|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
19 May 2008, 13:50
|
|
![]() Robin Sthlm, Sodertalje, Jarna., SwedenGroup: Members Posts: 103 Joined: 17 May 2008 |
Hur byter man namn på sin användare?
Om det inte går: Hur tar man bort den? |
|
|
|
19 May 2008, 16:53
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 551 Joined: 26 February 2006 |
Det går inte att göra det själv, utan det får vi administratörer ta hand om.
Vilket användarnamn skulle du vilja ha? Efter att jag bytt namn på dig (vilket jag gör vid något tillfälle som jag ser att du är utloggad) kommer du behöva be forumet om att skicka ut ett nytt lösenord, eftersom identifieringsnyckeln (en kombination av ditt användarnamn och lösenord) upphör att fungera efter namnbytet. Efter att du fått ut ett nytt lösenord, som skickas till din mailadress, så kan du lätt byta tillbaka till det lösenord du egentligen vill ha. -------------------- E-mail address: groundsplitter@ntfa.net
|
|
|
|
19 May 2008, 18:58
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 551 Joined: 26 February 2006 |
Hideways, skulle jag vilja ha. Ordnat. Och som sagt, du kommer behöva begära ut ett nytt lösenord för att kunna logga in igen. Vid inloggningen hittar du texten "I've forgotten my password! Click here!". Klicka på länken så kommer du till ett formulär där du kan begära att få ut nya uppgifter. Obs! Eftersom du har en Hotmailadress finns det en risk för att mailet med de nya uppgifterna hamnar i din spamfolder. Titta där efter mailet. Om något problem uppstår, skicka ett mail till groundsplitter@ntfa.net eller använd vårt kontaktformulär för att få hjälp! |
|
|
|
19 May 2008, 19:16
|
|
![]() Robin Sthlm, Sodertalje, Jarna., SwedenGroup: Members Posts: 103 Joined: 17 May 2008 |
Så ja, tack så mycket.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 25 May 2013 - 04:46 |