NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

4 pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Syksyn NTFA-tapaaminen Ruotsissa, Mukaantulijoita?
Inkku
post 9 August 2007, 18:11
Post #16 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

Group: Sponsors

QUOTE(gravebot @ 9 August 2007, 08:15) *
Joudukko tekemään isonkin muutoksen ajoosi?

ääh.. mielikseni minä ajelen.. tongue.gif ennätin olla vanhempieni kanssa riittävän monta vuotta samoilla sijoilla, ja samalla nään uusia paikkojakin.. wink2.gif

ja kun kartalta kattoo, niin ei tule isoa mutkaa.. on matkan varrella.. tavallaan.. wink2.gif

ohoo.. en olekkaan aikaisemmin ajanut nelostietä välillä Jyväskylä-Heinola w00t.gif

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."
Go to the top of the page

+Quote Post
Psychotron
post 10 August 2007, 07:11
Post #17 | Print

Tuli tuossa mieleen, että jos Gravebot ei tulekaan ja ainoa ihminen lisää Pathin autoon on Satusein, niin Satu on kyllä ihan oikeasti yksi pienikokoisimmista ihmisistä joita olen ikinä tuntenut. Väittäisin että hän kyllä mahtuu autoon. smile.gif

+Quote Post
palaste
post 10 August 2007, 15:24
Post #18 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

Varaan laivamatkan varmaankin syyskuun toisella viikolla, kun kaikki mukaan lähtijät ovat jo pulittaneet osallistumismaksunsa.

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"

+Quote Post
Psychotron
post 14 August 2007, 19:53
Post #19 | Print

QUOTE(palaste @ 13 August 2007, 22:25) *
QUOTE(Path @ 13 August 2007, 22:17) *
QUOTE(palaste @ 10 August 2007, 08:19) *
Gravebot's cancellation has changed the Finns' travel plans a little. There is now only one Finn more than what Path said could fit in his car - Satusein. I have never met her, or even seen what she looks like, but Turo has met her, and says she is very small. So I think it should be possible to squeeze her in there with us.

My car is a 5-seater, however, my mother has an Opel Zafira, 7-seater. If she allows me to borrow it and each of us brings even less stuff I would be able to take all 5 finns AND Groundie's box-o-fun in the car.

That would be the best option. Otherwise (and now I really wish I had met Satusein) we will possibly have to have Satusein sit on someone's lap. I won't be bringing much stuff to the convention but I understand Lars is bringing loads and loads.
If you get the 7-seater then there should be room for Lars as well, which would be even nicer.

Tuota öh. Pitäisikö kuitenkin nyt ensin kuulla Satun oma mielipide tästä asiasta...? wink2.gif Meinaan jos Path ei saa äitinsä autoa, voi fiilikset olla aika sillit purkissa-tyyliin... Eikä Oskultakaan ole tullut vielä lopullista vastausta... unsure.gif

+Quote Post
palaste
post 14 August 2007, 19:59
Post #20 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Psychotron @ 14 August 2007, 21:53) *
Gravebot's cancellation has changed the Finns' travel plans a little. There is now only one Finn more than what Path said could fit in his car - Satusein. I have never met her, or even seen what she looks like, but Turo has met her, and says she is very small. So I think it should be possible to squeeze her in there with us.

My car is a 5-seater, however, my mother has an Opel Zafira, 7-seater. If she allows me to borrow it and each of us brings even less stuff I would be able to take all 5 finns AND Groundie's box-o-fun in the car.

That would be the best option. Otherwise (and now I really wish I had met Satusein) we will possibly have to have Satusein sit on someone's lap. I won't be bringing much stuff to the convention but I understand Lars is bringing loads and loads.
If you get the 7-seater then there should be room for Lars as well, which would be even nicer.

Tuota öh. Pitäisikö kuitenkin nyt ensin kuulla Satun oma mielipide tästä asiasta...? wink2.gif Meinaan jos Path ei saa äitinsä autoa, voi fiilikset olla aika sillit purkissa-tyyliin... Eikä Oskultakaan ole tullut vielä lopullista vastausta... unsure.gif

Kyllä pitäisi. Ei tuo minun kommenttini alun perinkään ollut täysin vakava. Pitäisi kuulla sekä Sadusta että Oskusta, että saan edes ne laivaliput varattua.

+Quote Post
satusein
post 14 August 2007, 21:01
Post #21 | Print
on the road again...

Turku, Finland

Group: Members

QUOTE(Psychotron @ 14 August 2007, 21:53) *

ei se minua haittaa vaikka olisikin hieman tiivis tunnelma smile.gif

+Quote Post
palaste
post 15 August 2007, 05:58
Post #22 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Nyt enää tarvitsee tietää onko Osku tulossa.

+Quote Post
vmv-81
post 15 August 2007, 12:19
Post #23 | Print
Mite! Nihongo o hanashimasu!

Veli
Oulu, Finland

Minusta tuntuu että en ole tulossa. Vaikuttaa vähän liian vaivalloiselta tuonne asti matkustaminen vain kahta päivää varten... valitan. sad.gif

+Quote Post
palaste
post 16 August 2007, 18:54
Post #24 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Eli paikalle ovat tulossa minä, Heidi, Turo, Sonja, ja Satu (samalla laivareissulla) ja mahdollisesti Osku (hoitaa laivareissunsa itse)?

+Quote Post
Psychotron
post 18 August 2007, 14:37
Post #25 | Print

QUOTE(palaste @ 16 August 2007, 20:54) *
Eli paikalle ovat tulossa minä, Heidi, Turo, Sonja, ja Satu (samalla laivareissulla) ja mahdollisesti Osku (hoitaa laivareissunsa itse)?

Kunhan otat huomioon että minulla ja Sonjalla on vielä pari juttua ratkaisematta, mitä mukaantulemiseen tulee, eli meidän osallistuminen ei edelleenkään ole 100% varmaa, enkä voi asialle yhtään mitään. Varma vastaus siitä tullaanko me jää niinkin myöhäiseksi kuin lokakuulle. Mutta itseasiassa juuri tänään homma eteni askeleen oikeaan suuntaan meidän kannaltamme.

+Quote Post
Inkku
post 18 August 2007, 17:05
Post #26 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(Psychotron @ 18 August 2007, 16:37) *

Kunhan otat huomioon että minulla ja Sonjalla on vielä pari juttua ratkaisematta, mitä mukaantulemiseen tulee, eli meidän osallistuminen ei edelleenkään ole 100% varmaa, enkä voi asialle yhtään mitään. Varma vastaus siitä tullaanko me jää niinkin myöhäiseksi kuin lokakuulle. Mutta itseasiassa juuri tänään homma eteni askeleen oikeaan suuntaan meidän kannaltamme.

toivottavasti pääsette.. itä enemmän porukkaa.. niin sen hauskempaa.. wink2.gif

+Quote Post
palaste
post 19 August 2007, 16:14
Post #27 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Psychotron @ 18 August 2007, 16:37) *

Tässä ei ole vielä mitään hätää. Laivayhtiö antaa muuttaa varausta siihen asti, kunnes se maksetaan. Siihen on aikaa 3. lokakuuta asti.

+Quote Post
satusein
post 1 September 2007, 09:23
Post #28 | Print
on the road again...

Turku, Finland

miten sitten tuon majoituksen kanssa, että varaako jokainen itse, vai miten? ja milloin viimeistään täytyy se laivamatka maksaa?

+Quote Post
palaste
post 1 September 2007, 15:30
Post #29 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(satusein @ 1 September 2007, 11:23) *
miten sitten tuon majoituksen kanssa, että varaako jokainen itse, vai miten? ja milloin viimeistään täytyy se laivamatka maksaa?

Voin kyllä yrittää varata majoituksenkin. Tosin en usko ruotsinkielen taitoihini sen vertaa että osaisin sen itse puhelimitse varata, täytyy käyttää BigPeteä välikappaleena. Laivamatka täytyy maksaa viimeistään 3. lokakuuta.

+Quote Post
satusein
post 1 September 2007, 22:07
Post #30 | Print
on the road again...

Turku, Finland

QUOTE(palaste @ 1 September 2007, 17:30) *
QUOTE(satusein @ 1 September 2007, 11:23) *

Voin kyllä yrittää varata majoituksenkin. Tosin en usko ruotsinkielen taitoihini sen vertaa että osaisin sen itse puhelimitse varata, täytyy käyttää BigPeteä välikappaleena. Laivamatka täytyy maksaa viimeistään 3. lokakuuta.

selvä se.

+Quote Post

4 pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 23 Apr 2014 - 08:05