Help - Search - Members - Calendar
Full version: Syksyn tapaamisia
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu > Suomalaiset NTFA-tapaamiset
palaste
Kuinkas monta kiinnostaa lähteä tuonne BigPeten kaavailemaan isompaan tapaamiseen syys-lokakuussa? Pitäisikö sen yhteydessä järjestää myös pienempimuotoinen tapaaminen täällä Suomessa? Minä ainakin ensisijaisesti olisin lähdössä tuonne Malmöön, mutta vain jos sinne tällä kerralla tulee muitakin suomalaisia. Muutoin pysyttelen ihan täällä kotimaassa.
Psychotron
Me mennään jos vain suinkin päästään. Minuthan kuulemma kannetaan sinne vaikka väkisin parinkin ihmisen toimesta jos ei muuten... tongue.gif
Mutta tosissaan. Kyllähän me oltaisiin sinne Knivstaankin tultu. Se muuttohan putosi täysin varoittamatta syliimme, emme olleet osanneet varautua siihen lainkaan. Sehän ne reissurahat söi. Itse asiassa se söi rahat kahteen eri reissuun, meiltä jäi myös suunniteltu Unkarin matka tekemättä samasta syystä.
Knottetron
Minulla ei syksyllä ole mahdollisuutta lähteä ulkomaille riekkumaan. Olisihan se kivaa, mutta kun syksy on jo osittain varattu. Mutta jos jossain täällä olisi jotain kokoontumista niin voisi hyvinkin kiinnostaa.
Psychotron
Niinku jossai leffateatteri edes vai...? wink2.gif
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 14 June 2007, 21:04) *
Niinku jossai leffateatteri edes vai...? wink2.gif

Leffateatteri on aina rock. Syytän hammaslääkärikäyntiä siitä että tämä bakkanaali mihin viittaat ei jostain syystä tullut mieleeni edellistä viestiä kirjoittaessa. tongue.gif
Pentele. Sen siitä saa kun ei mieti 30 minuuttia viestinsä sisältöä.
Psychotron
QUOTE(Knottetron @ 14 June 2007, 22:12) *
Pentele. Sen siitä saa kun ei mieti 30 minuuttia viestinsä sisältöä.

Ai niin, tästä puhuttiin. biggrin.gif

Tuleeko E muuten myös? Tarvin tietää montako lippua varaan. Mutta voit ilmoittaa sen tuonne "Turun jengi"-otsikon alle.

Muutenkin ihmiset, Osku, Huhuu, olisi hyvä tietää oletteko loppuviimeksi tulossa, noin seuraavan viikon sisään, että ehdin tosiaan saamaan kaikille lipun varattua. smile.gif
Inkku
kyllähän se minuakin tuo Malmön reissu kiinnostaisi smile.gif pitäisi vaan tietää ajoissa paljonko koko reissu tulisi meitsille kustantamaan, niin tietäisi varmaksi onko mahdollisuuksia lähteä, itekseni en ole ollut suomen ulkopuolella reissussa koskaan joten en edes tiedä mitä lippuja minun pitäisi hommata ja mistä kautta tai muutenkaan.. crazy2.gif minun pitäisi lyöttäytyä jonkun nohevan ihmisen matkaan, niin saattaisin joskus päästä perillekkin ja takaisin kotio myös.. unsure.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 15 June 2007, 20:56) *
kyllähän se minuakin tuo Malmön reissu kiinnostaisi smile.gif pitäisi vaan tietää ajoissa paljonko koko reissu tulisi meitsille kustantamaan, niin tietäisi varmaksi onko mahdollisuuksia lähteä, itekseni en ole ollut suomen ulkopuolella reissussa koskaan joten en edes tiedä mitä lippuja minun pitäisi hommata ja mistä kautta tai muutenkaan.. crazy2.gif minun pitäisi lyöttäytyä jonkun nohevan ihmisen matkaan, niin saattaisin joskus päästä perillekkin ja takaisin kotio myös.. unsure.gif

Laivamatka Helsingistä Tukholmaan maksaa ikävä kyllä ainakin 50 €, auton kanssa vielä enemmän. Ruotsin puolella BigPete taisi mainita että jos varaa junaliput hyvissä ajoin, ne saattaa saada jopa Ruotsin satasella, eli meikäläisittäin 11 €. En kyllä ihan käsitä, millä ilveellä, koska itse maksoin saman pituisesta matkasta siellä Vieremän tapaamisessa kuusinkertaisen hinnan.
Inkku
QUOTE(palaste @ 17 June 2007, 12:35) *

Laivamatka Helsingistä Tukholmaan maksaa ikävä kyllä ainakin 50 €, auton kanssa vielä enemmän. Ruotsin puolella BigPete taisi mainita että jos varaa junaliput hyvissä ajoin, ne saattaa saada jopa Ruotsin satasella, eli meikäläisittäin 11 €. En kyllä ihan käsitä, millä ilveellä, koska itse maksoin saman pituisesta matkasta siellä Vieremän tapaamisessa kuusinkertaisen hinnan.

hmm.. yksi vaihto ehto tosiaan on, että menisin omalla autolla Turkuun ja jättäisin auton sinne jonnekkin jemmaan siksi aikaa, ja lyöttäytyisin muitten reissuun lähtevien völjyyn siellä, niin ei ainakaan joutuisi minnekkään hukkateille kulkuneuvoja vaihtaessa.. blush2.gif

toinen suunnitelma olisi ottaa auto matkaan ja jatkaa satamasta matkaa sillä sitten karttaa apuna käyttäen

suunnitelma nro 3. on sitten maitse, mutta siinä saisikin sitten ajaa melkein toistavuorokautta päästäkseen perille ja takaisinkin kun pitäisi vielä päästä.. hmmm.gif
palaste
QUOTE(Inkku @ 17 June 2007, 17:02) *

hmm.. yksi vaihto ehto tosiaan on, että menisin omalla autolla Turkuun ja jättäisin auton sinne jonnekkin jemmaan siksi aikaa, ja lyöttäytyisin muitten reissuun lähtevien völjyyn siellä, niin ei ainakaan joutuisi minnekkään hukkateille kulkuneuvoja vaihtaessa.. blush2.gif

toinen suunnitelma olisi ottaa auto matkaan ja jatkaa satamasta matkaa sillä sitten karttaa apuna käyttäen

suunnitelma nro 3. on sitten maitse, mutta siinä saisikin sitten ajaa melkein toistavuorokautta päästäkseen perille ja takaisinkin kun pitäisi vielä päästä.. hmmm.gif

Miltäs sitten kuulostaisi, että kokoonnumme ensin Turussa: minä tulen sinne junalla, Inkku omalla autolla, Turo ja Sonja asuvat siellä ja silleen, ja menemme laivalla Tukholmaan. Siellä tapaamme Larsin ja Taggenaggerin ja kaikkee, ja menemme yhdessä junalla Malmöön.
Inkku
QUOTE(palaste @ 17 June 2007, 18:46) *
QUOTE(Inkku @ 17 June 2007, 17:02) *

Miltäs sitten kuulostaisi, että kokoonnumme ensin Turussa: minä tulen sinne junalla, Inkku omalla autolla, Turo ja Sonja asuvat siellä ja silleen, ja menemme laivalla Tukholmaan. Siellä tapaamme Larsin ja Taggenaggerin ja kaikkee, ja menemme yhdessä junalla Malmöön.

tuo on ihan paras suunnitelma.. smile.gif minun pitäisi vain tietää melko tarkalleen nuo kulkemis kustannukset.. laivaliput, junaliput jne jne, sen minä tiedän, että edes takainen ajo matka Vieremältä Turkuun ja takaisin maksaa bensan muodossa minulle ~130€ *100l bensaa ja nykyinen bensan hinta on ~1,30€ ja rapiat*
palaste
Hytti laivareissulla Turku-Tukholma maksaa 15-50 € riippuen lähtöpäivästä, jos tyytyy hyvin pieneen hyttiin alakannella. Kalliimmasta hytistä pitää maksaa 45-120 €, tai sviitistä 204-377 €. Tuskin kuitenkaan mitään sviittiä varataan.
Jos meitä lähtee sinne minä, Heidi, Turo ja Sonja, voimme kai varata kaksi hyttiä? Minulle ja Heidille yksi ja Turolle ja Sonjalle toinen. Toisaalta kolme hyttiä antaisi sekä minulle että Heidille enemmän omaa rauhaa, mutta tulisi kalliimmaksi.
En tiedä mitä ihmettä se BigPete höpisi satasen lipuista. 4 hengen junamatka Tukholmasta Malmöön 17. elokuuta maksaisi 2932 kruunua, eli noin 311 €. Siis enemmän per henki kuin matka Turusta/Helsingistä Iisalmeen. Ei sitä tapaamista ehdi 17. elokuuta mennessä pitää mutta kun Ruotsin valtionrautateiden verkkosivu ei antanut hintoja sitä pidemmälle tulevaisuuteen.
Inkku
heh nukun yhden yön vaikka rontan välissä jos niikseen on biggrin.gif

minua ei ainakaan häiritset, vaikka joutuisinkin jakamaan hytin, olen sentään majoittunut 30 ihmisen kanssa saman luokan lattialle opiskelija tapahtumassa, missä ei porukka turhia hipsutellut kulkiessaan.. wink2.gif
Psychotron
Mikä on rontta? huh.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 19 June 2007, 22:17) *
Mikä on rontta? huh.gif

no sehän on tietenkin talon katon ja seinän väliin jäävä tila.. biggrin.gif vanhoissa taloissa ne on aika hulpakat.. wink2.gif ja tässäkin talossa pääsisi helposti menemään rontan väliin, mutta sieltä pois pääseminen oliskin sitten eri juttu.. *mutta jos sattuu menemään riittävän laholle kohtaa, niin pääsee yhtä kyytiä ulos asti tongue.gif *
Psychotron
Mikä on hulpakka? tongue.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 19 June 2007, 22:29) *

ARGH..!! >.<

nooh.. lause yhteys..

no ompahan vain hulupakka auto.. *elikkäs* ..no johan on iso auto blink.gif

siinä vasta luihakka menopeli.. *joka meinaa* ..tuo auto se menee 100km/h jo parkkiruudussa seistessään/pieni ja taskuun sopivan kokoinen ajoneuvo/auto, jonka kohta varastan evillaugh.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 19 June 2007, 22:35) *
hulupakka

Mutta mikä on hulpakka? biggrin.gif Okei nyt lakkaan kiusaamasta... sly.gif

Edit: ...ennenkuin joku alkaa taas muuttaa muotoa ja ajamaan ylitseni, kuten jokin aika takaperin oli tapana... tongue.gif
Inkku
QUOTE(Psychotron @ 19 June 2007, 22:40) *
QUOTE(Inkku @ 19 June 2007, 22:35) *
hulupakka

Mutta mikä on hulpakka? biggrin.gif Okei nyt lakkaan kiusaamasta... sly.gif

Edit: ...ennenkuin joku alkaa taas muuttaa muotoa ja ajamaan ylitseni, kuten jokin aika takaperin oli tapana... tongue.gif

hulpakka on sama kuin hulupakka..

*lähettää Unicron trion matkaan* evillaugh.gif
Psychotron
QUOTE(Inkku @ 19 June 2007, 22:45) *
*lähettää Unicron trion matkaan* evillaugh.gif

wow2.gif Open, dammit, open...
palaste
QUOTE(Inkku @ 19 June 2007, 22:00) *

minua ei ainakaan häiritset, vaikka joutuisinkin jakamaan hytin, olen sentään majoittunut 30 ihmisen kanssa saman luokan lattialle opiskelija tapahtumassa, missä ei porukka turhia hipsutellut kulkiessaan.. wink2.gif

Hyvä. Itse nimittäin olen herkkäuninen. Jos on valot päällä ja jengi vielä juttelee, minä en nukahda sitten millään. Mutta muiden mentyä nukkumaan minäkin nukahdan melko pian.
Inkku
QUOTE(palaste @ 19 June 2007, 22:56) *

Hyvä. Itse nimittäin olen herkkäuninen. Jos on valot päällä ja jengi vielä juttelee, minä en nukahda sitten millään. Mutta muiden mentyä nukkumaan minäkin nukahdan melko pian.

no hyvä, sitten ei ole mitään ongelmaa smile.gif itteltä on yleensä taju poissa jo siinä vaiheessa, kun pää hipaisee tyynyä.. biggrin.gif
palaste
QUOTE(palaste @ 19 June 2007, 21:46) *
Hytti laivareissulla Turku-Tukholma maksaa 15-50 € riippuen lähtöpäivästä, jos tyytyy hyvin pieneen hyttiin alakannella. Kalliimmasta hytistä pitää maksaa 45-120 €, tai sviitistä 204-377 €. Tuskin kuitenkaan mitään sviittiä varataan.
Jos meitä lähtee sinne minä, Heidi, Turo ja Sonja, voimme kai varata kaksi hyttiä? Minulle ja Heidille yksi ja Turolle ja Sonjalle toinen. Toisaalta kolme hyttiä antaisi sekä minulle että Heidille enemmän omaa rauhaa, mutta tulisi kalliimmaksi.
En tiedä mitä ihmettä se BigPete höpisi satasen lipuista. 4 hengen junamatka Tukholmasta Malmöön 17. elokuuta maksaisi 2932 kruunua, eli noin 311 €. Siis enemmän per henki kuin matka Turusta/Helsingistä Iisalmeen. Ei sitä tapaamista ehdi 17. elokuuta mennessä pitää mutta kun Ruotsin valtionrautateiden verkkosivu ei antanut hintoja sitä pidemmälle tulevaisuuteen.

BigPete sanoi, että siellä on joku "Just Nu" -kampanja, jolla saa lippuja joihinkin juniin halvemmalla. 18. elokuuta hinta 4 aikuiselle olisi 380 kruunua eli noin 40 €, mutta vain jos lähdemme Tukholmasta viimeistään 10:10 aamulla. En tiedä jatkuuko kampanja vielä syyskuussa.
palaste

Mikä on rontta? huh.gif

"Isi, ostetaan murresarjakuva!"
"Et sinä sitä osaa lukea!"
"Osaanpas!"
"Sinä olet Turusta, tuo on savoa!"

Anteeksi. Oli pakko. biggrin.gif
Inkku
QUOTE(palaste @ 20 June 2007, 10:41) *

Mikä on rontta? huh.gif

"Isi, ostetaan murresarjakuva!"
"Et sinä sitä osaa lukea!"
"Osaanpas!"
"Sinä olet Turusta, tuo on savoa!"

Anteeksi. Oli pakko. biggrin.gif

*antaa Unicron triolle toisenkin vierailu osoitteen..*

biggrin.gif
palaste
Kiinnostaako muita suomalaisia lähteä tuonne Malmön tapaamiseen? Elisa? Veli? Feikki? Archangel? Satusein? Osku?
palaste
Malmön tapaamisen siirryttyä lokakuun loppuun, olisiko ideaa järjestää pienempimuotoista suomalaistapaamista elo-syyskuun vaihteessa jonnekin Etelä-Suomeen (Helsinki-Turku-akselille)?
Inkku
näillä näkymin tähtään vain Malmön tapaamiseen.. sad.gif
on tullut oltua sen verran usein nyt liike kannalla, että vaikka itte haluais mennä ja on auto millä mennä, niin ei ole riittävästi sitä, millä pitäisi ostaa bensaa Wanhalle Uskolliselle.. cry3.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.