Help - Search - Members - Calendar
Full version: Har på dig rätt kläder när du ska flyga!
NTFA Forums > Svenska/Norske/Danske forum > Transformers-diskussion
Omega Rodimus
Här får man inte visa vad man tror på! smile.gif

http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%...Id%3dDinapengar
Splitfire
... nu blev jag mållös! Vad sjuttsingen säger man? crazy2.gif
Landale
Ojoj vad världen är tokig =>. De borde kanske istället slutat typ... sälja jordnötter på flygplan. Sånna kan verkligen ta kol på allergiker som mig själv.
NRJohn
Vissa folk gör allt för att jäklas! crazy3.gif
BigPete
Jag använder bara Transformers-tröjor numera, och de flesta innehåller beväpnade robotar i motivet. Jag har rest ganska mycket det senaste året bland annat genom 8 flygturer till olika länder, men jag har aldrig blivit stoppad eller ifrågasatt på grund av mina tröjor. Skumt.
Frockey
Ibland funderar jag väl mycket.
Jag jobbar som undersköterska inom hemvården och hade för 2 år sedan en T-shirt med en hemsk dödskalle på och ingen sa någonting om den. Nu har vi dock arbetskläder. jag har dock Hohawk-frisyr och jag får bara beröm för den av de äldre. smile.gif

Så fort det kommer till resor och så, då är det alltid någon som ska gnälla. Bara för att det är en bild med ett vapen så ska de hålla på.
En kompis hade en equaliser på sin T-shirt på väg hem från USA och de bara kollade henne på insidan av tröjan sen fick hon gå på.
Löjligt.

Han kanske inte fick leka med TF:S som barn därav handlingen mot resenären. ;D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.