|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
12 April 2008, 16:04
|
|
![]() Globen, year 1995, FinlandGroup: Posts: 38 Joined: 22 February 2008 Warn: (20%)
|
1. Jarkko Ruutu
2. Ville Peltonen 3. Tie Domi 4. Toni Mäkiaho 5. Pasi Nielikäinen Tämän listan olen muodostanut ankaran harkinnan perusteella. Jokainen listan nimistä on varsinainen kovanaama, mutta kuitenkin kykenevä taitavaan tanssiin. Ville on ehkä yllättävän korkealla listalla, mutta siihen saattaa hieman vaikuttaa oma henkilökohtainen rajaton arvostukseni Globenin Devalvaattoria kohtaan. Lisäksi olen kuullut melko varmasta lähteestä, että Ville on kova monosyykkelimies. Muut listan nimet ovatkin täysin itsestäänselvyyksiä ja melko varmasti löytyvät monen muunkin listalta. Suosittelen kaikille forumin jäätappelufaneille Pro Hockey -lehteä, jonka jokaisessa numerossa on merkittävä osio Kiekkokenttien Tanssitaitureista. Minulla on hieman vaikeuksia Jarkon fight cardia tehdessäni, sillä en osaa määritellä tappelun voittajaa, jos tappelun aloittaja kaatuu heti tappelun alussa (kts. http://youtube.com/watch?v=5KDwo3EBqYw). Mikä teidän tuomionne on tällaisessa häpeällisen vajaassa erässä? Itse merkkasin Jakelle voiton, mutta mielestäni tilanteen voi nähdä kumman tahansa voitoksi. Tie Domi on Finnish Flashin vanha poliisi, joten siitä tietysti hieman lisäpisteitä hänelle. Lisäksi Domi on poikkellisen nopea niistämään paidan kaverin pään peitoksi, minkä ansiosta hän saakin helposti hyviä iskuja sisään vastustajan ollessa näkökyvytön. Toivoisen mahdollisimman paljon vastauksia. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 21 May 2013 - 21:38 |