|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
24 February 2008, 17:41
|
|
Lill Prime![]() Juhani Kari Västrås, SwedenGroup: Members Posts: 60 Joined: 20 July 2007 |
Jag träffade Path på Meuwcon. Han är cool
|
|
|
|
25 February 2008, 13:02
|
|
Mr. Suitly emphazi![]() Joona Palaste, B.Sc. Helsinki, FinlandGroup: Super moderators Posts: 4 581 Joined: 26 February 2006 |
|
|
|
|
11 April 2008, 20:23
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 551 Joined: 26 February 2006 |
Det ble penger tilbake på skatten i år også; nå blir det parkett i leiligheten. Även jag kommer få pengar tillbaka. Nu brukar det alltid finnas andra hål i plånboken som måste fyllas, men jag hoppas kunna köpa lite nya möbler till lägenheten. Jag skulle behöva en fåtölj och/eller en matta i vardagsrummet, eller en skåp/bänk-sektion i köket, eller hylla+skåp till sov/arbetsrummet. Förhoppningsvis ska pengarna räcka för att uppfylla någon av önskningarna i alla fall.-------------------- E-mail address: groundsplitter@ntfa.net
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 23 May 2013 - 22:31 |