NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

> 2012 års Botcon figurer!
obsidian x
post 26 December 2011, 22:46
Post #1 | Print

Lars
Haninge, Stockholm, Sweden

Group: Members

Karaktärer från Shattered Glass universumet invaderar classics universumet.

Stora Boxen innehåller;
Shattered Glass Ultra Magnus (RTS Optimus Prime)
Shattered Glass Tracks (RTS Tracks)
Shattered Glass Soundwave (Universe2.0 Ironhide/Ratchet)
Shattered Glass Treadshot (RTS Jazz)
Classics Overlord/Gigatron (HFTD Bludgeon)
Classics Metalhawk (Generations Thunderwing)

Antar att det är ett par förutom mig som överväger att ruinera sig själva och försöka fixa lite Botcon-leksaker i år? blush2.gif
Jag ska inte till Botcon men jag är med i klubben och ska försöka fixa stora boxen tror jag och eventuellt de andra figurerna med via ebay om de tilltalar mig... vilket de antagligen gör.

Classics/Generations/Henkei är mina favoriter och jag ska försöka köpa boxen när den går upp tänkte jag... om jag hinner och jag inte blir allt för besviken på Metalhawk och Overlord.
Jag hoppas på Silverbolt som Overlord och Cyclonus eller Sky Shadow som Metalhawk.

Jag hoppas (och tror) på en röd Diaclone tracks, som jag isf lär kalla Road Rage.

Jag skulle tycka det var kul om de gjorde en Constructicon-färgad repaint på Solar Storm Grappel som Hauler i något av souvenir-paketen (han är med i klubbtidningen).

Vad har ni själva för förhoppningar på figurer och karaktärer? Ni få som överväger att köpa några menar jag?

This post has been edited by obsidian x: 7 January 2012, 00:41
Go to the top of the page

+Quote Post

Start new topic
Replies
obsidian x
post 27 December 2011, 19:47
Post #2 | Print

Lars
Haninge, Stockholm, Sweden

HFTD Bludgeon som Overlord. cry3.gif

Det var ju inte så lyckat enligt mig, minst sagt.
En vettig classics Metalhawk nu tack!

NRJohn, de har sagt att inga Armada/Energon/Cybertron-leksaker kommer användas i år om jag förstått saken rätt.

+Quote Post
NRJohn
post 27 December 2011, 22:06
Post #3 | Print

Håkan
Lund, Sweden

QUOTE(obsidian x @ 27 December 2011, 19:47) *
HFTD Bludgeon som Overlord. cry3.gif

Det var ju inte så lyckat enligt mig, minst sagt.
En vettig classics Metalhawk nu tack!

NRJohn, de har sagt att inga Armada/Energon/Cybertron-leksaker kommer användas i år om jag förstått saken rätt.

... blink.gif ....Bludgeon? BLUDGEON?! angry.gif

Ja då sparar man de pengarna, skulle inte förvåna mig om de väljer Breakaway till Metalhawk eller nåt annat dumt...

+Quote Post

Posts in this topic
obsidian x   2012 års Botcon figurer!   26 December 2011, 22:46
BigPete   Jag är trött på både Classics och Shattered Glass ...   26 December 2011, 23:09
NRJohn   Shattered glass är inget som intresserar mig fakti...   27 December 2011, 16:41
obsidian x   HFTD Bludgeon som Overlord. :cry: Det var ju int...   27 December 2011, 19:47
NRJohn   HFTD Bludgeon som Overlord. :cry: Det var ju int...   27 December 2011, 22:06
Tformer   Funpub har lagt upp bilder på Overlord/Gigatron nu...   28 December 2011, 12:37
obsidian x   Yay! SG Tracks är i Diaclone/Road Rage-färgern...   30 December 2011, 22:26
NRJohn   Bilder av BotCon 2012 "Heroic Decepticon...   6 January 2012, 22:26
obsidian x   Bilder av BotCon 2012 "Heroic Decepticon...   6 January 2012, 23:41
obsidian x   Nu kan man beställa boxen om man ska gå. Vilket in...   7 January 2012, 00:48
NRJohn   Igear kommer ut med sin "egen" version a...   10 January 2012, 22:56
obsidian x   Yeah! Fast det är orginal-Octo's huvud pho...   11 January 2012, 21:18
Fighbird   Hm... Shattered Glass generelt er jeg lidt ligegla...   16 January 2012, 21:34
Thunderclash   Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg sikkert t...   16 January 2012, 23:09
Fighbird   Nye og bedre billeder af Octopunch her. Okay, far...   18 January 2012, 08:16
SureShot   Nye og bedre billeder af Octopunch her. Okay, far...   23 January 2012, 15:52
NRJohn   Vet inte hur jag känner för Octopunch. Lite samma ...   18 January 2012, 16:11
NRJohn   Metalhawks huvud ser hemskt ut länk :thumbdown:   25 January 2012, 15:09

Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 22 May 2013 - 23:12