NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

98 pages V  « < 95 96 97 98 >  
Reply to this topicStart new topic
> Omat figut..., ...ynnä muut TF-hankinnat
Tetsuro
post 18 November 2011, 12:59
Post #1441 | Print
I HATE EVERYTHING

Emperor of Destruction
Finland

Group: Members

Tänään tuli G1 Countdown corto666:lta.

Tämä on varmaan eka wanha TF jonka olen ostanut mikä mulla on ollut lapsena - silloin taisin myydä mokoman kun sen sinisen sukkulan molemmat nupit katkesivat. Outoa omistaa koko asema taas kerran - ja vielä yhtenä kappaleena!

--------------------
Viciously allergic to ignorance
Go to the top of the page

+Quote Post
vmv-81
post 9 December 2011, 20:11
Post #1442 | Print
Mite! Nihongo o hanashimasu!

Veli
Oulu, Finland

Vielä yksi paketti Archoniasta ennen joulua:

Generations Thunderwing
Transformers IDW Collection Vol. 3
G1 Encore Great Cassette Operation Vol. 3 (japsit rakastaa sanahirviöitä tongue.gif ) (Rumble, Frenzy, Overkill ja Laserbeak)

--------------------
Jolt - "Uhh, shouldn't we be saying something really dramatic right about now?"
Longarm - "Shut up, Jolt!"
Jolt - "That wasn't what I had in mind."

My deviantART page

+Quote Post
Protek
post 23 December 2011, 20:42
Post #1443 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Group: Sponsors

Tänään saapui BBTS:stä Encore Devastator ja Generations Wheeljack. Meni vähän tiukille, kun paketti jumitti tulliin Helsingissä ja meni pari päivää, että etanapostissa lähettivät tulliselvityskaavakkeen. Onneksi sen sai täytettyä netissä ja tullit ja alvit maksettua verkkopankissa, joten saivat vielä eilen matkaan ja se ehti täksi päiväksi tänne. Varmaan olisi ollut nopeampi, jos olisivat perinteisesti tuonne Oritkarin tulliin sen vieneet. Kätevää kyllä hoitaa tuo homma verkossa ja paketti tulee sitten kotipostiin.

--------------------
The Brotherhood of the Cybertronian Radial

"Takai desu ne"
"Jinsei da"

Check out my items for sale.

Most wanted: Pretender Roadblock inner robot, G1 Ultra Magnus missiles and launchers, G1 Smokescreen car roof

+Quote Post
Honkimus Prime
post 25 December 2011, 11:12
Post #1444 | Print

Finland

QUOTE(Protek @ 23 December 2011, 20:42) *
Tänään saapui BBTS:stä Encore Devastator ja Generations Wheeljack. Meni vähän tiukille, kun paketti jumitti tulliin Helsingissä ja meni pari päivää, että etanapostissa lähettivät tulliselvityskaavakkeen. Onneksi sen sai täytettyä netissä ja tullit ja alvit maksettua verkkopankissa, joten saivat vielä eilen matkaan ja se ehti täksi päiväksi tänne. Varmaan olisi ollut nopeampi, jos olisivat perinteisesti tuonne Oritkarin tulliin sen vieneet. Kätevää kyllä hoitaa tuo homma verkossa ja paketti tulee sitten kotipostiin.

No millainen se deva on? kai olet jo avannut sen? biggrin.gif Mietin vaan, kun joku toinen tässä manasi sen surkeaa laatua. En sitten itse tilannut sitä. No tilasin itse asiassa mieluummin 2011 Predakingin.

--------------------
Ostetaan hyväkuntoisia Alternators sekä Masterpiece -sarjojen figuureja. Ota yhteyttä YV:llä

+Quote Post
Protek
post 26 December 2011, 15:53
Post #1445 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

QUOTE(Honkimus Prime @ 25 December 2011, 11:12) *

No millainen se deva on? kai olet jo avannut sen? biggrin.gif Mietin vaan, kun joku toinen tässä manasi sen surkeaa laatua. En sitten itse tilannut sitä. No tilasin itse asiassa mieluummin 2011 Predakingin.

Joo, avattu on ja minulla ei ole laadun suhteen moitittavaa. Osat menee napakasti kiinni toisiinsa ja mitään stressijälkiä muovissa ei ole. Olen tyytyväinen, vaikka tuo suhteellisen hinnakas olikin.

+Quote Post
Honkimus Prime
post 27 December 2011, 12:00
Post #1446 | Print

Finland

QUOTE(Protek @ 26 December 2011, 15:53) *
QUOTE(Honkimus Prime @ 25 December 2011, 11:12) *

Joo, avattu on ja minulla ei ole laadun suhteen moitittavaa. Osat menee napakasti kiinni toisiinsa ja mitään stressijälkiä muovissa ei ole. Olen tyytyväinen, vaikka tuo suhteellisen hinnakas olikin.

No se on ihan hyvä, jos siinä ei olisi yleisesti mitään pahoja vikoja. Saa nyt nähdä, että tuleeko sitä tilattua ja milloin kun Predaking haukkasi jo ison siivun TF-budjetista.

Tänään tuli myös aikaisemmin tilaamani generations Warpath ja Junkheap.

+Quote Post
Honkimus Prime
post 28 December 2011, 12:40
Post #1447 | Print

Finland

Jee...tänään tuli se Predaking. Nyt archoniassa olisi sitten sitä devaakin tarjolla, mutta pitää nyt katsoa. Tämä vei jo tarpeeksi rahaa ja boksin kansi meinasi viedä palan peukalostakin biggrin.gif Noh...onhan kyse Predakingistä, joten ihan luonnollista.

+Quote Post
vmv-81
post 28 December 2011, 22:20
Post #1448 | Print

Veli
Oulu, Finland

Joululahjaksi ei tullut figuja, mutta kuitenkin TF-kamaa:
Transformers IDW Collection Vol. 1
Transformers IDW Collection Vol. 2
Headmasters DVD Collection
Transformers Exodus

+Quote Post
RobotAficionado
post 9 January 2012, 00:13
Post #1449 | Print

Espoo, Finland

Uutena harrastelijana omistan vasta pienikokoiset Optimus Prime ja Sentinel Prime rakkaat, jotka kauniisti koristavat hyllyäni. Ehkä tämäkin kokoelma pääsee vauhtiin vielä happy.gif

--------------------
Like Optimus Prime says: "Freedom is the right of all sentient beings"

+Quote Post
Knottetron
post 11 January 2012, 22:10
Post #1450 | Print
The forgotten dinobot

Norjan Turku, Finland

Sori jos viesti menee roskaamisen puolelle. Mutta ajattelin ensin heittää finski puolelle tiedon että olen myymässä muutaman botin pois tilanpuutteen takia. Mikäli kiinnostaa niin laita yksäriviestiä niin katsotaan tarkemmin. Laitan nämä n. vko-kahden jälkeen kansainväliselle isommilla löpinöillä tms.

Retrax
Undermine
Activator Grimlock
Repugnus(viallinen)
Movie(se eka) Ironhide
B'Boom
G2 Sparkstalker
Beast Changer a.k.a - Savage/Noble(siipi puuttuu)
Rhinox(Sarvi puuttuu)
Buzzaw

Ostakaa ostakaa. Grimlock katselee niitä nälkäisenä.

--------------------
Käkkäkää!
Most wanted: Tail for pretender Grimlock. Seacon and Terrorcon bits and combiner parts. Bits for Metroplex. Alternator Ravage right hip rocket launcher.
Big load of vintage SW and MoTu figures for sale. Ask if interested.

+Quote Post
vmv-81
post 12 January 2012, 10:35
Post #1451 | Print

Veli
Oulu, Finland

Joululahjarahoilla tuli ostettua DotM Laserbeak ja Skyhammer.

+Quote Post
Honkimus Prime
post 23 January 2012, 16:52
Post #1452 | Print

Finland

City Commander setti +Ultra Magnus Swetransformersilta. Täytyy sanoa, että on kyllä hieno setti, eikä noita komponetteja uskoisi miksikään epävirallisiksi viritelmiksi. Sen verran laadukkaita kuitenkin.

+Quote Post
Honkimus Prime
post 31 January 2012, 21:05
Post #1453 | Print

Finland

G1 Encore setti Archangelilta hommattu. Oikein hieno setti ja Bruticus kieltämättä näyttää hyvältä livenä. Löysinmyös tuolle melkeinkaikki vanhat alkuperäiset G1 Bruticus kamat vasenta nyrkkiä lukuunottamatta. Minulla on jopa se alkuperäinen oliivinvihreä kivääri tallella biggrin.gif

This post has been edited by Honkimus Prime: 31 January 2012, 21:06

+Quote Post
Archangel
post 5 February 2012, 17:02
Post #1454 | Print
MISB

Kai Lindström
Vantaa, Finland

Kuten olette varmaan huomanneet myyntipalstalta, olen pienentämässä TF-kokoelmaani.

No, otin sitten kuvia tänään G1-autoista. Halusin ottaa kuvia sekä auto- että robottimuodoista.
Se olikin sitten ensimmäinen virhe.
Mulla on Mirage, joka on täydellinen laatikkoineen ohjeineen kaikkineen.
Kun olin siitä saanut näpsättyä kuvat, aloin muuttaa sitä takaisin automuotoon.
1) Raketinheittimen irroitus olkapäältä
2) NAPS - kiinnitysklipsi katkeaa!
3) Kauhunhuuto
4) Raketinheitin pysyy kuitenkin olkapäällä, huh, ei kovin suurta hätää
5) automuotoon muuntaminen jatkuu
6) kääntö vyötäröstä
7) NAPS - Mirage katkeaa kahtia! cry3.gif cry3.gif
8) FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUCCCCKKKKK! Ei ole todellista! Miragen "akilleen kantapää" iski sitten meikäläisen leluun. sad.gif

Ei mennyt ihan putkeen ei...
Ja kun tuo piti laittaa myyntiin, arvo laski noi kolmannekseen juuri samalla hetkellä.

+Quote Post
gravebot
post 5 February 2012, 18:17
Post #1455 | Print

Markus Hauta
Kauhava, Etelä-Pohjanmaa, Finland

QUOTE(Archangel @ 5 February 2012, 17:02) *
Kuten olette varmaan huomanneet myyntipalstalta, olen pienentämässä TF-kokoelmaani.

No, otin sitten kuvia tänään G1-autoista. Halusin ottaa kuvia sekä auto- että robottimuodoista.
Se olikin sitten ensimmäinen virhe.
Mulla on Mirage, joka on täydellinen laatikkoineen ohjeineen kaikkineen.
Kun olin siitä saanut näpsättyä kuvat, aloin muuttaa sitä takaisin automuotoon.
1) Raketinheittimen irroitus olkapäältä
2) NAPS - kiinnitysklipsi katkeaa!
3) Kauhunhuuto
4) Raketinheitin pysyy kuitenkin olkapäällä, huh, ei kovin suurta hätää
5) automuotoon muuntaminen jatkuu
6) kääntö vyötäröstä
7) NAPS - Mirage katkeaa kahtia! cry3.gif cry3.gif
8) FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUCCCCKKKKK! Ei ole todellista! Miragen "akilleen kantapää" iski sitten meikäläisen leluun. sad.gif

Ei mennyt ihan putkeen ei...
Ja kun tuo piti laittaa myyntiin, arvo laski noi kolmannekseen juuri samalla hetkellä.

Harvinainen muotti käy yhä harvinaisemmaksi. :/ Muistaakseni Joyridellä on myös samantapainen ongelma vyötärönsä kanssa, siinä sen voi tosi välttää jos ei pyöritä jalkoja sen yhen tapin ylitte joka on siinä rinnuksessa.

Noh onneksi se ei sentää jää kokoelmaasi, sitten vois vituttaa enemmän. (tiedä helpottaako tämä huomautus)

--------------------
Alkaa P:llä loppuu A:lla, hianoo olla Pohjanmaalla.

+Quote Post

98 pages V  « < 95 96 97 98 >
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 22 May 2013 - 13:20