Help - Search - Members - Calendar
Full version: TF 2
NTFA Forums > Svenska/Norske/Danske forum > Transformers-diskussion
Frockey
Nu har säkert den här diskussionen varit på tavlan förut men vet ni vilka och vilka tror ni kommer vara med i den nya filmen? smile.gif
Fighbird
Hvem jeg lige kan huske:

Sideways
Sideswipe
Ravage
Frenzy
Bumblebee
Ironhide
Skids
Mudflap
Fallen
Megatron
Starscream
Springer
Jetfire
Ratchet
Devastator
Scorponok

... plus en masse mere, tror jeg... smile.gif
Frockey
QUOTE(Fighbird @ 20 February 2009, 21:48) *
Hvem jeg lige kan huske:

Sideways
Sideswipe
Ravage
Frenzy
Bumblebee
Ironhide
Skids
Mudflap
Fallen
Megatron
Starscream
Springer
Jetfire
Ratchet
Devastator
Scorponok

... plus en masse mere, tror jeg... smile.gif

Oj! Megatron kommer tillbaka? Roligt att det är så många som kommer vara med. biggrin.gif
BigPete
Optimus Prime
Arcee
Rampage
Demolishor
Fighbird
D'oh! Nå ja: Selvfølgelig Prime også. smile.gif

Men der er et par stykker som vi har set figurer til, men som måske ikke nødvendigvis er med i filmen (vi ved det ikke), som fx Wheelie, Arcee(!), Springer, Barricade m.fl... sad.gif
Veritech79
Grimlock är ju inte med överhuvudtaget protest.gif thumbdown.gif
Fighbird
Nix, ingen Dinoboter. Bay og manuskritforfatterne syntes at gigantiske robot-dinosaurer var for urealistiske... smile.gif
SureShot
Scavenger er vist med.
Magnus Prime
Jag hoppas på att Wheeljack kommer att vara med för att jag har ju hör rykten(kanske falska).
Annars kommer jag att stå och protestera framför den person som är ansvarig till att han inte kom med angry.gif
Hoppas också på att han kommer att han kommer att vara samma person som G1 wheeljack (iallafall någorlunda som honom) bounce1.gif bounce1.gif bounce1.gif
Veritech79
QUOTE(Fighbird @ 22 February 2009, 21:36) *
Nix, ingen Dinoboter. Bay og manuskritforfatterne syntes at gigantiske robot-dinosaurer var for urealistiske... smile.gif

Nä det var ju just det där med dinsaurie-grejen som satte spiken i kistan för Grimlock (kanske...det skall ju bli en trea med om tvåan går bra tongue.gif ).
Men varför inte göra honom till skitstor och skitmäktig stridsvagn av cybertronisk modell, något liknande hans alt-mode i War Within ?!
Megatron fjantade ju inte runt och försökte gömma sig, så det behöver inte Grimlock heller göra eller hur ?!
Han är väl den siste som skulle bry sig om att han inte "smälter in" liksom, bara han får knacka Decepticon-skalle så är han nöjd och då ser man ut som man vill evillaugh.gif

"Me Grimlock...Badass !!! "

Annars är faktiskt Sideswipe den jag ser mest fram emot att få stifta närmre bekantskap med, hoppas de gjort hans personlighet lika cool som i G1 wink2.gif
Hade varit lite fränt om Sunstreaker åsså fått vara med...men brorsor-rollen har ju Skids & Mudflap axlat så det lär väl inte bli nåt av det.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.