NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

175 pages V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Yleistä höpinää, osa 3, Transformerseista keskustelu kielletty!!
Inkku
post 19 June 2006, 20:31
Post #91 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

Group: Sponsors

kyllä meinasi tänään loppua jo huumorin taju minultakin.. angry.gif

vasikat oli pudottaneet erään suojaluukun lietekuiluun, josta sitten ongin sitä pois talikolla, koska muuten lantakone olisi mennyt taas rikki.. 40kg rehusäkkiä kantaessa nuljahti ranne ja asiata ei parantanut yhtään, että sama käsi joutui koville taas lantakonetta kääntäessä, kun se riivattu juuttui taas paikalleen junnaamaan.. väkirehutornin kanssa olin myös taas törmäys kurssilla..
navetassa oli koko ajan ilma niin paksua, että sitä olisi voinut leikata veitsellä.. lämpötila hipoi koko ajan 30astetta.. ei se lämpö mitään, mutta ne kuumissaan juoksevat ja riehuvat vasikat ja se surkea ilmanvaihto systeemi grrrr..

joutaisi tuon navetan suunnittelija raahata navetan taakse ja polkea niin syvälle sinne ihteensä, ettei edes pipon tupsu jää näkyville angry.gif

luulen että olen ansainnut nyt siiderin drool2.gif

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."
Go to the top of the page

+Quote Post
Inkku
post 19 June 2006, 22:28
Post #92 | Print

Heidi
Salo, Finland

no nyt onnistuin muokkaamaan videon pätkää smile.gif
muistatteko kun kerroin siitä, että salama iski tähän taloon silloin keväällä.. no minulla oli kamera hyppysissäni silloin, koska olin aikeissa ottaa kuvaa myrskystä.. painoin vain ilmeisesti väärää nappia jossain vaiheessa ja nauhalle oli tallentunut se välähdys, pamaus ja jyrinä.. minun ei tarvinnut kuin editoida sen filmin pätkän alusta tyhjää pois.. ja filmi loppui sitten melkein heti sen iskun jälkeen sad.gif
kaksi kertaahan siinä on peräkkäin se sama pätkä.. mutta eka muokkailu yritys tämä vasta olikin.. seuraava saattaapi olla piakkoin työn alla evillaugh.gif

Direct link

Edit: 20.6.06
ensin haukun tämän päivän.. angry.gif  vuh vuh.. hau hau.. grrrr.!!
noin.. johan helpotti.. smile.gif

niin.. minun tietsikka herjailee, että koneeseen ei ole asennettu jotain pakkausen hallinta ohjelmistoa.. auttakaapas nyt rassukkaa.. ja kertokaa mistä minä sellaisen tähän koneeseen nyt oikein repäisen.. sen ohjelman puute sabotoi aika hyvin minun kaikki hyvät/pahat/oudot/julmat yritykset tehdä eräitä mielenkiintoisia... ..juttuja..

+Quote Post
palaste
post 21 June 2006, 19:15
Post #93 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

Rupesin miettimään, mitä eri ammatteja meillä oikein onkaan. Minä olen tietokoneohjelmoija, Inkku on (käsittääkseni) myyntiesittelijä, Psychotron on kirpputorivahti, Blackarachnia on arkeologi, DeltaSilver88:lla ei vielä ole työpaikkaa? Menikö oikein? Siinä on ainakin NTFA-tapaamiseen saapuvat henkilöt. Mitens muut?

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"

+Quote Post
Inkku
post 21 June 2006, 21:31
Post #94 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(palaste @ 21 Kesä 2006,21:15)
Rupesin miettimään, mitä eri ammatteja meillä oikein onkaan. Minä olen tietokoneohjelmoija, Inkku on (käsittääkseni) myyntiesittelijä...

en ole myynnin edistäjä enää tongue.gif

tähän mennessä olen ollut
- koululainen 1987-1996
- lomittaja 1995-1999
- välivuosi opiskelussa 1996-1997 ja työtä vuorotta kotitilalla yli vuoden ajan crazy2.gif
- opiskelemaan 1997
- harjoittelija maatalous kaupassa kevät 2000 2vko
- hajoittelija koulutilalla kesällä 1998 jää kesken vanhemmista toisen jouduttua äkillisesti sairaalaan
- kaksivuotinen tutkinto päättyy valmistumiseen keväällä 1999
- valitaan opiskelijaksi 1999
- harjoittelija maatilalla kesä 1999
- tutkinto päättyy valmistumiseen syksyllä 2000
- valitaan opiskelijaksi syksyllä 2000
- välivuosi harjoittelusta, koska suoritettu useita harjoitteluita ja työ suorituksia
- hautausmaa työntekijä *puutarhuri* 2002 toukokuu ja heinäkuu
- tutkimus apulainen mttk:lla kesä 2003
- kesätyöläinen mttk:lla kesä 2004
- tutkinto päättyy valmistumiseen keväällä 2005
- työtön kesäkuu 2005 - toukokuu 2006
- kuvittaja 2005-2006
- esille laittaja 2005-2006
- konsulentti 2005-2006*
- tuote esittelijä 2005-2006*
- myynnin edistäjä 2005-2006*
- freelanceri kevät 2006
- karjanhoitaja/karjamestari kesästä 2006 alkaen

*periaatteessa tarkoittavat samaa, mutta ovat koskeneet erituotteita tilinauhassa* tongue.gif

mutta johan tuossa on kerennyt tyrkätä lusikkansa moneen soppaan ja liemuskaan biggrin.gif

enää en tee kuin kolmelle firmalle töitä

+Quote Post
Midnight Express
post 21 June 2006, 22:23
Post #95 | Print
The Renegade Pandion

Elisa K.
Finland

Group: Members

Minun kohdallani tuo meni aivan oikein. Ei minulla vielä työtä ole, ellei TET-paikkoja ota laskuihin mukaan. Olen ollut kirjastossa, Pakkauspojat Oyssä, YIT:llä (isän työpaikalla)... Ja vaikka se ei olekaan vielä työtä, niin kyllähän minä kääntelen suomea englanniksi ja toistepäin.

--------------------
"What is that mysterious ticking noise? ...Sort of... catchy... Snape, Snape, Se-ve-rus Snape. Snape, Snape, Se-ve-rus Snape."
*pops in* "DUMBLEDORE." *pops out*

+Quote Post
Inkku
post 21 June 2006, 23:12
Post #96 | Print

Heidi
Salo, Finland

uaaahhh.. vielä neljä päivää pitää puskea puhdasta p****a ja sitten on maanataina edessä monta pitkää ajo kilometriä smile.gif
taidankin koukata tuolta Jyväskylän ja Tampereen kautta.. sitten en tiedä hiimailenko Hämeenlinnaan vai vetkuttelenko forssaan ja sieltä Salon kautta tätini luo kutjailmaan melkein viikoksi..

juhannus menee iloisesti suruhymniä vihellellen töissä.. mutta eurojahan se vain tietää.. ja nyt taitaapi olla aika kompuroida vaihteeksi kohti petipaikkaa..  sleeping.gif toivottavasti huomenna tulee postin matkassa huutonetistä voittamani figut.. ja pari muuta figua myös evillaugh.gif

Edit: 22.6.06
noniin.. tänään me rokotimme kaikki 153 vasikkaa.. minusta kuulemma tulsi hyvä jääkiekon pelaaja.. ainakin taklaukset kuulemma on sen tyyliset, kun vasikoita otettiin kiinni.. mutta kyllä osaavat vasikat sitten potkia.. nyt pelkästään kämmenen kokoisella alalla jalassa on laskettavissa viisi erikokoista mustelmaa.. lisäksi tulin siihen tulokseen, että minun on parasta ruveta taas pitämään leposidettä tuossa toisessa kädessäni töitten välillä.. jäi vähän pahasti vasikan ja seinän väliin, ja sitten vielä vasikoitten alusia putsatessa ranne vääntyi kun lapio tökkäsi sementtiin jätettyyn rauta tappiin cry3.gif .. sad.gif autolla ajaessa on nyt hankalaa, kun sormet puutuu ja kättä ei tahdo oikein saada mitenkään aseteltua niin, että ei olisi pahan tuntuinen..

+Quote Post
palaste
post 22 June 2006, 22:57
Post #97 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Midnight Express @ 16 Kesä 2006,01:45)
Hei, parasta muuten ilmoittaa, että vaihdan nickini. DeltaSilver88 alkaa käydä vähän kuivaksi. Jos uusi nimi ei sovi, niin vaihdan takaisin.

Ai olet sitten nykyisin Midnight Express? Ainakin näin äkkiseltään kyllä minusta vanha nick kuulosti paremmalta.

+Quote Post
Inkku
post 24 June 2006, 03:27
Post #98 | Print

Heidi
Salo, Finland

noniin.. olipas taas vilkas liikkeinen juhannus.. tulin tuossa just tienpäältä kotio.. ja ei maksa kyllä enää vaivaa mennä enää nukkumaankaan, kun tunnin päästä pitäisi jo nousta kuitenkin ylös, että joutuu seittemään töihin crazy2.gif

autolla tuli ajeltua varmaan se 350km taas vaihteeksi.. onneksi tuosta määrästä on 120km bemarilla ajua, mutta kuitenkin.. ehkäpä meikäläinenkin pääsee ensi vuonna taas viettämään "hauskaa" juhannusta jonnekkin.. siis.. onhan se ihan jees homma tehdä töitä jussina, kun saa parempaa palkkaa.. mutta sitten kun on sen päälle vielä kuskina niin millon kellekkin.. no.. olis tää voinu mennä hiukkasen paremminkin tongue.gif

pitänee koittaa sitten aamuvuoron jälkeen hieman tempoa tuota unta kuuppaan, niin jaksaa iltatöitten vaikka lähteä kylillä pistäytymään evillaugh.gif

+Quote Post
Midnight Express
post 25 June 2006, 21:17
Post #99 | Print
The Renegade Pandion

Elisa K.
Finland

QUOTE(palaste @ 23 Kesä 2006,00:57)
QUOTE(Midnight Express @ 16 Kesä 2006,01:45)
Hei, parasta muuten ilmoittaa, että vaihdan nickini. DeltaSilver88 alkaa käydä vähän kuivaksi. Jos uusi nimi ei sovi, niin vaihdan takaisin.

Ai olet sitten nykyisin Midnight Express? Ainakin näin äkkiseltään kyllä minusta vanha nick kuulosti paremmalta.

Kyllä se vähän siltä vaikuttaa, mutta Midnight on itse asiassa jonkin verran oman luonteeni kaltainen. Minulla on kyllä hyvä suuntavaisto, mutta olen hieman kahjo kuten Midnightkin. Sitä paitsi hahmo on hauska. Delta Silver on hieman outo hahmo, koska tein hänestä meedion. "An Autobot psychic who travels the universe, searching for an Autobot gone crazy... named Draco Primarius." Tuossa on yksi lause, joka kuvaa Deltaa. Blech. Liian monimutkainen tyyppi.

+Quote Post
Psychotron
post 25 June 2006, 21:18
Post #100 | Print

QUOTE(palaste @ 21 June 2006,20:15)
Psychotron on kirpputorivahti

Ööh... Vuh?

+Quote Post
Inkku
post 25 June 2006, 21:26
Post #101 | Print

Heidi
Salo, Finland

tuossa kun minulla oli tuuraaja parin päivän ajan alkuviikosta.. niin tämä tuuraaja sai kuulemma jo parissa päivässä tarpeekseen näistä hoitamistani vasikoista ja mukavuuksettomasta navetasta tongue.gif

nyt tämä samainen henkilö tulee hoitamaan minun hommiani reiluksi viikooksi biggrin.gif  kyllä vain.. eihän se ole kuin kahdeksan päivän huki.. kahdeksan piiiiiiiiiiitkääääääää päivääääääää kuumassa ja ahtaassa karjasuojassa, purevien ja potkivien ja puskevien vasikoiden kanssa..  smile.gif  khyllä vain biggrin.gif

jätin sinne toimiston pöydälle lapun jossa toivotin työn iloa..

enhan ma vahingon iloinen ole.. ehei pois se minusta evillaugh.gif  kunhan vain kettuilen MUAH HAH HAH HAA!!

+Quote Post
Creation Matrix
post 25 June 2006, 21:29
Post #102 | Print
Sorcerer Supreme

Taavi Suhonen
Joensuu, Finland

QUOTE(palaste @ 21 June 2006,21:15)
Mitens muut?

Yliopisto-opiskelija, pääaineena englannin kieli ja kääntäminen, sivuaineena japani. Ensimmäisen yliopistovuoden ajan luin pääaineena tietojenkäsittelytiedettä, josta kertyi nykyiseen tutkintoon approbaturin/perusopintojen kokoinen sivuaine.

--------------------
"The agriculture ministry is not in charge of Gundam."

+Quote Post
mikoel
post 26 June 2006, 09:56
Post #103 | Print
This is gonna rust

Mikko
Turku, Finland

Warn: (40%) XX---

11 aamua jäljellä. Niistä kuusi lomaa ja viisi kassuaamuja.
Lallalallaaa... bounce1.gif

--------------------

+Quote Post
palaste
post 26 June 2006, 10:57
Post #104 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(mikoel @ 26 Kesä 2006,11:56)
11 aamua jäljellä. Niistä kuusi lomaa ja viisi kassuaamuja.
Lallalallaaa... bounce1.gif

Eli siis perjantaina 7.7. sotilaspassissassi komeilee merkintä "Kotiutettu loppuunkuluneena, eiku täysinpalvelleena"?

+Quote Post
Protek
post 26 June 2006, 13:10
Post #105 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

QUOTE(palaste @ 21 June 2006,20:15)
Rupesin miettimään, mitä eri ammatteja meillä oikein onkaan. Minä olen tietokoneohjelmoija, Inkku on (käsittääkseni) myyntiesittelijä, Psychotron on kirpputorivahti, Blackarachnia on arkeologi, DeltaSilver88:lla ei vielä ole työpaikkaa? Menikö oikein? Siinä on ainakin NTFA-tapaamiseen saapuvat henkilöt. Mitens muut?

Meikäläinen on ohjelmistotestaaja, ohjelmointiakin on tosin jokunen vuosi sitten tullut tehtyä.

--------------------
The Brotherhood of the Cybertronian Radial

"Takai desu ne"
"Jinsei da"

Check out my items for sale.

Most wanted: Pretender Roadblock inner robot, G1 Ultra Magnus missiles and launchers, G1 Smokescreen car roof

+Quote Post

175 pages V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 19 Jun 2013 - 03:20