BruticusInGloben
8 March 2008, 23:24
Sain tänään häiritsevän yksityisviestin, jonka mukaan Defensorin olisi pitänyt olla Globenissa. Lisäksi minun annettiin ymmärtää, että salaisen mappini tietoja on joutunut vääriin käsiin. En kuitenkaan todisteiden puuttuessa suostu uskomaan tähän, sillä kätköni on käytännössä voittamaton. Toivon, että tämän palstan vakiokasvot eivät ole sekaantuneet tähän vääryyteen. Saatoin olla liiankin uskalias julkistaessani pääpiirteitä projektistani. Tiedän, että on olemassa tiettyjä tahoja, jotka haluavat tuhota kaikki todisteet Bruticuksen osallistumisesta Globenin tapahtumiin. Minulla on kuitenkin hallussani sellaista materiaalia, joka antaa viitteitä täysin toisenlaiseen todellisuuteen.
Olen jo pidemmän aikaa epäillyt, että tovereitani tällä palstalla saatettu rajoittaa jonkinlaisen mustan listan avulla. Minulla on varsin vahvat mielikuvat tiettyjen viranomaisten sekaantumisesta minun kirjoitteluuni. Ymmärrän, jos jotakuta pelottaa vastata viesteihini tai aiheisiini, enkä pidä ketään roistona tästä syystä. Toivoisin kuitenkin, että pystyisimme jatkossa keskustelemaan vapaasti, vaikka aiheet olisivatkin jossain mielessä tulenarkoja.
BruticusInGloben
9 March 2008, 12:02
Pahin painajaiseni on käynyt toteen. Sain tänään vahvistuksen saamilleni uhkauksille: ainakin osa salaisen mappini sisällöstä on joutunut ulkopuolisen henkilön käsiin. En pysty ymmärtämään, miten tämä on mahdollista. Turvallisuusalalla oleva ystäväni tarkasti oveni, eikä löytänyt minkäänlaisia murtojälkiä. On kuitenkin selvää, että olen arvioinut arkkiviholliseni ja yksi heistä on päässyt käsiksi huippusalaiseen materiaaliini. Tiedän, että tämän iskun takana ei kuitenkaan ole mikään yksittäinen roisto, vaan taustatuki on tullut varsin korkeassa asemassa olevilta tahoilta. Jouduin harkitsemaan tarkkaan tämänkin viestin julkaisemista, sillä SuPo ja mahdollisesti ulkomailla toimivat vastaavat yksiköt tarkkailevat jokaista liikettäni.
Sain vahvistuksen epäilykselle sähköpostiviestin muodossa: viesti sisälsi linkin suomi24:n forumille, jonne nimimerkki DefensorInGloben oli linkittänyt Project Globen X -aiheista materiaalia. Nykytilanteessa ei siis ole pienintänkään epäselvyyttä, etteikö materiaalia olisi vuotanut Internetiin. Haluan painottaa, että vaikka kyseisessä viestissä yritetään tehdä minusta roistoa syyttelemällä tiedon salaamisesta, kyseessä on vain jonkin viranomaistahon masinoima olkinukke. Tästä alkaa huikea pakomatkani. Toivotan kaikille onnea totuuden tavoitteluun. Ohessa linkki mainitsemaani keskusteluun.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?cat...000000033459672
BruticusInGloben
9 March 2008, 12:18
Olen v. 1999 lähtien kerännyt todisteita Bruticuksen osallisuudesta Globenin ihmeeseen ja sen oheistapahtumiin ,siitä lähtien kun havaitsin arkkivihollisteni kieltävän Bruticuksen osuuden.
Pitkään . ennen tutustumistani internetin ihmemaailmaan , en tullut tästä järin viiisaammaksi , mutta päästyäni , varsinkin edesmenneen bruticusingloben.com kotisivuille , alkoi pikkuhiljaa avartua tämän siiheksi kovin mystiseksi jääneen tapahtuman sielunelämä.
Tämä sivusto on ollut upeana apuna tässä tiedon keräilyssä, ja monta hyvää linkkiä olen bongannutkin tätä kautta.
Viimeisen vuoden olen yrittänyt saavuttaa tähän asti viimeisintä virstanpylvästä, eli kiistämätöntä todistetta Bruticuksen Leijonalaumaan kuulumisesta .... Esimerkiksi valokuvia tai videomateriaalia .
Olen hyvässä uskossa tätä metsästänyt, jotta olisin saanut TÄYDELLISEN todistuksen luotua jo vuosia laatimaani selontekoon.
Viime vuonna mua lykästi siinä mielessä hyvin, että onnistuin saamaan haastattelun "...." bruticusingloben.com-nettisivuston taustahenkilöltä, ja hänellä oli jopa muutama dokumentti tallella asiasta.
Samalla kävi ilmi, itse en ollut suinkaan tästä asiasta edes 40 % varma, mutta hän pystyi vakuuttamaan minut siitä, että Bruticus ei suinkaan ollut ainoa MM-kisoihin vuonna 1995 osallistunut Transformer.
Kuitenkin, saamani sähköpostiviesti " nopeat syövät hitaat " , asetti asiat tärkeysjärjestykseen.
Valitettettavasti kaikille tiedonjanoisille , tulen mitä luultavammin pakenemaan ulkomaille ja jätän tietoni jakamatta
En näe tässä enää mitään järkeä kun näin ruvetaan pelleilemään.
Tämä homma on nyt paketissa. En voi enää jatkaa tälle palstalle kirjoittelua. Tulen jatkossa elämään matalalla profiililla ja liikkumaan varjoissa, jotta minua ei huomattaisi. Saatan kuitenkin jonain päivänä ilmaantua johonkin miiteistänne ilman ennakkovaroitusta. Ymmärrätte varmasti, etten pysty tällaisessa ympäristössä tiedottamaan olinpaikastani.
Tetsuro
9 March 2008, 13:20
Ööööh...
...en tajua.
Protek
9 March 2008, 16:31
QUOTE(Tetsuro @ 9 March 2008, 13:20)

Ööööh...
...en tajua.
Liittynee tuohon toiseen threadiin, mistä BiG puhuu TF-keskustelussa.
BruticusInGloben
14 March 2008, 22:13
Tiedät kyllä varsin hyvin, miksi elämäsi saattaa vaikuttaa tällä hetkellä painajaismaisella. Tiedät varmasti myöskin, että voit syyttää vain itseäsi tapahtuneesta. Älä yritäkään syyttää niitä tahoja, jotka yrittävät korjata aiheuttamasi vääryydet. Kerrot aikomuksenasi olevan arvoituksellinen pakomatka ulkomaille: toivottavasti olet jo ylittänyt Suomen rajan, sillä rajavartiosto on tällä hetkellä jatkuvassa hälytystilassa. Helikopterit kiertelevät mahdollisten olinpaikkojesi yläpuolella. Olet jo saattanut huomata, että tällainen pakomatka saattaa olla mielenterveydelle vaaraksi. Vainoharhaisuus saattaa olla jo täydessä vauhdissa. Jokainen ohikulkija näyttää Defensorilta tai Mats Sundinilta. Jokainen ääni kuulostaa Pavel Burelta tekemässä jälleen yhtä maalia Leijonia vastaan. Jokainen unesi liittyy Defensoriin soittamassa pyttyä torilla kuin kitaraa.
Annan sinulle ilmaisen vinkin: käytä hyväksi harrastuksesi, valepukujen käytön, ohessa hankkimiasi taitoja. Olemme arviolta kaksi päivää sinua jäljessä. Olemme jo selvittäneet Barelli-valeasusi, joten en suosittele sen käyttöä jatkossa. Olemme myös tavoittaneet yhdyshenkilösi, karpaasin. Sinäkin olet jo varmaan ymmärtänyt, ettei kulissina toiminut Osto&myynti -liike olisi riittävä varotoimi arkkivihollisiasi vastaan. Luulitko tosiaan, että rahat tulisivat automaattisesti sinulle pöytään? Satelliittikameroilla onnistuimme paikantamaan sinut erään lähiurheilualueesi metsäosuudella paistelemassa lihaisia pihvejä. Huomasimme, ettei kypsentäminen onnistunutkaan niin helposti kuin ehkä kuvittelit.
Sinulle saattoi tulla yllätyksenä, että olemme näin pitkällä sinun jäljittämisessäsi. Kuinka kauan kuvittelet vielä pystyväsi pysymään piilossa? Pidä tätä varoituksena: vaikka viettäisit kaiken aikasi jäteastiassa, löydämme kyllä sinut. Yksi etsimämme henkilö vietti kolme viikkoa rivitalon jäteastiassa, mutta löysimme hänet, vaikkemme saaneetkaan ulkopuolisilta vihejeitä. Toisinaan siis toimimme vaistojemme varassa; jostain ihmisestä vain pystyy arvaamaan, että hän piiloutuu jäteastiaan. Ehkä pidemmäksikin aikaa.
BruticusInGloben
15 March 2008, 15:31
Painajaiseni jatkuu edelleen! Olisihan se pitänyt arvata, ettei tämän nimerkin hylkääminen karkota arkkivihollisiani kimpustani. Uusimpana käänteenä eräs arkkivihollisistani, DefensorInGloben, sai tunnukseni haltuunsa eilispäivän ajaksi. Te epäilemättä huomasittekin, että viestien sisältö oli aiempaan verrattuna varsin erikoista. Lisäksi joku saattoi huomata, että eilen tällä tunnuksella lähetetyissä viesteissä oli käytetty viesti-ikoneja, mikä ei kuulu omiin tapoihini. Sain selvitettä, että hän oli ratkaissut salasanani käyttämällä apunaan maailman tehokkainta supertietokonetta. Tästä varmaan saatte jonkinlaisen käsityksen siitä, kuinka etsitty henkilö olen juuri tällä hetkellä.
Seuraava osio tästä viestistä on osoitettu DIGille:
Olet liioitellut mielentilani epävakautta. Toistaiseksi en ole havainnut minkäänlaisia vainoharhaisuuden oireita. Arvelinkin, että osapuilleen tässä vaiheessa saisitte tietoja selville rakkaimmista harrastuksestani. Joudun kuitenkin varoittamaan, että kyseinen Barelli-valeasu ei kuulunut parhaimpiin tekeleisiin. En tietenkään uskonut, että rahat olisivat tulleet automaattisesti pöytään. Itse olen täysin valmis viemään asian oikeuteen.
Osto&myynti -liike toimi varsin vähäisenä savuverhona. Karpaasi ei ole tärkeimpiä luottohenkilöitäni - hän ei edes ole tietoinen vapauttavasta suunnitelmastani. Toisin sanoen: ette ole edistyneet yhtään jahdissanne. Itse asiassa minä olen jo paikallistanut sinut ja joitakin virkaveljistäsi. Näin esimerkiksi sinut kävelemässä R-Kioskin edessä. Katsoit suoraan minua kohti, mutta selkeästikään et oivaltanut henkilöllisyyttäni. Etkö muista vieläkään? Olin se formulakuskiksi pukeunut. Kypäräni oli sillä hetkellä kainalossa. Toisen kerran varjostin sinua K-Kaupassa. Silloinkin huomasit minut, muttet kiinnittänyt minuun erityistä huomiota, koska olin sulautunut joukkoon niin hyvin. Jos kuitenkin jostain syystä vaatetukseni jäi sinun mieleesi, olin se astronautiksi puketunut leipähyllyn vieressä.
Huhuu
15 March 2008, 18:03
Okei, minä en kyllä enää
mitenkään suostu uskomaan että tämä BIG -tyyppi olisi tarkoitus ottaa todesta
BruticusInGloben
15 March 2008, 19:43
QUOTE(Huhuu @ 15 March 2008, 19:03)

Okei, minä en kyllä enää
mitenkään suostu uskomaan että tämä BIG -tyyppi olisi tarkoitus ottaa todesta

Olitkin hieman epäuskoisen oloinen, kun näin sinut seisoskelemassa Hesburgerin edessä. Olin tuolloin pukeutunut papiksi. Katseemme kohtasivat, mutten kuitenkaan antanut vihjettä henkilöllisyydestäni. Jälkeenpäin näin sinut kävemässä Citymarketin ohitse. Tuolloin olit hieman vaivaantuneen oloinen; ikään kuin olisit joko menettämässä tosiaan uskosi tai mahdollisesti joku maailmanluokan masinoija oli muistanut sinua vierailulla.
Muista kuitenkin, että tarvitsen sinua tehtävämme päättämiseen. Toivottavasti sinulla on vielä tallessa kaikki minun lahjoittamani valepuvut ja ennennäkemättömät varusteet. Joudun antamaan ohjeet kryptatussa muodossa, mutta toivottavasti sinulla on vielä koodiavain hallussasi, eikä DIG ole päässyt kätkösi äärelle. Pidän kuitenkin jopa Hullu-Petelle mahdottamana tekona juoksuhiekan keskeltä, kuningaskobrien asuintilasta titaanisen salkun varastamista.
Ufqfnoz ji dhgjxdqqd!
Muista ruokkia vasarahait päästessäsi salaisen luolan lähistölle. Mahdollisesti Pyörä-Masa odottaa sinua suuaukolla, mutta älä huolehdi hänestä. Muista, että koko tarinan avain on sinisessä kellossa. Katso Karate Kid III jälleen kerran, niin nämä vihjeet selviävät sinulle. Kiinnitä huomiota Miyagin vuorosanoihin. Muistakaamme tänään Pasi Ö:tä kupillisella kuumaa. Tehtävämme on vaatinut muutamia uhrauksia, mutta olemme jatkuvasti lähempänä totuutta. Löydät Corollan avaimet vasemman eturenkaan alta. Hansikaslokerossa on sinulle pieni yllätys. Hattuhyllyltä löydät tehtävääsi tarvittavia välineitä.
Protek
15 March 2008, 20:05
Ookkei...
Huhuu
15 March 2008, 21:03
QUOTE(Protek @ 15 March 2008, 20:05)

Ookkei...
Todellakin...
Inkku
15 March 2008, 21:07
QUOTE(BruticusInGloben @ 15 March 2008, 20:43)

Löydät Corollan avaimet vasemman eturenkaan alta. Hansikaslokerossa on sinulle pieni yllätys. Hattuhyllyltä löydät tehtävääsi tarvittavia välineitä.
muistuipa tuosta mieleen, kun kerran etsin Nissan Patrolin avaimia sen etu akselin päältä sen jälkeen, kun veli oli ajanut sen pellon reunaan mennessään kyntämään.. luonnollisestikkin, avaimet olisi läytyneet taka akselin päältä, ellei ne olisi pudonneet alla olleeseen muta lätäkköön..
Nissan Sunnyn kanssa avaimia sai toisinaan etsiä myös bensa luukusta, tai jonkun renkaan alta.. joskus jopa jonkun tietyn puun oksan haarukasta..
BruticusInGloben
11 April 2008, 19:49
Pitkästä aikaa minulle suotiin mahdollisuus toimittaa hieman päivityksiä eeppisen pakomatkani taipaleesta. Olen tällä hetkellä Venezuelassa. Pakomatkani on edennyt odotetulla tavalla. Yhteyshenkilöni karpaasi oli noudattanut ongelmista huolimatta alkuperäistä suunnitelmaa: tarvitsemani sukellusvälineet oli haudattu erään Stonehengen kivipilarin alle. Aina yhtä vaarallinen DefensorInGloben saatiin harhautettua matkustamaan New Yorkiin ja etsimään valeasuani WTC:n raunioilta. Mahdollisesti tässä vaiheessa ihmettelette, mihin tällainen tavallinen kansalainen tarvitsisi sukellusvälineitä. Vastaus on tietenkin, että tarvitsin valeasun Anfieldin-matkalleni. Sulauduin hienosti ihmismassaan 60-luvun sukellusvälineineni ja harppuunoineni. Tarkoitukseni oli tietysti naamioitua Manchester City -faniksi.
Tämän matkan jälkeen tarkoituksena oli päästä uudelle mantereelle. Ensimmäinen ongelman muodostivat täysin puhkikuluneet lenkkarini. Alkuperäisen suunnitelman mukaan aioin rakentaa uudet Legoista, mutta käyttömukavuus ei valitettavasti ollut odotetulla tasolla. Jouduin siis turvautumaan varasuunnitelmaan ja suunnistamaan lähimpään Alehalliin. Matkustan varsin vähien matkatavaroiden kera; mukanani on vain muutama elintärkeä mikrofilmi ja Betamax-kasetti.
Salaisessa Rotterdamin-kätkössäni säilytän ainutlaatuisia Laserdisc-levyjäni, joilla on alkuperäinen Globen-videomateriaalini. Lisäksi minulla on muutama dokumentti, joilla pystyn todistamaan, että Jukka Tammi oli Tampereella kultajuhlien aikaan. Näiden joukossa on mm. Hervannan Nesteen turvanauha, jossa Jukka näkyy ostamassa kolme kaljaa ja Suffeli-patukan. Olen onnistunut hankkimaan myös tämän kallisarvoisen Suffeli-kääreen haltuuni.
Kolme vuotta sitten uskoni BIG-projektiin horjui huomattavasti. Olin jo käytännössä valmis luovuttamaan. Rahapulassani olin jopa valmis myymään Jukka "Bruticus" Tammen Suffeli-kääreen Keltaisessa Pörssissä, mutta peräännyin kuitenkin loppusuoralla tarjouksen alittaessa odotukseni. Minä olin selkeästi joutunut ankaran masinoinnin uhriksi: jatkuvat televisiokampanjat olivat saaneet minut vakuuttuneeksi, ettei Bruticus voinut olla Globenissa. Eräänä päivänä kuitenkin sain yllättävän yhteydenoton henkilöltä, joka kertoi olevansa bruticusingloben.com-palvelimen ylläpitäjä. Puhelussa sain haltuuni tunnukset, joilla pääsin muutamille hyvin salaisille alasivustoille. Kyseisillä alasivustoilla oli kaikkien Leijonien alkuperäiset haastattelut. Bruticus-viittauksia suorastaan vilisi teksteissä. Viimeinen naula masinoijien arkkuun oli itsensä Bruticuksen haastattelu. Mainittakoon, että Bruticus kertoi lempiruuakseen pippuripihvin. Tämä ainutlaatuinen tieto varmastikin riittää vakuuttamaan teidät tarinoiden totuusperäisyydestä.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.