NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

> Vila ifred Lasse Brandeby
Gemini Prime
post 20 November 2011, 21:48
Post #1 | Print

Göteborg

Group: Members

Återigen uppmärksammar jag någons bortgång och i det här fallet den nästan arketypiska göteborgaren Lasse Brandeby. Med sitt udda och tykna sinne för humor, ett stort hjärta som alltid fanns på vänsterkanten så var han en person som jag var väldigt förtjust i. I min mening den roligaste göteborgaren sedan Sten- Åke Cederhök. Hoppas bara min kommun döper en spårvagn efter honom för så vitt jag vet så har Kurt Olsson en egen vagn i Göteborg men inte Lasse Brandeby.
Go to the top of the page

+Quote Post

Start new topic
Replies
Thunderclash
post 21 November 2011, 20:59
Post #2 | Print
Yeah, I still collect. Do you have a problem with that ;o) ?

Knut Ingar
Oslo, Norway

Group: Members

Ja, Lasses "Kurt Olsson"-karakter var også godt kjent for oss "norrbaggar". Husker spesielt hans "intervju" med Patrik Sjöberg der han spurte "hur bredt har ni hoppat"? Men det gjør vel alle som har fått med seg Kurt Olssons sprell på TV biggrin.gif . Jeg hadde ikke fått med meg at han hadde vært alvorlig syk i lengre tid og det var trist å lese om hans bortgang. Hvil i fred, Lasse!

--------------------
**MAY 1987 - MAY 2013 - CELEBRATING 26 YEARS AS A TRANSFORMERS COLLECTOR**

Go to the top of the page

+Quote Post

Posts in this topic

Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 25 May 2013 - 14:56