti, että olen talon asukki.. tongue.gif kummini naapurissa tosin olisi talo myynnissä, mutta kun nyt ainakin pariksi vuodeksi olen varattu savon korkeudella muihin hommiin..

ja tänään sitten tuolla ajoharjoittelu radalla oli sprintti kisa autoille ja hiimailin sitten siellä se musta TRC-80 lippis päässäni, kun kuuluin taas EA porukkaan, niin minua moikkasi semmonen ihminen siellä, jota en kyllä äkkiseltään osaa keneksikään tutukseni sanoa.. blink.gif vilkaisi vain lippistäni ja moikkasi.. liekkä jostain sama lyhenne silmään sattunu tongue.gif

ilmaston vaihdos teksi kyllä hyvää.. meinasin tuossa sihauttaa pari sidukkaa ja aloittaa Frendien katsomis maratonin, kun sain kummini tyttäreltä lainaan kaikki 10 Frendien tuotantokautta * evillaugh.gif * mutta ei.. nyt pakkaan vain sidukat kiltisti autoon ja surautan kissoistani poissa ollessani huoltapitäneen pariskunnan luo auttelemaan vaneri levyjen kantamisessa.. hmmm.gif

noh.. jospa minulle jää sunnuntaina sitten iltasella jokunen tunti aikaa hommailla omia jutskia.. pitääkin täyttää ne pihatiessä olevat montut huomenna, kun niin sopivasti näkyy tuota vettä holvaavan nyt maahan asti, niin on pehmoista maata lapiolla raaputtaa niihin pahuksen sadevesi koloihin..
Psychotron
QUOTE(palaste @ 12 September 2007, 13:02) *
QUOTE(Sini @ 12 September 2007, 12:34) *

No niitä jotka puhuvat koirilleen tyyliin "Mennään kotiin kun äiti on jo väsynyt" tms.

Meillä ainakin lemmikit hoitavat lasten virkaa, ja kyllä sitä tulee niille höpötettyä välillä kummallisiin äänensävyihin. Mahdetaan olla kamalia. Onneksi ongelma on niiden jotka pitävät sitä kamalana...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.