Help - Search - Members - Calendar
Full version: Haluatteko Primelle kasvonaamarin päälle koko leffan ajaksi?
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Transformers-elokuva
Fez Findie
http://boards.transformersmovie.com/showthread.php?t=9835

Levittäkää sanaa tai jotain!
mikoel
Tervettä järkeä. Kyllä, kiitos.

Michael Bayn kotisivuilla on tyyllikäs kuvamuutos Primen kasvoista ja äänestys.
Osku
Tarkoittaako tuo että Optimuksella olisi ns. taistelunaamio, joka ei olisi koko ajan kasvojen peitteenä? Jos, niin minulla ei ole mitään sitä vastaan.
mikoel
QUOTE(Osku @ 5 May 2007, 12:41) *
Tarkoittaako tuo että Optimuksella olisi ns. taistelunaamio, joka ei olisi koko ajan kasvojen peitteenä? Jos, niin minulla ei ole mitään sitä vastaan.

Kyllä. Se on vain taistelumoodin varustetta. Eikä Optimuksella ole vain suuta. Hänellä on myös huulet.
Hmp. Itse haluan mieluumin ns. Badass -optimuksen kokoaikaisella maskilla, kuin taistelun ajaksi viritettävää suojakilpeä.

Mutta kuitenkin: Leffa on nyt mennyt kokonaan jälkituotannon jälkituotantoon. Ei enää erikoistehosteita. Ei enää muunnelmia. Enää vain lopullisia leikkauksia ja viimeisiä äänitehosteiden lisäyksiä. Liian myöhäistä saada enää valituksia läpi. Noh, tämä on Bayn elokuva. Ei minun... Mutta silti... hmmm.gif
Osku
QUOTE(mikoel @ 5 May 2007, 22:31) *
QUOTE(Osku @ 5 May 2007, 12:41) *

Kyllä. Se on vain taistelumoodin varustetta. Eikä Optimuksella ole vain suuta. Hänellä on myös huulet.
Hmp. Itse haluan mieluumin ns. Badass -optimuksen kokoaikaisella maskilla, kuin taistelun ajaksi viritettävää suojakilpeä.

Minä taas en miellä Optimusta ns. huonona aasina, vaan hieman vastentahtoisesti johtajan ja soturin roolin ottaneena hahmona. Toki tulevassa elokuvassa OP saattaa olla ihan muuta (olen koittanut vältellä juonipaljastuksia...), mutta itselleni tällainen "pehmeämpi" versio OP:sta sopii.

Mahdollisista huulista en mene sanomaan mitään ennen kuin olen elokuvan nähnyt. tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.