|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
26 August 2010, 10:25
|
|
Tonight we're gonna party like it's 1988!![]() Martin Lund Aalborg, DenmarkGroup: Administrators Posts: 3 644 Joined: 26 February 2006 |
Jeg synes det er et fantastisk billede af din datter der faktisk leger med G2 Grimmy og har det sjovt - det er dejligt at se! Det beviser jo bare, at de her plastikfigurer faktisk er godt legetøj, og at det inspirerer til leg, uanset alder (og køn, hvilket jeg også giver dig ret i er underordnet i disse tider).
Og ja, jeg har da også tænkt lidt over hvad der skal ske med samlingen når "næste generation" kommer til. Jeg har selv set en del forældre som har overladt deres gamle G1 figurer til næste generation, og så selv blevet så opslugt af det at de selv har genopdaget universet - og nu også kan dele det med ungerne. Jeg ved dog ikke om de fleste af mine figurer bliver "nix pille", men der skal helt sikkert bringes Transformers på banen hvis det engang bliver aktuelt. -------------------- *** The NTFA Blog - Episode 14 (02/05/13)! *** Latest TF kitbash: CHUG Getaway (WIP) Collection count: More than 850 toys from all generations. Check out my Collection List, Collection Pics, Want List and Feedback. Also check out my G2 Stunticon replicas in the kitbash section! |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 19 May 2013 - 05:58 |