Help - Search - Members - Calendar
Full version: Turun jengi
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Yleinen keskustelu > Suomalaiset NTFA-tapaamiset
Psychotron

No niin, enää kolme viikkoa T-hetkeen. Keitäs on Turkuun nyt sitten tulossa? Tarvitsen nimet aika pian, että ehdin varata ajoissa tarvitun määrän lippuja. Me kaksi, Knottetron, Inkku ainakin. Miten oli Huhuun laita? Oskukin oli vielä mietintävaiheessa. Tuletko Mikoel meidän kanssa samaan sakkiin?
mikoel
Heh, vuosi sitten laskin aamuja (melkein)yhtä innokkaasti kuin nyt, mutta täysin eri syystä.
20 kirottua päivää enään ja sitten... drool2.gif

Lupasi kaverilleni, että menen hänen kanssaan katsomaan tuota "naurettavaa leffaa, missä jotkin isot lelut hakkaavat pikkuleluja, tähtilipun väreissä." blink.gif

Joten, I'm out. sleep.gif
Inkku
minut jo mainitsitkin, joten edelleen olen tulossa.. *vaikka kilon palasina jos niikseen on biggrin.gif *
Knottetron
Minä olen tulossa. Yksi lippu minulle siis. Pääsee vihdoin näkemään joitain naamoja täältäkin livenä.
Psychotron
Eli oletetut neljä kasassa. Hyvä. smile.gif Muita?
satusein
Mie ainakin olen tulossa, ellei mitään yllättävää estettä tule, mihin aikaan se leffa alkaa? Koska mulla olis menoa siinä aamupäivällä, et toivotaan että on iltanäytös.
Psychotron
Iltanäytös se varmastikin on. Tämä "nimenhuutohan" on siis tarkoitettu niille, jotka tulevat samaan kimppaan katsomaan leffaa, eli minun on tarkoitus varata liput tälle poppoolle. Oletko mukana? smile.gif
Osku
Minulle on ilmaantunut muita kuvioita elokuvan katsomisen suhteen. Passaan tällä kertaa.

Palasteella on muuten joitakin luultavasti Psychotronia ja Inkkua kiinnostavia BW-figuja (Tripredacus, MAgnaboss, Optimus Primal, Megatron), koittakaa houkutella miestä sinne niiden myymisen varjolla. wink2.gif
palaste
QUOTE(Osku @ 18 June 2007, 15:45) *
Minulle on ilmaantunut muita kuvioita elokuvan katsomisen suhteen. Passaan tällä kertaa.

Palasteella on muuten joitakin luultavasti Psychotronia ja Inkkua kiinnostavia BW-figuja (Tripredacus, MAgnaboss, Optimus Primal, Megatron), koittakaa houkutella miestä sinne niiden myymisen varjolla. wink2.gif

Lähetin tuosta jo PM:ää Turolle ja Heidille.
Minua ei saa mukaan tuonne Turun tapaamiseen millään, valitettavasti. Ellette sitten korvaa minulle ja pikkuveljelleni koko Ruotsin ja Saksan matkan hintaa.
Psychotron
QUOTE(palaste @ 18 June 2007, 16:03) *

Juu, ja minä lähetin vastaustakin, ja odottelen vastakommenttia. Itseasiassa Jontsa on tulossa kylään muuten vaan tuossa lähiaikoina. Ja Solmu tulee ehkä käymään torstaina. Ja Inkkuli leffatapaamiseen. Kylläpä täälläpäin nyt on TF-vipinää. wow2.gif
Tosi harmi ettet Osku tule. Täytyy kehittää joku yhtä hyvä insentiivi sinulle. Tosin Bay ei vissiin tee Beast Wars-elokuvaa ihan heti... tongue.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 18 June 2007, 16:19) *
QUOTE(palaste @ 18 June 2007, 16:03) *

Juu, ja minä lähetin vastaustakin, ja odottelen vastakommenttia. Itseasiassa Jontsa on tulossa kylään muuten vaan tuossa lähiaikoina. Ja Solmu tulee ehkä käymään torstaina. Ja Inkkuli leffatapaamiseen. Kylläpä täälläpäin nyt on TF-vipinää. wow2.gif
Tosi harmi ettet Osku tule. Täytyy kehittää joku yhtä hyvä insentiivi sinulle. Tosin Bay ei vissiin tee Beast Wars-elokuvaa ihan heti... tongue.gif

"Jontsa"? biggrin.gif Ai että Knottetronkin on tulossa. Voisiko näitä aikatauluja sovitella niin että minäkin ehtisin nähdä hänestä vilauksen? Olisi kiva tavata lisää porukkaa.
Psychotron
QUOTE(palaste @ 18 June 2007, 16:21) *
Ai että Knottetronkin on tulossa. Voisiko näitä aikatauluja sovitella niin että minäkin ehtisin nähdä hänestä vilauksen? Olisi kiva tavata lisää porukkaa.

Ööh. Nyt kirjoitin vähän väärää kuvaa antavaa tekstiä, mutta mikä jottei. Solmu, 27.6. Onko sinulla monta metriä ohjelmaa silloin? Ilman muuta olet tervetullut silloinkin joukkoon hämärään. smile.gif
palaste
QUOTE(Psychotron @ 18 June 2007, 16:33) *
QUOTE(palaste @ 18 June 2007, 16:21) *
Ai että Knottetronkin on tulossa. Voisiko näitä aikatauluja sovitella niin että minäkin ehtisin nähdä hänestä vilauksen? Olisi kiva tavata lisää porukkaa.

Ööh. Nyt kirjoitin vähän väärää kuvaa antavaa tekstiä, mutta mikä jottei. Solmu, 27.6. Onko sinulla monta metriä ohjelmaa silloin? Ilman muuta olet tervetullut silloinkin joukkoon hämärään. smile.gif

Ai niin tosiaan, on torstai ja on torstai. Meni viikot sekaisin... smile.gif
Psychotron
No, ei se Knottis pääsekään tulemaan nyt (syy oli kyllä mitä parhain. wink2.gif). Katsotaan mikä on tuomio tuon 27. päivän kanssa...
Knottetron
QUOTE(Psychotron @ 18 June 2007, 16:44) *
No, ei se Knottis pääsekään tulemaan nyt (syy oli kyllä mitä parhain. wink2.gif). Katsotaan mikä on tuomio tuon 27. päivän kanssa...

Näyttää pahasti siltä että joudutte kärsimään seurastani 27 päivä. smile.gif Pääsen tulemaan olettaen että universumi ei keksi jotain tosi idioottimaista juonenkäännettä sille päivälle.
Inkku
no täällähän on hirvittävä juonittelu ennätetty käydä töissä ollessani wow2.gif

juu.. edelleen olen tulossa siihen leffa tapaamiseen, ainoastaan tuumailen nyt sitä, että millonka sitä lähtis sitten ajelemaan sinne päin, niin että kerkeäisi.. toivottavasti on sopeva ilima sitte ajella.. happy.gif
Psychotron
No, nyt se hukkui kaiken tämän keskelle...
Eli satusein, oletko tulossa meidän porukkaan = varaanko lipun myös sinulle?
satusein
QUOTE(Psychotron @ 18 June 2007, 21:55) *
No, nyt se hukkui kaiken tämän keskelle...
Eli satusein, oletko tulossa meidän porukkaan = varaanko lipun myös sinulle?

juu, olen mukana smile.gif
Psychotron
Elikäs Turun poppoo alkaa vissiin olla kasassa: Minä, Sonja, Inkku, Knottetron ja satusein. Näillä tiedoilla varaan siis viisi lippua.

Vielä on aikaa päättää jos haluaakin mukaan, varaan liput todennäköisimmin 26.6. Siihen mennessä ehtii vielä mukaan. Mikoel, tuletkos tönimään meitä siellä jos bongaat, jos vaikka leffan jälkeen mentäisiin istahtamaan johonkin pohtimaan mitä tuli nähtyä. happy.gif
satusein
tosa ku kävin kattomassa Finnkinon sivuilla ni siel näytti ensimmäine näytöspäivä oleva 29.6 perjantaina! en tiiä jos on siinä on virhe tai jotai.....
satusein
kyllä se alkuperäinen päivä sopii kans ihan hyvin smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.