NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

4 pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> NTFA toimintaa vuoden 2007 Finnconissa?, Lukekaa ja kommentoikaa ruojat!
palaste
post 14 July 2007, 17:34
Post #46 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

No niin, minä ainakin olen menossa Finnconiin sunnuntaiksi. Vierailen pelkästään conissa, en edes yritä majoittua mihinkään. Jos joku huomaa minut siellä, saa tulla moikkaamaan.

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
Go to the top of the page

+Quote Post
Rikke
post 14 July 2007, 21:28
Post #47 | Print

Finland

Group: Members

Minä en sitten pääse tulemaan. Tulin juuri Tallinnan matkalta yawn.gif ja keskiviikkona lähden Ruotsin kautta Tanskaan lähes viikoksi. bounce1.gif Pakko rauhoittua kotona nämä muutamat päivät että jaksaa edes jotenkin... On se vaan omituista miten kaikki kesän menot sattuu juuri samoihin aikoihin... hmmm.gif Pori Jazzitkin on käynnissä...

+Quote Post
palaste
post 15 July 2007, 22:17
Post #48 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

Tuli sitten käytyä Finnconissa. Kun kerran Jyväskylä on minulle vieras kaupunki, hakeuduin suorinta tietä yliopiston päärakennukselle ja vietin siellä koko ajan. Ehdin käydä neljässä tapahtumassa:
Jokin juttu "äijistä" animesarjoissa (en ehtinyt katsoa esitelmän nimeä)
Hirveä h-kirjain ja muut Nethackin hirviöt
Scifi-aiheinen tietokilpailu
Loppupaneeli ja vastuun vieritys Tampereelle vuodeksi 2008

Paluumatka Helsinkiin olikin sitten aikamoinen koettelemus. Juna oli tietysti ääriään myöten täynnä hassusti pukeutuneita animefriikkejä, mutta jokin radalta suistunut tavaravaunu viivästytti sen matkaa Jämsästä eteenpäin vajaalla tunnilla. Ei siinä vielä kaikki, Tampereella ne onnistuivat vielä hukkaamaan veturin, joten siellä kuulutettiin, että ne, joilla on kiire Helsinkiin, voisivat siirtyä toiseen InterCity-junaan. Joten sinne minäkin menin. Kotona olin aika tarkkaan keskiyöllä.

Finncon 2008 on Tampereella, joten tottakai minun, Oskun, Turon, Sonjan ja Mikoelin täytyy mennä sinne ihan periaatteesta puolustamaan kunniaamme. biggrin.gif

+Quote Post
vmv-81
post 18 July 2007, 11:25
Post #49 | Print
Mite! Nihongo o hanashimasu!

Veli
Oulu, Finland

Voisimpa kirjoittaa jonkin verran omasta Finncon/Animecon -kokemuksestani kuvien kera.

Tässä Omakelaisia odottamassa bussia, jonka vuokrasimme Animeconin matkaa varten. Menopaluu oli 35 € per nenä ja 48 paikan bussi tuli ihan täyteen.

Lauantaina Finnconin avasi itse Keisari Pirk!

Tässä näkyy hieman lauantain väenpaljoutta. Toisinaan tungos oli ärsyttävää, mutta selvisi siellä joten kuten.

Sunnuntaiaamuna tuli tutustuttua ennen conia Jyväskylän Vesilinnaan ja sen pihassa sotamuistomerkkinä olevaan IT-tykkiin.

+Quote Post
vmv-81
post 18 July 2007, 11:25
Post #50 | Print
Mite! Nihongo o hanashimasu!

Veli
Oulu, Finland

Sunnuntainakin oli väkeä ihan kiitettävästi, onneksi Jyväskylän yliopiston kampuksella riittää tilaa.

Minulle yksi pakollisista tapahtumista oli "Rautataivas - Mitä Star Wreckin jälkeen?", jossa (vasemmalta oikealle) Samuli Torssonen, Timo Vuorensola, Antti Hukkanen ja Jarmo Puskala.

Kotona taasen, Oulun linja-autoasemalla sunnuntai-iltana. Bussi ei ole sama kuin menomatkalla, vaan hieman isompi.

Piti vähän shoppaillakin tongue.gif : Keisari Pirk - t-paita, Anime-lehden kirjanmerkki (ilmainen), "I have a bad feeling about this" -rintamerkki, Azumanga Daioh -figuurit Koyomi "Yomi" Mizuhara ja Tomo Takino sekä Gundam pullokorkkihahmo. Ja Jyväskylän Anttilassa oli Cybertron Optimus Prime alennuksessa, siitä kuva enkkupuolella.

--------------------
Jolt - "Uhh, shouldn't we be saying something really dramatic right about now?"
Longarm - "Shut up, Jolt!"
Jolt - "That wasn't what I had in mind."

My deviantART page

+Quote Post
Inkku
post 18 July 2007, 14:04
Post #51 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

Group: Sponsors

awww.. nyt harmittaa vielä enemmän, ettei ollut mahdollisuutta lähteä tuonne.. sad.gif näyttää niin pahuksen kiinnostavalle vieläpä kaiken lisäksi.. toivottavasti pääsen seuraavan kerran myös itte paikan päälle..

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post

4 pages V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 19 Jun 2013 - 21:15