NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

5 pages V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tapaaminen Turussa 2.2., Mukaantulijoita?
Psychotron
post 27 January 2008, 22:40
Post #46 | Print

Group: Sponsors

QUOTE(Knottetron @ 27 January 2008, 22:05) *
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 20:51) *
Solmukin on näemmä herännyt talviuniltaan! wave3.gif Solmu, kannattaisiko teidän Satun kanssa vähän sopia jonkinlaista yhteistä kyytiä tms. myös?

Mehän asutaan nykyään ihan eri puolilla kaupunkia? Vai meneekö minulta joku pointti ohi? Olen niin krapulassa että näen melkein pikku-ukkoja.
Mutta kyllä Zadun voi yöllä himaan nakata, ellei oteta kuppia(juuri nyt ei kyllä tee mieli kun istuu ja säikähtelee omaa kännykkäänsä), ettei joudu kulkemaan synkeän Turun läpi keskellä aamuyötä. Olettaen että auto on mun käytössä silloin.
äää... liikaa sanoja. Palaan asiaan kun olen nukkunut ja pystyn taas kuuntelemaan Judas Priestiä.

Ärh. Ai niin. Sää oo' tturkulaine nykyää. Ja asut vielä melkein naapurissa. En muistanut koko juttua. Hoijaa, varhaisiän dementia... Luulenpa että hukkaisin umpilisäkkeenikin ellei se olisi... ai niin, sehän leikattiin pois takavuosina... crazy2.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
Knottetron
post 28 January 2008, 08:53
Post #47 | Print
The forgotten dinobot

Norjan Turku, Finland

Group: Members

QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 22:40) *
Ärh. Ai niin. Sää oo' tturkulaine nykyää. Ja asut vielä melkein naapurissa. En muistanut koko juttua. Hoijaa, varhaisiän dementia... Luulenpa että hukkaisin umpilisäkkeenikin ellei se olisi... ai niin, sehän leikattiin pois takavuosina... crazy2.gif

Ei mitään hätää. Ei sitä kaikkea voi muistaa. Ihan vaan kiva tietää että en ollut menettänyt luetun ymmärtämis kykyäni eilen.

--------------------
Käkkäkää!
Most wanted: Tail for pretender Grimlock. Seacon and Terrorcon bits and combiner parts. Bits for Metroplex. Alternator Ravage right hip rocket launcher.
Big load of vintage SW and MoTu figures for sale. Ask if interested.

+Quote Post
Psychotron
post 29 January 2008, 19:56
Post #48 | Print

QUOTE(Psychotron @ 20 January 2008, 23:01) *
Onko kukaan kuullut Midnight Elisapressistä tai OsQsta mitään? Entä saataisko uutta verta mukaan myös? Solmu & Satu on jo wanhoja partoja... Sini viimein?

...Sini...? wink2.gif

+Quote Post
Sini
post 29 January 2008, 20:15
Post #49 | Print
itkuparkuvinkuvonku

Sini Keinänen
kai se on Kouvola edelleen, Finland

Tuaa.. enpä usko. Ei se enää sitä ole, että haluaisin pysyä mitenkään erityisen ano-ryyninä, vaan pikemminkin sitä, että mulla on kauheesti härpäkkää tässä ammattikorkean kevätlukkarin alkuun. Se tapaaminenhan oli kellotettu jonnekin helmikuulle, eikö?

--------------------
Luovuus hukassa
Saattekin siis tyytyä
typerään haikuun

+Quote Post
Inkku
post 29 January 2008, 20:19
Post #50 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(Sini @ 29 January 2008, 21:15) *
Tuaa.. enpä usko. Ei se enää sitä ole, että haluaisin pysyä mitenkään erityisen ano-ryyninä, vaan pikemminkin sitä, että mulla on kauheesti härpäkkää tässä ammattikorkean kevätlukkarin alkuun. Se tapaaminenhan oli kellotettu jonnekin helmikuulle, eikö?

tänä viikonloppuna, eli heti helmikuun alussa.. tongue.gif

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
Sini
post 29 January 2008, 20:31
Post #51 | Print
itkuparkuvinkuvonku

Sini Keinänen
kai se on Kouvola edelleen, Finland

Juu, ei mitään toivoa näin lyhyellä varoitusajalla. biggrin.gif Katsotaan sitten ensi vuonna tai tänä vuonna jos tulee lisää häppeninkiä. Nyt pitäisi kasvaa muutama henkinen ikävuosi lisää.

+Quote Post
palaste
post 30 January 2008, 15:34
Post #52 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 21:51) *
Tämä keskustelu on muuten totaalisen väärässä osoitteessa. Onneksi JPllä on kybermaailman avaimet taskussa, hän voi pullauttaa koko höskän takaisin oman topiccinsa alle kun herää. JP, tunnetko itsesi koskaan Tohtori Oudoksi, kun muokkaat keinotodellisuuden todellisuutta? tongue.gif

Meni suurinpiirtein kolme viimeistä päivää töiden lisäksi veljen koneen asennuksen kanssa, joten huomasin tämän vasta tänään. Viestit on nyt siirretty.
Olisihan täällä toinenkin kybermaailman avainten herra, kunhan vain joskus näkyisikin... happy.gif

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"

+Quote Post
Inkku
post 30 January 2008, 19:32
Post #53 | Print

Heidi
Salo, Finland

noniin.. haluaako kukaan siis ostaa minulta TF HeadMasters DVD boxia ja/tai kaikki 11 TF Armada DVD levyä..?? *nou hätä, minulle tulee Larsin kautta korvaavat leffat.. blush2.gif joten en siis siitä syystä tarvitse yllä mainittuja enää..* ylimääräisenä lähtisi myös uusin Harry Potter sopu hintaan..

ajattelin myös ottaa joitakin ittellä ylimääräisenä pyöriviä botteja matkaan, osasta puuttuu tosin osia, mutta hei, jostakinhan sitä oli minun 2,5 vuotta sitten aloitettava.. tongue.gif

ja sitten on niitä ylimääräisiä sarjiksia myös mukana, muistaakseni Satulta puuttui jokunen lehti, ellei vanhat harmaat aivosoluni ole totaalisesti jo tuhoutuneet.. crazy2.gif

+Quote Post
Feikki
post 30 January 2008, 20:00
Post #54 | Print
NTFA Private eye

Lappeenranta / Hämeenlinna, Finland

Mulle kelpaa kaikki hyvän hintaiset sarjikset mitä multa ei vielä löydy.

Harmi kun kaikki mun TF sälä ja ylimääräiset sarjikset ovat Luumäellä (Lappeenrannan vieressä) muuttolaatikoissa.

--------------------
Nightbeat's holo-avatar
Feikki's test site - my blog

+Quote Post
Inkku
post 30 January 2008, 20:05
Post #55 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(Feikki @ 30 January 2008, 21:00) *
Mulle kelpaa kaikki hyvän hintaiset sarjikset mitä multa ei vielä löydy.

Harmi kun kaikki mun TF sälä ja ylimääräiset sarjikset ovat Luumäellä (Lappeenrannan vieressä) muuttolaatikoissa.

nämä sarjikset on niitä suomessa ilmestyneitä sarjiksia.. kirppiksiltä löytyneitä, saattaapi puuttua hahmon esittely sivu tai pari.. tarina sivuja ei pitäisi puuttua.. sitä mukaa kun löysin lehtiä, vaihdoin ittelleni parempi kuntoisia..

+Quote Post
satusein
post 30 January 2008, 20:12
Post #56 | Print
on the road again...

Turku, Finland

QUOTE(Inkku @ 30 January 2008, 20:32) *
noniin.. haluaako kukaan siis ostaa minulta TF HeadMasters DVD boxia ja/tai kaikki 11 TF Armada DVD levyä..?? *nou hätä, minulle tulee Larsin kautta korvaavat leffat.. blush2.gif joten en siis siitä syystä tarvitse yllä mainittuja enää..* ylimääräisenä lähtisi myös uusin Harry Potter sopu hintaan..

ajattelin myös ottaa joitakin ittellä ylimääräisenä pyöriviä botteja matkaan, osasta puuttuu tosin osia, mutta hei, jostakinhan sitä oli minun 2,5 vuotta sitten aloitettava.. tongue.gif

ja sitten on niitä ylimääräisiä sarjiksia myös mukana, muistaakseni Satulta puuttui jokunen lehti, ellei vanhat harmaat aivosoluni ole totaalisesti jo tuhoutuneet.. crazy2.gif

juu, et muista väärin tongue.gif puuttu miulta pari

+Quote Post
satusein
post 30 January 2008, 20:17
Post #57 | Print
on the road again...

Turku, Finland

QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 23:40) *
QUOTE(Knottetron @ 27 January 2008, 22:05) *
QUOTE(Psychotron @ 27 January 2008, 20:51) *
Solmukin on näemmä herännyt talviuniltaan! wave3.gif Solmu, kannattaisiko teidän Satun kanssa vähän sopia jonkinlaista yhteistä kyytiä tms. myös?

Mehän asutaan nykyään ihan eri puolilla kaupunkia? Vai meneekö minulta joku pointti ohi? Olen niin krapulassa että näen melkein pikku-ukkoja.
Mutta kyllä Zadun voi yöllä himaan nakata, ellei oteta kuppia(juuri nyt ei kyllä tee mieli kun istuu ja säikähtelee omaa kännykkäänsä), ettei joudu kulkemaan synkeän Turun läpi keskellä aamuyötä. Olettaen että auto on mun käytössä silloin.
äää... liikaa sanoja. Palaan asiaan kun olen nukkunut ja pystyn taas kuuntelemaan Judas Priestiä.

voin kyllä tulla omallakin autolla, tai kun menen auttamaan poikaystävää lauantaina sen uuden kämpän siivoamisessa, että heittäisi ja hakisikin vielä, täytyy kattoa...

This post has been edited by satusein: 30 January 2008, 20:20

+Quote Post
Inkku
post 30 January 2008, 20:23
Post #58 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(satusein @ 30 January 2008, 21:12) *
QUOTE(Inkku @ 30 January 2008, 20:32) *

juu, et muista väärin tongue.gif puuttu miulta pari

yeshh.. nappaan koko nipun sitten mukaani.. evillaugh.gif

+Quote Post
Psychotron
post 30 January 2008, 21:42
Post #59 | Print

Meiltäkin löytyy nippu ekstralehtiä, Satu, eli kannattaa katsoa tarkkaan mitä puuttuu. Jos puuttuu tosi paljon ja hinnoista sovitaan, voisin ehkä kenties mahdollisesti peräti luopua lähes täydestä satsista Suomi-lehtiä, sen sijaan jos sinulta ei puutu kuin pari, sitten ei kannata... Heikille ei taida tässä tapauksessa olla meikäläisestä iloa, koskapa veikkaan että mies on aika tarkka lehtien kunnosta, sarjisharrastaja kun on... wink2.gif Sen sijaan täytyy vilauttaa ihan vaan näytille paria Suomi-lehteä 80-luvulta, joita ei koskaan ole luettu. cool.gif
Figuja meillä ei taida olla myytäväksi asti, ainakaan mitään mitä kukaan haluaisi...

+Quote Post
Feikki
post 30 January 2008, 22:23
Post #60 | Print
NTFA Private eye

Lappeenranta / Hämeenlinna, Finland

Mä etin parempi kuntoisia lehtiä 2/88, 4/88, 5/89, Headmasters ja 1/89 speciaaleista...

+Quote Post

5 pages V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 20 May 2013 - 06:47