|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
2 October 2011, 20:22
|
|
|
Filip Oslo, NorwayGroup: Members Posts: 80 Joined: 6 April 2006 |
Driver og tenker om dagen på og selge deler av min samling da jeg .. føler at jeg ikke lenger har tid og like mye interesse som før... litt synd men som sagt.. er jo bare en tanke foreløpig. Men som litt research så drev jeg og tittet på finn for se hva folk selger for ting der ute og det inntrykket jeg sitter igjen med er at folk er i drømmeland..
fant f.eks denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/an...nnkode=30499237 hvor hvis jeg forstår riktig skal en orignal prime gå for 6500 eller den her.. som jeg er nærmest 100 prosent sikker på er en knockoff av et slag.. eller noe jeg ikke har sett før.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/an...nnkode=30898467 er det slik at filmene har skapt et så stort market i norden at folk betaler hva som helst for ting? eller har det nå kommet hit til vår lille del av verden folk som virkelig ønsker og tjenger penger på oss fanboys og tror vi betaler hva som helst noen spesielle "items" ? har dere andre noen tanker, ideer forslag rundt dette? This post has been edited by Darklight: 2 October 2011, 20:47 -------------------- ![]() |
|
|
|
2 October 2011, 22:00
|
|
|
Yeah, I still collect. Do you have a problem with that ;o) ? Knut Ingar Oslo, NorwayGroup: Members Posts: 1 870 Joined: 3 March 2006 |
Driver og tenker om dagen på og selge deler av min samling da jeg .. føler at jeg ikke lenger har tid og like mye interesse som før... litt synd men som sagt.. er jo bare en tanke foreløpig. Men som litt research så drev jeg og tittet på finn for se hva folk selger for ting der ute og det inntrykket jeg sitter igjen med er at folk er i drømmeland.. fant f.eks denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/an...nnkode=30499237 hvor hvis jeg forstår riktig skal en orignal prime gå for 6500 eller den her.. som jeg er nærmest 100 prosent sikker på er en knockoff av et slag.. eller noe jeg ikke har sett før.. er det slik at filmene har skapt et så stort market i norden at folk betaler hva som helst for ting? eller har det nå kommet hit til vår lille del av verden folk som virkelig ønsker og tjenger penger på oss fanboys og tror vi betaler hva som helst noen spesielle "items" ? har dere andre noen tanker, ideer forslag rundt dette? Breakdown-figuren er nok bare en G1 Sideswipe med custom-lakkering. Den ser ut til å være basert på G2 Breakdown fra Botcon 1994, men det var en repaint av G1 Breakdown og ikke en design basert på G1/G2 Sideswipe. Mange benytter prisene på eBay som indikatorer når de skal selge sine figurer. Det er helt opp til kjøper hva de er villige til å betale. 4000 til 6000 kroner (eller mer) for en masseprodusert figur med plast-, metalldeler og gummihjul fra midten av 80-tallet er naturligvis i utgangspunktet en vits, men som selger vil du helst ha mest mulig for figurene dine og hvis noen faktisk er villige til å betale en skyhøy pris for de, forutsatt at figurene er i tilnærmet perfekt stand og i originalesken, så er jo det bare positivt? This post has been edited by Thunderclash: 2 October 2011, 22:06 -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 21 May 2013 - 22:05 |