NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

4 pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Syksyn NTFA-tapaaminen Ruotsissa, Mukaantulijoita?
satusein
post 6 September 2007, 11:40
Post #31 | Print
on the road again...

Turku, Finland

Group: Members

onko se nyt ihan sata varma että pääsen Pathin kyydillä?
Go to the top of the page

+Quote Post
palaste
post 6 September 2007, 16:50
Post #32 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

Mites jengi haluis budjaa tuon tapaamisen aikana?
BigPeten mukaan tarjolla on seuraavat majoitusmahdollisuudet:

* Hotelli Formula 1. Huoneet 350 SEK (37,45 €) /kpl. Huoneita on 1, 2, ja 3 hengelle, kaikki saman hintaisia.

* STF Youth Hostel Malmö. 200 SEK (21,40 €) makuupaikasta yhteishuoneessa, omat huoneet maksavat enemmän (en tiedä paljonko).

* Hotelli Horn. 1 hengen huoneet 395 SEK (42,30 €) /kpl, 2 hengen huoneet 595 SEK (63,70 €) /kpl. Huoneissa on WC mutta ei suihkua.

* Bossen huoneistohotelli. Huoneet: 1 henki 325 SEK (34,80 €) /kpl, 2 henkeä 495 SEK (53,00 €) /kpl, 3 henkeä 595 SEK (63,70 €) /kpl, 4 henkeä 695 SEK (74,40 €) /kpl.

Olisi varmaan parasta yrittää saada kaksi huonetta koko porukalle, kolme menee turhan kalliiksi. Jos näistä löytyy sopiva paikka voin yrittää soittaa sinne ja katsoa ymmärtävätkö he kouluruotsistani mitään. happy.gif

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"

+Quote Post
Inkku
post 6 September 2007, 17:41
Post #33 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

Group: Sponsors

minulle käy kimppa majoitus.. happy.gif
en oo vielä saanu lupaa tuon oman rahan painatukseen.. biggrin.gif

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
palaste
post 6 September 2007, 18:07
Post #34 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Itse kyllä haluaisin huoneeseen jossa olisi vain meitä suomalaisia. Täytyy vielä soitella Turolle ja Sonjalle ja kysyä heidän mielipidettään.
Niin ja Satu, Path sanoi että asia on OK, kyllä me kaikki pääsemme hänen kyydissään.

+Quote Post
satusein
post 6 September 2007, 20:03
Post #35 | Print
on the road again...

Turku, Finland

Group: Members

QUOTE(palaste @ 6 September 2007, 20:07) *
Itse kyllä haluaisin huoneeseen jossa olisi vain meitä suomalaisia. Täytyy vielä soitella Turolle ja Sonjalle ja kysyä heidän mielipidettään.
Niin ja Satu, Path sanoi että asia on OK, kyllä me kaikki pääsemme hänen kyydissään.

OK, hyvä juttu smile.gif toi Formula hotelli taitaa olla kaikista edullisin, kun itekki tykkäisin huoneesta jossa olis vaan meitä suomalaisia, mutta tilanteen mukaan eletään smile.gif

This post has been edited by satusein: 6 September 2007, 20:07

+Quote Post
palaste
post 10 September 2007, 11:54
Post #36 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Soitin tuonne Formula 1 -hotelliin ja kysyin onko niillä vapaita huoneita viidelle hengelle. Ne sanoivat että on mutta varauksen voi tehdä vasta 30 päivää etukäteen, eli täytynee soittaa uudestaan 3. lokakuuta.

+Quote Post
Inkku
post 12 September 2007, 18:59
Post #37 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(palaste @ 10 September 2007, 13:54) *
Soitin tuonne Formula 1 -hotelliin ja kysyin onko niillä vapaita huoneita viidelle hengelle. Ne sanoivat että on mutta varauksen voi tehdä vasta 30 päivää etukäteen, eli täytynee soittaa uudestaan 3. lokakuuta.

hienoa.. happy.gif

+Quote Post
palaste
post 29 September 2007, 17:39
Post #38 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Viking Linen laivamatkat on nyt sitten maksettu, eli 2.11. meidän pitäisi päästä Turusta laivaan pelkästään näyttämällä varauspaperia ja passeja.
Tämä siis koskee minua, Heidiä, Turoa, Sonjaa ja Satua.

+Quote Post
Inkku
post 29 September 2007, 18:28
Post #39 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(palaste @ 29 September 2007, 19:39) *
Viking Linen laivamatkat on nyt sitten maksettu, eli 2.11. meidän pitäisi päästä Turusta laivaan pelkästään näyttämällä varauspaperia ja passeja.

WOOHOO..!! bounce1.gif bounce1.gif

niiin, muistaissa ollessa.. millainen on sen Formula 1 hotellin majoitus taso..?? eli onko omat peti kamppeet, vai löytyykö ne firmalta..??
entä millainen on tuo hinta politiikka

ja vielä.. minulla on ainakin näillä näkymin työ päivä 1.11 eli lähden aikaisin aamulla vieremältä ~klo 6:00. teen työ keikan Iisalmessa *jossa toinen kauppa, missä minun pitää myös käydä aukeaa vasta klo 8:00* ja jatkan siitä Kuopioon *jossa liikkeet onkin sitten jo auki..*, ja teen siellä toisen työ keikkani.. sen jälkeen lähden sitten Kuopiosta ajamaan eteenpäin.. sen päivän aikataulusta ja siitä, missä olen milloinkin, ei ole vielä ainakaan harmainta hajua.. evillaugh.gif

+Quote Post
palaste
post 29 September 2007, 18:37
Post #40 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Inkku @ 29 September 2007, 20:28) *
QUOTE(palaste @ 29 September 2007, 19:39) *

WOOHOO..!! bounce1.gif bounce1.gif

niiin, muistaissa ollessa.. millainen on sen Formula 1 hotellin majoitus taso..?? eli onko omat peti kamppeet, vai löytyykö ne firmalta..??
entä millainen on tuo hinta politiikka

ja vielä.. minulla on ainakin näillä näkymin työ päivä 1.11 eli lähden aikaisin aamulla vieremältä ~klo 6:00. teen työ keikan Iisalmessa *jossa toinen kauppa, missä minun pitää myös käydä aukeaa vasta klo 8:00* ja jatkan siitä Kuopioon *jossa liikkeet onkin sitten jo auki..*, ja teen siellä toisen työ keikkani.. sen jälkeen lähden sitten Kuopiosta ajamaan eteenpäin.. sen päivän aikataulusta ja siitä, missä olen milloinkin, ei ole vielä ainakaan harmainta hajua.. evillaugh.gif

En tiedä paljonkaan vielä tuosta hotellista. Luulisin tosin, että kyllä sieltä löytyy talon puolesta petivaatteet ja juokseva vesi. Suihkuista en ole varma. BigPeten mukaan huoneet maksavat 350 SEK, eli noin 38 €, kpl.
Laiva Turusta lähtee 2.11. kello 21:00 eli meidän on oltava terminaalissa viimeistään 20:30.

+Quote Post
Inkku
post 29 September 2007, 18:46
Post #41 | Print

Heidi
Salo, Finland

ok

sittenhän minulla on ihan mukavasti aikaa ajella.. sitä en vain osaa sanoa, että moneko aikoihin olen Torstaina Helsingissä.. jos työ keikat menee juohevasti, niin olen tehnyt kaikki tarpeelliset hommat puoleen päivään mennessä ja voin lähteä omille teilleni liipottamaan, ainoa on. että minun pitää vain jossain päästä modeemiin kiinni, että saan ilmoitettua päivän työt biggrin.gif

+Quote Post
palaste
post 3 October 2007, 21:12
Post #42 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Varasin tänään itselleni, Heidille, Turolle, Sonjalle ja Sadulle huoneet Malmön Formula 1 -hotelliista. En tiedä vielä montako huonetta meille tulee mutta olettaisin että kaksi, ehkä mahdollisesti kolme.
Huoneissa on sängyt ja petivaatteet, televisio, ja juokseva vesi. WC:itä tai suihkuja ei ole. Ne löytyvät käytävältä, yhteiskäytössä muiden hotellin asukkaiden kanssa.

+Quote Post
Inkku
post 3 October 2007, 22:09
Post #43 | Print

Heidi
Salo, Finland

vau.. mutta.. en voi sille mitään, mutta minulle tulee jostain syystä semmonen tunne, kuin olisin ollut jossain tuommoisessa paikassa aikaisemminkin.. blink.gif ihan niinkuin..

nah.. se nyt olisi silkkaa hullunkurista sattumaan, että tuo olisi se sama paikka, jossa oltiin luokkaretkellä yötä.. huh.gif siis come on.. siellä on varmasti kymmeniä samanlaisia paikkoja.. tongue.gif

+Quote Post
palaste
post 15 October 2007, 18:44
Post #44 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Inkku @ 4 October 2007, 00:09) *
vau.. mutta.. en voi sille mitään, mutta minulle tulee jostain syystä semmonen tunne, kuin olisin ollut jossain tuommoisessa paikassa aikaisemminkin.. blink.gif ihan niinkuin..

nah.. se nyt olisi silkkaa hullunkurista sattumaan, että tuo olisi se sama paikka, jossa oltiin luokkaretkellä yötä.. huh.gif siis come on.. siellä on varmasti kymmeniä samanlaisia paikkoja.. tongue.gif

No se vaikuttaa kyllä ainakin paremmalta paikalta kuin missä minä ja pikkuveljeni olimme Berliinin keskustassa. Siitä hotellista ei ole juuri muuta positiivista sanottavaa kuin hinta. Mutta kyllähän me kaksi aikuista miestä (tai melkein, pikkuveljeni on 17) siellä pärjäsimme.

This post has been edited by palaste: 15 October 2007, 18:45
Reason for edit: onhan siellä sentään televisio ja juokseva vesi!

+Quote Post
Inkku
post 15 October 2007, 20:25
Post #45 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(palaste @ 15 October 2007, 20:44) *
QUOTE(Inkku @ 4 October 2007, 00:09) *

No se vaikuttaa kyllä ainakin paremmalta paikalta kuin missä minä ja pikkuveljeni olimme Berliinin keskustassa. Siitä hotellista ei ole juuri muuta positiivista sanottavaa kuin hinta. Mutta kyllähän me kaksi aikuista miestä (tai melkein, pikkuveljeni on 17) siellä pärjäsimme.

juu.. no telkkariin minulle ei enää ole mitään pahemman laatuista riippuvaisuus suhdetta.. tongue.gif mutta juoksevavesi on kyllä kova sana.. etenkin, kun se tulee miellyttävän lämpöisenä (jopa kuumana) ja paineella suihkun suuttimesta ilman, että paine loppuu välillä.. wink2.gif *himskatti taidan oppia tässä udessa kämpässä pikkasen liian hyvälle biggrin.gif *

+Quote Post

4 pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 24 May 2013 - 22:33