Skriver något liknande: "Säljes, prime, lekt skick, komplett & inget är trasigt".
Då det är syrrans Tradera jag använder så kollar jag inte mailen så ofta då det är hennes. Jag loggar in på Tradera någon dag efter att jag postat Prime. Ser att jag har negative feedback. "Produkten ej som beskriven" står det.
Jaha? Tänker jag, loggar in på mailen & läser något liknande att:
Du skriver att inget är traisgt men när jag öppnar "släpvagnen" så är allt trasigt så du får negative feedback av mig.
Min första tanke är att: f*n jag har skickat fel släp, tittar i min garderob & hittar då det hela släpet som jag egentligen skulle ha postat. Så jag har gjort fel helt enkelt. Mailar tillbaka:
Jag har gjort fel, du har fått fel släp men jag skickar så klart upp det på min bekostnad. Förstår bara inte varför man lämnar feedback innan man försöker att lösa eventuella problem? Får då som svar att:
Jag lämnar alltid feedback när jag har varan i handen. Stämmer det inte blir det negativ feedback. Du borde ha dubbelkollat innan du skickar dina varor.
Hur som helst så fortsätter det så & han verkar inte villig att försöka lösa problemet. Men det mest underliga är att han inte är intresserad av att få det rätta släpet?! Han säger att han redan har ett, men han har ju redan betalat för ett helt släp & jag är villig att skicka det!) Jag vet att jag har felat som säljare, jag borde ha kollat en gång till men när jag är villig att försöka lösa problemet så får jag ett nej?!
Förtjänar jag verkligen negative feedback? Hade det varit min Tradera så hade jag inte "grinat"
Hoppas ni förstår något av det jag skriver