Heidi ja ystävänsä Tanja(hei vaan "mutsi"!
Seuraavana päivänä (Sonjaparan ollessa töissä) kävimme vihdoin Turun Linnassa, ja tytöt tuntuivat tykkäävän näkemästään. Iloksemme bongasimme Linnan lelumuseon puolella edelleen olevan G1-figut Doubledealer, Darkwing ja Thunderwing esillä. Huonosti, mutta esillä sentään. Sieltä kävi matkamme minun raasun työpaikalle, kun kaksikko halusi päästä ostoksille. Julmaa pistää toinen työpaikalle vapaapäivänä.
Illemmalla, ennen kuin tapasimme muut, kävimme postissa hakemassa minulle tulleen paketin (Blast Off!
Leffan jälkeen menimme Cosmic Comic Cafeen puimaan elokuvaa (paitsi Sonjaparka, jolla oli aikainen herätys töihin seuraavana aamuna).
Kaikilla tuntui olevan hauskaa, ja oli taas mukavaa tavata uusi kasvo näissä merkeissä, eli satusein/Satu.
Heidi on laittanut pari viestiä tänä aamuna, olivat Jyväskylässä vielä joku tunti sitten, eli hänen kommenttejaan saamme odotella.
Ikävä kyllä kukaan ei huomannut ottaa kameraa mukaan, mutta Turun Saattue oli siis Heidi/Tanja-duo, Solmu, Satu, Sonja ja minä. Sekä tietenkin Mikoel Klonkkuna jossain väijymässä.