Help - Search - Members - Calendar
Full version: Cybertron-jakso "Ansa", 23.12.06
NTFA Forums > Suomalaiset foorumit > Transformers-keskustelu
mikoel
Tällaisen tein ja säästin muilta vaivan.

Jakso oli jälleen kerran tiivistelmä siitä, miksi suomiduppi on ihan peestä.
- Taustalla oleva mahtipontinen, tunnelmaa tuova musiikki katoaa täysin merkityksettömäksi taustameluksi, eikä edes kuulu kunnolla.
- Esim juuri enkkudupin mahtipontiset sanat kadottavat täysin voimansa ja merkityksensä suomidupissa. "until all are one..."

Mutta se siitä haukkumisesta. Hyvä jakso oli.
Starscream aloitti lopultakin master planinsa ja ja uusi Autobot(jonka nimeä en nyt muista, sori(Smokescreen??)) vaikutti ihan mielenkiintoiselta hahmolta.
Suurena yllätyksenä jakson toimintakohtaukset eivät haiskahtaneet kertaakaan avuttomalta pum pum pum-menolta.

PS. Mikä tämä musta mies, mustissa -juonikuvio on? Taas joku patrioottipelle, joka yrittää suojella maataan? Ei kai? cc_confused.gif
TunDeri
joo mitä järkee mennä muuttaan koko hahmon nimi dubbauksessa... oikea nimi oli muuten Crosswise.

Ja se musta mies... kaikki varmaan ajattelee et se aikoo vangita tai muuten vaan paljastaa transsit mut oon kattonu niitä jaksoja etukäteen ja se alkaakin auttaan Autobottei jossain välissä smile.gif

Inkku
QUOTE(TunDeri @ 23 Joulu 2006,12:18)
joo mitä järkee mennä muuttaan koko hahmon nimi dubbauksessa... oikea nimi oli muuten Crosswise.

ah.. se ei siis ollutkaan siis kuulokojeen puutteen aiheuttama äkillinen toiminta häiriö aamu-unisen ihmisen kuuloelimille.. tongue.gif

hetken aikaa olin kyllä huulipyöreänä, kun hahmo sanoi itteään Smokescreeniksi..

ei.. tässä nimenmuutoksessa ei ole mitään järkeä angry.gif

ja D-con porukan pienin.. meinasi juuttua ulottuvuus porttiin.. tongue.gif

Sidewaysin lentotyyli on kiva.. hetken siinä, kohta tuolla, sitten.. poissa.. smile.gif
TunDeri
tein vähä taustatutkimusta: Crosswisen repaintti on nimeltään Smokescreen. Sama auto mut värjätty G1 Smoken väriseks.
Inkku
QUOTE(TunDeri @ 23 Joulu 2006,15:35)
tein vähä taustatutkimusta: Crosswisen repaintti on nimeltään Smokescreen. Sama auto mut värjätty G1 Smoken väriseks.

elikkä duppi sotki asiat sitten oikein kunnnolla tällä kertaa.. *hohhoijaa*

mutta, mutta.. luulempa, että tämän päiväinen jakso saatta edes auttaa joidenkin, kaupojen hyllyillä pitkään roikkuneiden TF hahmojen kaupaksi käymisessä tongue.gif  

torstain Kuopion reissullani huomasin paikallisen CM kaikkien isojen Screamyjen hävinneen ja edellisellä kerralla niitä oli kuitenkin jäljellä vielä ties kuinka monta.. wow2.gif  ja Altti Optimuksetkin oli kolmea vaille kadonneet hyllyistä.. 0.0

mutta tuo repaintti Smokescreen olisi kyllä mukava lisä kokoelmaani.. biggrin.gif tongue.gif
TunDeri
mutta, mutta.. luulempa, että tämän päiväinen jakso saatta edes auttaa joidenkin hyllyillä pitkään roikkuneiden TF hahmojen kaupaksi käymisessä  

Mitäs noista omistas aattelit myydä? Kiinnosti kovasti...
Inkku
QUOTE(TunDeri @ 23 Joulu 2006,17:14)
mutta, mutta.. luulempa, että tämän päiväinen jakso saatta edes auttaa joidenkin hyllyillä pitkään roikkuneiden TF hahmojen kaupaksi käymisessä  

Mitäs noista omistas aattelit myydä? Kiinnosti kovasti...

heh.. enhän minä nyt ikiomaa pikkiriikkistä kokoelmaani myymään mene tongue.gif , mutta.. minulla olisi kyllä tuolla yksi ylimääräinen Cybertron Optimus Prime, Altti Windcharger ja Altti Silverstreak jemmattuna tarvitsevalle.. wink2.gif
Protek
Huomasiko kukaan paria cameota autoruuhkassa? Sideburnin punainen versio sekä joko Laser OP tai RiD Scourge olivat jonottamassa.
Tetsuro
QUOTE(mikoel @ 23 Joulu 2006,10:28)
PS. Mikä tämä musta mies, mustissa -juonikuvio on? Taas joku patrioottipelle, joka yrittää suojella maataan? Ei kai? cc_confused.gif

Olisikin näin.
Inkku
QUOTE(Protek @ 23 Joulu 2006,19:15)
Huomasiko kukaan paria cameota autoruuhkassa? Sideburnin punainen versio sekä joko Laser OP tai RiD Scourge olivat jonottamassa.

hmm.. enpäs tullut katsoneeksi noin tarkkaan.. pitänee katsoa jakso uusiksi tässä joku kerta.. on tuo telkkarin kuva aina aika ajoin niinrakeine, että ei kerkeä kaikkea huomata..

etenkin siinä, kun Megatron uhkasi rikkoa kartan ja Starscream esti, niin hetkeen en osannut sanoa mitä ruudulla oikein tapahtui, kun kuvan laatu oli hivenen huono, viime yön kova tuuli ilmeisesti taas pyöritteli antennia eri asentoon sad.gif

mutta, pitää katsoa nyt joku päivä tuo jakso uusiksi.. wink2.gif
Tetsuro
Olen katsonut koko Galaxy Force-sarjan! Minulta saa kysyä kysymyksiä sarjan tulevaisuudesta! biggrin.gif
Inkku
QUOTE(Tetsuro @ 23 Joulu 2006,23:05)
Olen katsonut koko Galaxy Force-sarjan! Minulta saa kysyä kysymyksiä sarjan tulevaisuudesta! biggrin.gif

hih.. itse katsoin sarjan läpi Hasbron sivujen kautta, mutta painoin sisäistä Control, Alt, Delete kytkintäni ja olen autuaasti jo unohtanut mitä olen nähnyt.. tongue.gif  *ainakin joiltakin osin* wink2.gif
The Captain
QUOTE(Tetsuro @ 23 Dec. 2006,22:05)

Jos kumminkin malttaisit pysyä kiltisti tuolla spoiler-områdella meidän vanhanaikaisten mieliksi.

Sama vinkki TunDerille: en ainakaan minä kaipaa näissä jaksoarvosteluketjuissa enempiä tietoja tulevista jaksoista.
Minulta spoilattiin Harry Potter and the Half-Blood Princen loppu, ja sen jälkeen kärsivällisyys spoilereiden suhteen on ollut melko minimaalista.
Osku
QUOTE(The Captain @ 26 Joulu 2006,12:14)
QUOTE(Tetsuro @ 23 Dec. 2006,22:05)

Jos kumminkin malttaisit pysyä kiltisti tuolla spoiler-områdella meidän vanhanaikaisten mieliksi.

Sama vinkki TunDerille: en ainakaan minä kaipaa näissä jaksoarvosteluketjuissa enempiä tietoja tulevista jaksoista.
Minulta spoilattiin Harry Potter and the Half-Blood Princen loppu, ja sen jälkeen kärsivällisyys spoilereiden suhteen on ollut melko minimaalista.

Komppaan edellistä viestiä.

Eli foorumin tällä puolella keskustellaan MTV3:n esitystahdin mukaan. Ennakoivasti lisäisin myös että näissä jaksoarvosteluketjuissa ei ole myöskään tarkoitus käydä metakeskustelua spoileritagien avulla... tongue.gif

Lisäsin tuohon Tunderin aikaisempaan viestiin spoileritagit, oli livahtanut tämän modesedän silmien ohitse aikoinaan. Sori.
TunDeri
okei sovitaa ettei paljastella kaikkia juonenkäänteitä smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.