Help - Search - Members - Calendar
Full version: Mihin katosivat...
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu
Psychotron
Nopeasti mieleen tulevat ainakin jäsenet Arnon, SamTheMan, Jonde, Starscream the Mighty, Fillerbunny, Kensuke, The Captain ja Spåra, jotka ovat kadonneet tyystin (ainakin hetkellisen) näkyvän olemassaolon jälkeen. En nyt sano itsekään olevani täällä jatkuvasti, pitkiä taukoja tulee silloin tällöin, mutta näistä osa on suorastaan tyystin kadonnut. Lisäksi esim. sekä Osku ja Crawatt että Mikoel ja Rikke tuntuvat purjehtivan koko ajan kauemmas täältä.

Mitä on tekeillä?
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 6 February 2008, 22:33) *
Nopeasti mieleen tulevat ainakin jäsenet Arnon, SamTheMan, Jonde, Starscream the Mighty, Fillerbunny, Kensuke, The Captain ja Spåra, jotka ovat kadonneet tyystin (ainakin hetkellisen) näkyvän olemassaolon jälkeen. En nyt sano itsekään olevani täällä jatkuvasti, pitkiä taukoja tulee silloin tällöin, mutta näistä osa on suorastaan tyystin kadonnut. Lisäksi esim. sekä Osku ja Crawatt että Mikoel ja Rikke tuntuvat purjehtivan koko ajan kauemmas täältä.

Mitä on tekeillä?

Gasp! Transsifaneja kerätään salaisille uudelleenkoulutusleireille!
palaste
Jaa-a, luulenpa että heitä ei tule täällä enää paljoa näkymään. Tuohon joukkoon voi vielä lisätä Tunderin ja Metan. Sekä tietysti Renegatin, joka näytti kovasti valmistautuvan keskusteluun, mutta ei sitten koskaan vaivautunut tulemaan edes paikalle.
Onneksi sentään Osku, Mikoel, Midnight Express, Crawatt ja Sini käyvät täällä aina silloin tällöin. Ainakin Sini näyttää olevan aika aktiivinen. Itseäni eniten kiinnostaa Osku, kun kyseessä on sentään NTFA Forumeiden koko moderaattorihenkilökunnasta ainoa toinen, joka osaa sanaakaan suomea.
Feikki
Ehkä puheenaiheiden puute vaikuttaa. Jos kaikki vaan löpisee suomi puolella joutavaa löpinää alueella ei se "ulkopuolisia" houkuttele liittymään keskusteluun. Elokuva meni, ja lelut synnyttävät keskustelua aika vähän, saa nähä saako sarjakuva mitään puhtia keskusteluun. Tuskin nykyistä enempää.
Protek
Ehkäpä tuo keskustelu taas kesää kohti vilkastuu, kun Animated ja Classic 2.0 hahmojen myyntiintulo lähestyy.
Sini
QUOTE(palaste @ 6 February 2008, 22:50) *
Onneksi sentään Osku, Mikoel, Midnight Express, Crawatt ja Sini käyvät täällä aina silloin tällöin. Ainakin Sini näyttää olevan aika aktiivinen.

Nii-i, silloin tällöin. Eihän siitä ole kovinkaan kauan kun edellisestä visiitistä oli kulunut liki vuosi. (Oli pikkuisen kiusallista. Ihmettelin foorumien uutta ulkoasua. "Nehän on ollu tuommoiset jo viime keväästä lähtien." tongue.gif )

Aina kun mie oon täällä käyny, täällä on ollut semmoinen ryysis, että hyvä jos itse on uskaltanut änkeä sekaan. Minne Elisakin katosi? Ja ElMico the Kicker Lover (jos tuo ei provosoi kaveria esille, niin jo nyt on)? Enkä ole nähnyt paljon uusia kasvojakaan nimimerkkejäkään. No, onneksi Inkku on vielä maisemissa. smile.gif
palaste
QUOTE(Sini @ 7 February 2008, 14:17) *
No, onneksi Inkku on vielä maisemissa. smile.gif

No Heidi ei täältä varmaan lähde kulumallakaan... biggrin.gif
mikoel
Nii-in. Minne ihmeeseen minäkin olen kadonnut? blink.gif

Luulen että suurin syy vähäiseen REKISTERÖITYMISEENI täällä johtuu siitä, että koulussa olessani ei jää paljon vapaa-aikaa ja käyn lähinnä katsomassa uutiset ja sähköpostit. Käyn minä täällä kyllä melkein päivittäin, mutta en rekisteröidy. Aina hirveä kiire.
Mutta ok, jos joku minua vielä kaipaa, niin teen turhia postauksia seuraavan viikonlopun aikana tänne.
Sittenhän haluatte jo minusta eroon. w00t.gif
Inkku
QUOTE(palaste @ 7 February 2008, 14:57) *

biggrin.gif kiitti vaan niin pal kauhiast..
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 7 February 2008, 20:26) *

Äläs sano JP. Inkku oli kyllä aika kuluneen näköinen viime lauantaina... ja katso nyt kun se yrittää vääntää jo Turun murretta... blink.gif

Mutta totta mitä Protek totesi, se ehkä vaikuttaa positiivisesti kun saadaan vereksiä aiheita...
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 7 February 2008, 22:52) *
QUOTE(Inkku @ 7 February 2008, 20:26) *

Äläs sano JP. Inkku oli kyllä aika kuluneen näköinen viime lauantaina... ja katso nyt kun se yrittää vääntää jo Turun murretta... blink.gif

shocked.gif ja minä kun olin vielä olevinaan niin poikkeuksellisen virkeänä silloin blink.gif liian vähän kahvetta.. niin se on.. ei tässä muutakaan selitystä tälle asialle ole.. hmmm.gif

Mutta totta mitä Protek totesi, se ehkä vaikuttaa positiivisesti kun saadaan vereksiä aiheita...

jep jep smile.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 7 February 2008, 23:00) *
Inkku oli kyllä aika kuluneen näköinen viime lauantaina...

shocked.gif ja minä kun olin vielä olevinaan niin poikkeuksellisen virkeänä silloin blink.gif

...ehkä se oli tiepölyä. laugh.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 7 February 2008, 23:03) *
QUOTE(Inkku @ 7 February 2008, 23:00) *
Inkku oli kyllä aika kuluneen näköinen viime lauantaina...

shocked.gif ja minä kun olin vielä olevinaan niin poikkeuksellisen virkeänä silloin blink.gif

...ehkä se oli tiepölyä. laugh.gif

juu.. ja äärimmäisen kova pakkanen ja etenkin se pahuksen kuiva ilma.. tongue.gif
Rikke
En minä minnekään kadonnut ole... Yritän käydä täällä tsekkaamassa juttuja aina kun pääsen nettiin, eli enää vain viikonloppuisin. Ehkäpä minun pitäisi sitten aktiivisemmin osallistua keskusteluihin, tähän asti luen vain tyyliin läpi mitä ootte kirjotellu, ja yritän keritä onnittelemaan jos jollakin on synttärit...
Aloitin syksyllä lukio-opinnot ja koulunkäynti onkin sitten pitänyt minut kiireisenä ja keskittyneenä... happy.gif
Sixshot
Pitääkin alkaa elämään täällä vähän aktiivisemmin..
En ole vielä hirveästi postaillut, koska kärsin lievästä foorumiujoudesta. o.O
Huhuu
QUOTE(Sixshot @ 14 February 2008, 12:22) *

Minäkin kärsin yleensä tuosta samasta, mutta ainakaan täällä suomipuolella ei ole mitään pelättävää. Eli rohkeasti vaan mukaan!
Knottetron
QUOTE(Huhuu @ 14 February 2008, 17:58) *
QUOTE(Sixshot @ 14 February 2008, 12:22) *

Minäkin kärsin yleensä tuosta samasta, mutta ainakaan täällä suomipuolella ei ole mitään pelättävää. Eli rohkeasti vaan mukaan!

Aivan oikein. Ei ole mitään syytä ujostella. Jos vaikka meikäläisen hörinöitä katsoo, niin svoi nähdä että ei sisällön tarvitse olla 100% järkevää. biggrin.gif
Psychotron
Juurikin näin. Tervetuloa porukkaan, Sixshot! smile.gif
Inkku
jep jep.. ei mitään syytä paniikkihin tai ujouteen.. wink2.gif no.. ehkä pieni paniikin poikanen silloin tällöin.. mutta kunhan ei tavoiksi ota.. biggrin.gif
Psychotron
Juuuh... Inkku aiheuttaa täällä välillä paniikkia ja kaaosta silloin kun ei jaksa sitä kotonaan harrastaa, mutta ei hätää, täällä hän ei saa rikottua mitään tai ketään, ja tietokoneetkin ovat suojassa kahviläiskiltä... biggrin.gif
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 14 February 2008, 21:15) *
Juuuh... Inkku aiheuttaa täällä välillä paniikkia ja kaaosta silloin kun ei jaksa sitä kotonaan harrastaa, mutta ei hätää, täällä hän ei saa rikottua mitään tai ketään, ja tietokoneetkin ovat suojassa kahviläiskiltä... biggrin.gif

Äläs nyt. Kyllä foorumeita voi rikkoa olematta fyysisesti paikallakin. Kaverillani oli aikanaan serveri mikä ylläpiti foorumia ja mailia. Sielä meni joku bitti vinoon ja aina minun kirjautuessa sisään, reboottasi tai kaatui tms. koko serveri. Ja kaikki tykkäs.

Eli nyt kaikki uudet aktiivisiksi ja jännätään kuka täällä saa aiheutettua moista.(viimeinen kommentti lisätty ettei täysin offtopikiksi mennä)
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 14 February 2008, 22:15) *

ja pääsin tänään olemaan ittestäni myös ylpeä.. happy.gif pääsin omin avuin ~1,35m korkuisen rehupöydän reunan yli senjälkeen kun olin käynyt puukolla nyrhimässä 3m korkeudella sijaitsevan repijän 30cm teristä pois muoveja ja naruja.. himskatti vie.. ei olisi moinen temppu vielä syksyllä onnistunut tällä kropalla cool.gif

talon isäntäkin viisasteli, että olisinhan minä päässyt sieltä terien välistä pudottautumalla maahan, sillä olishan ne rehuvaunun terät alhaalla pehmentäneet pudotusta.. biggrin.gif
Creation Matrix
Itsekin olen viime aikoina ollut täältä poissa vaikkei kukaan näyttänytkään muistavan tongue.gif

Ei sillä että tämä olisi ainoa foorumi, jolla tulee nykyään hengailtua vähemmän: vain sarjispiirtäjä John Byrnen foorumilla tulee enää päivittäin vierailtua.
Psychotron
Itzzeasiassa satuin näkemään sinun käyneen hetki sitten voorumeilla kun aloitin tämän aiheen, eli en ajatellut sinua niin "kadonneeksi" kuin noita muita... wink2.gif

Nyt tuntuu taas meikäläisen oma into hiipuvan hiukan. Luulenpa että istahdan pyllylleni ja odottelen noita uusia Classicoita saapuviksi.
Inkku
tulee vissiin sitten olemaan entistä hiljaisempaa täällä.. unsure.gif

mutta, jospa se sitten taas Classic linjan myötä aktiivisuus lisääntyisi täälläkin.. itte tulee käytyä meilkein päivittäin foorumia kyttäilemässä, josko jotain uutta olisi jo esille tullut.. tongue.gif

jepulis.. taitaapi olla leffa illan aika.. vain minä, Ravage ja TF-elokuva.. cool.gif

niin joo.. pitääkin laitta ivleä tekstin pätkä höpinä puolelle, niin saadaan hupia tähänkin päivään.. evillaugh.gif
Huhuu
QUOTE(Inkku @ 17 February 2008, 17:23) *
tulee vissiin sitten olemaan entistä hiljaisempaa täällä.. unsure.gif

mutta, jospa se sitten taas Classic linjan myötä aktiivisuus lisääntyisi täälläkin.. itte tulee käytyä meilkein päivittäin foorumia kyttäilemässä, josko jotain uutta olisi jo esille tullut.. tongue.gif

jepulis.. taitaapi olla leffa illan aika.. vain minä, Ravage ja TF-elokuva.. cool.gif

niin joo.. pitääkin laitta ivleä tekstin pätkä höpinä puolelle, niin saadaan hupia tähänkin päivään.. evillaugh.gif

millainen on "ivleä tekstinpätkä"? ja ennen kaikkea, mikä on ivleä?

niin, ja minun nettini pätkii, että jos taas(kaan) en käy täällä pyörimässä lähipäivinä niin se voi johtua siitäkin. (epäilen modeemin olevan rikki, se kun pätkäisee yhteyden vähän väliä ja alkaa etsiä linjoja uudestaan...epätavallista hitauttakin esiintyy vähän väliä...)
Sini
QUOTE(Huhuu @ 17 February 2008, 19:48) *
niin, ja minun nettini pätkii, että jos taas(kaan) en käy täällä pyörimässä lähipäivinä niin se voi johtua siitäkin. (epäilen modeemin olevan rikki, se kun pätkäisee yhteyden vähän väliä ja alkaa etsiä linjoja uudestaan...epätavallista hitauttakin esiintyy vähän väliä...)

Spybotteja? (Omassani oli vähän aikaa sitten nelisenkymmentä vakoiluohjelmaa ja muuta epäilyttävää nettisälää, jei?)
Inkku
QUOTE(Huhuu @ 17 February 2008, 20:48) *

blink.gif no jopas.. tuo on kyllä tosi hyvä esimerkki minun kirjoittamisesta.. tongue.gif kaikki kirjaimet ovat siellä, mutta ihan eri järjestyksessä, kui mitä minä olen ajatellut ne sinne kirjoittaa.. biggrin.gif ilmeisesti on tuossa käsien ajoituksessa vielä hieno säätämisen varaa.. wink2.gif

ja leffa oli Ravagelle ihan liian jännä.. biggrin.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 17 February 2008, 21:46) *

blink.gif no jopas.. tuo on kyllä tosi hyvä esimerkki minun kirjoittamisesta.. tongue.gif kaikki kirjaimet ovat siellä, mutta ihan eri järjestyksessä, kui mitä minä olen ajatellut ne sinne kirjoittaa.. biggrin.gif ilmeisesti on tuossa käsien ajoituksessa vielä hieno säätämisen varaa.. wink2.gif

Iste aissasa jkion tkmuitus ktoreo, että knhaun snaan eimsnänmein ja vmeinien karijan oavt olkeaila plakailan, tkistestä saa iahn hviyn släveä...
Sini
QUOTE(palaste @ 18 February 2008, 08:12) *
Iste aissasa jkion tkmuitus ktoreo, että knhaun snaan eimsnänmein ja vmeinien karijan oavt olkeaila plakailan, tkistestä saa iahn hviyn släveä...

Kunhan välttää sivistyssanoja...
Huhuu
QUOTE(Sini @ 17 February 2008, 20:18) *
QUOTE(Huhuu @ 17 February 2008, 19:48) *

Spybotteja? (Omassani oli vähän aikaa sitten nelisenkymmentä vakoiluohjelmaa ja muuta epäilyttävää nettisälää, jei?)

ohhoh...pitänee tutkia tuo asia.

QUOTE(Inkku @ 17 February 2008, 20:46) *

ja leffa oli Ravagelle ihan liian jännä.. biggrin.gif

ah, ja minä ihan oikeasti ajattelin että jos "ivleä" on joku savolainen murresana XD

Inkku
QUOTE(palaste @ 18 February 2008, 09:12) *
QUOTE(Inkku @ 17 February 2008, 21:46) *

blink.gif no jopas.. tuo on kyllä tosi hyvä esimerkki minun kirjoittamisesta.. tongue.gif kaikki kirjaimet ovat siellä, mutta ihan eri järjestyksessä, kui mitä minä olen ajatellut ne sinne kirjoittaa.. ilmeisesti on tuossa käsien ajoituksessa vielä hieno säätämisen varaa.. wink2.gif

no entäs kun ei ollut kuin viimeinen kirjain omalla paikallaa.. biggrin.gif

QUOTE(Huhuu @ 18 February 2008, 15:04) *
QUOTE(Inkku @ 17 February 2008, 20:46) *

blink.gif no jopas.. tuo on kyllä tosi hyvä esimerkki minun kirjoittamisesta.. tongue.gif kaikki kirjaimet ovat siellä, mutta ihan eri järjestyksessä, kui mitä minä olen ajatellut ne sinne kirjoittaa.. ilmeisesti on tuossa käsien ajoituksessa vielä hieno säätämisen varaa.. wink2.gif

ah, ja minä ihan oikeasti ajattelin että jos "ivleä" on joku savolainen murresana XD

voeshan tuo ollakkii, mutta toesaalta voephan tuo olla olemattakkii.. tongue.gif
Arnon
Tosiaan ei ole aikoihin tullut tänne kirjoiteltua ja uusien figujen hankinnatkin on olleet melko jäissä. Foorumia seurailen kuitenkin suht säännöllisesti edelleen ja kiinnostus transformereihin ei suinkaan ole lopahtanut! Tulipa viime viikonloppuna katsottua uusi TF-elokuvakin uudempaan kertaan, tällä kertaa kotisohvalta käsin smile.gif
BruticusInGloben
En tiedä mihin katosivat, mutta itse olen uusi asiakirjoittaja tällä huippuhyvällä pohjoismaisella TF-forumilla. Olen keräillyt TF-hahmoja jo yli kymmenen vuotta. Minulle onkin kertynyt jo varsin massiivinen kokoelma lähinnä G1-hahmoja. Transformersien ohella toinen intohimoni on tietysti lätkä. Varsinkin MM-jääkiekko herättää minussa käsittämättömän voimakkaita tunteita.
Psychotron
Tervetuloa porukkaan, BIG. smile.gif Hauskaa saada uusia naamoja mukaan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.