Help - Search - Members - Calendar
Full version: NTFA-tapaaminen kesällä 2006?
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu > Suomalaiset NTFA-tapaamiset
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
palaste
NTFA-tapaaminen kesällä 2006 olisi hyvä idea järjestää, mutta aika ja paikka ovat vielä avoimia.

Aluksi voi sentään listata, missä paikoissa kaikki asuvat:
Helsinki: palaste, Osku
Hyvinkää: Starscream the Mighty
Iisalmi: Inkku
Joensuu: Creation Matrix
Klaukkala: DeltaSilver88
Lappeenranta: Feikki
Oulu: crawatt, vmv-81
Turku: Psychotron, Blackarachnia
Vantaa: Archangel
cc_confused.gif: Kensuke, Arnon, SamTheMan, tktt

Aikataulukin pitäisi vielä sopia. Minulle käy tällä hetkellä 12.6.-16.7. tai 24.7.-13.8. Tosin tämä tarkentuu vielä ajan kuluessa.
Jos joku haluaa täsmentää asuinpaikkaansa, tai ilmoittaa ettei ole tulossa, voi kertoa minulle ja päivitän listaa.
vmv-81
Moniko on tulossa Finnconiin/Animeconiin 18.-20. elokuuta? Siellä voisi pitää pienen miitin tai ainakin moikata, kun tavataan.  wave3.gif
Inkku
no ittestäin tiedän ainakin sen verran, että näillä näkymin joka viikon torstai on DVD:n laittoa, ellei ole joku isompi julkkari tai kamppanja. en tiedä joudunko/saanko/tulenko pitämään tuote esittelyita ensi kesänä ja jos niin milloin.. ja ei ne nuo torstai päivätkään loppujen lopuksi ole kirkossa kuulutetut.. kesä töistäkään kun ei ole vielä kuulunut puolta sanaa.. mutta näillä näkymin.. ajan kohta ei todennäköisesti tule olemaan kovin kummoinen vastus biggrin.gif
Psychotron
Meinaatko Joona että kaikki tulisivat? Minä kyllä veikkaan että jos tusinan verran tulee niin se on jo melkoinen ihme.
palaste
QUOTE(Psychotron @ 13 Touko 2006,18:09)
Meinaatko Joona että kaikki tulisivat? Minä kyllä veikkaan että jos tusinan verran tulee niin se on jo melkoinen ihme.

En meinaa että kaikki tulisivat. Mutta kun kukaan ei ole vielä ihan varmasti ilmoittanut, onko tulossa, tai eikö ole tulossa, listasin varmuuden vuoksi kaikki. Kerätään ensin lista niistä, jotka ovat tulossa, ja jätetään sitten muut tuolta listalta pois.
Psychotron
Juu, ja uusiakin jäseniä saattaa vielä ilmaantua...
Feikki
Kyllähän tuo miitti kiinnostaa. Raha puoli onkin sitten asia erikseen, mutta eiköhän sekin setviinny. Töitä mulla on suht vapaasti ja epäsäännöllisesti, eli vain jotkut päivät ovat sellaisia missä on aivan ehdoton olla mukana, mutta aikatauluja pystyy varmasti sillein säätää ettei mulla ainakaan työt tuu esteeksi.

No, missä pompitaan? bounce1.gif
mikoel
Valitaan sellainen päivä, kun olen vielä The armyssa. wave3.gif

That's the spirit!
palaste
QUOTE(Feikki @ 13 Touko 2006,18:50)
No, missä pompitaan? bounce1.gif

No, ainaski stadi, Turkku ja Oulu ovat olleet esillä. Itse olisin mieluiten stadis tai Turuus.
Blackarachnia
Mahtuuko uudet jäsenet mukaan? wink2.gif
Huhuu
minun sopimisillani tai sopimattomuuksillani ei ainakaan ole väliä, koska en kuitenkaan ole tulossa. nih.
Psychotron
Dodih. Yksi vähemmän. biggrin.gif  No ei kai. Mikset ole tulossa?
mikoel
QUOTE(Psychotron @ 13 Touko 2006,20:05)
Mikset ole tulossa?

Ehkä hän käytti aivojaan... No ei nyt sentään...
Huhuu
Dodih. Yksi vähemmän.  :D  No ei kai. Mikset ole tulossa?

koska en viihdy tuntemattomien ihmisten seurassa.
ja kaiken lisäksi paikallaoloni tappaisi teidät kaikki tylsyyteen tongue.gif
Inkku
QUOTE(Huhuu @ 13 Touko 2006,20:18)
Dodih. Yksi vähemmän.  biggrin.gif  No ei kai. Mikset ole tulossa?

koska en viihdy tuntemattomien ihmisten seurassa.
ja kaiken lisäksi paikallaoloni tappaisi teidät kaikki tylsyyteen tongue.gif

noo.. se läsnä olosi tasapainottaisi mukavasti.. minä kuitenkin hoidan sen nauruun tappamis puolen tongue.gif
Midnight Express
En minäkään erityisemmin viihdy tuntemattomien (no melkein) seurassa, mutta kyllä se onnistuu. Tapasinkin lukiossa heti ekavuonna kaverini kaverin, enkä puhunut kovin paljoa hänen kanssaan. Mutta nyt tällä tokavuodella, kun lähdettiin yhtä aikaa uskonnontunnilta kotiin, puhuin hänen kanssaan koko matkan.

Muuten, jos tapaaminen tosiaan järjestetään, ja jos tulen sinne, niin minä voin puheellani tappaa melkein jokaisen. Minä puhun paljon ja todella nopeasti. wink2.gif
Protek
Olisi mukava tavata kanssaharrastajia ihan livenä. Käytännön syyt taitanevat kuitenkin rajoittaa mahdolliset osallistumispaikat Ouluun.
palaste
QUOTE(Protek @ 15 Touko 2006,08:34)
Olisi mukava tavata kanssaharrastajia ihan livenä. Käytännön syyt taitanevat kuitenkin rajoittaa mahdolliset osallistumispaikat Ouluun.

Saa nähdä kuinka moni etelän mies tai nainen jaksaa lähteä Ouluun asti. Jos käy niin, että enemmistö ei jaksa, kannattaa mieluummin kokoontua stadis tai Turkkuses, vai miten hää siel sanoo.
Inkku
QUOTE(palaste @ 15 Touko 2006,08:14)

Saa nähdä kuinka moni etelän mies tai nainen jaksaa lähteä Ouluun asti. Jos käy niin, että enemmistö ei jaksa, kannattaa mieluummin kokoontua stadis tai Turkkuses, vai miten hää siel sanoo.

nooo... kunhan vain kerrotte sitten riittävän ajoissa minne mennä.. niin tiedän maksaa sitten sinä kuukautena vähemmän perintöveroja tongue.gif
Psychotron
QUOTE(palaste @ 15 May 2006,08:14)
Turkkuses, vai miten hää siel sanoo.

"Turus". Minä ja Sonja voidaan lähteä periaatteessa mihin vaan, ainoa ongelma on ajankohta. Lähes ainoa todellinen vapaaviikkomme koko kesänä on 19.-25.6. Muina ajankohtina emme voi viipyä missään pitkään...
Inkku
minulle käy periaatteessa mikä aika ja paikka hyvänsä.. tosin nyt kesäkuun alussa pitäisi olla kuusen taimen istutusta, ja pienellä Freelanceri varauksella on minun aina pelattava.. jos saan töitä.. en voi kieltäytyä

pitääkin muistaa tänään käydä taas vaihteen vuoksi kummittelemassa työkkärissä evillaugh.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 15 Touko 2006,09:28)
Turkkuses, vai miten hää siel sanoo.

"Turus". Minä ja Sonja voidaan lähteä periaatteessa mihin vaan, ainoa ongelma on ajankohta. Lähes ainoa todellinen vapaaviikkomme koko kesänä on 19.-25.6. Muina ajankohtina emme voi viipyä missään pitkään...

No minulle ainakin näillä näkymin sopisi 19.6.-25.6. välisenä aikana, varsinkin jos ei kovin kauas pohjan perukoille täydy lähteä.
Inkku
luultavasti tuollain 19-25.6 kävisi myös minulle.. silloin on joko keskiviikkona tai torstaina uusi leffa julkkari (ehkä), joka pitää käydä laittamassa kauppoihin.. mutta muutoin sopii ihan hyvin

*eikös se olekkin juhannusviikko smile.gif *
Protek

Enemmistön mukaanhan sitä mennään. smile.gif Itselläni noista normaalikuvioista irtaantumisen maksimaalinen aika (=lyhyt) rajaa hyvin pitkälti sitä, miten kauaksi voin lähteä. Lentsikallahan kävisi näppärästi, mutta en taida raskia... tongue.gif
Midnight Express
Minulle myös käy tuo 19-25.6. Mitä jos tekisimme kompromissin ja hankkisimme paikan jostain pohjanperukoiden ja etelän välistä? Jyväskylä?
palaste
QUOTE(DeltaSilver88 @ 15 Touko 2006,13:39)
Minulle myös käy tuo 19-25.6. Mitä jos tekisimme kompromissin ja hankkisimme paikan jostain pohjanperukoiden ja etelän välistä? Jyväskylä?

Jyväskylä käy... tai Manse Nääsville Tampere... tai vaikka Kaijjjaani... tai Rovaniemi (tai ei ehkä sittenkään)...
Archangel
Mikä ettei...PKS, Turku, Tampere...
Feikki
Mein mökil ois ainaki tilaa...

Täs on vaan se ikävä puoli, että opiskelija budjetilla jää aika monet Titan Transformers UK alpparit ostamatta, kun lähtee huiteloitsimaan ympäri Suomee... sad.gif , jos sais sitten jotenkin yhditettyä muuhun matkailuun.

Missäs muuten Crawatt?
Archangel
Missäs se teijän mökki on ?
Esim. pääkaupunkiseudulta tulijat voitaisiin tulla yhdellä autolla tai jotain ?
Feikki
Tossahan se Lemillä nököttää. Eli huonona puolena on sinne pääsy Lappeenrannasta, jos porukka tulee junalla yms. Ajomatkaa on joku 25km.

Mitäs meiän tapaamisessa tapahtuisi? Sekin tietty vaikuttaa minne mennä. Syödään, juodaan, jutellaan tietty, mutta onko porukka ajatellut pelaavansa PS2:lla Armadaa, tongue.gif kattoo TF The Elokuvan, lempijaksoja DVD:ltä, kierretään kirppareita (mistä idea tais lähteä), uida, istua terassilla, pelata slpättistä, paneeleita ja aktiviteetteja, vierailijoita (Jos sais vaikka Furmanin tai Cullenin)... cc_confused.gif
Inkku
niin ja ajan kohta tongue.gif  onko alkuviikko.. vai loppuviikko..
palaste
QUOTE(Inkku @ 15 Touko 2006,21:50)

Minulle ainakin mieluiten loppuviikko, perjantaista sunnuntaihin.
Psychotron
Ejjejjei. Tajusin vasta että silloin on tosiaan juhannus. Alkuviikko ennemmin. Perhana... miksen nähnyt tätä ennalta...
Inkku
QUOTE(palaste @ 15 Touko 2006,21:16)
QUOTE(Inkku @ 15 Touko 2006,21:50)

Minulle ainakin mieluiten loppuviikko, perjantaista sunnuntaihin.

aivan.. se sopisi minullekkin parhaiten jos minulla sattuu nimittäin olemaan tuo torstai työpäivä.. voin suunnitella ajoreittini siten.. että ajan määräänpäähän X torstain ja perjantain välisenä yönä suoraan töitten jälkeen..

jos paikka on jossain kuopion eteläpuolella..niin hölömöhän tuota on jos edes takaisin ajelee crazy2.gif
Psychotron
En halua mitenkään olla se nilkki joka heittää krapuloita attaisiin, mutta me olemme aivan muualla juhannuksena, sovittu ja lyöty jo kauan sitten. Eli tämän kertaiset näkemiset jäänevät kyllä sitten meidän osaltamme välistä... sad.gif
Feikki
Ei mullakaan mikää Jussi sovi.
Inkku
no.. istten joku toinen viikko vaan käsittelyyn.. tongue.gif luulishan tuota nyt yhden viikon/viikonlopun löytyvän.. jolloin käy tongue.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 15 May 2006,22:23)
no.. istten joku toinen viikko vaan käsittelyyn..  :p luulishan tuota nyt yhden viikon/viikonlopun löytyvän.. jolloin käy tongue.gif

Toivottavasti. Minä olen vissiin se ongelmaeläin tässä tapauksessa, kun olen jatkuvasti töissä. Sonjalle käy mikä vain vkl, mutta kun pahikset eivät pidä viikonloppuvapaita, niin minäkään en oikein voi pitää. Itseasiassa viikonloppuisin on paljon enemmän kaikinpuoleista sikailua johon joudun puuttumaan kuin arkisin. sad.gif  Mutta en tahdo olla se iänikuinen mutka matkassa, joten jos/kun se hyvä viikonloppu löytyy, yritän saada toisen vaksin sinne.
Psychotron
QUOTE(Feikki @ 15 May 2006,15:43)
Mitäs meiän tapaamisessa tapahtuisi? Sekin tietty vaikuttaa minne mennä. Syödään, juodaan, jutellaan tietty, mutta onko porukka ajatellut pelaavansa PS2:lla Armadaa, tongue.gif kattoo TF The Elokuvan, lempijaksoja DVD:ltä, kierretään kirppareita (mistä idea tais lähteä), uida, istua terassilla, pelata slpättistä, paneeleita ja aktiviteetteja

Erittäin asiallinen kysymys...

Porukalla voisi kyllä kokeilla Pleikkarin Armada-peliä, ja leffa voisi olla hauskaa katsoa, samoin voisi katsella muutamia huolella valittuja Beast Wars-jaksoja, niin ihmiset joita kiinnostaa pääsisivät hiukan siihenkin kuvioon (minäkö tuputtaisin nykyään BWia jatkuvasti... tongue.gif ), mutta itseasiassa kaikkeen tuohon kivaan tyssää ainakin se vaihtoehto että oltaisiin meillä. Kannattaa vissiin valita paikka jossa on ISO televisio. Meitä kuitenkin on niin paljon, että tilaa ja ruutua täytyy löytyä niin ettei jengillä ole sellaista oloa kuin olisivat meikäläisen vitriinissä ("sillit purkissa", anyone? wink2.gif ). Me voidaan tuoda kyllä tullessamme sekä peli (+ cheatit semmoisille joille PS2 on täysin vieras käsite) että Beast Wars-levyt (vaatii aluekoodivapaan laitteen). smile.gif  Mutta mitäs muuta? Ei kai me pelkästään toosan ääressä aiota nököttää?

Edit: Mitä on splättis?
palaste
Joo, kyllä minullekin sopii paremmin joku tavallinen viikonloppu kuin juhannus.

Splättis on värikuula-ammuntaa eli paintball. Olen sitä työpaikan porukan kanssa kerran harrastanut. Ei hassumpi laji.
Protek
Ajankohta on ainakin itselläni kohtalaisen rajoittunut. Kesäkuu menee duunissa, joten silloin rajoittuu viikonloppuihin. Heinäkuukin on lomasta huolimatta aika täyteen buukattu. Anyway, taitaa Jyskäläkin olla vähän liian kaukana, joten taidan tyytyä olemaan hengessä mukana.
Inkku
QUOTE(palaste @ 16 Touko 2006,07:00)
Splättis on värikuula-ammuntaa eli paintball. Olen sitä työpaikan porukan kanssa kerran harrastanut. Ei hassumpi laji.

tuo olisi varmasti kiintoisaa.. paljon olen kuullut siitä.. mutta kokeilemaan ei ole tullut lähdettyä kun ei ole porukkaa.. tuossa muuten taitaa ollakkin kaupungissa joku sellainen firma.. joka on erikoistunut kaikkiin tuollaisiin hommiin.. smile.gif  pitäis vissiin tarkistaa joku kerta tongue.gif

maastoa täällä kyllä olisi, tuossa olisi tuota mäkista maastoakin vielä sopivasti niin olisi ainakin haastetta tongue.gif  telkkarin kokoa en osaa sanoa, kun en sitä enää ulkoa muista ja en saa päähäni miten se mitattiin.. mutta mikään pikkuinen se ei ole minun mittapuulla, hemmetin raskas se oli silloin nostaa ensin autosta ulos ja sitten tuohon alustalleen, meinasi jotain napsahtaa selästä silloin crazy2.gif  
tupa on normaali kokoinen ja paras ranta löytyy kaupungista.. vaikka on tuossa jonkun matkan päässä tuo järvi jossa penskana on tullut uiskenneltua biggrin.gif

niin ja tuon lammen rannalla missä kalastelen on myös tuo kyläläisten rakentama kota johon näkyy aina kievarin porukoita ja muita retkeläisiä kerääntyvän makkaran paistoon
Midnight Express
Tuo Pleikkari-homma voisi olla kiinnostavaa, mutten ole koskaan pelannut koko hökötyksellä. Elokuva/sarja-katselu on yksi parhaista ideoista. Mitäs jos yrittäisin saada pari Victoryn tai Beast Wars II:n subattua jaksoa tallennettua DVD-levyille? Tai TFCogin poikien dubbeja? Siitä voisi tulla kiinnostavaa. wink2.gif  Copyright-saarnaajien ei tarvitse sanoa mitään, kiitos. Minä en fandubbi/subbi-tapauksessa välitä ollenkaan.

Sitä paitsi, jos Brandon on saanut näyttää dubbejaan oikein OTFCC:ssä eikä kukaan ole sanonut mitään vastaan, vaan itse Michael McConnohiekin kehui dubbia... onko siinä silloin jotain väärää muka?

Just. Kuitenkin. Mutta ei Cybertronin suomidubin katselua, kiitos. Mieluummin enkkudubbi. Tai sitten Peterin (eli Tagin...) Car Robots -ruotsidubbi? biggrin.gif

Paintballiakaan en ole kokeillut. Olisi kiva jos yksi kuula lätsähtäisi naamaan. Voitaisiin muuten niillä kuulilla tehdä toisillemme Transformers-värit. Kuka on G1 Optimus? (Minä olisin luultavasti G1 Smokescreen, Cerebros tai Mirage... miun bottini... smile.gif )
Psychotron
QUOTE(DeltaSilver88 @ 16 May 2006,09:33)
Tuo Pleikkari-homma voisi olla kiinnostavaa, mutten ole koskaan pelannut koko hökötyksellä.

Paintballiakaan en ole kokeillut. Olisi kiva jos yksi kuula lätsähtäisi naamaan.

Siksi ne cheatit otetaankin mukaan, että vihreilläkin pelaajilla on nimenomaan hauskaa! tongue.gif

Et muuten haluaisi paintballia päin pläsiä. Se sattuu ihan oikeasti. wink2.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 16 Touko 2006,21:43)
Et muuten haluaisi paintballia päin pläsiä. Se sattuu ihan oikeasti.  :;):

Siksi meillä oli täydet naamarit käytössä. Pomoni tosin mainitsee aina, kun asia tulee puheeksi, että se maali ei todellakaan maistu hyvältä. Täytyy uskoa häntä.
Psychotron
Kokemus puhuu? tongue.gif
Midnight Express
Paintballiakaan en ole kokeillut. Olisi kiva jos yksi kuula lätsähtäisi naamaan.

Et muuten haluaisi paintballia päin pläsiä. Se sattuu ihan oikeasti.  wink2.gif

.............Se oli sarkasmia. wink2.gif
Psychotron
QUOTE(DeltaSilver88 @ 16 May 2006,20:50)

Et muuten haluaisi paintballia päin pläsiä. Se sattuu ihan oikeasti. wink2.gif

.............Se oli sarkasmia. wink2.gif

Älä?? Minä olinkin ihan tosissani... tongue.gif No en kai...
palaste
Asiasta tuli mieleen, että kyllä kai me kaikki olemme täysi-ikäisiä? Jopa nuorisoedustajamme DeltaSilver88 ja Sini ovat juuri sen rajan ylittäneitä. Että jos halutaan mennä jatkoille johonkin baariin, niin ei kai ole ongelmaa tilata alkoholia, jos niin haluaa?
Feikki
QUOTE(palaste @ 16 May 2006,21:44)
Et muuten haluaisi paintballia päin pläsiä. Se sattuu ihan oikeasti.  :;):

Siksi meillä oli täydet naamarit käytössä. Pomoni tosin mainitsee aina, kun asia tulee puheeksi, että se maali ei todellakaan maistu hyvältä. Täytyy uskoa häntä.

Se on aika pahan makuista tosiaankin, muistaakseni... tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.