NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

98 pages V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Omat figut..., ...ynnä muut TF-hankinnat
Psychotron
post 27 March 2006, 16:59
Post #91 | Print

Group: Sponsors

Lyhennän listaasi hiukan: AM Wheeljackilla ei ole asetta. wink2.gif

Gravebot: Ole hyvä! tongue.gif  Toivottavasti olivat mieleisiä. Ihmettelen vain että ovatko keltaiset Constructiconit aina G2:ta? Voisin vaikka vannoa, että olen saanut sen Mixmasterin jo ennen G2-aikaa... cc_confused.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
Osku
post 27 March 2006, 18:46
Post #92 | Print

Helsinki, Finland

Group: Super moderators

QUOTE(Psychotron @ 27 Maalis 2006,18:59)
Lyhennän listaasi hiukan: AM Wheeljackilla ei ole asetta.  :;):

Gravebot: Ole hyvä!  :p  Toivottavasti olivat mieleisiä. Ihmettelen vain että ovatko keltaiset Constructiconit aina G2:ta? Voisin vaikka vannoa, että olen saanut sen Mixmasterin jo ennen G2-aikaa...  ???

AM Wheeljackista. Onpa. Auton kaksi sinistä ohjusta toimivat myös figun aseina. Katsoo sitä ottamaani kuvaa. tongue.gif

Noista Constructiconeista lyhyesti.
http://en.wikipedia.org/wiki/Constructicon..._Constructicons
"xclusive to Europe in 1991, the Constructicons' toys were re-released under the name "New Constructicons," now in a yellow and grey color scheme and lacking the additional pieces that allowed them to combine into Devastator. Around the same time, in the UK's Transformers comic, a break-away storyline began that was separate from the ongoing continuity, one chapter of which reflected the release of the New Constructicons and the existence of Action Master Devastator by revealing that the team had lost the ability to combine, and were attempting to rebuild Devastator as a singular, separate entity."

--------------------
Kuviani eläin-TF:ista. 1 2
My pictures of animal TFs. 1 2

+Quote Post
Psychotron
post 27 March 2006, 23:30
Post #93 | Print

QUOTE(Osku @ 27 Mar. 2006,19:46)
QUOTE(Psychotron @ 27 Maalis 2006,18:59)
Lyhennän listaasi hiukan: AM Wheeljackilla ei ole asetta.  :;):

Gravebot: Ole hyvä!  :p  Toivottavasti olivat mieleisiä. Ihmettelen vain että ovatko keltaiset Constructiconit aina G2:ta? Voisin vaikka vannoa, että olen saanut sen Mixmasterin jo ennen G2-aikaa...  ???

AM Wheeljackista. Onpa. Auton kaksi sinistä ohjusta toimivat myös figun aseina. Katsoo sitä ottamaani kuvaa. tongue.gif

Noista Constructiconeista lyhyesti.
http://en.wikipedia.org/wiki/Constructicon..._Constructicons
"xclusive to Europe in 1991, the Constructicons' toys were re-released under the name "New Constructicons," now in a yellow and grey color scheme and lacking the additional pieces that allowed them to combine into Devastator. Around the same time, in the UK's Transformers comic, a break-away storyline began that was separate from the ongoing continuity, one chapter of which reflected the release of the New Constructicons and the existence of Action Master Devastator by revealing that the team had lost the ability to combine, and were attempting to rebuild Devastator as a singular, separate entity."

Kiitoksia Constructicon-infosta. Itselläni on tuo AM Wheeljack kokonaisena. En ole koskaan ajatellut niitä siipien ohjuksia ampuma-aseina. Enkä osaa ajatella niin vieläkään. tongue.gif

+Quote Post
Protek
post 28 March 2006, 06:51
Post #94 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Action masterit tuntuvat olevan aika kuumaa hottia täällä. Itse en oikeastaan ikinä jaksanut kiinnostua noista, kun niistä puuttui se olennainen juttu eli muodonmuutos. On itsellänikin kuitenkin yksi AM: Optimus Prime, joka tuli New Year Convoyn matkassa.

--------------------
The Brotherhood of the Cybertronian Radial

"Takai desu ne"
"Jinsei da"

Check out my items for sale.

Most wanted: Pretender Roadblock inner robot, G1 Ultra Magnus missiles and launchers, G1 Smokescreen car roof

+Quote Post
Midnight Express
post 28 March 2006, 08:53
Post #95 | Print
The Renegade Pandion

Elisa K.
Finland

Group: Members

Perjantaina saapui postiin Bigpeteltä Energon Steamhammer. Hain sen eilen, ja figu on todella hieno. Siinä on vain kaksi huonoa puolta:

1. Ei aseita.
2. Kun figun pistää seisomaan ja sitä katsoo edestä, näyttää kuin se seisoisi todella etukenossa.

En kuitenkaan tajua miksi monet arvostelijat ovat haukkuneet SH:n värejä... minä pidän siitä väriteemasta. Vihreää ja mustaa... juu... smile.gif

--------------------
"What is that mysterious ticking noise? ...Sort of... catchy... Snape, Snape, Se-ve-rus Snape. Snape, Snape, Se-ve-rus Snape."
*pops in* "DUMBLEDORE." *pops out*

+Quote Post
Inkku
post 28 March 2006, 09:53
Post #96 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

hip hei.. smile.gif  tänään tuli postin matkassa Oskulta sininen RID Sideburn biggrin.gif *punaisen sainkin jo aikaisemmin Oskulta* ja TF Armadan lehti nro 5 bounce1.gif

nyt ei enää puutu Armadan numeroista kuin 1, 3, ja 8
*lisäksi vanhemmista lehdistä puuttuu enää numero 6:91* bounce1.gif  bounce1.gif  

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
Osku
post 28 March 2006, 12:24
Post #97 | Print

Helsinki, Finland

Kiva että pidit. Mielestäni tuo sininen variaatio on huomattavasti hienompi kuin se punainen. Tosin en usko, että sinä pystyt niitä objektiivisesti vertailemaan. wink2.gif
QUOTE(Inkku @ 28 Maalis 2006,11:53)
*lisäksi vanhemmista lehdistä puuttuu enää numero 6:91*

Onpa hyvä että kyseessä on lehti, jossa ei tapahdu oikeastaan mitään tärkeää. tongue.gif

+Quote Post
Inkku
post 28 March 2006, 12:35
Post #98 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(Osku @ 28 Maalis 2006,13:24)
Kiva että pidit. Mielestäni tuo sininen variaatio on huomattavasti hienompi kuin se punainen. Tosin en usko, että sinä pystyt niitä objektiivisesti vertailemaan. wink2.gif

äh.. senkin retale tongue.gif

mutta, täytyy myöntää.. tässä sinisessä Sideburnissa on minun mieleistäni sinistä väriä käytetty mukavasti.. smile.gif

QUOTE(Inkku @ 28 Maalis 2006,11:53)
*lisäksi vanhemmista lehdistä puuttuu enää numero 6:91*

Onpa hyvä että kyseessä on lehti, jossa ei tapahdu oikeastaan mitään tärkeää. tongue.gif

mistäs minä sen tietäisin tongue.gif

+Quote Post
Psychotron
post 29 March 2006, 18:02
Post #99 | Print

Eilen ja tänään tuli postissa Oskulta ja Oskun kautta vino pino Collected Comics -Transformerssarjakuvia, yksi BW-figu ja liuta geeykköstä.
Olen totaalisen uupunut töistä, joten en jaksa mitään valtavaa riivjyytä vääntää aiheesta, mutta figut olivat BW Scarem (yksi näitä paremmannäköisiä pikkuhahmoja), G1 Brawl (tyypillinen G1-combinerpala), Swindle (neliö jolla on pää, sarjassamme figu jonka hankin kun tykkään hahmosta), Crankcase (ihan ookoo triggercon, muodonmuutos parempi kuin odotin)  ja PM Optimus Prime, joka on yllättävänkin hieno hahmo, paljon parempi kuin mitä muistin. Penskana kun se oli jollain kaverilla, ajattelin aina että "hesus mikä tiiliskivi", mutta vaikka se aika laatikko onkin, niin nätisti artikuloitu laatikko. tongue.gif Hämmentävän paljon eri näköinen kuin lehdessä, sitä en ollut pentuna huomannut.
Lisäksi tuli kolme Micromaster-partiota Autobot Battle Patrol, Autobot Air Patrol ja Decepticon Military Patrol, yhteensä siis tusinan pikkujäbää. Kaikki robotit olivat Oskun tyylille uskollisesti nätissä kunnossa ja pakattu pomminkestävästi. biggrin.gif
Lehdet sisälsivät TF UK-materiaalia, jota ei ole julkaistu Titan Booksin kokoelmina, ja käsitinkin, että Osku ne nähdessään myynnissä nimenomaan siksi niitä minulle tarjosi, kun minulla on kaikki Titan Bookit, mutta ei siis näitä tarinoita. Reilu veto mieheltä, jälleen kerran.

Alkuviikkoni on ollut siis suhteellisen TF-painotteinen, vaikken täällä olekaan pyörinyt. Nyt jos on yhtään tuuria, Beast Wars-kokoelmani kasvaa loppuviikosta vielä tuntemattomalla määrällä hahmoja erään vielä epäselvän kaupan kautta...

Mutta kiitos Osku!

+Quote Post
Feikki
post 29 March 2006, 19:53
Post #100 | Print
NTFA Private eye

Lappeenranta / Hämeenlinna, Finland

QUOTE(Psychotron @ 29 Mar. 2006,20:02)
Lehdet sisälsivät TF UK-materiaalia, jota ei ole julkaistu Titan Booksin kokoelmina, ja käsitinkin, että Osku ne nähdessään myynnissä nimenomaan siksi niitä minulle tarjosi, kun minulla on kaikki Titan Bookit, mutta ei siis näitä tarinoita. Reilu veto mieheltä, jälleen kerran.

Mullekin saa tarjota kaikenlaisia TF sarjiksia. wave3.gif

--------------------
Nightbeat's holo-avatar
Feikki's test site - my blog

+Quote Post
crawatt
post 29 March 2006, 23:42
Post #101 | Print
a wooden fish on wheels

oulu, Finland

tänään, eli eilen, Protek kiikutti Oskulta meille yhteisenä tulleen paketin, jossa mulle tuli uusi (melkeinpä kirjaimellisesti, sikäli hyväkuntoinen yksilö) targetmaster Needlenose vanhan kokoelmassani pitkään seisseen kärsineen yksilön tilalle, Spinisterin toinen targetmaster-ase, terrorcon Blot, kädetön micromaster Full-Barrel (autobotien MM Headquartersista), sekä G.I. Joe -figu Sgt. Slaughter. lisäksi Protekilta iteltään sain knock-off Superionin.

kiitokset näistä vielä kumpaisellekin. smile.gif

ja tuossa viikonloppuna kipaisin hakemassa paikallisesta Prismasta Cybertron-sarjan Downshiftin. pieni pettymys siihen nähden mitä 'netissä näkemieni kuvien perusteella odotin, mutta kiva figu kuitenkin. lähinnä häiritsee se, että figu on jotenkin "tumpin" oloinen. vähän enemmän "ulottuvuutta" figulla sais olla. en tuota nyt osaa paremmin sanoa. toinen vähän häiritsevä asia on se, että ne tykit ovat ihan vaan irto-osia, eikä niitä saa automuodossa mihinkään kätevästi piiloon. ne tökätään vaan rumasti auton kylkiin kiinni. mutta pikkuseikkapa tuo loppujen lopuksi on, kun figu kuitenkin tulee viettämään suurimman osan ajasta robottimuodossaan, ja robotin harteilla tykit näyttävät oikein hyvältä.

+Quote Post
Protek
post 30 March 2006, 06:32
Post #102 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Kuten Crawatt tuossa jo postailikin, niin Oskulta tuli tosiaan eilen paketti. Itselleni tuli Silverbolt (melkein) kaikkine Superion-varusteineen sekä neljä pientä Stunticonia. Kiitokset Oskulle!

Sain oman Superionini käytännössä kasaan ja aikaisemmin omistamani KO Superion sai uuden kodin Crawattilta.

+Quote Post
Inkku
post 30 March 2006, 15:10
Post #103 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(Feikki @ 29 Maalis 2006,20:53)
QUOTE(Psychotron @ 29 Mar. 2006,20:02)

Mullekin saa tarjota kaikenlaisia TF sarjiksia. wave3.gif

yesh.. mulle myös TF sarjiksia wave3.gif

tänään sieppasin kauppareissulla mukaani kaksi LOC Starscreamia biggrin.gif  ja olivat jälleen kerran ainokaiset sellaiset biggrin.gif  lisäksi löysin kotio tullessani postilaatikosta, Huuto netistä voittamani TF Sarjiksen 6:90 eli nyt puuttuu virallisesti enää yksi ainokainen lehti noista vanhemmista TF sarjiksista biggrin.gif

vielä odottelen saapuvaksi WSTF Sideswipe figua..

+Quote Post
Osku
post 31 March 2006, 10:19
Post #104 | Print

Helsinki, Finland

Trokariksi alkaa tuntea itsensä kun noita viestejä luki. Onneksi pahin vaihto/myynti hässäkkä on kohta ohi, kunhan saan yhden isomman paketin lähtemään Unkariin päin. tongue.gif

Itse odottelen malttamattomana omaa Marvel UK:n Collected Comics ja Annual satseja. Juuri noiden Titan Books kokoelmissa julkaisemattomien tarinoiden vuoksi.

Feikki: Minulla saattaa itseasiassa olla sinulle pari lehteä jos nuo satsit tulevat onnellisesti perille.

+Quote Post
Protek
post 31 March 2006, 10:30
Post #105 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Odottelua tämäkin: HLJ ilmoitteli, että TFC21: Broadcast oli postitettu. bounce1.gif biggrin.gif Saapa nähdä, ehtiikö synttäriksi.

+Quote Post

98 pages V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 22 May 2013 - 01:14