Help - Search - Members - Calendar
Full version: Yleistä höpinää, osa 3
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
Inkku
täytyy myöntää.. biggrin.gif jotenkin tykkään tästä foorumin saamasta uudesta ulkonäöstä.. laugh.gif
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 12 June 2007, 19:00) *
Kas kas, foorumeille on ilmestynyt uusi suomalainen Turun kupeesta, eli Raisiosta kuten Knottetron. Onkohan Solmulla näppinsä pelissä...? wink2.gif

Mitäs ihmettä? Minä olen täysin syytön. Ellei joku sitten ole lukenut ajatuksiani tms. Tai joku kissoistamme on innostunut höpinöistäni. Kansa, johon minäkin lukeudun, pysyy tietämättömänä. Turun kupeen uutukainen. Esittäytyös! Valaise tietämättömyytemme yötä! (kuitenkin paljastuu että tämä on joku todella läheinen tuttuni mutta en ole vain tajunnut.)
Inkku
nyt voin sanoa, että olen ajanut kahdessa päivässä enemmän traktorilla, kuin koskaan opiskelu aikanani tai koskaan kotona.. biggrin.gif mutta myönnettäköön.. tässä on tietty pieniä sivu efektejä.. blink.gif joka kerta, kun laitan silmät kiinni, niin tunnustaa, kuin ajaisi edelleen sillä samalla kytkin vikaisella traktorilla.. crazy2.gif

olen ylättynyt siitä, miten hyvä tämä minun viimeisin Nokian läppäpuhelin oikein on kestävyydeltään.. blink.gif vaikka se putosi suht korkealta kovalle kivilattialle kaksi kertaa peräkkäin niin että sen antenni murtui osittain irti ja vaikka se on nyt altistunut erilaisille luonnon tuotteille niiden erilaisissa olomuodoissa.. blush2.gif *hermostunutta naureskelua* niin siitä huolimatta se toimii moitteettomasti.. no okei.. harkitsin hetken aikaa jeesusteipin käyttämistä korjaamisessa, kun en meinannut saada sitä antennin osaa napsahtamaan takaisin paikoilleen.. biggrin.gif mutta muuten on kännykkä edelleen ihan jees kunnossa.. ei näytä tälläkään hetkellä hommailevan mitään voodoo juttuja pöydän reunalla.. paitsi että, toisinaan näytön valo näkyy menevän itsestään päälle ja sitten se sammuu hetken kuluttua ja kaikki on niinkuin ennenkin.. cc_confused.gif
Psychotron
Piti muuten lisätä siitä Green Stuffista, kun unohtui Vieremällä mainita... Maali tarttuu GS:iin hyvin, eikä ainakaan näissä meidän tekeleissä myöskään ole mitenkään lohkeillut tai mitään. Tosin se saattaa johtua Sonjan maalaustaidoista (meillähän työnjako menee niin että minä muokkaan, Sonja maalaa).
palaste
QUOTE(Knottetron @ 12 June 2007, 22:37) *
QUOTE(Psychotron @ 12 June 2007, 19:00) *
Kas kas, foorumeille on ilmestynyt uusi suomalainen Turun kupeesta, eli Raisiosta kuten Knottetron. Onkohan Solmulla näppinsä pelissä...? wink2.gif

Mitäs ihmettä? Minä olen täysin syytön. Ellei joku sitten ole lukenut ajatuksiani tms. Tai joku kissoistamme on innostunut höpinöistäni. Kansa, johon minäkin lukeudun, pysyy tietämättömänä. Turun kupeen uutukainen. Esittäytyös! Valaise tietämättömyytemme yötä! (kuitenkin paljastuu että tämä on joku todella läheinen tuttuni mutta en ole vain tajunnut.)

Saattaa tosin käydä niin, että tämä uusi raisiolainen on taas yksi niistä lukemattomista, jotka rekisteröityvät foorumille kerran eivätkä sitten enää koskaan vilkaisekaan tänne suuntaan.
Psychotron
Se olisi sääli. Täällä alkaisi olla kunnon Turun seudun jengi... evillaugh.gif
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 13 June 2007, 08:28) *
Se olisi sääli. Täällä alkaisi olla kunnon Turun seudun jengi... evillaugh.gif

Booya! Turku supremacy!11!

Mutta joo. Toivotaan että henkilö olisi sellainen joka kävisikin täällä.

Eli sinä toinen Raisiolainen. Esittäydy. smile.gif
mikoel
Repikääpä tästä huumoria:

Inkku
ajoin tänään kapealla asfaltti tiellä traktorilla, jossa oli paripyörät.. evillaugh.gif

on meinaan pahuksen hankala mieltää oikeaa ajolinjaa, kun on sentään ajanut keväästä 99 asti henkilö autolla ja traktorissa nyt kuitenkin istutaan hytissä joka on korkealla ja keskellä.. toisinkuin henkilö autossa.. blush2.gif lisä jännitystä ajamiseen toi kapealla kohtaa vastaan tuleva täysperävaunu rekka shocked.gif
Midnight Express
Kiva autokoulureissu tänään. >_< ...Ajaminen meni kyllä loistavasti, mutta kuinka ollakaan yhden ison mutkan takaa paljastui työkone, joka oli parkkeerannut suoraan keskelle tietä. Siitä sitten ojan ja koneen välistä ajamaan... opettaja joutui ohjaamaan autoa, koska aukko oli niin penteleen kapea, että minä olisin kurvannut jorpakkoon ohitusvaiheessa.

Olipa siinäkin iltapäiväshokkia kerrakseen... törmätä nyt melkein jonkinlaisen nosturiauton kylkeen...
Inkku
kuume sahailee edes takaisin.. yawn.gif iltamassa alkoi paleltamaan sen verran, että vetäisi kolmeksi tunniksi uten maille, nyt sitten kuume keljuilee.. eilinen meinasi mennä tehhessä, kun jokaisessa työ pisteessä.. *7kpl* sai juosta osasto vastaavien perässä.. hmmm.gif

niin joo.. kävin siis sitten eilen töitten jälkeen tätini luona ja tietysti joudui ristikuulusteluun viikonlopun tapaamisen johdosta tongue.gif
ja koska tätini ennätti tavata Oskun torstaina, kun kävin hakemassa joitakin ruokatavaroita sielä silloin, niin hän sanoi että, Oskuhan on ihan tolokun immeinen ja supliikki mies. happy.gif *ja se oli kohteliaisuus wink2.gif *
tätini oli lievästi sanottuna yllättynyt, kun kuuli, ettei kukaan seurueessa tupakoinut ja että eräitten virkistävien aineksien käyttäminenkin oli vähäistä. smile.gif

foorumilaisten ikä jakauman kuullessaan tätini kohotti kulmiaan ja vielä enemmän kulmat kohosi, kun kuuli, ettei kaikki ole suomalaisia laugh.gif

Edit:
pitääkin testata tänä viikonloppuna jos vain jaksan, että vieläkö minulla ja minun 13v polkupyörällä on yhteistä taivalta jäljellä vai joko minä sen kerkesin loppuun ajaa pari vuotta sitten.. biggrin.gif
mikoel
Aamulla, tänään, aamupalaa syödessäni katsoin erään, nimeltä mainitsemattoman sarjan ensimmäisen tuotantokauden päätösjakson, HEAVY METAL WAR. Olen aina pitänyt jaksosta, erityisesti sen laadukkaan tason takia.
Tänään asiat olivat kuitenkin toisin. En pystynyt juuri olemaan nauramatta jakson typeryydelle.
Ai, mistäkö tämä johtui? =Siitä, että olen katsonut LIIKAA youtubessa DRSMOOVin tekemää parodiaa kyseisestä jaksosta. laugh.gif

Ja tässähän se on:

Direct link
palaste
Tänä viikonloppuna tapasin yli 200-kiloisen kaverin, jonka sukunimi on Hento. Aika erikoinen tapaus.
Inkku
oli laitimmainen kerta, kun luen illalla viimetteeks jotain jännittävää tarinaa.. hmmm.gif *okei.. noi oli kuuluisat viimeiset sanat* luin siis illalla viimetteeks ennen maate heittäytymistä TF city of fear kirjaa.. ja näin melkein koko yön sitten unta Zombie porukasta joka yritti ottaa meikäläisen kiinni, mutta aina ihmeen kaupalla onnistuin unessa tuhoamaan jonkun niistä.. noh.. sitten aamulla heräsin siihen, että minun naamallani oli käsi, joka nyt ei oikein omalle tuntunut.. shocked.gif nooh.. koska olin sitten nukkumassa siten, että olin osittain kyljelläni niin vasemmalla kädelläni kokeilin sitten, että kenen käsi se siinä on, käsi tuntui ihan viileälle ja renolle.. wow2.gif siinä vaiheessa aukesi silmät ja tajusin tuijottavani sittenkin omaa kättäni, jonka ihan puutunut ja tunnoton, koska se oli ollut pitkään samassa asennossa.. mutta perhana kun se osasi säpsäyttää hereille, kun ei alkuun tiennyt, että kenen handy se siinä meitsin naamalla oikein roikkuu biggrin.gif

sitten olikin perinteisest kihelmöinnit yms, kun veri alkoi taas kunnolla kädessä kiertämään.. hmmm.gif
Inkku
vau.. pikaliima.. on todellakin nimensä veroista.. blink.gif

öhöm.. nou hätä.. innocent.gif hehe..
Knottetron
QUOTE(Inkku @ 17 June 2007, 15:54) *
oli laitimmainen kerta, kun luen illalla viimetteeks jotain jännittävää tarinaa.. hmmm.gif *okei.. noi oli kuuluisat viimeiset sanat* luin siis illalla viimetteeks ennen maate heittäytymistä TF city of fear kirjaa.. ja näin melkein koko yön sitten unta Zombie porukasta joka yritti ottaa meikäläisen kiinni, mutta aina ihmeen kaupalla onnistuin unessa tuhoamaan jonkun niistä.. noh.. sitten aamulla heräsin siihen, että minun naamallani oli käsi, joka nyt ei oikein omalle tuntunut.. shocked.gif nooh.. koska olin sitten nukkumassa siten, että olin osittain kyljelläni niin vasemmalla kädelläni kokeilin sitten, että kenen käsi se siinä on, käsi tuntui ihan viileälle ja renolle.. wow2.gif siinä vaiheessa aukesi silmät ja tajusin tuijottavani sittenkin omaa kättäni, jonka ihan puutunut ja tunnoton, koska se oli ollut pitkään samassa asennossa.. mutta perhana kun se osasi säpsäyttää hereille, kun ei alkuun tiennyt, että kenen handy se siinä meitsin naamalla oikein roikkuu biggrin.gif

sitten olikin perinteisest kihelmöinnit yms, kun veri alkoi taas kunnolla kädessä kiertämään.. hmmm.gif

On muuten kivaa herätä tuollaisessa tilanteessa. Etenkin kun on onnistunut nukkumaan molemmat kätensä kalmapuuduksiin ja kännykkä soi yöpöydällä.
Ja mikäli jotakuta kiinnostaa niin siinä vaiheessa oikea toimintamalli on toheltaa kännykkä sängylle, painaa nenällä vastaa nappia ja maata pää kännyn päällä että voi vastata ja yrittää kuullostaa siltä että kaikki on ok.
Inkku
QUOTE(Knottetron @ 17 June 2007, 23:19) *

On muuten kivaa herätä tuollaisessa tilanteessa. Etenkin kun on onnistunut nukkumaan molemmat kätensä kalmapuuduksiin ja kännykkä soi yöpöydällä.
Ja mikäli jotakuta kiinnostaa niin siinä vaiheessa oikea toimintamalli on toheltaa kännykkä sängylle, painaa nenällä vastaa nappia ja maata pää kännyn päällä että voi vastata ja yrittää kuullostaa siltä että kaikki on ok.

heh.. tuosta muistuukin mieleeni se kerta, kun näin unta, että minulla oli käsissäni sellaiset valkeat pitkävartiset hanskat ja minun piti saada ne pois, no aloin sitten toisella kädellä nyhtämään sitä toista hanskaa pois kädestä ja ihmettelin, kun en saanut sitä millään lähtemään irti, no sitten tuli nerokas ajatus mieleen, minähän revin sen pois kädestä hampailla, aikani siinä hammastelin olettamaani hanskaa, kun sitten havahduin ja tajusin repiväni omia sormiani.. blink.gif
sillä kertaa kyllä toivoi, että tunto ei olisi palannut niin pian.. >.<
palaste
QUOTE(Knottetron @ 17 June 2007, 23:19) *

No kyllä teille tapahtuu kaikkea ihmeellistä. Minulle on ollut puutumisesta haittaa vain silloin, kun toinen jalka puutuu melkein liikkumattomaksi ja jotenkin pitäisi nousta sängyltä ja lähteä kävelemään. Kestää vähän aikaa ennen kuin voi ottaa edes yhden askeleen.
Inkku
heh.. pahin puutumisen hetki oli silloin, kun pyydystin sen kukon viime syksynä illalla kanakopin katolta.. tongue.gif

oli muuten kiintoisaa seurata, miten sitä isoa sonnia pystyi taluttamaan pelkästä nenä renkaasta vetämällä.. blink.gif ei uskoisi, että niin ohuella pikku rinkulalla, saisi jotain niin isoa kulkemaan haluttuun suuntaan.. blink.gif

Psychotron
QUOTE(Inkku @ 18 June 2007, 22:03) *
oli muuten kiintoisaa seurata, miten sitä isoa sonnia pystyi taluttamaan pelkästä nenä renkaasta vetämällä.. blink.gif ei uskoisi, että niin ohuella pikku rinkulalla, saisi jotain niin isoa kulkemaan haluttuun suuntaan.. blink.gif

Mitäs ihmeellistä siinä on? Jos minulla olisi kärsässä lävistys, tulisin harvinaisen kiltisti perässä jos joku alkaisi minua siitä kiskoa... biggrin.gif

Tapasin muuten töissä kaverin jolla oli nätti Decepticon-logo paidassa. Hyökkäsin tietysti heti juttusille, ja annoin osoitteen tänne. Tiedä vaikka saataisiin jälleen uusi naama tänne...
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 19 June 2007, 22:00) *
QUOTE(Inkku @ 18 June 2007, 22:03) *

Mitäs ihmeellistä siinä on? Jos minulla olisi kärsässä lävistys, tulisin harvinaisen kiltisti perässä jos joku alkaisi minua siitä kiskoa... biggrin.gif

juuh.. totta.. mutta kun on nähnyt samaisen sonnin tekevän selvää parren erottajasta, joka kuitenkin oli pultattuna melkoisen tukevasti lattiaan kiinni.. tongue.gif

kävi kyllä melkoisen hyvä tuuri ittellä.. tänä aamuna juolahti mieleen, että pitäisi varmaan nostaa ne neljä jätesäkkiä ulos jo valmiiksi, kun keskiviikkona tai torstaina on pöntön tyhjennys päivä, niin nepä olikin hakeneet minun roskani jo tänään.. wow2.gif joten sattuipa hyvään saumaan se, että nostelin ne pussukat ulos ajoissa.. happy.gif
Inkku
löysin tänään autostani punaisen Malboro askin jossa oli kuusi savukettä jäljellä.. blink.gif itte en polta, enkä ole autoakaan lainannut kenellekkään.. blink.gif ilmeisesti.. autollani on joku paha tapa, josta en ole ollut aikaisemmin tietoinen.. hmmm.gif

sen siitä saa, kun jättää vetokoukullisen auton koukuttomien autojen seuraan ilman valvontaa.. hmmm.gif heti oppii pahoille tavoille.. hmmm.gif

biggrin.gif
palaste
Sorruin taas ostoksiin. smile.gif Amazonilta tuli mainos uudesta Star Trek: COE -kirjasta, kun tietävät meikäläisen hardcore-trekkeriksi (vai onko se trekkie? en ole koskaan käsittänyt eroa). Joten ostin samalla jokaisen heidän mainostamansa Star Trek -kirjan joka oli mitä tahansa muuta kuin TOS:ia tai Enterpriseä. Siinä tuli ostettua 7 kirjaa, yhteensä noin 105 $ eli noin 77 €. Ja saan ne kirjat vasta marraskuun alussa.
Knottetron
QUOTE(Inkku @ 20 June 2007, 19:04) *
löysin tänään autostani punaisen Malboro askin jossa oli kuusi savukettä jäljellä.. blink.gif itte en polta, enkä ole autoakaan lainannut kenellekkään.. blink.gif ilmeisesti.. autollani on joku paha tapa, josta en ole ollut aikaisemmin tietoinen.. hmmm.gif

sen siitä saa, kun jättää vetokoukullisen auton koukuttomien autojen seuraan ilman valvontaa.. hmmm.gif heti oppii pahoille tavoille.. hmmm.gif

Whoa. Jollakin muullakin siis ilmestyy esineitä tyhjästä paikalle. Itselläni löytyi edellisestä kämpästä kaikkea outoa sälää silloin tällöin. Kuten esim. pinsetit säkkituolin alta(enkä siis omistanut pinsettejä).
Inkku
QUOTE(Knottetron @ 20 June 2007, 22:39) *

Whoa. Jollakin muullakin siis ilmestyy esineitä tyhjästä paikalle. Itselläni löytyi edellisestä kämpästä kaikkea outoa sälää silloin tällöin. Kuten esim. pinsetit säkkituolin alta(enkä siis omistanut pinsettejä).

hih.. sellaista sattuu, niinkuin tänään oli töissä se klassinen kädet taskussa hetki kesken betonin lapioimisen, niin sitä hetken kuluttua rupesi miettimään, että miksi työ housujen taskun pohjalla on punainen Cyberkey cc_confused.gif
Protek
QUOTE(Inkku @ 20 June 2007, 22:26) *

hih.. sellaista sattuu, niinkuin tänään oli töissä se klassinen kädet taskussa hetki kesken betonin lapioimisen, niin sitä hetken kuluttua rupesi miettimään, että miksi työ housujen taskun pohjalla on punainen Cyberkey cc_confused.gif

Ehkä olet säästänyt sitä väsymyksen varalle. Vähän cyberavainvoimaa ja taas sujuu työnteko! tongue.gif
Inkku
QUOTE(Protek @ 21 June 2007, 08:30) *
QUOTE(Inkku @ 20 June 2007, 22:26) *

sen siitä saa, kun jättää vetokoukullisen auton koukuttomien autojen seuraan ilman valvontaa.. heti oppii pahoille tavoille.. hmmm.gif

Ehkä olet säästänyt sitä väsymyksen varalle. Vähän cyberavainvoimaa ja taas sujuu työnteko! tongue.gif

heh.. jos lie niin sitten käynyt.. tongue.gif

tänään olin sitten taas valuhommissa mukana ja eräs työmies tuumasi sitten yhdellä välillä että, kyllähän tämä nyt hivenen hassulle tuntuu, kun Sinä niitä 40kg säkkejä sinne myllyyn nakkelet kuin pikku kiviä.. blink.gif

heh.. miekkonen hetkeä aikaisemmin just valitti, että kun niiden säkkien nostelu alkaa käydä työstä.. menin sitten kaverina muutaman säkin nakkaamaan mammuttimyllyn päälle niin kyllähän heti osaa siitäkin sitten mainita.. ikinä ei mikään kelpaa biggrin.gif

myöhemmin, kun vaihdoin sitten vasikan jalkaan uuden "sukan" niin onnistuin sitten jotenkin tokeltamaan puukolla sormeen.. hmmm.gif
Inkku
kiintoisaa.. tässä muutamana vuotena ei ole oikein ollut mitään paikka, missä viettä juhannusta.. blink.gif viime vuonna olin töissä.. *luulisin huh.gif * niin nyt sitten tänä vuonna pitää soittaa tädille, että en ikävä kyllä pääse tänään kyläilemään siellä päin, koska pitää käydä työpaikalla vielä kertaalleen piikittämässä sonni ja sitten lähden entisen työkaverini ja hänen tuttujensa kanssa.. jonnekkin.. pahoille teille.. *shellin baariin tongue.gif * njotta silleen.. biggrin.gif

pitäis kai se ruveta hoprehtimaan kamppehia kasaan ja pakata "eväs" pussukkakin vielä mukaan.. biggrin.gif saas nähä mitä tästäkin seuraa.. mutta.. kiva sentään lähteä jonnekkin, niin ei tartte juhannuksena yksin kotona istua tai ajella hiljaisessa kaupungissa omalla autolla kiekkaan.. *eipä siinä, Luupiä on ihan mukava seuralainen ollut ihan tähänkin asti, eikä ole milläsäkkään, vaikka olenkin jäänyt yöksi pariinkin otteeseen. biggrin.gif *

öhöm.. siis.. Hyvää Juhannusta vain kaikille.. wave3.gif meitsi lähtee tutkailemaan yöttömän yön antia.. bounce1.gif
*nou hätä.. en tunne hillitöntä intoa mennä uiskentelemaan järvelle.. wink2.gif *
Psychotron
Joona, ukkoseni, nukkumaan. Sinulla on aikainen herätys huomenna. tongue.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 26 June 2007, 20:57) *

On tässä ennenkin selvitty parin-kolmen tunnin yöunella. Viimeksi juhannuksena. biggrin.gif
Inkku
QUOTE(palaste @ 26 June 2007, 21:06) *
QUOTE(Psychotron @ 26 June 2007, 20:57) *

On tässä ennenkin selvitty parin-kolmen tunnin yöunella. Viimeksi juhannuksena. biggrin.gif

mitkä yöunet.. mikä juhannus.. blink.gif öh.. ikinä en oo mitään ottanu.. innocent.gif
Inkku
bleh.. pitkä päivä.. siirsin neljän tunnin ajan koko ajan järvessä kahlaten lehmi-aitausta 30m päähän rannasta ja onnistuin repäisemään kämmenen syrjään vajaata senttiä leveän verta vuotavan haavan ja nyt siinä näkyy jyllittävän jo pieni tulehduksen poikanenkin.. ihan kiva dry.gif
sitten, sieltä järvestä pois päästyäni lakaisin ja talikoin 3h ajan rehumoskaa pois ~30m pituisesta laakasiilosta ja vihon viimeinen päivän hommista olikin sitten jalkavaivasen sonnin piikittäminen sen omassa karsinassa.. *ei riittäny inspiraatio enää ajaa sitä käsittely häkkiin, johon olisi pitänyt ensin koota ajo aidat ja sitten vielä purkaa ne.. hmmm.gif * ja toisen sonnin siirtäminen, sen kipeä kinttuisen emoja astumaan, että ensivuoden poikima kausi ei veny taas liian pitkäksi.. hmmm.gif
nyt alkaisi kyllä olla jo meitsi aika valmista kauraa.. yawn.gif taidankin kaivella pakastimesta jotain hyvää.. marjoja vaikka ja tälläytyä sohvalle kattomaan joitakin BW jaksoja.. happy.gif
palaste
Saatoin joutua tänään hankaluuksiin virkavallan kanssa. Poistuessani töistä huomasin Kaisaniemen metroasemalla ainaski kymmenen HKL:n työntekijää, kolme-neljä Securitaksen vartijaa ja yhden poliisin. Otin heistä kaksi ryhmäkuvaa, kun yksi HKL:läinen tuli sanomaan ettei heitä saa kuvata. Puolustelin, että kyllä julkisella paikalla saa kuvata mitä haluaa, niin he väittivät ettei saa ja yksi vartija kuvasi minut kamerakännykällä. Hän ei kertonut miksi - rikosrekisteriä varten vai henkilökohtaisista syistä (no se oli kyllä mies biggrin.gif ), mutta ei siinä sen kummempia. Yksi nainen kehui paitaani (se oli sama mikä minulla oli Turussa).
Psychotron
Se kamerakännykkäjuttu oli vaan pelottelua. Mutta tosiaan, jos menossa on rikospaikkatutkinta tai joku arkaluontoinen juttu, jolla on tekemistä esim. intimiteettisuojan kanssa, kuvaaminen on tosiaan kielletty.
Inkku
heräsin aamulla 5:50
selviydyin kaupunkiin 6:20
hyllytys oli valmis 7:30
sain kupposen kahvetta.. drool2.gif ilmaiseksi 8:30
sain piirrokseni valmiiksi 9:45 *vaikka aivoni olivatkin jossain lomalla*
oikeusapu toimiston ihminen ei ollutkaan paikalla 10:00 sain puhelin numeron ja soittopyynnön huomiseksi.. pinch.gif
olin toisessa kaupassa muilla asioilla 10:10 ja henkilökunnan jäsen pyyti minua purkamaan erään dvd telineen.. hmmm.gif
raahauduin takaisin autolle 11:15
olin Runnilla 11:30 ja satoi kaatamalla vettä
toinen kuppi kahvetta + leipä pala ja raparperipiirakka sihvu 12:00 drool2.gif
rehusiilon putsaus alkoi 12:30
ja päättyi 15:00
siirryin hiomaan ikkunan pokia 15:05
ja kutalehdin seuraaviin hommiin 16:00
syynäsin valvontakameran tallenteita 16:05
ja raahustin päivälliselle 17:00
ja sonnia piikittämään 17:30
ja takaisin rehusiilolle 17:45
sain tikun kämmeneeni 18:30 kun laitoin puriste nesteen ohjaus lankkuja siilon pohjalle
käänsin auton keulan kotia kohden 19:00 hmmm.gif
vaihdoin ruohonleikkurin bensaletkun 19:30 hmmm.gif
tyrkkäsin ärtyneenä koko riivatun rakkineen takaisin talliin 20:00 angry.gif koska se ei toimi vieläkään siten kuin pitäisi.. pinch.gif
grrr..

ei turhia luppo aikoja meikäläisellä.. wink2.gif
palaste
QUOTE(palaste @ 21 May 2007, 10:21) *
Kyllä tässä minäkin terassi- ja rantakelejä odotan. Onneksi näyttää viimeinkin olevan nousuun päin, tänään jo alkaa tulla toimeen ilman villapuseroa. (Talvitakin vaihdoin pois jo yli kuukausi sitten.) Ehkä kesäkuun lopussa voisi käydä tsekkaamassa millaista Hietsussa on?

Hassua kun noita samoja kelejä odottelee vieläkin. Hietsu tuli tsekattua kesäkuun ekana viikonloppuna mutta sen jälkeen ei ole pahemmin ollut tarvetta siellä käydä.
Inkku
nyt tekisi kyllä pääsy terassille ittelle vain pelkkää hyvää.. pinch.gif ei tartteis.. *pistelee sen vertta vihoiks, että ei voi lauseita nyt oikein muotoilla.. angry.gif * grrrrrrr...!!!

melkein jo toivois, että olis sittekin vahingossa polkassu siihen naulaan niin että se ois kunnolla osunu, niin ei kehtuuttas niin paljoo nyt se, että kengän pohjassa on nyt naulan mentävä reikä varpaitten kohalla.. angry.gif

vai olisko päivääni piristäny sittenkin se, että jos sillä 900kg sonnilla olisi ollut sarvet, niin olis tämäkin päivä muuttunu himpun verran toisenlaiseksi.. angry.gif

grrrr.. kehtuuttaa.. suku on pahin ja omat sisarukset vielä pahemmat.. angry.gif
Inkku
tämä päivä oli taas niitä ojasta allikkoon päiviä töitten puolesta.. pinch.gif kirjaimellisesti.. hmmm.gif se, että tutkin neljältä emolehmältä peräsuolen kautta, että löytyisikö niiltä kenties vasikkaa kohdusta.. *ainoastaan yhdeltä löytyi* alkoi tuntua pikku jutulta ulkohuussin sisäpuolen lakkaamisen ja reilusti yli reidensyvyisessä vedessä tapahtuneen lehmiaitauksen korjaamisen jälkeen.. ainakin.. se tutkimus tapahtui sisätiloissa.. blink.gif *purskahtaa raikuvaan nauruun* biggrin.gif

päivän viimeinen homma olikin sitten testata, että kuinka monta metriä voi sähköpylvästä maalata litralla valkoista maalia.. huh.gif

nyt on hiuksissa lakkaa, naamassa maalia, paidassa Aidot Luonnon Aromit ja sukat likomärät.. pinch.gif heeei.. nyt kun tässä on kuin viimosen päälle laittautunut, niin vois vaikka mennä baariloihin notkumaan.. w00t.gif *purskahtaa uudelleen raikuvaan nauruun..* biggrin.gif
mikoel
No niin! huomenna se sitten tapahtuu! Ja kauan sitä ollaan odotettu!

Ei enää vuosia. Ei enää puolta vuotta. Ei enää kolmea kuukautta. Ei enää kuukautta. Ei enää viikkoa.
HUOMENNA! Kyllä, huomenna se tapahtuu! Juhuu!
Kyllä, uskokaa tai älkää, huomenna todellakin julkaistaan dvdllä Transformers: Beast Machines . bounce1.gif
Hienoa, eikö?
Inkku
sitä kun seisoo nivusiaan myöten järvessä, vaatteet päällä ja lumpeen lehtiä kourassa vesi sateen ropistessa ympärillä, niin sitä kerkeää vaipua syviin mietteisiin kerran jos toisenkin.. hmmm.gif
palaste
No niin, olen palannut matkoiltani Ruotsissa ja Saksassa. Olipa uskomattoman kiva reissu! Tuli kierreltyä itä-Berliiniä vähän ristiin rastiin pikkuveljeni (17) kanssa. Hän oli ekaa kertaa Saksassa (ellei lasketa sitä kun hän oli äitini ja minun mukana noin 1-vuotiaana) eikä osannut yhtään saksaa, mutta kyllä silti pärjäsi hyvin. Otin yli 200 kuvaa, täytyy vielä valita niistä parhaat tänne näytille.
Psychotron
Tervetuloa takaisin, Jonathan. smile.gif

Foorumien Suomi-puoli onkin ollut aika hiljainen, kun sinä olet ollut veg, ja Inkkukin on ollut ihmeen paljon poissa (toivottavasti ei ole jäänyt lehmän alle)...
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 10 July 2007, 20:04) *
ja Inkkukin on ollut ihmeen paljon poissa (toivottavasti ei ole jäänyt lehmän alle)...

selvän näkijä sukua vai.. wink2.gif

no ei vaineskaan, pari kertaa on liipannu hivenen liian läheltä jopa minun makuuni, niinkuin tänään, kun 28 emoa + vasikat ja sonni vauhkoontu laitumella, kun olin kulkemassa laidun alueen poikki veräjälle.. shocked.gif *karkuun..!!* ja jälleen kerran päädyin järveen vyötäröä myöten, mutta tällä kertaa ei kastunu edes housut, kun tempaisin ne pois jalasta, tyhjensin taskuista avaimet ja kännykän ja kietaisin pöksyt kuin kaulaliinan harteille roikkumaan biggrin.gif *ja näin se homma etenee.. w00t.gif *

mutta, ihan päivän kehtuuttavin homma, suoraa syvimmistä syövereistä ja jne jne oli se, kun piti jälleen kerran ruveta lajittelemaan niitä hiivatin pyöröpaali muoveja ja aumamuoveja toisistaan erilleen.. pinch.gif

niin joo.. eilen tulin naurahtaneeksi sille, kun eräs toinen työntekijä oli polkaissut naulaan, ei tosin samalla tavoin kuin minä tässä aikaisemmin, eli naula varpaitten väliin, vaan ihan oli reilusti keskelle jalkaansa sen saanut.. biggrin.gif sekuntia myöhemmin hivautin sitten omaan jalkaani talikon piikki puolella.. hmmm.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 10 July 2007, 21:28) *
QUOTE(Psychotron @ 10 July 2007, 20:04) *
ja Inkkukin on ollut ihmeen paljon poissa (toivottavasti ei ole jäänyt lehmän alle)...

selvän näkijä sukua vai.. wink2.gif

no ei vaineskaan, pari kertaa on liipannu hivenen liian läheltä jopa minun makuuni, niinkuin tänään, kun 28 emoa + vasikat ja sonni vauhkoontu laitumella, kun olin kulkemassa laidun alueen poikki veräjälle.. shocked.gif *karkuun..!!* ja jälleen kerran päädyin järveen vyötäröä myöten, mutta tällä kertaa ei kastunu edes housut, kun tempaisin ne pois jalasta, tyhjensin taskuista avaimet ja kännykän ja kietaisin pöksyt kuin kaulaliinan harteille roikkumaan biggrin.gif *ja näin se homma etenee.. w00t.gif *

mutta, ihan päivän kehtuuttavin homma, suoraa syvimmistä syövereistä ja jne jne oli se, kun piti jälleen kerran ruveta lajittelemaan niitä hiivatin pyöröpaali muoveja ja aumamuoveja toisistaan erilleen.. pinch.gif

niin joo.. eilen tulin naurahtaneeksi sille, kun eräs toinen työntekijä oli polkaissut naulaan, ei tosin samalla tavoin kuin minä tässä aikaisemmin, eli naula varpaitten väliin, vaan ihan oli reilusti keskelle jalkaansa sen saanut.. biggrin.gif sekuntia myöhemmin hivautin sitten omaan jalkaani talikon piikki puolella.. hmmm.gif

...ja siis, rakkaat tämän foorumin uudet pojat ja tytöt, Inkkuhan ei ole Disney- tai Loonie Tunes-hahmo vaan on ihan oikeasti olemassa. blink.gif

tongue.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 10 July 2007, 22:08) *
...ja siis, rakkaat tämän foorumin uudet pojat ja tytöt, Inkkuhan ei ole Disney- tai Loonie Tunes-hahmo vaan on ihan oikeasti olemassa. blink.gif

ARGH..!! *antaa Unicron kolmikolle uuden käskyn.. evillaugh.gif *

biggrin.gif

kappas vain.. luulen, että pyykkikoneeni, on siirtymäisillään autuaammille linkous maille.. blink.gif menenkin tarjoamaan sille nyt ensi alkuun kannustus puhetta ja reipasta kopautusta ohjaus paneelin.. josko se siitä tokenisi.. thumbs.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 10 July 2007, 22:15) *
menenkin tarjoamaan sille nyt ensi alkuun kannustus puhetta ja reipasta kopautusta ohjaus paneelin.. josko se siitä tokenisi.. thumbs.gif

...ja ohjauspaneelistahan voit vaihtaa uuden näytönsäästäjänkin siihen... crazy2.gif

Okei, nyt alkaa juttu olla sitä tasoa että tämä painuu koisimaan...
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 10 July 2007, 22:21) *
QUOTE(Inkku @ 10 July 2007, 22:15) *
menenkin tarjoamaan sille nyt ensi alkuun kannustus puhetta ja reipasta kopautusta ohjaus paneelin.. josko se siitä tokenisi.. thumbs.gif

...ja ohjauspaneelistahan voit vaihtaa uuden näytönsäästäjänkin siihen... crazy2.gif

Okei, nyt alkaa juttu olla sitä tasoa että tämä painuu koisimaan...

mjoo.. kyllä se sillä "hellällä" taputuksella taas lähti liikkeelle uudella innolla biggrin.gif *ja jonakin päivänä näen sen vielä liikkuvan yksinään pitkin keittiön lattiaa linkouksen aikana hmmm.gif *

jotenkin kummasti siinä aina välillä jää ohjelma jumiin.. huh.gif mutta eipähän tuommoisia wanhoja räpsyjä saa muutenkaan jättää ilman valvontaa.. blink.gif
Inkku
jottei totus unohtuisi.. hmmm.gif heti aamulla sain alkajaisiksi kunnon Slämärin naamalleni niljakkaasta pyöröpaali muovista, joka irtosikin yllättävän helposti siitä paalimuovi/auma muovi kasasta.. sitten uiskentelin sinilevä kasvustossa kalastellessani rautalankaa vyötärön syvyisestä rantavedestä, poltin molemmat olkapäät auringossa, paarmat teki ylläri hyökkäyksen ja pureskelivat käsivarret vereslihalle ja horjahdin nokkospuskaan sen jälkeen, kun siipesin liikaa oikealle sotkeuduttuani Pujon varsiin ollessani polkemassa lehmiaidan alta pitkiä heiniä kohtuullisen jyrkässä rinteessä.. että silleen.. hmmm.gif mutta sitten sain kupillisen kahvia drool2.gif
palaste
No nyt minä olen sen tänä kesänä tehnyt: käynyt Itämeressä uimassa! Pihliksen rannalla tuli otettua aurinkoa noin tunnin ajan ja välillä käytyä uskaltautumassa hyytävän kylmään tongue.gif veteenkin. (Sori vaan kaikki sisämaassa asuvat. biggrin.gif ) Ja tietysti heti kun minä olen palannut Saksasta, niin koko Pihliksen yleinen uimaranta täyttyi saksalaisista turisteista. Vedinkö minä ne mukanani?
Inkku
QUOTE(palaste @ 13 July 2007, 17:05) *
No nyt minä olen sen tänä kesänä tehnyt: käynyt Itämeressä uimassa! Pihliksen rannalla tuli otettua aurinkoa noin tunnin ajan ja välillä käytyä uskaltautumassa hyytävän kylmään tongue.gif veteenkin. (Sori vaan kaikki sisämaassa asuvat. biggrin.gif ) Ja tietysti heti kun minä olen palannut Saksasta, niin koko Pihliksen yleinen uimaranta täyttyi saksalaisista turisteista. Vedinkö minä ne mukanani?

blink.gif Aurinko..?? cc_confused.gif mikä Aurinko..?? ei tuolla ulkona ole kuin vesisadetta.. angry.gif

niin.. ja koska oli/on perjantai 13pv. niin enpä ihmetellyt yhtään, kun auton etupenkiltä sai kuivailla litran verran appelsiini mehua.. hmmm.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.