Kralle
16 June 2009, 20:27
Nu har man bokat biljetter till smygpremiären av Transformers. Den 23e så ska man gå o se den

Väldigt NICE!
Fighbird
22 June 2009, 08:07
Lucar-tron
22 June 2009, 17:48
Jag och mina vänner har förhands bokat biljetterna för 18.30 visningen den 24.
BigPete
22 June 2009, 18:21
Jag har inte heller möjlighet att se filmen förrän den 26:e pga jobbet, men det bekymrar inte mig egentligen eftersom jag missade premiären av den första filmen också.
Kralle
22 June 2009, 22:34
Jag såg förra Smygpremiären o nu denna

. Fan va NICE. Måste bara vara på denna eftersom ja va på första

. Haha
Groundsplitter
22 June 2009, 23:00
Jag har inte ens börjat titta på att skaffa in biljetter, och för att vara ärlig så är det faktiskt så att jag börjat fundera på om jag ens ska se filmen på bio eller om jag ska vänta på DVD:n. Utifrån allt jag har hört om filmen så har jag absolut noll tilltro till den, och eftersom min ekonomi är extremt ansträngd så känns det som bortkastade pengar att se ROTF på bio.
Taggenagger
23 June 2009, 09:36
Jag och min sambo ska ikväll se filmen på Sergels biograf i Stockholm. Jag har inte hört så mycket alls om filmen kvalitét, men det blir säkert en nästan lika trevlig upplevelse som förra filmen. Jag tror inte att det blir en bättre upplevelse, då slukades man av att det var första gången man såg Transformers på bio och inte tecknat/animerat, nu har man liksom upplevt den sensationen.
Nu hoppas jag man överträffar föregångaren i effekter, men jag förväntar mig ett eller två bottennapp vad gäller komiken (exempelvis Bumblebee som urinerar) och ingen större handling. Ser fram emot hur Soundwave och Devastator gör sig, den förstnämnde tror jag inte gör så mycket väsen av sig alls dock.
Leobreaker
23 June 2009, 16:38
Jag och min tjej har bokat biljetter till visningen på torsdag den 25/6 kl. 18:10 här i Halmstad, någon mer som ska dit då så kanske vi ses.
Ska bli kul att se, hoppas att den blir sevärd och att man får se fler "robotar" denna gången.
Människorna fick för stor plats förra gången tycker jag...
Stolpen
23 June 2009, 17:00
För mig och brossan blir Kristianstad klockan 21 imorgon
Kralle
24 June 2009, 00:08
Sett den nu. För mig helt klart värt tiden o pengen.
Spellingerrors
25 June 2009, 07:39
Såg den igår på Söder! Helt underbar och i mitt tyckte på långa vägar bättre än den första!
Från den första filmen köpte jag bara en figur men från den här kommer jag nog minst att köpa fem ^^
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.