Help - Search - Members - Calendar
Full version: New 20th anniversary Optimus
NTFA Forums > Svenska/Norske/Danske forum > Transformers-diskussion
Soundblaster
Okey så här låter han:
http://tformers.com/article.php?sid=6582
Säg nu vad ni tycker.
Ps:Jag råkade skriva titeln och alternativen på Engelska. blush2.gif
SureShot
At hans "smokestacks" er blevet forkortede kan jeg leve med, da de kan udskiftes med de "rigtige", som kan fås på ebay, men hans hoved ! hvordan kunne de !!! hans "ear-antennas" er jo helt væk, eller reduceret til en helt latterlig størrelse.  crazy3.gif  angry.gif
Fighbird
QUOTE(SureShot @ 29 Sep. 2006,10:08)
At hans "smokestacks" er blevet forkortede kan jeg leve med, da de kan udskiftes med de "rigtige", som kan fås på ebay, men hans hoved ! hvordan kunne de !!! hans "ear-antennas" er jo helt væk, eller reduceret til en helt latterlig størrelse.  crazy3.gif  angry.gif

De sidder bare forkert på billedet; de skal drejes 90 grader, sådan at de lange ender, der på billedet peger bagud, kommer opad i stedet for (de kan drejes som en del af transformationen).
Fighbird
Jeg stemte blankt. Hvis der havde været en "meh" eller "ligeglad" mulighed, så havde jeg stemt på den.

Jeg kan godt se det ufine i at det ikke er Cullen eller Chalk eller en "kendt" Prime stemme, men så dårlig er den nu heller ikke -- han prøver da i det mindste.
SureShot
QUOTE(Fighbird @ 29 Sep. 2006,11:45)
QUOTE(SureShot @ 29 Sep. 2006,10:08)

De sidder bare forkert på billedet; de skal drejes 90 grader, sådan at de lange ender, der på billedet peger bagud, kommer opad i stedet for (de kan drejes som en del af transformationen).

nårh ok... havde bare se andre billeder hvor det var ligeså, men ok, så er det da gjort rigtigt og nok en investering værd når man nu ikke kan få Takara Masterpiece til en rimelig pris. sad.gif
SonicReducer
"The worst voice ever"? Er stemmefunksjonen så dårlig altså?

Hm... For meg er han bare en dårlig replica av den Japanske M-01. Nå som MP-04 har kommet ut ser jeg ingen grunn til å kjøpe den amerikanske utgaven.
Morty
Jodå, han är "cool". Fick honom när jag själv fyllde 20 (samma år alltså). Klockrent. Har bara lite problem med hans fötter som ibland lossnar lite väl lätt, men eftersom han för det mesta bara står i en och samma pose i bokhyllan så gör det ju inte så mycket.

Fast nu undrar jag om man inte planerar något liknande för 25års jubileumet, för det är väl i år? Är själv lite dåligt insatt nuförtiden. Sedan Alicia föddes har TF-intresset fått glida undan så att säga. De senaste "figurerna" som köptes var t o m till henne; en Sofimus Prime och Slumblebee närmare bestämt. thumbs.gif

Thunderclash
QUOTE(Morty @ 21 February 2009, 08:46) *
Jodå, han är "cool". Fick honom när jag själv fyllde 20 (samma år alltså). Klockrent. Har bara lite problem med hans fötter som ibland lossnar lite väl lätt, men eftersom han för det mesta bara står i en och samma pose i bokhyllan så gör det ju inte så mycket.

Fast nu undrar jag om man inte planerar något liknande för 25års jubileumet, för det är väl i år? Är själv lite dåligt insatt nuförtiden. Sedan Alicia föddes har TF-intresset fått glida undan så att säga. De senaste "figurerna" som köptes var t o m till henne; en Sofimus Prime och Slumblebee närmare bestämt. thumbs.gif

Det er kommet en Transformers Universe 25th Anniversary Optimus Prime som ser veldig bra ut, men det er heller tvilsomt om det kommer noen ny spesialutgave av MasterPiece-versjonen.

party2.gif
Knut Ingar
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.