|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
11 May 2008, 20:49
|
|
En gåta i en rebus dolt i ett pussel![]() Västsverige, SwedenGroup: Members Posts: 1 021 Joined: 26 February 2006 |
Idag har jag avverkat 14 kilometer släpandes på en katt då jag blev övertalad av mina arbetskamrater att gå Linnémarschen!
Imorgon kommer jag nog att skriva i den negativa tråden om alla krämpor och träningsvärk jag kommer att känna av... -------------------- "Behind every scar, every wound, lies a painful memory"
![]() |
|
|
|
11 May 2008, 21:01
|
|
Mr. Suitly emphazi![]() Joona Palaste, B.Sc. Helsinki, FinlandGroup: Super moderators Posts: 4 581 Joined: 26 February 2006 |
Idag har jag avverkat 14 kilometer släpandes på en katt då jag blev övertalad av mina arbetskamrater att gå Linnémarschen! Imorgon kommer jag nog att skriva i den negativa tråden om alla krämpor och träningsvärk jag kommer att känna av... Gå får det Splitfire! Som det redan går att läsa på de finska forumen, gick jag i går på en 17 km vandring från Kampen, Helsingfors till Gäddviken, Esbo. Mina ben kändes ont på slutet men nu är de redan bättre. Jag tänker göra samma resan åtminstone ett par gånger flera på sommaren. -------------------- "Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!" |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 25 May 2013 - 12:58 |