Help - Search - Members - Calendar
Full version: Finncon 2011
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
vmv-81
Tänä vuonna Finncon olisi Turussa 15.–17.7. Koska Turussa vaikuttaa olevan melko lailla NTFA:laisia ja olen nyt päättänyt käydä siellä, niin kiinnostaisiko muita järjestää pieni tapaamisenkaltainen?

Saavun Turkuun suht aikaisin torstaina ja lähden vasta maanantai-iltana, joten periaatteessa minulla on runsaasti aikaa tapaamiselle.
Inkku
HEiiiiiii...!!! w00t.gif

minun pitää käyttää yhtä marjanpoimija porukkaa lauantaina Turkkusessa shoppailemassa, mutta minua kyllä tosiaan kiinnostaisi myös tuo Finncon w00t.gif

ja samalla tietty vois myös nähdä NTFA Foorumilaisiakin siellä.. jos perjantaina minulla on työvuoro ja lauantai menee vissiin siinä shoppaillessa, niin viimestään sunnuntaina minulla olisi aikaa muuhunkun.. smile.gif mut pitää sitä vielä kattoa, että miten aikataulut passaa..
Inkku
no sen verran korjausta tohon edelliseen pähkäilyyn, että käyn todennäköisesti jo perjantaina tsekkaamassa tuon Finnconin.. smile.gif luultavimmin oon Turussa joskus klo13 tietämillä, mikäli työvuoro ei veny.. (jos työvuoro venyy, niin silloin oon vasta klo15 tietämillä Turussa.. hmmm.gif )

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.