|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
26 June 2007, 11:09
|
|
Tonight we're gonna party like it's 1988!![]() Martin Lund Aalborg, DenmarkGroup: Administrators Posts: 3 644 Joined: 26 February 2006 |
Cool. Men der er jo alligevel lidt forskel på om man er fodboldfan eller legetøjssamler her i Danmark... Folk kan godt kigge lidt skævt til én...
Men det skader jo ikke at prøve, nej. -------------------- *** The NTFA Blog - Episode 14 (02/05/13)! *** Latest TF kitbash: CHUG Getaway (WIP) Collection count: More than 850 toys from all generations. Check out my Collection List, Collection Pics, Want List and Feedback. Also check out my G2 Stunticon replicas in the kitbash section! |
|
|
|
28 June 2007, 10:50
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 551 Joined: 26 February 2006 |
men jeg har snakket med chefen i TRU esbjerg og når jeg kommer der ud og de ik har det jeg vil have får jeg lov til at komme med ud på lageret og se om de har noget der .. han havde fuld forståelse for at jeg ik ville have nogen der var bøjet i pappen og sådan noget ( for at få den bedste af dem de har ) Det var väldigt hyggligt av honom. Det är inte alla butiker där det fungerar likadant. I USA brukar butikerna ofta ha stränga regler mot att kunderna får komma in på lagret, främst för att inte att göra jobbet för lätt för scalpers.
-------------------- E-mail address: groundsplitter@ntfa.net
|
|
|
|
28 June 2007, 17:54
|
|
Tonight we're gonna party like it's 1988!![]() Martin Lund Aalborg, DenmarkGroup: Administrators Posts: 3 644 Joined: 26 February 2006 |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 18 May 2013 - 17:10 |