NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

2 pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Turun jengi, Nimenhuuto
Psychotron
post 13 June 2007, 05:53
Post #1 | Print

Group: Sponsors

No niin, enää kolme viikkoa T-hetkeen. Keitäs on Turkuun nyt sitten tulossa? Tarvitsen nimet aika pian, että ehdin varata ajoissa tarvitun määrän lippuja. Me kaksi, Knottetron, Inkku ainakin. Miten oli Huhuun laita? Oskukin oli vielä mietintävaiheessa. Tuletko Mikoel meidän kanssa samaan sakkiin?
Go to the top of the page

+Quote Post
mikoel
post 13 June 2007, 08:04
Post #2 | Print
This is gonna rust

Mikko
Turku, Finland

Group: Members

Warn: (40%) XX---

Heh, vuosi sitten laskin aamuja (melkein)yhtä innokkaasti kuin nyt, mutta täysin eri syystä.
20 kirottua päivää enään ja sitten... drool2.gif

Lupasi kaverilleni, että menen hänen kanssaan katsomaan tuota "naurettavaa leffaa, missä jotkin isot lelut hakkaavat pikkuleluja, tähtilipun väreissä." blink.gif

Joten, I'm out. sleep.gif

--------------------

+Quote Post
Inkku
post 13 June 2007, 17:54
Post #3 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

minut jo mainitsitkin, joten edelleen olen tulossa.. *vaikka kilon palasina jos niikseen on biggrin.gif *

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
Knottetron
post 14 June 2007, 20:29
Post #4 | Print
The forgotten dinobot

Norjan Turku, Finland

Minä olen tulossa. Yksi lippu minulle siis. Pääsee vihdoin näkemään joitain naamoja täältäkin livenä.

--------------------
Käkkäkää!
Most wanted: Tail for pretender Grimlock. Seacon and Terrorcon bits and combiner parts. Bits for Metroplex. Alternator Ravage right hip rocket launcher.
Big load of vintage SW and MoTu figures for sale. Ask if interested.

+Quote Post
Psychotron
post 14 June 2007, 20:53
Post #5 | Print

Eli oletetut neljä kasassa. Hyvä. smile.gif Muita?

+Quote Post
satusein
post 16 June 2007, 18:55
Post #6 | Print
on the road again...

Turku, Finland

Mie ainakin olen tulossa, ellei mitään yllättävää estettä tule, mihin aikaan se leffa alkaa? Koska mulla olis menoa siinä aamupäivällä, et toivotaan että on iltanäytös.

This post has been edited by satusein: 17 June 2007, 15:46

+Quote Post
Psychotron
post 18 June 2007, 10:03
Post #7 | Print

Iltanäytös se varmastikin on. Tämä "nimenhuutohan" on siis tarkoitettu niille, jotka tulevat samaan kimppaan katsomaan leffaa, eli minun on tarkoitus varata liput tälle poppoolle. Oletko mukana? smile.gif

+Quote Post
Osku
post 18 June 2007, 13:45
Post #8 | Print

Helsinki, Finland

Group: Super moderators

Minulle on ilmaantunut muita kuvioita elokuvan katsomisen suhteen. Passaan tällä kertaa.

Palasteella on muuten joitakin luultavasti Psychotronia ja Inkkua kiinnostavia BW-figuja (Tripredacus, MAgnaboss, Optimus Primal, Megatron), koittakaa houkutella miestä sinne niiden myymisen varjolla. wink2.gif

--------------------
Kuviani eläin-TF:ista. 1 2
My pictures of animal TFs. 1 2

+Quote Post
palaste
post 18 June 2007, 14:03
Post #9 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Osku @ 18 June 2007, 15:45) *
Minulle on ilmaantunut muita kuvioita elokuvan katsomisen suhteen. Passaan tällä kertaa.

Palasteella on muuten joitakin luultavasti Psychotronia ja Inkkua kiinnostavia BW-figuja (Tripredacus, MAgnaboss, Optimus Primal, Megatron), koittakaa houkutella miestä sinne niiden myymisen varjolla. wink2.gif

Lähetin tuosta jo PM:ää Turolle ja Heidille.
Minua ei saa mukaan tuonne Turun tapaamiseen millään, valitettavasti. Ellette sitten korvaa minulle ja pikkuveljelleni koko Ruotsin ja Saksan matkan hintaa.

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"

+Quote Post
Psychotron
post 18 June 2007, 14:19
Post #10 | Print

QUOTE(palaste @ 18 June 2007, 16:03) *

Juu, ja minä lähetin vastaustakin, ja odottelen vastakommenttia. Itseasiassa Jontsa on tulossa kylään muuten vaan tuossa lähiaikoina. Ja Solmu tulee ehkä käymään torstaina. Ja Inkkuli leffatapaamiseen. Kylläpä täälläpäin nyt on TF-vipinää. wow2.gif
Tosi harmi ettet Osku tule. Täytyy kehittää joku yhtä hyvä insentiivi sinulle. Tosin Bay ei vissiin tee Beast Wars-elokuvaa ihan heti... tongue.gif

This post has been edited by Psychotron: 18 June 2007, 14:20

+Quote Post
palaste
post 18 June 2007, 14:21
Post #11 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Psychotron @ 18 June 2007, 16:19) *
QUOTE(palaste @ 18 June 2007, 16:03) *

Juu, ja minä lähetin vastaustakin, ja odottelen vastakommenttia. Itseasiassa Jontsa on tulossa kylään muuten vaan tuossa lähiaikoina. Ja Solmu tulee ehkä käymään torstaina. Ja Inkkuli leffatapaamiseen. Kylläpä täälläpäin nyt on TF-vipinää. wow2.gif
Tosi harmi ettet Osku tule. Täytyy kehittää joku yhtä hyvä insentiivi sinulle. Tosin Bay ei vissiin tee Beast Wars-elokuvaa ihan heti... tongue.gif

"Jontsa"? biggrin.gif Ai että Knottetronkin on tulossa. Voisiko näitä aikatauluja sovitella niin että minäkin ehtisin nähdä hänestä vilauksen? Olisi kiva tavata lisää porukkaa.

+Quote Post
Psychotron
post 18 June 2007, 14:33
Post #12 | Print

QUOTE(palaste @ 18 June 2007, 16:21) *
Ai että Knottetronkin on tulossa. Voisiko näitä aikatauluja sovitella niin että minäkin ehtisin nähdä hänestä vilauksen? Olisi kiva tavata lisää porukkaa.

Ööh. Nyt kirjoitin vähän väärää kuvaa antavaa tekstiä, mutta mikä jottei. Solmu, 27.6. Onko sinulla monta metriä ohjelmaa silloin? Ilman muuta olet tervetullut silloinkin joukkoon hämärään. smile.gif

+Quote Post
palaste
post 18 June 2007, 14:38
Post #13 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Psychotron @ 18 June 2007, 16:33) *
QUOTE(palaste @ 18 June 2007, 16:21) *
Ai että Knottetronkin on tulossa. Voisiko näitä aikatauluja sovitella niin että minäkin ehtisin nähdä hänestä vilauksen? Olisi kiva tavata lisää porukkaa.

Ööh. Nyt kirjoitin vähän väärää kuvaa antavaa tekstiä, mutta mikä jottei. Solmu, 27.6. Onko sinulla monta metriä ohjelmaa silloin? Ilman muuta olet tervetullut silloinkin joukkoon hämärään. smile.gif

Ai niin tosiaan, on torstai ja on torstai. Meni viikot sekaisin... smile.gif

+Quote Post
Psychotron
post 18 June 2007, 15:44
Post #14 | Print

No, ei se Knottis pääsekään tulemaan nyt (syy oli kyllä mitä parhain. wink2.gif). Katsotaan mikä on tuomio tuon 27. päivän kanssa...

+Quote Post
Knottetron
post 18 June 2007, 16:30
Post #15 | Print
The forgotten dinobot

Norjan Turku, Finland

QUOTE(Psychotron @ 18 June 2007, 16:44) *
No, ei se Knottis pääsekään tulemaan nyt (syy oli kyllä mitä parhain. wink2.gif). Katsotaan mikä on tuomio tuon 27. päivän kanssa...

Näyttää pahasti siltä että joudutte kärsimään seurastani 27 päivä. smile.gif Pääsen tulemaan olettaen että universumi ei keksi jotain tosi idioottimaista juonenkäännettä sille päivälle.

+Quote Post

2 pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 23 May 2013 - 06:07