NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

> Instructions

Tämä foorumi on luotu auttamaan etsimään toisia Transformers-faneja joita kiinnostaisi nähdä Transformers-elokuva paikkakunnallasi.

Kaikki aiheet listataan verkkosivun etusivulla (ennen pitkää), jotta myös vierailijat jotka eivät ole foorumien jäseniä näkisivät viestit. Vieraat voivat lähettää viestejä rekisteröitymättöminä vain näillä alifoorumeilla.

Aiheiden otsikkojen tulisi koostua kaupungista ja elokuvan näytöksen päivämäärästä, esimerkiksi "Helsinki, 4. heinäkuuta". Aiheet järjestetään aakkosjärjestykseen. Jos et löydä aihetta omasta kaupungistasi ja päivämäärästä, aloita uusi aihe ja anna sille asiaan kuuluva nimi.

Reply to this topicStart new topic
> Turku, 4.7.
Psychotron
post 25 June 2007, 05:06
Post #1 | Print

Group: Sponsors

No niin, Turun jengiinhän kuuluvat tällä hetkellä siis Blackarachnia, Inkku, Knottetron, satusein ja minätron.
Kellonaikoja ym. lisään sitä mukaa kun tiedän itsekin.
En ole vielä varannut lippuja (ei se edes onnistuisi vielä), eli vielä ehtii mukaan kunhan ilmoittautuu tänne.
Lisäksi olisin tyytyväinen jos joku kykenisi ilmoittamaan varmuudella että ensi-ilta nyt varmasti ON tuo 4.7., kun Finnkinon sivut tarjoavat tyypilliseen tapaansa epäselvää infoa.
Ja tapaamispaikka on vielä auki. Ehdotuksia?
Go to the top of the page

+Quote Post
Inkku
post 26 June 2007, 18:14
Post #2 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

noh.. minulla kun nyt tuota matkaa sinne kuitenkin on jonkun verran, niin lähden varmaan täältä valumaan sinne päin 3.7 johonkin kellon aikaan.. *mikäli se 4.7 nyt sitten on se SE päivä.. toivon mukaan on..* takaisin Iisalmessa minun pitää olla 5pv aikana, samana päivänä olevien pakollisten työ keikkojen takia.. cry3.gif

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
Psychotron
post 26 June 2007, 18:18
Post #3 | Print

Pitäiskö vaan pitää suosiolla tuo sovittu päivä, niin ei tule sotkua. Vai ollaanko me sitten enää tositransfaneja...? tongue.gif

+Quote Post
Inkku
post 26 June 2007, 18:21
Post #4 | Print

Heidi
Salo, Finland

tuumatkaa äkkiä.. unsure.gif jos leffan katsominen on aikaisemmin, niin minun pitäisi jo melkeimpä tänään tietää se

tietty minulle se olisi myös parempi jos se olisi nyt aikaisemmin, kun sitten minulla ei olisi heti seuraavana päivänä työ keikkaa.. crazy2.gif

EDIT: samat jorinat siirretty spoileri puolelta tänne.. by me.. wave3.gif

no minulla se tilanne menee siten, että torstaina minulla on aamulla lastenruokien esille laitto ja se ei vie koko päivää, normaalisti perjantaina olisi sitten maatilan työ juttuja la ja su ehkä vapaat.. ken tietää.. mutta ensiviikkolla, minun pitäisi lähteä jo 3pv, että en nukkuisi leffan aikana ja minun pitäisi lähteä matkaamaan koti iisalmea 5pv vastaisena yönä, että kerkeäisin sovittuihin työ juttuihini..

joten.. äkkiseltään, tuo perjantai kuulostaisi kyllä hemmetin hyvälle vaihto ehdolle..

This post has been edited by Inkku: 26 June 2007, 18:25

+Quote Post
Psychotron
post 26 June 2007, 18:26
Post #5 | Print

Hoplaa, meikälle ei edes se perjantai käy. Meillähän on tuparit silloin... crazy2.gif

Lauantai käy, sunnuntai ei. Mutta mielestäni se keskiviikko on ihan hyvä. Satusein? Solmu? Sonja kääntyy minun kanssani samaan, eli keskiviikkoon. Mutta tämä on demokratia. Kaksi keskiviikon puolesta. Mites loput?

+Quote Post
Inkku
post 26 June 2007, 18:28
Post #6 | Print

Heidi
Salo, Finland

sumplimalla onnistuu keskiviikkokin.. thumbs.gif

This post has been edited by Inkku: 26 June 2007, 18:28
Reason for edit: grääh..