|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
21 April 2007, 13:19
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 551 Joined: 26 February 2006 |
Bigpete: den vanligste regnemåten for løse figurer er å regne hver enkelt "spark", og forskjellige varianter av en figur. Det är ett sätt, men jag håller inte med om att det är det vanligaste. Det finns så många olika modeller, alla med sina anhängare, att jag inte tycker att något sätt kan kvalificera sig som "det vanligaste". -------------------- E-mail address: groundsplitter@ntfa.net
|
|
|
|
21 April 2007, 17:50
|
|
Tonight we're gonna party like it's 1988!![]() Martin Lund Aalborg, DenmarkGroup: Administrators Posts: 3 645 Joined: 26 February 2006 |
Det er første gang nogen sinde jeg har postet i denne tråd, men jeg føler at dette er en god grund til at gøre det:
Da jeg kom hjem i går aftes lå der et brev fra Universitetet om at mit speciale er blevet godkendt. Ingen karakter endnu, men det betyder at jeg nu er Cand.Mag. i Musikvidenskab. -------------------- *** The NTFA Blog - Episode 14 (02/05/13)! *** Latest TF kitbash: CHUG Getaway (WIP) Collection count: More than 850 toys from all generations. Check out my Collection List, Collection Pics, Want List and Feedback. Also check out my G2 Stunticon replicas in the kitbash section! |
|
|
|
21 April 2007, 18:16
|
|
Chuck Norris-approved!![]() Arlöv, SwedenGroup: Administrators Posts: 4 449 Joined: 26 February 2006 |
Ett STORT grattis Martin!
-------------------- |
|
|
|
21 April 2007, 21:13
|
|
Hardcore![]() Frank Herfjord Sandnes, NorwayGroup: Super moderators Posts: 2 143 Joined: 26 February 2006 |
gratulerer!
-------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 23 May 2013 - 13:01 |