Help - Search - Members - Calendar
Full version: TRAILER FÖR NYA FILMEN UTE !
NTFA Forums > Svenska/Norske/Danske forum > Transformersfilmen
Veritech79
Igår dök den då äntligen upp, första trailern för TF2: Revenge of the Fallen !!!! party2.gif party2.gif

Betydligt mörkare story än förra filmen, många fler transformers bl.a Ravage och Devastator (om det namnet kommer att gälla) syns tydligt på filmen,

En sneak peek finns på Youtube, men denna länk går till en lite längre trailer: http://transformers-2-trailer.blogspot.com/

Kan säga att jag längtar ju inte direkt mindre till premiären nu !!!! w00t.gif bounce1.gif

/Patrik
BigPete
Trailern släpps inte förrän på måndag. Klippet du länkade till är inspelat med en mobilkamera på biograf där trailern spelas upp innan visning av den nya Friday the 13th-filmen. Jag tittade på början som allra hastigast, men kvaliteten är fruktansvärd, så jag väntar på den officiella HD-trailern som släpps på måndag istället wink2.gif Jag ska se Friday the 13th nu ikväll så jag hoppas lite på att trailern visas på svenska biografer också, hehe smile.gif
Veritech79
QUOTE(BigPete @ 14 February 2009, 20:47) *
Trailern släpps inte förrän på måndag. Klippet du länkade till är inspelat med en mobilkamera på biograf där trailern spelas upp innan visning av den nya Friday the 13th-filmen. Jag tittade på början som allra hastigast, men kvaliteten är fruktansvärd, så jag väntar på den officiella HD-trailern som släpps på måndag istället wink2.gif Jag ska se Friday the 13th nu ikväll så jag hoppas lite på att trailern visas på svenska biografer också, hehe smile.gif

Jaja, men den går att se på i nödfall iallafall biggrin.gif
Fanns några varianter med bättre kvalitet på Youtube annars såg jag sen.

Hoppas den rullar innan filmen ikväll !!

/Patrik
BigPete
Det visade sig att de INTE visar TF-trailern tillsammans med Friday the 13th :/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.