Help - Search - Members - Calendar
Full version: Den Perfekta Megatron i en classicsamling.
NTFA Forums > Svenska/Norske/Danske forum > Transformers-diskussion
Swetransformer
Hej hallå alla vänner.

Det är så att jag har ett problem.
Då "classics" är de transformers som ligger mig närmst om hjärtat så samlar jag mina robotar med det i åtanke.

Det som länge stört mig är att jag har faktiskt inte någon Bra megatron som passar in.
Jag har ju classic/henkei versionen av Megatron. Men jämför man han med många andra figurerna så håller han inte riktigt måttet.

Så jag letar efter den "Perfekta Megatronen" att ha i min samling.
Dock så, har jag själv svårt att tänka ut vilken figur det egentligen är som är den Bästa Megatron figuren i en Classic samling.

Så då tänkte jag att jag vänder mig till er smile.gif

Har ni något förslag, funderingar, tankar om vem som är den BÄSTA Megatron figuren till en Classic Samling?
TheEthernal
Ja... jag har haft samma sak unsure.gif jag har haft 4 olika megatron Titanium Megatron, Classics megatron, Cybertronian megatron och animated voyager megatron och leader megatron. men ingen har riktigt fyllt platsen. vad jag ville ha var en Megatron med G1 inspiriation men förvandlas till något annat än pistol. En megatron som ser ut som en ledare för en armé och har den känslan av styrka och listighet!
Hoppas att Transformers Prime Voyager Megatron har det som behövs! huh.gif
Thunderclash
Hm, hva med Energon Megatron eller Armada Megatron?
Swetransformer
QUOTE(Thunderclash)
Hm, hva med Energon Megatron eller Armada Megatron?

dom e helt ok. Men inte tillräckligt G1 för min smak.

QUOTE(TheEthernal)
Hoppas att Transformers Prime Voyager Megatron har det som behövs!

Jag har väldigt stora förhoppningar på Megatron från Transformers Prime jag med.
Han ser väldigt bra ut i serien och jag gillar hans alt form.
obsidian x
Classics är det som ligger mig varmast om hjärtat också.
Jag äger Henkei Megatron (Japansk variant av Classic Megatron) men tycker inte heller den passar in så bra, även fast dess färger är mer 'korrekta'.

Jag kör på War for Cybertron Megatron för tilllfället till Classics. Visst han blir inte en pistol men jag föredrar att Megatron inte blir det även fast G1 är det jag gillar mest.
Önskar att han var en Voyager, han är ju lite kort jämfört med min Henkei Optimus Prime men jag kan leva med det (fast jag stör mig på det lite).
Swetransformer
QUOTE(obsidian x @ 21 September 2011, 01:27) *
Jag kör på War for Cybertron Megatron för tilllfället till Classics. Visst han blir inte en pistol men jag föredrar att Megatron inte blir det även fast G1 är det jag gillar mest.
Önskar att han var en Voyager, han är ju lite kort jämfört med min Henkei Optimus Prime men jag kan leva med det (fast jag stör mig på det lite).

idag bytte jag faktiskt ut min Classics megatron mot just WFC Megatron. Tycker, även fast han är för liten i storlek, att han gör sig bättre i samlingen.
Nu hoppas vi bara på att Transformers Prime Voyager/Leaderclass Megatron är tillräckligt bra ch grym för att platsa i Classicsamlingen smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.