Help - Search - Members - Calendar
Full version: Tapaaminen Turussa 2.2.
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu > Suomalaiset NTFA-tapaamiset
Pages: 1, 2
palaste
Eli ketkäs olisivat tulossa mukaan toiseen Turun tapaamiseen 2.2.?
Mukaan ovat tähän asti ilmoittautuneet:
Psychotron
Blackarachnia
Palaste
Satusein
Inkku
Knottetron
Feikki
Nightbreaker
Valitettavasti minä en pääse; töissä.
Inkku
saan vapaata.. happy.gif siis olen siellä.. evillaugh.gif
Knottetron
Jaa... Tapaaminen. Kuullostaa kohtalokkaalta.
Minäkin lyllerrän paikalle. Mikäli universumi ei ihan poikkiteloin asetu. bounce1.gif
Blackarachnia
Mikäli osanottajamäärä ei tuon suuremmaksi tule, voin melkein luvata kaikille suht mukavat nukkumapaikat. Knottetron ja Satu eivät vissiin (?) makuupaikkaa tarvitse, joten majoitettavia olisi kaksi. Meillä on kaksi patjaa. Myöhään ilmoittautuvat majoitetaan parvekkeelle. tongue.gif No ei kai!
Inkku
hehe.. biggrin.gif no onneksi minun ei tarvitse tätä jossakin nurkassa tällä hetkellä piilossa olevaa pikkukaveria jälki-ilmoittaa sinne, kun saan sen reissun ajaksi hoitoon emonsa luokse.. tongue.gif
Feikki
Mä saattaisin ehkä pystyä osallistumaan. Täytyy ihmetellä onnistuisiko.
Psychotron
QUOTE(Feikki @ 19 January 2008, 14:48) *
Mä saattaisin ehkä pystyä osallistumaan. Täytyy ihmetellä onnistuisiko.

bounce1.gif Onnistuisi! bounce1.gif JOO! bounce1.gif Onnistuisi! bounce1.gif

Lisäinsentiivi: Pääsisit tutkailemaan meidän omaasi verrattuna varsin pientä mutta sitäkin itseensätyytyväisempää sarjakuvakokoelmaa. biggrin.gif
Feikki
Enemmänhän mä ihmettelisin niitä kaikkia leluja mitä sulla on! Mä kun en oo suurinta osaa TF leluista koskaan livenä nähnyt!
Knottetron
QUOTE(Blackarachnia @ 18 January 2008, 12:59) *
Knottetron ja Satu eivät vissiin (?) makuupaikkaa tarvitse,

Knotte nukkuu missä Knotte tahtoo. Knotte tahtoo nukkua kotonaan. smile.gif
Psychotron
QUOTE(Feikki @ 20 January 2008, 21:22) *
Enemmänhän mä ihmettelisin niitä kaikkia leluja mitä sulla on! Mä kun en oo suurinta osaa TF leluista koskaan livenä nähnyt!

Noh, sittenhän näkisit suurimman osan TF leluistakin livenä... tongue.gif ...mutta etkös harrastanutkin sarjakuvia noin niinkuin yleiselläkin kannalla, TF-maailman ulkopuolelta? Olis kyllä mahtavaa nähdä pitkästä aikaa! smile.gif

QUOTE(Knottetron @ 20 January 2008, 21:47) *

...paitsi jos Knotte sammuu meidän sohvalle. Sitten pitää laittaa Essille viesti että "ei huolta, tossa se kuorsaa, ei ole eksynyt CCC:een..." biggrin.gif
palaste
Mites tuonne TurQC mennään? Voin kyllä tsöbaa stogetsetitki mutta autokyytikin kelpaisi... smile.gif
Psychotron
QUOTE(palaste @ 20 January 2008, 22:56) *
Mites tuonne TurQC mennään? Voin kyllä tsöbaa stogetsetitki mutta autokyytikin kelpaisi... smile.gif

Ai, ai, AI! black_eye.gif

JP, jos meikä saa jotain pysyviä sisäelinvaurioita siitä hyvästä että kirjoitat Snadin spammia, lasku tulee perässä... crazy2.gif

Inkku, zeipii yrittää sanoa että teikäläisen pitäisi poiketa Snadin kautta ennen kuin lähdet paahtamaan tähän suuntaan. wink2.gif

Onko kukaan kuullut Midnight Elisapressistä tai OsQsta mitään? Entä saataisko uutta verta mukaan myös? Solmu & Satu on jo wanhoja partoja... Sini viimein?
Inkku
hömm hömm.. elikkäs.. lähden täältä Kiuruveden suunalta töitten jälkeen torstaina liikkeelle.. ensin vien Ravagen hoitoon emonsa luokse ja käyn tekemässä vielä yhden hyllytyskeikan Iisalmessa ja sen jälkeen ajan yötä myöten Saloon jossa teen ylläri hyökkäyksen paikalliseen kirppikseen perjantain kuluessa.. evillaugh.gif ja maanantain aikana ajelen sitten kotia kohden taasen.. se, mitä siinä perjantain ja maanatain välillä on.. ei harmainta hajua.. blush2.gif en ole vielä suunnitellut niin pitkälle.. tongue.gif mutta se on varmaa, että tällä reissulla pitää pistäytyä Toys'r'us liikkeessä jossakin välissä.. wink2.gif minun pitää.. tsekata jotakin.. innocent.gif

mutta nyt pitää viedä pentu nukkumaan.. jaksaa sitten töihin lähteä itte huomenna yawn.gif
satusein
QUOTE(Knottetron @ 20 January 2008, 21:47) *

juup, ei tartte smile.gif
Psychotron
Pitäiskö pitää niitä Arlövistä saatuja nimikylttejä, kun kerran semmoiset saatiin?

EDIT: Hmm... toisaalta, kaikilla ei ole sellaisia... pitäiskö kaikkien ottaa sitten samanlainen tatuointi? w00t.gif tongue.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 25 January 2008, 23:56) *
Pitäiskö pitää niitä Arlövistä saatuja nimikylttejä, kun kerran semmoiset saatiin?

EDIT: Hmm... toisaalta, kaikilla ei ole sellaisia... pitäiskö kaikkien ottaa sitten samanlainen tatuointi? w00t.gif tongue.gif

minua kyllä kiinnostaisi uusi tatuointi.. en vain tiedä millaisen ottais, ja kun vanhaakin pitäis hieman korjailla.. hmmm.gif
Psychotron
Hei, Fakey, tulossa tänne ens la...? cool.gif
Feikki
Hieman näyttäis siltä!
Inkku
onneksi ei ollut vielä tänä viikonloppuna.. olisin ollut perjantaina kuumeessa ja lauantainakin sai vielä tosissaan miettiä töissä, että oliko tulossa vai jotain viemässä vai minkä takia sitä seisoo lantakola toisessa, maito astia toisessa kädessä navetan keskikäytävällä automaattisen rehujakajan reitillä.. huh.gif

ja unohdin kahdet syntymäpäivät ja menin istumaan baariin.. biggrin.gif
Psychotron
Jess!! bounce1.gif Teidän kannattaa varmaan sopia JPn kanssa joku tapaamispaikka Häslingissä...?

EDIT: Vai oliko Inkun tarkoitus hakea JP...?
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 20:29) *
Jess!! bounce1.gif Teidän kannattaa varmaan sopia JPn kanssa joku tapaamispaikka Häslingissä...?

EDIT: Vai oliko Inkun tarkoitus hakea JP...?

ei ole ollut mitään puhetta asiasta.. huh.gif torstain perjantain välisenä yönä minä ajan Saloon ja se on Helsingin ja Turun puolessa välissä.. no.. siitä on 70km Turkuun.. Helsinkiin hieman pitempi matka.. tongue.gif
Feikki
Olikin näköjään aika jo päivittää profiilia. Mä oon tulossa Hämeenlinnasta. En tiedä vielä tiedä miten tai milloin tuun tai miten tai milloin lähden, jos lähden, mut toivottavasti nyt kuitenkin tuun ainaskin... blink.gif
Psychotron
OK. En tiennyt teidän tarkemmista suunnitelmista. smile.gif
Psychotron
QUOTE(Feikki @ 27 January 2008, 20:36) *
Olikin näköjään aika jo päivittää profiilia. Mä oon tulossa Hämeenlinnasta. En tiedä vielä tiedä miten tai milloin tuun tai miten tai milloin lähden, jos lähden, mut toivottavasti nyt kuitenkin tuun ainaskin... blink.gif

Ahaa...! Jos on yöpaikalle tarveta, se ei ole mikään ongelma.
Feikki
No hyvä. Oliskos teillä jokin ohjelma/aikataulu?
Psychotron
QUOTE(Feikki @ 27 January 2008, 20:40) *
No hyvä. Oliskos teillä jokin ohjelma/aikataulu?

Heh, ei... Aika vähäistä on ollut etukäteissuunnittelu ollut näissä finskiminareissa, mutta aina se aika on tuntunut loppuvan silti aivan totaalikesken! biggrin.gif Kunhan kerrot millä vempaimella saavut ja mihin, me tullaan vastaan!
Inkku
saattaapi tulla torstaista mielenkiintoinen päivä.. hmmm.gif ennenkuin pääsen lähtemään minnekkää reissun päälle, minun pitää käydä sillon ekaks aamu navetalla, sitten tekemässä hyllytys Iisalmessa taas takaisin navetalle, sitten Ravagen pitää viedä Vieremälle hoitoon ja koska haluan vaihteeksi mennä Nelostien kautta, koska siellä voi ajaa pitemmän matkaa 100km/h minun pitää ajaa vielä kerran kodin kautta.. hyvä juttu sinänsä, että voin sitten hurruutella kaikessa rauhassa yön pimeinä tunteina etiäppäin.. cool.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 20:47) *
voi ajaa pitemmän matkaa 100km/h minun pitää ajaa vielä kerran kodin kautta.. hyvä juttu sinänsä, että voin sitten hurruutella kaikessa rauhassa yön pimeinä tunteina etiäppäin.. cool.gif

wow2.gif [creepyvoice]...and lo, the night was full of corpses...[/creepyvoice]
Feikki
Mihin aikaan sinne pitäis ilmaantua? Junalla todennäköisesti tuun, ellei kämppis lähe tyttönsä luo Turkuuseen sopivasti.
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 20:52) *
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 20:47) *
voi ajaa pitemmän matkaa 100km/h minun pitää ajaa vielä kerran kodin kautta.. hyvä juttu sinänsä, että voin sitten hurruutella kaikessa rauhassa yön pimeinä tunteina etiäppäin.. cool.gif

wow2.gif [creepyvoice]...and lo, the night was full of corpses...[/creepyvoice]

niin.. ja jos Ravage onnistuu piilottamaan minun silmälasini.. niin silloin voin pitää vahvuuksilla olevia aurinkolaseja ajessani ja kukaan ei huomaa mitään outoa w00t.gif
Psychotron
QUOTE(Feikki @ 27 January 2008, 20:53) *
Mihin aikaan sinne pitäis ilmaantua? Junalla todennäköisesti tuun, ellei kämppis lähe tyttönsä luo Turkuuseen sopivasti.

Olin ovela ja otin koko sen viikonlopun vapaaksi, eli aikataulu on vapaa, varsinkin kun tulee kauempaa niin en näe reiluksi että kauheasti rajoitettaisiin aikatauluvaihtoehtoja. Kunhan ette ihan törkeän aikaisin hyökkää, eli sanotaan vaikka puolesta päivästä eteenpäin sopii tulla milloin vaan. smile.gif

EDIT: Mitähän JP puuhaa? On ollut paikalla jo kauan, mutta vjyyää vaan boord indeksiä jatkuvasti. Onkohan se kuukahtanut koneen ääreen...?
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 20:56) *
QUOTE(Feikki @ 27 January 2008, 20:53) *

Olin ovela ja otin koko sen viikonlopun vapaaksi, eli aikataulu on vapaa, varsinkin kun tulee kauempaa niin en näe reiluksi että kauheasti rajoitettaisiin aikatauluvaihtoehtoja. Kunhan ette ihan törkeän aikaisin hyökkää, eli sanotaan vaikka puolesta päivästä eteenpäin sopii tulla milloin vaan. smile.gif

mahtavaa.. cool.gif
Feikki
Ei, mut olis nyt kiva tietää yhtään tein suunnitelmista. Pitäis ottaa huomioon ajankäyttö suhteessa kouluun, budjetti, varustus yms. Yökylään vois jäädä ihan mielellään.
Inkku
ajattelin ainakin omalla kohdall ottaa makuupussin ja oman tyynyn, patjaa minulle ei ikävä kyllä ole, sitten minun pitäisi muistaa ottaa mukaan muutama uutta omistajaa odottava sarjis ja muistaakseni joitakin botteja piti ottaa myös mukaan.. ja jos muistan, niin otan myös HeadMasters dvd levyn mukaani, koska se on myynnissä.. *tulee toinen levy tilalle ja en tee kahdella kuitenkin mitään.. ja kiinnostaako/missasiko joku uusimman Harry Potter DVD levyn, minulta lähtis semmoinen muoveissa oleva ihan sopuhintaan poes.. wink2.gif
Psychotron
Hmm. Joku uhkaili tuovansa jonkun pelin...? Voi olla että ex tempore keksitään lähteä käymään jossain Turun nähtävyyksistä tai jotain, syöminen tapahtunee tuttuun tyyliin jossain kebab-paikassa tai vastaavassa, Heidi ja JP jäänevät ainakin yöksi sinun lisäksi, Satu ja Solmu lähtenevät päivän päätteeksi koteihinsa, kun eivät kaukana asu... Voi olla että innostutaan menemään paikalliseen. Ehkä. Tai sitten ei. Yleisesti ajatus on vissiin leluilla leikkimistä, mahdollista pientä kaupankäynnin tynkää, spekulaatioita sarjakuvista ja tv-sarjoista, ehkä jonkin piirretyn katsomistakin, ja PALJON yleistä höpinää, olutta ja vastaavaa... smile.gif

...kädenvääntöä, karhunpainia ja sylkykisoja unohtamatta... w00t.gif

Ja niin, varustus... hm. Meillä on kaksi patjaa ja niihin tarvittavat, eli jos joku teistä ottaa makuupussin niin se voisi olla hyvä. Sohvallakin voi ilman muuta nukkua, mutta te olette jätkät sen verran pitkiä että se ei voi olla kauhean kivaa... Muuten en usko että mitään hammasharjaa painavampaa tarvitaan. Ellei tuo jotain kaupattavaa/vaihdettavaa...
Psychotron
Ai niin, Heidi.................................................. Tykkäisin saada sen B'Boomin ohjuksen joskus... wink2.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 21:37) *
Hmm. Joku uhkaili tuovansa jonkun pelin...? Voi olla että ex tempore keksitään lähteä käymään jossain Turun nähtävyyksistä tai jotain, syöminen tapahtunee tuttuun tyyliin jossain kebab-paikassa tai vastaavassa, Heidi ja JP jäänevät ainakin yöksi sinun lisäksi, Satu ja Solmu lähtenevät päivän päätteeksi koteihinsa, kun eivät kaukana asu... Voi olla että innostutaan menemään paikalliseen. Ehkä. Tai sitten ei. Yleisesti ajatus on vissiin leluilla leikkimistä, mahdollista pientä kaupankäynnin tynkää, spekulaatioita sarjakuvista ja tv-sarjoista, ehkä jonkin piirretyn katsomistakin, ja PALJON yleistä höpinää, olutta ja vastaavaa... smile.gif

...kädenvääntöä, karhunpainia ja sylkykisoja unohtamatta... w00t.gif

Ja niin, varustus... hm. Meillä on kaksi patjaa ja niihin tarvittavat, eli jos joku teistä ottaa makuupussin niin se voisi olla hyvä. Sohvallakin voi ilman muuta nukkua, mutta te olette jätkät sen verran pitkiä että se ei voi olla kauhean kivaa... Muuten en usko että mitään hammasharjaa painavampaa tarvitaan. Ellei tuo jotain kaupattavaa/vaihdettavaa...

niin.. voisiihan sitä tietenkin syvästi harkita sitä paikalisessa käymistä.. kun minun nyt ei tarvitse heti seuraavana päivänä lähteä ajamaan Kiuruvedelle asti.. wink2.gif riittää, kun ryömin Perniöön, mistä lähden sitten maanantaina liikkehelle tongue.gif
Feikki
Ja mä tuon sen Wildmanin piirrustuksen inkulle... viimeinkin. sorry.gif
Psychotron
Tämä keskustelu on muuten totaalisen väärässä osoitteessa. Onneksi JPllä on kybermaailman avaimet taskussa, hän voi pullauttaa koko höskän takaisin oman topiccinsa alle kun herää. JP, tunnetko itsesi koskaan Tohtori Oudoksi, kun muokkaat keinotodellisuuden todellisuutta? tongue.gif

Solmukin on näemmä herännyt talviuniltaan! wave3.gif Solmu, kannattaisiko teidän Satun kanssa vähän sopia jonkinlaista yhteistä kyytiä tms. myös?
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 21:40) *
Ai niin, Heidi.................................................. Tykkäisin saada sen B'Boomin ohjuksen joskus... wink2.gif

niin se.. en vieläkään tiedä mihin se alkuperäinen on oikein joutunut.. cc_confused.gif olin niin varma, että sain kaiken pysymään siististi omassa nipussaan, mutta ilmeisesti sitten jokin ajatus katko on tullut jossakin vaiheessa.. toivon kyllä, että olisin löytänyt sen, kun keräsin kaikki figut ja osat muuttolaatikoihin sieltä huoneesta syksyllä.. sillä se oli ainoa paikka talossa, missä ne sinulle tulevat Transformerit olivat sen jälkeen säilössä jokusen päivän, kun Oskulta ne sinulle toimitettavaksi sain.. blink.gif pahus vie kun harmittaa vieläkin..
Inkku
QUOTE(Feikki @ 27 January 2008, 21:45) *
Ja mä tuon sen Wildmanin piirrustuksen inkulle... viimeinkin. sorry.gif

ei mitään paniikkia.. biggrin.gif ei tässä hevosen selässä olla..
Blackarachnia
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 20:51) *

niin se.. en vieläkään tiedä mihin se alkuperäinen on oikein joutunut.. cc_confused.gif olin niin varma, että sain kaiken pysymään siististi omassa nipussaan, mutta ilmeisesti sitten jokin ajatus katko on tullut jossakin vaiheessa.. toivon kyllä, että olisin löytänyt sen, kun keräsin kaikki figut ja osat muuttolaatikoihin sieltä huoneesta syksyllä.. sillä se oli ainoa paikka talossa, missä ne sinulle tulevat Transformerit olivat sen jälkeen säilössä jokusen päivän, kun Oskulta ne sinulle toimitettavaksi sain.. blink.gif pahus vie kun harmittaa vieläkin..

Hehhee, saat takkisi sitä ohjusta vastaan! laugh.gif
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 20:51) *
Solmukin on näemmä herännyt talviuniltaan! wave3.gif Solmu, kannattaisiko teidän Satun kanssa vähän sopia jonkinlaista yhteistä kyytiä tms. myös?

Mehän asutaan nykyään ihan eri puolilla kaupunkia? Vai meneekö minulta joku pointti ohi? Olen niin krapulassa että näen melkein pikku-ukkoja.
Mutta kyllä Zadun voi yöllä himaan nakata, ellei oteta kuppia(juuri nyt ei kyllä tee mieli kun istuu ja säikähtelee omaa kännykkäänsä), ettei joudu kulkemaan synkeän Turun läpi keskellä aamuyötä. Olettaen että auto on mun käytössä silloin.
äää... liikaa sanoja. Palaan asiaan kun olen nukkunut ja pystyn taas kuuntelemaan Judas Priestiä.
Inkku
QUOTE(Blackarachnia @ 27 January 2008, 22:01) *
QUOTE(Inkku @ 27 January 2008, 20:51) *

Hehhee, saat takkisi sitä ohjusta vastaan! laugh.gif

d'oh pinch.gif

kerroinko muuten, että ostin tässä taannoin hienon talvitakin.. wink2.gif

noh.. enköhän minä nyt yhden ohjuksen jostain esille polkaise.. evillaugh.gif

mutta, seuraavan kerran, minun kauttani toimitettavat figut kunnolla pussiin ja laatikkoon ja sitten vielä uudemman kerran pussiin ja kassakaappiin jossa ei ole isompia reikiä.. wink2.gif muuten onnistun kuitenkin vupeltamaan puolet tavaroista jonnekkin ihan muualle.. biggrin.gif
Psychotron
QUOTE(Knottetron @ 27 January 2008, 22:05) *
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 20:51) *

Mehän asutaan nykyään ihan eri puolilla kaupunkia? Vai meneekö minulta joku pointti ohi? Olen niin krapulassa että näen melkein pikku-ukkoja.
Mutta kyllä Zadun voi yöllä himaan nakata, ellei oteta kuppia(juuri nyt ei kyllä tee mieli kun istuu ja säikähtelee omaa kännykkäänsä), ettei joudu kulkemaan synkeän Turun läpi keskellä aamuyötä. Olettaen että auto on mun käytössä silloin.
äää... liikaa sanoja. Palaan asiaan kun olen nukkunut ja pystyn taas kuuntelemaan Judas Priestiä.

Ärh. Ai niin. Sää oo' tturkulaine nykyää. Ja asut vielä melkein naapurissa. En muistanut koko juttua. Hoijaa, varhaisiän dementia... Luulenpa että hukkaisin umpilisäkkeenikin ellei se olisi... ai niin, sehän leikattiin pois takavuosina... crazy2.gif
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 22:40) *
Ärh. Ai niin. Sää oo' tturkulaine nykyää. Ja asut vielä melkein naapurissa. En muistanut koko juttua. Hoijaa, varhaisiän dementia... Luulenpa että hukkaisin umpilisäkkeenikin ellei se olisi... ai niin, sehän leikattiin pois takavuosina... crazy2.gif

Ei mitään hätää. Ei sitä kaikkea voi muistaa. Ihan vaan kiva tietää että en ollut menettänyt luetun ymmärtämis kykyäni eilen.
Psychotron
QUOTE(Psychotron @ 20 January 2008, 23:01) *
Onko kukaan kuullut Midnight Elisapressistä tai OsQsta mitään? Entä saataisko uutta verta mukaan myös? Solmu & Satu on jo wanhoja partoja... Sini viimein?

...Sini...? wink2.gif
Sini
Tuaa.. enpä usko. Ei se enää sitä ole, että haluaisin pysyä mitenkään erityisen ano-ryyninä, vaan pikemminkin sitä, että mulla on kauheesti härpäkkää tässä ammattikorkean kevätlukkarin alkuun. Se tapaaminenhan oli kellotettu jonnekin helmikuulle, eikö?
Inkku
QUOTE(Sini @ 29 January 2008, 21:15) *
Tuaa.. enpä usko. Ei se enää sitä ole, että haluaisin pysyä mitenkään erityisen ano-ryyninä, vaan pikemminkin sitä, että mulla on kauheesti härpäkkää tässä ammattikorkean kevätlukkarin alkuun. Se tapaaminenhan oli kellotettu jonnekin helmikuulle, eikö?

tänä viikonloppuna, eli heti helmikuun alussa.. tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.