|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
13 December 2007, 14:49
|
|
Tonight we're gonna party like it's 1988!![]() Martin Lund Aalborg, DenmarkGroup: Administrators Posts: 3 644 Joined: 26 February 2006 |
Om få timer skal jeg til København. Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal derovre, men reklamebureauet Bates Y & R har inviteret mig derover til at overvære optagelsen af en TV-spot, og da de ringede i dag til mig for at få de sidste detaljer på plads, så nævnte de, at "jeg nok skulle få masser at lave i løbet af dagen".
Det siger nok ikke så meget for vores kære medlemmer uden for Danmark, men hvis jeg nu siger, at det er de folk, der har lavet reklamer for DSB de sidste mange år, så tror jeg alle danskere ved hvem jeg eventuelt kunne komme til at hilse på... Skal nok prøve på at få taget nogle billeder (hvis jeg må...)! -------------------- *** The NTFA Blog - Episode 14 (02/05/13)! *** Latest TF kitbash: CHUG Getaway (WIP) Collection count: More than 850 toys from all generations. Check out my Collection List, Collection Pics, Want List and Feedback. Also check out my G2 Stunticon replicas in the kitbash section! |
|
|
|
21 December 2007, 17:25
|
|
![]() Andreas Andersson Borlänge Group: Members Posts: 186 Joined: 10 March 2006 |
Äntligen 2 veckors ledighet
|
|
|
|
3 January 2008, 19:23
|
|
Mr. Suitly emphazi![]() Joona Palaste, B.Sc. Helsinki, FinlandGroup: Super moderators Posts: 4 581 Joined: 26 February 2006 |
Min skatteprosent har blivit lägre!
|
|
|
|
27 January 2008, 09:19
|
|
Frank's favourite toy![]() Hild Øiesvold Herfjord Sandnes, NorwayGroup: Members Posts: 419 Joined: 26 February 2006 |
Førstkommende fredag, 1. februar, skal Frank og jeg på Le Palais Des Grands Crus, som to av kun 150 mennesker. Smakingen holdes på Restaurant Noma, som er rangert som den 15. beste i verden, og har to stjerner i Michelin-guiden.
-------------------- "I amar prestar aen… Han mathon ne nen… Han mathon ne chae… A han noston ne 'wilith"
|
|
|
|
31 January 2008, 13:12
|
|
Mr. Suitly emphazi![]() Joona Palaste, B.Sc. Helsinki, FinlandGroup: Super moderators Posts: 4 581 Joined: 26 February 2006 |
Min lillebrors nya dator funkar bra!
|
|
|
|
7 February 2008, 12:50
|
|
Kinda like Spiderman![]() Carl SwedenGroup: Members Posts: 2 559 Joined: 27 February 2006 |
Jag har halv studie dag idag.
-------------------- 20% cool 80% fool
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 18 May 2013 - 13:42 |