näin tänään, kun eräs mies putosi puhelin pylväästä..

ei tullut korkealta alas, mutta pahan näköisesti iski ittensä alla oleviin rakenteisiin.. ei onneksi itteään rikkonut kovin pahasti.. naarmu käteen ja korvalliselle, sekä suhteellisen kova isku kylkeen, tsekkasin tilanteen ja annoin miekkoselle myöhemmin pari ice power pussia autosta.. pitääkin muistaa kaupungissa käydessä taas täydentää pientä EA tarvike tilannetta noitten Ice Power pussien osalta..

ovat todella hyödyllisiä..
nyt tekee mieli kahvia..

mjehhehhehee..
jo parin päivän ajan, olen yrittänyt löytää erästä tietokoneen asennus levykettä, mutta vielä ei ole moista tuuria ollut, että olisin sen löytänyt

tiedän, että se on vihreä, se on saman kokoinen kuin CD/DVD levy.. talouteen se on ilmestynyt reilu vuosi sitten ja viimeisin varma havainto siitä on ajelehtimassa pöydällä jokunen aika sitten.. myöhemmin ehkä nojatuolissa toisessa huoneessa..
jos sitä kiusankappaletta ei löydy.. olen pakotettu viemään koneen pörssiin asennusta varten..

en tiedä, onko se miten yleistä.. mutta ainakin Iisalmen Mustassa Pörssissä sitä tuntee ittensä niin alhaiseksi olennoksi, että se, että myyjä tulee paikalle, on jo suuri kunnia.. saatikka, että se kyseinen myyjä palvelee juuri sinua, eikä nyökkää tervehdystä sille sinun takana olevalle asiakkaalle..

*grrrrrr*
mutta.. nyt sitä kahvetta.. sitten voi keskittyä.. johonkin.. asiaan..

*musta paita, neula, Decepticon merkki.. lankaa..??

*
Edit: niin joo.. joku häirikkö on soitellut minulle pitkin päivää..

melkeinpä voisi sanoa, että turhauttavaa..
juu.. tiedän kuka on kyseessä, mutta poistin tyypin tiedot kännystäni jo joku aika sitten ja saisin ne helposti takaisin finderin kautta tms..
olisiko tullut peräti neljä puhelua samasta numerosta muutamaan tuntiin ja koskaan sieltä ei kuulunut muuta kuin epämääräistä ääntä.. viimeisellä kertaa, sieltä kuului, kun tämä tyyppi kävi ensin vessassa ja alkoi sitten syömään näkkäriä..

jätin sitten linjan auki ja kun myöhemmin tsekkasin puhelun keston, se näytti 20min
noh.. itteppä menin antamaan numeroni tuolle tyypille talvella 2002 >.<*