QUOTE(palaste @ 17 June 2007, 12:35)

QUOTE(Inkku @ 15 June 2007, 20:56)

kyllähän se minuakin tuo Malmön reissu kiinnostaisi

pitäisi vaan tietää ajoissa paljonko koko reissu tulisi meitsille kustantamaan, niin tietäisi varmaksi onko mahdollisuuksia lähteä, itekseni en ole ollut suomen ulkopuolella reissussa koskaan joten en edes tiedä mitä lippuja minun pitäisi hommata ja mistä kautta tai muutenkaan..

minun pitäisi lyöttäytyä jonkun nohevan ihmisen matkaan, niin saattaisin joskus päästä perillekkin ja takaisin kotio myös..

Laivamatka Helsingistä Tukholmaan maksaa ikävä kyllä ainakin 50 €, auton kanssa vielä enemmän. Ruotsin puolella BigPete taisi mainita että jos varaa junaliput hyvissä ajoin, ne saattaa saada jopa Ruotsin satasella, eli meikäläisittäin 11 €. En kyllä ihan käsitä, millä ilveellä, koska itse maksoin saman pituisesta matkasta siellä Vieremän tapaamisessa kuusinkertaisen hinnan.
hmm.. yksi vaihto ehto tosiaan on, että menisin omalla autolla Turkuun ja jättäisin auton sinne jonnekkin jemmaan siksi aikaa, ja lyöttäytyisin muitten reissuun lähtevien völjyyn siellä, niin ei ainakaan joutuisi minnekkään hukkateille kulkuneuvoja vaihtaessa..
toinen suunnitelma olisi ottaa auto matkaan ja jatkaa satamasta matkaa sillä sitten karttaa apuna käyttäen
suunnitelma nro 3. on sitten maitse, mutta siinä saisikin sitten ajaa melkein toistavuorokautta päästäkseen perille ja takaisinkin kun pitäisi vielä päästä..